Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Man tai įdomu, ar tie, kurie pristabdo eidami per perėjas taip pat pristabdo važiuodami per žalią šviesoforą? Nes nu tai gi nežinai, gal koks girtas atlėks per raudoną. Tai važiuoji, tau žalia, bet sustoji, pasižiūri, ar tiems, kuriems raudona, tikrai tave praleidžia. Jei praleidžia, važiuoji toliau. Taigi nesunku, laiko nesugaišti, o saugumo - gauni.
    Aš net nežinojau, kad yra rokių, kurie nepristabdo ir eina tiesiai lygiai tokiu pat tempu lyg nebūtų perėjos.
    Aišku, kad bent 95 iš 100 pristabdo.

    Nepristabdo tik tada kai mato, kad automobilis yra taip toli, kad net nė kiek nesulėtinęs, vis tiek nepasieks perėjos anksčiau nei žmogus ją pereis.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

      Apsidairai prieš įvažiuodamas į sankryžą arba prieš pradedant judėti. Tai yra išgelbeję vieną kartą visos mano šeimos gyvybes, keletą kartų šiaip išvengta avarijos
      Kiek avarijų ir šiaip nelaimių išvengtum, jeigu iš vis niekur neitum iš namų.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        Kiek avarijų ir šiaip nelaimių išvengtum, jeigu iš vis niekur neitum iš namų.
        Kiek problemų būtų išpręsta, sumažinta tarša ir vartojimas apskritai nusišovus

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

          Kiek problemų būtų išpręsta, sumažinta tarša ir vartojimas apskritai nusišovus
          Pritariu, ir linkiu surasti savyje jėgų.
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Lyginant su kuo? Nes mano patirtimi tai Prancūzijoje ir Ispanijoje kultūra prastesnė, o lyginant su JAV išvis šventieji mūsų vairuotojai.


            Kad žmogus rašė, jog šoką į gartvę nesidarydamas, tai aišku kad toks elgesys yra buduliškas.
            Čia kuris žmogus? Kažkokios elementaraus teksto suvokimo problemos čia jau ne vieną kamuoja. Kai kas dar ir aktyviai piktinasi, gėdina ir dar velniaižin ką rašo lyg ir kažką mano cituojant, bet bent pusė žinutės yra tik apie šiaudines baidykles, dar kita dalis nesupranta, ką lieruvių kalboje reiškia žodžiai rašomi kabutėse. Dar kažkodėl kai kurie asmeniškai priima žodį "automarozas" (čia primena iš serijos: "vagie, tau kepurė dega. O vagis - capt už kepurės". Žodžiu, jei žmonės nori statyti baidykles ir jas sudaužyt, tai, aš to uždraust negaliu. Tiesiog tuščias pilstymasis žodžiais, liejant kažkokias nuoskaudas.

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              prioretizavimo pvz.?
              Žalgirio/Geležinio sankryža. Ir koks 100 kitų Vilniaus sankryžų.

              Comment


                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                pritariu, ir linkiu surasti savyje jėgų.
                bk133

                Comment


                  Man čia panašu ne į diskusiją, o į psichoterapijos seansą. Kai kuriems ("pėstiesiems") forumo lankytojams aiškiai yra susiformavusios traumos, kurias jie hiperbolizuotai perteikia, piktinasi, skundžiasi.
                  Ssakyčiau kartais reiktų susimąstyti, jeigu visi aplinkui tave yra "lochai" (čia kur akmenys mėtomi Lietuvos vairuotojams), ar kartais pats visgi toks nebūsi. Čia bendras pasiūlymas, niekam konkrečiai neskiriamas. (Šiek tiek ne į temą - BMW vairuotojai visada bus lochai, čia yra gyvenimo aksioma).
                  Galiausiai labai stebina daugumos perdėtai poliarizuotos laikysenos. Atrodo žmogus yra arba pėstysis, arba vairuotojas, bet niekad negali būti abu. Tiesiog toks juntamas empatijos trūkumas kitai eismo dalyvių grupei.

                  Comment


                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                    234 pėstieji per metus žuvo? Čia įskaičiuojant pėsčius barsukus ir stirnas, bėgusius per kelią?
                    Čia realūs žmonės, plius dar tūkstančiai sužeistų. O jūs siūlot vaikščioti per gatvęs nesidairant.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Žalgirio/Geležinio sankryža. Ir koks 100 kitų Vilniaus sankryžų.
                      Po sankryžos rekonstrukcijos ir įrengus dviračių taką dabar situacija daug geresnė. Aišku normaliose šalyse po tokiomis sankryžomis būtų požeminiai pravažiavimai.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Čia realūs žmonės, plius dar tūkstančiai sužeistų. O jūs siūlot vaikščioti per gatvęs nesidairant.
                        Šiemet žuvo 18 pėsčiųjų, 497 – sužeisti. 2022 metais žuvo 31 pėsčiasis, sužeista 714 pėsčiųjų. 2021 metais žuvo 28, sužeisti 629 pėstieji, skelbia Lietuvos kelių policijos tarnyba.
                        Įdomu, kiek iš jų žuvo eidami per perėją.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                          Įdomu, kiek iš jų žuvo eidami per perėją.
                          O ką keičia konkretus skaičius? Vairuotojas ant pėsčiojo privalo neužvažiuoti tiek perėjoje, tiek bet kitoje vietoje. Kaip ir pėstysis visur turi laikytis KET ir saugotis.
                          O jei apie statistiką 26 proc. pėsčiųjų sužalojimus patiria ne sankryžų perėjose. 67 proc. žuvo tamsiu paros metu. Tai ar vairuotojai tamsoj prasčiau vairuoja, ar pėstieji tampa nematomais?

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                            67 proc. žuvo tamsiu paros metu. Tai ar vairuotojai tamsoj prasčiau vairuoja, ar pėstieji tampa nematomais?
                            Tai reikia tikslesnių duomenų, ar žuvo nes vairuotojai prastai vairuoja tamsoje ir nutrenkė automobiliu žmogų, ar pats žmogus kažkaip žuvo (gal atsitrenkęs į medį, ar suklupęs ir prasikėlęs galvą) vairuotojui nedalyvaujant.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Po sankryžos rekonstrukcijos ir įrengus dviračių taką dabar situacija daug geresnė. Aišku normaliose šalyse po tokiomis sankryžomis būtų požeminiai pravažiavimai.
                              Aha, labai gera situacija, kai mašinos tiesiog per raudoną bukai ištisomis kolonomis varo.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Aha, labai gera situacija, kai mašinos tiesiog per raudoną bukai ištisomis kolonomis varo.
                                Tai negi sunku palaukt, tu gal fizikos nesimokei?
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                  Ssakyčiau kartais reiktų susimąstyti, jeigu visi aplinkui tave yra "lochai" (čia kur akmenys mėtomi Lietuvos vairuotojams), ar kartais pats visgi toks nebūsi. Čia bendras pasiūlymas, niekam konkrečiai neskiriamas. (Šiek tiek ne į temą - BMW vairuotojai visada bus lochai, čia yra gyvenimo aksioma).
                                  Galiausiai labai stebina daugumos perdėtai poliarizuotos laikysenos. Atrodo žmogus yra arba pėstysis, arba vairuotojas, bet niekad negali būti abu. Tiesiog toks juntamas empatijos trūkumas kitai eismo dalyvių grupei.
                                  Nope, toks sufleravimas manęs jau nebeįtikins. Kai pabūni skirtingose vietose su kitokiu požiūriu ir įpročiais, tai supranti, kad visgi yra sričių, kur ne pats esi lochas, bet geras gabalas aplinkos yra lochai (konkrečiai - apie nemažos dalies vairuotojų požiūrį ir elgseną). Pats, beje, esu vairuojantis, bet mieste - daug daugiau dviratį, o ne automobilį.

                                  Comment


                                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                    Tai reikia tikslesnių duomenų, ar žuvo nes vairuotojai prastai vairuoja tamsoje ir nutrenkė automobiliu žmogų, ar pats žmogus kažkaip žuvo (gal atsitrenkęs į medį, ar suklupęs ir prasikėlęs galvą) vairuotojui nedalyvaujant.
                                    Pėstysis... eismo įvykis... atsitrenkęs į medį... žuvo... wow.. stipru kaip penktadieniui

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Pėstysis... eismo įvykis... atsitrenkęs į medį... žuvo... wow.. stipru kaip penktadieniui
                                      Tai ar ne toks tavo buvo klausimas? Gi svarstei, nuo ko čia tie pėstieji žūsta, ar vairuotojai nutrenkia, ar kažkaip patys miršta.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                                        Nope, toks sufleravimas manęs jau nebeįtikins. Kai pabūni skirtingose vietose su kitokiu požiūriu ir įpročiais, tai supranti, kad visgi yra sričių, kur ne pats esi lochas, bet geras gabalas aplinkos yra lochai (konkrečiai - apie nemažos dalies vairuotojų požiūrį ir elgseną). Pats, beje, esu vairuojantis, bet mieste - daug daugiau dviratį, o ne automobilį.
                                        Na, aš pats daug daugiau vairuoju, negu vaikštau. Ir man yra absoliučiai nesuprantami kitų vairuotojų kliedesiai apie "netikėtai" į perėją išėjusius pėsčiuosius ir panašios nesąmonės. Artėju prie perėjos, įsitikinu, ar nėra pėsčiųjų, važiuoju toliau. Jei šviesu, matomumas geras, galbūt galima įsitikinti nelėtinant. Galbūt tamsu, lyja, gatvės neapšviestos, tada reikia stipriai sulėtinti, kad įsitikinti jog niekas neina per perėją.

                                        Visiškai taip pat, kaip važiuojant šalutiniu keliu. Jei artėjant prie sankryžos su pagrindiniu keliu matai po 1 km į kiekvieną pusę, ir ten tuščia, tai leki nestabdęs. Jei sankryžoje matomumas prastas, tada prilėtini iki visiškai mažo greičio, įsitikini kad automobilių nėra, ir važiuoji.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Kol nebuvau perskaitęs šitos diskusijos, naviai tikėjau, kad argumentą "ką lengviau sustabdici, 2 tonas metalo ar savo subyne??" naudoja tik visiški automarozai FB ir Delfi komentatoriai, dažnai persidengiantys su anti-Lietuvos radarų direkcininkais ir maršajobais, o didžioji dauguma nevykdo pareigų pėstiesiems dėl išsiblaškymo/naršymo telefone/nuovargio ar dar kažko. Deja, kėglių auklėjimas, panašu, įtrauktas į Regitros programą ir vyksta masiškai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X