Parašė MindesAcc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Ten atstovai gali pasitarnauti dubliuojanti stotelė. Tokioj trumpoj erdvėj autobusui apvažiuojant kitą stovintį autobusą reiktų labai daug erdvės išsukinėt, tai būtų reikalingas labai platus vientisas asfalto plotas. Taip geriau, nes B kat. drifter'ius apramins.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė NotSoGreenLakes Rodyti pranešimąFinished view, dubliuojanti stotele truputi pertekline mano nuomone salia 4 sustojimo vietu bet gal kazko nesuprantu, bortai ties pereja tai pat nenuleisti :/
Perteklinis stotelių kiekis pravers. Kažkur vietiniams bomžams pasislėpt nuo darganos tai reikia
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąŽaiųjų Ežerų g. VT žiedas, ties Europos parko g. Dvirtakio projekte nepamenu, kad būtų čia projektuota, kažką atskirai sugalvojo.
Paskutinis taisė NotSoGreenLakes; 2024.11.22, 16:18.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Bl ši savivaldybė net ir žvyrkelius eksvaldavimo būdu tvarko...
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Duodu ranka nukirsti su tokiu asfaltavimu, po ziemos visi krastai bus subireje ir zvyras isplautas is krastu. Su tokiu nuolydziu sale gatves taip asfaltuoti be jokiu soniniu sutvirtinimu tai neatrodo labai stabiliai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Verkių seniūnija pasidalino žvyrkeliu asfaltavimu
#Verkių seniūnijoje toliau mažėja žvyruotų gatvių.
Išasfaltuoti Skersinės, Pušyno kel., Bajorų Sodų 1-osios gatvių ruožai tapo ženkliai patogesni susisiekti transportu.
Nežinau, ar džiaugtis, ar verkti, ar laukti nelaimių... Pagal provežas matosi asfalto poreikis.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Nes nėra esamo asfalto, kad paprastuoju remontu jį sutvarkyti
- 10 patinka
Komentuoti:
-
,,Varėnos rajono savivaldybės administracija jau išdavė leidimą pėsčiųjų ir dviratininkų tiltui per Merkio upę tarp Merkinės miestelio ir Česukų kaimo statyti.
Preliminariais skaičiavimais tilto statyba kainuos apie 400 tūkst. eurų.
Pagal parengtą projektą tai bus metalinis kabantis tiltas, jo ilgis turėtų būti 55 m, plotis – 1,5 m.''
šaltinis
Tuo tarpu:
Spėju kainuotų 1,5-2,5 mln.. Kodėl nedelsiant nenutiesiamas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Ten buvo visai puikus projektas, gal trūkumas tik tame, kad žūtbūt buvo norėta išlaikyti Baltupio g. tiesią, nors ties viaduku ji galėtų daryti vingį arčiau Geležinio Vilko g. ir taip nuvažiavimas nuo viaduko sutrumpėtų.
Spėčiau, kad projektas greičiau judėtų jei viadukai būtų atskiruose projektuose, t. y. būtų galima iš pradžių pastatyti pėsčiųjų viaduką, na o paskui – automobilių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNesu tikras ar ten tikrai reikia automobilinio viaduko. Juk atsiras nemažas tranzitinis eismas gatvėse, kur jo neturėtų būti. Analogiška situacija buvo su Sugiharos - Šimulionio g. viaduku, kur pastatė tik pėstiesiems/dviratininkams. Ir nieko neatsitiko blogo.
Pėstiesiems ir dviratininkams - taip, bet irgi turėtų būti be jokių laiptų ir su patogiu užvažiavimu dviračiu (tai arba ilgi pandusai arba kažkokia spiralė).
Kaip su Narbuto viaduku galėjo atsitikt kažkas bloga? Nebent praleistas šansas padaryt dar geriau.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne visai vienu lygiu, tik vos vos auksčiau, o iš kita pusės visai lygi su GV. Visai kita situacija nei Narbuto g.
https://www.google.com/maps/@54.7287...oASAFQAw%3D%3D
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
koks tunelis kai ten kaire puse auksciau GV ir butu vienu lygiu su tiltu? Butu trigubai tiek laiptu kiek viadukui.
https://www.google.com/maps/@54.7287...oASAFQAw%3D%3D
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau būtų patogiau tunelis, mažiau reiktų lipti nei į viaduką, tik aišku reiktų daryti civilizuotą, ne su stačiais laiptais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNesu tikras ar ten tikrai reikia automobilinio viaduko. Juk atsiras nemažas tranzitinis eismas gatvėse, kur jo neturėtų būti. Analogiška situacija buvo su Sugiharos - Šimulionio g. viaduku, kur pastatė tik pėstiesiems/dviratininkams. Ir nieko neatsitiko blogo.
Pėstiesiems ir dviratininkams - taip, bet irgi turėtų būti be jokių laiptų ir su patogiu užvažiavimu dviračiu (tai arba ilgi pandusai arba kažkokia spiralė).
Komentuoti:
-
Nesu tikras ar ten tikrai reikia automobilinio viaduko. Juk atsiras nemažas tranzitinis eismas gatvėse, kur jo neturėtų būti. Analogiška situacija buvo su Sugiharos - Šimulionio g. viaduku, kur pastatė tik pėstiesiems/dviratininkams. Ir nieko neatsitiko blogo.
Pėstiesiems ir dviratininkams - taip, bet irgi turėtų būti be jokių laiptų ir su patogiu užvažiavimu dviračiu (tai arba ilgi pandusai arba kažkokia spiralė).
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTen buvo visai puikus projektas, gal trūkumas tik tame, kad žūtbūt buvo norėta išlaikyti Baltupio g. tiesią, nors ties viaduku ji galėtų daryti vingį arčiau Geležinio Vilko g. ir taip nuvažiavimas nuo viaduko sutrumpėtų.
Spėčiau, kad projektas greičiau judėtų jei viadukai būtų atskiruose projektuose, t. y. būtų galima iš pradžių pastatyti pėsčiųjų viaduką, na o paskui – automobilių.
Siūliau savivaldybei įrengti vienos juostos išsukimą iš GV prieš IKI šalia Baltupio 43, 45 namų. Ten iš vis jokių pėsčiųjų nėra ir nereikėtų važiuoti per 2 šviesoforus jei išsuki iš GV į Baltupius, bet pripaistė kažkokių vėjų dėl GV statuso ir panašiai. Investicijos išsukimo juostai ir sujungimui su Baltupio gatve būtų juokingos. Kam tai trukdytų iš esmės? O palengvintų tikrai.Paskutinis taisė Arunasx; 2024.10.15, 07:11.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJau buvo prieš kokių 10 metų suprojektuotas, pristatytas, apsvarstytas ir nuleistas į kanalizaciją projektas šioje vietoje. Labai gerai paknisus galima būtų rasti šiame forume, nes pats citavau. Toks nesimetrinis auto + pėsčiųjų/dviračių.
UPDATE:
https://www.miestai.net/forumas/foru...48#post1820348
Spėčiau, kad projektas greičiau judėtų jei viadukai būtų atskiruose projektuose, t. y. būtų galima iš pradžių pastatyti pėsčiųjų viaduką, na o paskui – automobilių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą,,Atsakydami į Jūsų paklausimą paaiškiname, kad šiuo metu yra rengiama skirtingų lygių pėsčiųjų perėjos Geležinio Vilko g. ir Didlaukio g. sankryžoje galimybių studija, kurios tikslas išnagrinėti urbanistinį užstatymą bei žemės sklypų ribas ir pasiūlyti galimus skirtingo lygio perėjos variantus. Sprendimas dėl projekto rengimo bus priimtas įvertinus galimybių studijos sprendinius.
Atsakingas padalinys
Infrastruktūros skyriaus Projektavimo poskyris''
UPDATE:
https://www.miestai.net/forumas/foru...48#post1820348
- 5 patinka
Komentuoti:
-
,,
Ar yra planų pastatyti pėsčiųjų viaduką virš Geležinio Vilko g. ties Didlaukio g.? Jo ten labai reikia, nes kas kartą stabdomi milžiniški auto srautai. Taip pat aplinkinės teritorijos intensyviai užstatomos, vystomi dideli projektai, švietimo įstaigos ir taip toliau tad jau ir taip gan intensyvus pėsčiųjų srautas per GV g. tik intensyvės. O pastačius viaduką pėstieji keliaus ne tik saugiai ir negaišdami laiko, bet ir bus sutaupomas didelis kiekis valandų kasdien nebestovint kamštyje, nedeginant kuro, nekeliant tiek triukšmo ir mažinant taršą. Jei nėra planų statyti, labai prašau organizuokite jo statybą. Jo poreikia čia milžiniškas ir investicijos yra mažos palyginti su atnešama nauda. Iš anksto labai dėkoju.''
Atsakymas
,,Atsakydami į Jūsų paklausimą paaiškiname, kad šiuo metu yra rengiama skirtingų lygių pėsčiųjų perėjos Geležinio Vilko g. ir Didlaukio g. sankryžoje galimybių studija, kurios tikslas išnagrinėti urbanistinį užstatymą bei žemės sklypų ribas ir pasiūlyti galimus skirtingo lygio perėjos variantus. Sprendimas dėl projekto rengimo bus priimtas įvertinus galimybių studijos sprendinius.
Atsakingas padalinys
Infrastruktūros skyriaus Projektavimo poskyris''
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: