Parašė PredatorGTR
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl durni? Jei užtrauktuką formuoji ilgoje atkarpoje, tau greitį reikia mažinti minimaliai. Jei prie susiaurėjimo, tada praktiškai visi sustoja.. ir formuojasi kamštis. Va tie lekiantys iki susiaurėjimo pradžios, o ne besirikiuojantys žymiai anksčiau ir formuoja kamštį.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai jie patys durni kad susirikiavo anksčiau susiaurėjimo taško. Pravažiuoji antra ir tada užtrauktuką darai.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bėda, kad žmonės nelabai žino, kas tas užtrauktukas. Jei susiformuoja eilė pirmoj juostoj, atvažiavęs antra juosta nemaža dalis vairuotojų tavęs nenori įleisti, nes tu, matai, užlindinėji, bandai išlošti važiuodamas antra juosta.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai jie patys durni kad susirikiavo anksčiau susiaurėjimo taško. Pravažiuoji antra ir tada užtrauktuką darai.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, čia yra tikra problema. Tas turėtų būti aiškiau pateikiama, tiek mokant KET, tiek pastatant apie tokį užtrauktuką informuojančius kelio ženklus.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Bėda, kad žmonės nelabai žino, kas tas užtrauktukas. Jei susiformuoja eilė pirmoj juostoj, atvažiavęs antra juosta nemaža dalis vairuotojų tavęs nenori įleisti, nes tu, matai, užlindinėji, bandai išlošti važiuodamas antra juosta.Lietuva visiems.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai taip ir yra, kad užlindinėjiParašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Bėda, kad žmonės nelabai žino, kas tas užtrauktukas. Jei susiformuoja eilė pirmoj juostoj, atvažiavęs antra juosta nemaža dalis vairuotojų tavęs nenori įleisti, nes tu, matai, užlindinėji, bandai išlošti važiuodamas antra juosta.
 Jei pirmoje juostoje jau įvykęs užtrauktukas, kuris natūraliai pasidarė anksčiau nei susiaurėjimas, tai tas kas ignoruoja eilę pirmoje juostoje ir varo per antrą (nes gi kam čia stovėti joje) daro ne ką kitą, o naglą įlindimą. Tada ir baigiasi judėjimas (nors ir lėtas).
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bėda, ne tame ar žino apie užtrauktuką, o naglume. Nes jei matai jau besiformuojančią koloną, tai ir rikiuokis. Tada žymiai labiau visi bus tolerantiški ir įleis. Bet jei tu naglai tai įgnoruoji, švilpi pro koloną iki paties galo ir nustatai kiaulės akis "įleiskit", kantriai laukusiųjų eilėje tolerancija jau būna žymiai sumažėjus.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Bėda, kad žmonės nelabai žino, kas tas užtrauktukas. Jei susiformuoja eilė pirmoj juostoj, atvažiavęs antra juosta nemaža dalis vairuotojų tavęs nenori įleisti, nes tu, matai, užlindinėji, bandai išlošti važiuodamas antra juosta.
 
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai aiškiai pats nežinot apie užtrauktuką. Optimaliausia rikiuotis paskutiniu momentu.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Bėda, ne tame ar žino apie užtrauktuką, o naglume. Nes jei matai jau besiformuojančią koloną, tai ir rikiuokis. Tada žymiai labiau visi bus tolerantiški ir įleis. Bet jei tu naglai tai įgnoruoji, švilpi pro koloną iki paties galo ir nustatai kiaulės akis "įleiskit", kantriai laukusiųjų eilėje tolerancija jau būna žymiai sumažėjus.
- 12 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Užtrauktukas ir yra formuojamas kuo arčiau susiaurėjimo, nes tuomet yra išnaudojamos abi juostos maksimaliai ir dėl to gerokai trumpėja automobilių eilė. Susirikiavimas likus kilometrui nėra užtrauktukas, čia tik visokie kurie galvoja kad „nebus dūxais ir neužlys“ padaro, nors nei ten užlindimas nei ką, po vieną privalo praleisti pagal 105 KET punktą.Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Tai taip ir yra, kad užlindinėji
 Jei pirmoje juostoje jau įvykęs užtrauktukas, kuris natūraliai pasidarė anksčiau nei susiaurėjimas, tai tas kas ignoruoja eilę pirmoje juostoje ir varo per antrą (nes gi kam čia stovėti joje) daro ne ką kitą, o naglą įlindimą. Tada ir baigiasi judėjimas (nors ir lėtas).
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kodėl durni? Jei užtrauktuką formuoji ilgoje atkarpoje, tau greitį reikia mažinti minimaliai. Jei prie susiaurėjimo, tada praktiškai visi sustoja.. ir formuojasi kamštis. Va tie lekiantys iki susiaurėjimo pradžios, o ne besirikiuojantys žymiai anksčiau ir formuoja kamštį.ŠaltinisAlthough motorists seem to believe that a single lane of traffic flowing into a work zone should flow through unrestricted and much faster without a slow down for merging traffic, this just does not happen in the real world of traffic hazards. Motorists slow down because of the uncertainty of the drivers’ actions ahead, poor visibility beyond, signs/drums/barricades and concrete barriers, unexpected temporary curves, construction equipment, and workers nearby. That slows down the rest of the line of traffic and the longer the queue (line of traffic) the more it slows down and a longer time before it regains speed. When traffic is heavy, a perfect line of drivers cruising through the work zone at safe highway speeds and spacing with no delay, is impossible to maintain.
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Obviously, whenParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Užtrauktukas ir yra formuojamas kuo arčiau susiaurėjimo, nes tuomet yra išnaudojamos abi juostos maksimaliai ir dėl to gerokai trumpėja automobilių eilė. Susirikiavimas likus kilometrui nėra užtrauktukas, čia tik visokie kurie galvoja kad „nebus dūxais ir neužlys“ padaro, nors nei ten užlindimas nei ką, po vieną privalo praleisti pagal 105 KET punktą.
Šaltinis
traffic conditions are light and vehicles are traveling at highway speeds, it is best to make the merge maneuver as
soon as safely possible rather than leaving that merge maneuver to the last moment at high speed.
Ištrauka iš ten pat....
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai mes nekalbame apie ilgas eiles ir piktą publiką stovinčią kamštyje? Jeigu iš viso nėra jokios eilės tai niekam ir nereikia sustoti ir praleisti, tikras mokslinis atradimas.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Obviously, when
traffic conditions are light and vehicles are traveling at highway speeds, it is best to make the merge maneuver as
soon as safely possible rather than leaving that merge maneuver to the last moment at high speed.
Ištrauka iš ten pat....
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai va jei grybą supjauname ir abi pusės savo laiku neatlieka savo pareigų, tai ir turime piktų dėdžių kamštį ir chaosą.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O tai mes nekalbame apie ilgas eiles ir piktą publiką stovinčią kamštyje? Jeigu iš viso nėra jokios eilės tai niekam ir nereikia sustoti ir praleisti, tikras mokslinis atradimas.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šitam forume labai gajus tas "privalo pagal KET".Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Užtrauktukas ir yra formuojamas kuo arčiau susiaurėjimo, nes tuomet yra išnaudojamos abi juostos maksimaliai ir dėl to gerokai trumpėja automobilių eilė. Susirikiavimas likus kilometrui nėra užtrauktukas, čia tik visokie kurie galvoja kad „nebus dūxais ir neužlys“ padaro, nors nei ten užlindimas nei ką, po vieną privalo praleisti pagal 105 KET punktą.
Tarp "privalo" ir "iš tikrųjų daro" yra ilgi metai komunizmo, kai pavogti, apgauti valstybę buvo garbės reikalas. Praeis labai daug laiko ir kartų kol galėsim parašyti KET punktą, ir tikėtis, kad vairuotojai (dauguma) taip ir elgsis.
Po kol kas, jei nori, kad kažkas įvyktų, turi fiziškai užtikrinti, kad tik taip ir vyktų. Jei kelininkai suformuoja užtrauktuko zoną 45 laipsnių kampu, be išankstinių perspėjimų, tai dauguma taip ir elgsis: važiuos kol nebebus kur, tada sustos ir bandys persirikiuoti. Tada kažkas turės sustoti pirmoj juostoj, tada kamštis garantuotas.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai aš nesitikiu kad publika staiga pradės važiuoti antra juosta. Tiesiog jų kalbos su savimi už vairo apie „užlendančius eilę“ kai jie patys tą savo eilę ir susigalvojo yra komedija.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Šitam forume labai gajus tas "privalo pagal KET".
Tarp "privalo" ir "iš tikrųjų daro" yra ilgi metai komunizmo, kai pavogti, apgauti valstybę buvo garbės reikalas. Praeis labai daug laiko ir kartų kol galėsim parašyti KET punktą, ir tikėtis, kad vairuotojai (dauguma) taip ir elgsis.
Po kol kas, jei nori, kad kažkas įvyktų, turi fiziškai užtikrinti, kad tik taip ir vyktų. Jei kelininkai suformuoja užtrauktuko zoną 45 laipsnių kampu, be išankstinių perspėjimų, tai dauguma taip ir elgsis: važiuos kol nebebus kur, tada sustos ir bandys persirikiuoti. Tada kažkas turės sustoti pirmoj juostoj, tada kamštis garantuotas.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal greičiau pačio pasvarstymai yra komedija.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai aš nesitikiu kad publika staiga pradės važiuoti antra juosta. Tiesiog jų kalbos su savimi už vairo apie „užlendančius eilę“ kai jie patys tą savo eilę ir susigalvojo yra komedija.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kai klausaus rusų (pvz. Nebeznia JT posėdžiuose) atrodo kad jie kažkokioj paralelinėj Visatoj gyvena. Panašus jausmas apima skaitant pačio postus...Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai aš nesitikiu kad publika staiga pradės važiuoti antra juosta. Tiesiog jų kalbos su savimi už vairo apie „užlendančius eilę“ kai jie patys tą savo eilę ir susigalvojo yra komedija.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tu irgi pabandyk antra eile pralėkti, pagerės sveikataParašė Nitro Rodyti pranešimą
Gal greičiau pačio pasvarstymai yra komedija.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tui gal KET pasiskaityk, ypač tą dalį apie transporto priemonių išsidėstymą kelyje.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tu irgi pabandyk antra eile pralėkti, pagerės sveikata
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal būtų galima patikslinti? Permečiau akimis visus devynis šio skyriaus straipsnius, bet nemačiau nieko apie ką kalbėtumėtParašė Nitro Rodyti pranešimą
Tui gal KET pasiskaityk, ypač tą dalį apie transporto priemonių išsidėstymą kelyje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Didžiausi automarozai yra ir didžiausi idiotai, kurie net nesupranta paprasto užtrauktuko principo ir rikiuojasi likus n km prieš susiaurėjimą. Kaip netikėta.... /sParašė Xmaster Rodyti pranešimą
Tai taip ir yra, kad užlindinėji
 Jei pirmoje juostoje jau įvykęs užtrauktukas, kuris natūraliai pasidarė anksčiau nei susiaurėjimas, tai tas kas ignoruoja eilę pirmoje juostoje ir varo per antrą (nes gi kam čia stovėti joje) daro ne ką kitą, o naglą įlindimą. Tada ir baigiasi judėjimas (nors ir lėtas).
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bėda, kad daug kas ne užtrauktuką daro o būtent bando užlindinėti, todėl ir nuomonė apie tokius yra atitinkama.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Bėda, kad žmonės nelabai žino, kas tas užtrauktukas. Jei susiformuoja eilė pirmoj juostoj, atvažiavęs antra juosta nemaža dalis vairuotojų tavęs nenori įleisti, nes tu, matai, užlindinėji, bandai išlošti važiuodamas antra juosta.
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment