Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    "sportininkai" dviratininkai turbūt labiausiai susireikšminę eismo dalyviai, kur taisyklės galioja tol kol jiem patogu sveikas protas akivaizdžiai ne draugas.
    Lygiai taip pat ir didžiąjai daliai vairuotojų, bei apskritai eismo dalyvių, taisyklės galioja ten kur patogu: "ai čia greitis leistinas mažesnis - truputi paviršysiu", "niekas labai turbūt nesupyks jei per tą ištisinę apsisuksiu, ar pasuksiu čia kairėn, nors leidžiama tik dešinėn", "aš čia truputi sustosiu, labai trumpam, tik iki bankomato - niekam nepamaišysiu", "nu nėra kur parkoci - todėl ir stoviu ant tos žolės ir šaligatvio", "ko tas dviratininkas čia važiuoja kertamu keliu, nenoriu ir nepraleisiu jo".

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kaip tave patį charakterizuoja panašūs pareiškimai apie nepažįstamus žmones? Ir išvis, atėjai čia paventint ant skustakojų? Offtopikas, griežtai žiūrint.
    na taip, reik pažinot kad durnium įvardint "sportininkai" dviratininkai turbūt labiausiai susireikšminę eismo dalyviai, kur taisyklės galioja tol kol jiem patogu sveikas protas akivaizdžiai ne draugas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    durniai ir tiek, kurie įsivaizduoja esantys aukščiau kitų.
    Kaip tave patį charakterizuoja panašūs pareiškimai apie nepažįstamus žmones? Ir išvis, atėjai čia paventint ant skustakojų? Offtopikas, griežtai žiūrint.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    o tai durnumas neleidžia pasirinkt mažiau apkrauto kelio? važiuoju ir aš tiesiog, apie kauną tiek vietos važiavimui kad metus galima mint mašinos nesutinkant.
    Neesu itin gerai susipažinęs su Kauno apylinkėm, bet spėju nuo Vilniaus nedidelis skirtumas? Išvažiuot iš miesto yra keli variantai ir vienoj ar kitoj atkarpoj asfaltuotų alternatyvų tiesiog nėra. Kartais egzistuoja alternatyvos su daug išlygų, bet ir tada reikia gerai pažinot apylinkes kur kaip išlįst per kiemus ir sodų bendrijas.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tame ir skirtumas, kad aptemptaklyniai kaip aš važiuojam ne „kur reik“, o tiesiog
    o tai durnumas neleidžia pasirinkt mažiau apkrauto kelio? važiuoju ir aš tiesiog, apie kauną tiek vietos važiavimui kad metus galima mint mašinos nesutinkant.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    ja ja, "because reasons". durniai ir tiek, kurie įsivaizduoja esantys aukščiau kitų. Minu dviratį ir daug, ir kažkaip sugebu ir nuvažiuot kur reik, ir pakankamai didelia kruiziniais greičiais ir neužpisinėju kitų. Bet vat skustom kojytėm sportinkai kažkodėl visad pasirenka tokį būdą, kai paskui juos važiuojantyskeikia visiais įmanomais keiksmažodžiais.
    Tame ir skirtumas, kad aptemptaklyniai kaip aš važiuojam ne „kur reik“, o tiesiog

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Turėjau omeny, kad yra ir kitų dvirtakių kur kaip aptemptaklynis nespjaunu į dvirtakį. Iš principo viskas atsiremia į eismo kiekio ir dvirtakio šūdinumo santykį. Gariūnuose situacija toli gražu ne ideali (seniau pieva, dabar žvyras, PEDO atitvarai ir t.t.). Bet šalia tokio eismo toks dvirtakis labai miela. O vat Molėtų plente labai šūdinas dvirtakis šalia gerokai mažesnio eismo jau ne taip traukia. Būtų Gariūnuose dvirtakis kaip Molėtų plente - turbūt lįsčiau ir į tokį dvirtakį

    Tas pats ir dėl Nemenčinės. Net ir prieš remontus, jei pataikydavau kai yra baisiai daug eismo, varydavau Pariž-Rubė ir nesiskųsdavau.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Tu iš tų, kuriem kiekvienas greitesnis kelyje yra psichas, o kiekvienas lėtesnis – lopas? Daugiau empatijos ir pagarbos kitiems, jei kažkas mina apkrautu keliu, o ne puikiu dvirtakiu, matyt, tam yra priežastys. Apkrautu keliu mint nėra maloniausias dalykas pasaulyje.
    ja ja, "because reasons". durniai ir tiek, kurie įsivaizduoja esantys aukščiau kitų. Minu dviratį ir daug, ir kažkaip sugebu ir nuvažiuot kur reik, ir pakankamai didelia kruiziniais greičiais ir neužpisinėju kitų. Bet vat skustom kojytėm sportinkai kažkodėl visad pasirenka tokį būdą, kai paskui juos važiuojantyskeikia visiais įmanomais keiksmažodžiais.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Daugiau empatijos ir pagarbos kitiems, jei kažkas mina apkrautu keliu, o ne puikiu dvirtakiu, matyt, tam yra priežastys.
    Kai kas nors sugalvos pagulėti vidury kelio, ir tą patį sakysi? Daugiau empatijos? Juk viskam yra priežastys...



    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Tu iš tų, kuriem kiekvienas greitesnis kelyje yra psichas, o kiekvienas lėtesnis – lopas? Daugiau empatijos ir pagarbos kitiems, jei kažkas mina apkrautu keliu, o ne puikiu dvirtakiu, matyt, tam yra priežastys. Apkrautu keliu mint nėra maloniausias dalykas pasaulyje.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Gera tryda, tik nėščią bobutę ant nuvažiavimo į dvirtakį pamiršai . Arba pagal geriausias tradicijas - ji pati kalta dėl išprevartavimo nes sijoną trumpą užsidėjo. Vat kai toks bandymas pateisint ir pakantumas durniam labai padeda jiem bujot. Ir ne, JOKIOS objektyvios priežąsties važiuot apkrautu keliu stabdant eismą nebuvo, Tiesiog banalus durnumas ir tiek.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Naujas nuliovas
    Tiesiog nuliovas.

    Pažiūrėkim objektyviai: patyrei turtinę ir / ar neturtine žalas? Jau labai labai ilgai negalėjai apvažiuot, kad kažkas reikšmingo įvyko? Pavėlavai į gimdymą ar pan.? Priežasčių gali būti adekvačių, kaip kažkada policija baudė dviratininką aplinkkelyje Vilniuje, nors atvažiavęs jis net negalėjo patekti į dviračių taką dėl aukštų automobilinių atitvarų. Gali atkarpa būti trumpa. Gali posūkiuose kauptis smėlis nuo mašinų važiuojamosios dalies, jei nėra vejos ar borto, tada pavojinga paslysti. Gali būti siaurokas takas. Gali būti daugiau pėsčiųjų, kaip kartais būna ties Trakais, kai neįmanoma pravažiuot. Net esant keliems pėstiesiems nesigaus kokybiška treniruotė, kai turi be perstojo minti didele jėga pvz. 15 min. intervale. Gali ties skersai prisijungiančiais keliais takas specialiai būti iškreivintas numušant greitį, tai tektų nuolat stabdyt, o ne sportuot. Senuose takuose būna iš vis tik žemės be asfalto "asfaltuotame take". Gali būti ties autobusų stotele tiesiog pavojingi stulpai, šiukšledežės ir suolai, tai kam tokiu taku naudotis? Kaline iškart po statybų suolas su šiukšline stovėjo per patį vidurį, o pats takas dar vingiuoja dėl VT įvažos. Dažniausiai net nauji takai skirti tik batono važiuot iki parduotuvės, o ne saugiai 100 km+ pramint mušant dideliam pulsui.

    Gali būti tiesiog nusispjaut. Tai ką, ar tikrai taip stipriai gyvenimą tau trukdo gyvent? Mylėk žmones, jei nori būti mylimas arba nekreipk dėmesio, jei nenori nervuotis.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Kelias į kačerginę. Naujas nuliovas dviračių takas šalia. Idealus, danga geresnė nei asfaltas ant kelio. Mina du "sportininkai". Taip, keliu, už savęs laikydami koloną mašinų. Nu kas per dalabajobai?

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Nu va, prasideda. Kadangi šiemet kaip niekad daug remontų, laukia tęsinio.

    Autostradoje Kaunas–Vilnius (Vilniaus kryptimi) tarp Žiežmarių ir Bačkonių didžiulės spūstys, nes lengvasis automobilis rėžėsi į kelininkų transporto priemonę
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ustis-n1328102

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kažkas naujo.

    Naujamiestyje policija nubaudė pėstįjį, kuris pasimaišė dviratininkei
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...dviratininkei/
    Vilniaus policijos pareigūnai nubaudė pėsčiąjį, kuris penktadienį Vilniaus centre žengė į dviračių taką ir taip sutrukdė pro šalį važiavusiai dviratininkei, kuri griuvo. Medikų pagalbos niekam neprireikė.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ne tam iš visų jėgų žuvis skuta ar stroikėse pachalina visus metus, kad po to iš visų pinigų nusipirkę 2nd hand X6 jo neparodytų gentainiams Lietuvoje.
    2nd? Gal labiau 3rd-4th

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...
    Tai čia ir yra diskusijos raktas - jeigu taip lakstytų užsienyje, grėstų didelė bauda, ypač šiaurės šalyse. O Lietuvoje vieša paslaptis, kad radarai fiksuoja tik didelius greičio viršijimo atvejus, o baudos nedidelės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...
    Ne tam iš visų jėgų žuvis skuta ar stroikėse pachalina visus metus, kad po to iš visų pinigų nusipirkę 2nd hand X6 jo neparodytų gentainiams Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Atlekiantys gaideliai dar ir mano kad visi jiems trauktis turi. Pradeda mirksėti ir pypsėti. Bet jiems tas nepadeda. Jeigu mirksi, mane akina, todėl aš renkuosi saugesnį - t.y. mažesnį greitį. Dažniausiai tokį, kokiu važiuoja auto pirmoje juostoje. Tas gaideliams labai nepatinka.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

    Man atrodo kaip tik atvirkščiai, gali savęs niekur neriboti.
    Kažkada Savanorių iš pirmos į ketvirtą juostą prieš nosį praskrido pirmą kartą mano matytas norvegiškas X7. Teko stabdyti, kad neužkabinčiau. Labai supykau, išsiunčiau į epoliciją video iš registratoriaus, bet jie tokiose manevruose nieko blogo nepamatė, ar gal patingėjo aiškintis su ne ES mašina
    Man kartais tokiems kyla noras nepagailėt savo bamperio Bet kita vertus daug laiko gaišt ir dar aiškintis su ne pačiom maloniausiom personom.

    Komentuoti:

Working...
X