Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
- 10 patinka
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, aš pats daug daugiau vairuoju, negu vaikštau. Ir man yra absoliučiai nesuprantami kitų vairuotojų kliedesiai apie "netikėtai" į perėją išėjusius pėsčiuosius ir panašios nesąmonės. Artėju prie perėjos, įsitikinu, ar nėra pėsčiųjų, važiuoju toliau. Jei šviesu, matomumas geras, galbūt galima įsitikinti nelėtinant. Galbūt tamsu, lyja, gatvės neapšviestos, tada reikia stipriai sulėtinti, kad įsitikinti jog niekas neina per perėją.
Visiškai taip pat, kaip važiuojant šalutiniu keliu. Jei artėjant prie sankryžos su pagrindiniu keliu matai po 1 km į kiekvieną pusę, ir ten tuščia, tai leki nestabdęs. Jei sankryžoje matomumas prastas, tada prilėtini iki visiškai mažo greičio, įsitikini kad automobilių nėra, ir važiuoji.
ir cia nera nachaliskas elgesys, o labiau abejingumas ir polinkis i savidestrukcija, kaip ir gerimas, rukymas, cukraus vartojimas ir taip toliau. Musu zmones dar vangiai supranta kas yra atsakomybe, gyvenimas bendruomeneje, sveikata ir taip toliau
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
Musu zmones dar vangiai supranta kas yra atsakomybe, gyvenimas bendruomeneje, sveikata ir taip toliau
Gera žinia yra ta, kad mes po truputį tolstam nuo šito primityvizmo, artėjame prie civilizacijos. Kažkiek dar užtruks, bet progresas yra labai ženklus, palyginus su kokiais 2000-aisias.If a lion could speak, we could not understand him.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Nope, toks sufleravimas manęs jau nebeįtikins. Kai pabūni skirtingose vietose su kitokiu požiūriu ir įpročiais, tai supranti, kad visgi yra sričių, kur ne pats esi lochas, bet geras gabalas aplinkos yra lochai (konkrečiai - apie nemažos dalies vairuotojų požiūrį ir elgseną). Pats, beje, esu vairuojantis, bet mieste - daug daugiau dviratį, o ne automobilį.
Na tai jei pats dviratį vairuoji, tai gali gal šiek tiek empatizuotis su vairuotojais; o kai auto vairuoji - empatizuotis su dviratininkais? Ir geru pavyzdžiu kitus pamokyti?
Man atrodo to ir trūksta - tie pavieniai blogi vairuotojai tiesiog savo burbule gyvena, ir kitos grupės nesupranta. Pats kai pabandai kokiu užmiesčio keliu pavažiuoti dviračiu, labai puikiai supranti, kaip svarbu lenkiant dviračius (kur nėra šalia kelio įrengto dviračių tako) aplenkti paliekant bent kokį metrą. Pats vairuoju, dviračiu važiuoju, riedučiais važiuoju (tame tarpe ir gatvėmis), vaikštau - ir todėl gerai suprantu kitas grupes.
Važiuodamas mašina plačiai dviratininkus apvažiuoju (nors užknisa plentininkai, kurie esant dviračių takams vis tiek gatve varo); vaikštant, jei neskubu, duodu pirmenybę auto, nes taip Ignalina , 2 tonas sustabdyti ir vėl pradėti važiuoti reikalauja daug daugiau išteklių, nei man sustoti nuo 5 kmh ir palaukti tas 2 sekundes. Ir man nuo to neskauda. Ir per perėją žingsnį paspartinu, ypač jei vienas kertu kelią, nes suprantu, kad kolektyviai 5-6 sustojusių mane praleisti vairuotojų laikas yra vertingesnis nei mano vieno laikas. Tai darau ne dėl to, kad nusižeminu, ar jaučiuos kažkoks varganas lochas (tuo metu ne tačkoje sėdintis, o kojomis einantis), o dėl to, kad į kiekvieną tokią situaciją žiūriu utilitariškai. Ir man tie visi spjaudymaisi, kuriuos čia pastarąją savaitę šioje temoje skaitau, tiesiog šlykštūs atrodo, tokie kaip paauglio maištavimai, susireikšminimai kažkokie.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.11.10, 14:52.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, labai gera situacija, kai mašinos tiesiog per raudoną bukai ištisomis kolonomis varo.
https://www.google.com/maps/@54.6551...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@54.7394...8192?entry=ttu
O čia kaip seniau būdavo ir Žalgirio g.:
https://www.google.com/maps/@54.7043...6656?entry=ttuPaskutinis taisė Lettered; 2023.11.10, 14:54.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNa, aš pats daug daugiau vairuoju, negu vaikštau. Ir man yra absoliučiai nesuprantami kitų vairuotojų kliedesiai apie "netikėtai" į perėją išėjusius pėsčiuosius ir panašios nesąmonės. Artėju prie perėjos, įsitikinu, ar nėra pėsčiųjų, važiuoju toliau. Jei šviesu, matomumas geras, galbūt galima įsitikinti nelėtinant. Galbūt tamsu, lyja, gatvės neapšviestos, tada reikia stipriai sulėtinti, kad įsitikinti jog niekas neina per perėją.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Varo, nes galvoja, kad posūkis į dešinę nereguliuojamas, o šviesoforas Žalgirio g. tik sukantiems į kairę.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kaip jie gali galvoti tai, kai tiesiai į veidą šviečia šviesoforai (2 vnt)?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąkoks ten greitis remonto ruože? ne 70kmh? neįsivaizduoju taip sudauzyti mašinas važiuojant saugiu greičiu...
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
koks ten greitis remonto ruože? ne 70kmh? neįsivaizduoju taip sudauzyti mašinas važiuojant saugiu greičiu...Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Ar 140 km/h (70+70) kalant į sieną bus nieko tokio? O čia gali būti dar blogiau nes važiuoja pzv po 80.Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2023.11.12, 19:52.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
greičių suma yra mitas iš televizoriaus. mašinai trenktis į sieną ant 70 yra tas pats kas dviem mašinom trenktis važiuojant ant 70.
70km važiuojant trenktis į priešpriešai stovintį automobilį lyginant su trenkimusi kai abu važiuoja ant 70?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Na siena ir automobilos skirtingi, tad lyginkime kitaip.
70km važiuojant trenktis į priešpriešai stovintį automobilį lyginant su trenkimusi kai abu važiuoja ant 70?
Važiuojant 70 km/h greičiu ir trenkiantis į tokį pat priešprieša 70 km/h greičiu važiuojantį automobilį smūgis bus lygus smūgiui į nepajudinamą sieną.
Važiuojant 70 km/h greičiu ir trenkiantis į sunkesnį priešprieša 70 km/h greičiu važiuojantį automobilį smūgis bus stipresnis negu į nepajudinamą sieną.
Bukai sudėti greičius yra visiška nesąmonė, automobiliai ir yra testuojami smūgiams į nepajudinamą sieną, t.y. į smūgį su tokiu pačiu greičiu važiuojantį tokį patį automobilį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Važiuojant 70 km/h greičiu ir trenkiantis į tokį pat priešprieša 70 km/h greičiu važiuojantį automobilį smūgis bus lygus smūgiui į nepajudinamą sieną.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimągreičių suma yra mitas iš televizoriaus. mašinai trenktis į sieną ant 70 yra tas pats kas dviem mašinom trenktis važiuojant ant 70.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kažkas negerai su energijos tvermės dėsniu.
Pagal fizikos dėsnius jei vienodos masės auto/vienodi, tai gaunasi kaip abu į sieną, o ne 70+70=140.
Prieš ginčijantis pasidomėkit:
https://gregladen.com/blog/2017/10/1...on-collisions/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
koks ten greitis remonto ruože?
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kažkas negerai su energijos tvermės dėsniu.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Gal gana tų absurdiškų išvedžiojimų? Iš pagarbos nukentėjusiems.
Kartu iš tokių išsigalvojimų gimsta teorijos kaip kaktomušos yra pavojingiausios avarijos, dėl to vairuotojai sugalvoja pakeisti trajektoriją ir trenktis į priešpriešą automobilį kampu (t. y. sumažina kontakto plotą ir dėl to užmuša smūgio kampe sėdėjusį žmogų) arba iš viso nuvažiuoja nuo kelio, o tada jau laimės dalykas ar mašina virs ir stogu plosis į medį ir užmuš visus, ar trenksis į atitvarą, nuo kurio vėl atšoks į priešpriešinę eismo juostą.
Žinoma geriausia yra išvengti avarijos nepatiriant smūgio (pvz. nuriedėti į plyną lauką), bet kai vairuotojai sugalvoja „rinktis mažesnį blogį“ tai geriau per tas milisekundes neprisiminti tokių nesąmonių kaip greičio sudėjimas nes rezultatai neretai būna blogesni negu iš viso nieko nedarymas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąAš visokeriopai už 1+1 juostas su fiziniais barjerais remontuojamame ruože. Šiuo atveju svarbiausia saugumas, o ne pralaidumas.
Problema, kad LAKD tai visiškai nerūpi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Jei "užtrauktuko zoną" padaryti pakankamai ilgą, galima sumažinti kamščiavimąsi perėjime iš 2+2 į 1+1.
Problema, kad LAKD tai visiškai nerūpi.
- 1 patinka
Comment
Comment