Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Sunkvežimis atsitrenkė į stovintį kelininkų automobilį.

    https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95476171

    tai kaip čia šitaip?
    Kaip čia nepaminėta, kad nepasirinktas saugus greitis....

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Verdiktas "nuo sofos"?
      verdiktui užtenka įvykio nuotraukas pažiūrėti. Vairtuotojas nuvažiavo kiaurai žymėjimus juos numušdamas, tai jokie žymėjimai jam nebūtų padėję.

      Comment


        Kai kelininkų paklausi,ar saugiai dirba žmonės kelyje, atrašo kad viskas vykdoma pagal standartus.
        Kokie standartai,tokios ir pasekmės. Be galimybės papildyti mokantis iš klaidų,kurios dažnai krauju dvelkia...

        Comment


          Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
          Kokie standartai,tokios ir pasekmės. Be galimybės papildyti mokantis iš klaidų,kurios dažnai krauju dvelkia...
          Tai kad pakankamai dažnai daromi tie pakeitimai. KET išvis kasmet kaitaliojamas. Gal tik bėda, kas ir kodėl inicijuoja tuos pakeitimus
          Paskutinis taisė Ginthus; 2023.12.29, 16:20.

          Comment


            Nekokie reikalai su žūvusiųjų skaičiais keliuose. Nors turbūt nieko keisto, turint omeny, kad policija laikosi užmerktų akių politikos prieš bet kokius pažeidimus, o KET pažeidimų kamerų ir stacionarių radarų įrengimo tempas neadekvačiai lėtas, kas leidžia padugnėms siautėti keliuose ir žudyti kitus

            Po tragiškos praėjusių metų žūčių statistikos – policijos reakcija: paskelbė apie suplanuotas specialias priemones - LRT

            Iš viso pernai keliuose žuvo 160 asmenų – 124 vyrai ir 36 moterys, iš jų: 64 automobilių ir 19 motociklų vairuotojų, 23 keleiviai, 11 dviratininkų ir 33 pėstieji. 34 proc. asmenų žuvo tamsiuoju paros metu.

            Dėl neblaivių transporto priemonių vairuotojų kaltės žuvo 10 asmenų (2022 m. – 15), dėl neblaivių ir neturinčių teisės vairuoti asmenų kaltės – 4 (2022 m. – 9).

            Daugiausia žuvusiųjų Vilniaus ir Kauno apskrityse – atitinkamai 34 ir 21 žmogus. Labiausiai žuvusiųjų skaičius išaugo Kauno apskrityje – nuo 17 atvejų 2022 m. iki 26 atvejų 2023 m.
            Paėmiau Statistikos departamento skaičius iki 2022 metų ir pridėjau iš straipsnių jau žinomus 2023 metų skaičius
            Žuvę Sužeisti
            2023 160 3 279
            2022 122 3 349
            2021 147 3 182
            2020 176 3 161
            2019 186 3 769
            2018 173 3 390
            Tuo tarpu Seime keletas gandonėlių sugalvojo pasirinkti pigių taškų žmonių gyvybių ir sveikatos sąskaita. Manau visai sveika prisiminti šitų urodų pavardes, artėjant rinkimams:

            2023 Rugsėjo straipsnis:
            Seimo nariai užsimojo prieš greičio matuoklius: jie statomi nepadoriose vietose - Delfi verslas
            ...
            Šias įstatymo pataisas inicijavo parlamentarai, konservatoriai Mindaugas Skritulskas, Andrius Kupčinskas, Kazys Starkevičius, Rasa Petrauskienė, liberalas Eugenijus Gentvilas ir „darbiečiai“ Andrius Mazuronis bei Viktoras Fiodorovas.
            ...
            Čia dar vienas straipsnis apie vieną specifinį nuokrušą - Kupčinską - kuris dalyvauja marozų FB grupėse ir "raportuoja", kur yra policijos reidai ir greičio matuokliai, kad girti ir chuliganiškai vairuojantys marozėliai galėtų netrukdomi kelti pavojų kitikems ir traiškyti žmones, kaip tas, kuris Maišiagaloje nužudė keturis nieko dėtus žmones ir nusižudė save.

            „Trikojį“ pažymėjęs buvęs Kauno meras Kupčinskas atsiprašė - Delfi
            Buvęs Kauno meras, Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) partijos narys Andrius Kupčinskas feisbuke pateikė ilgą paaiškinimą ir atsiprašymą, kodėl internete pranešė apie kelyje esančią įrangą, vadinamąjį „trikojį“.
            Akivaizdu, kad šitas š gabalas "atsiprašė" tik todėl, kad buvo prigautas, nes jo pavardė yra tarp tų, kurie siūlo stabdyti eismo saugumą gerinančių priemonių diegimą, nes nu gi prasilėkt yra svarbiau.
            Paskutinis taisė John; 2024.01.21, 15:04.

            Comment


              Labiausiai trūksta ne kokių kamerų, o elementaraus patruliavimo. Tiek viešai, tiek nežymėtu transportu. Gal per pandemiją atpratau, bet iš vaizdo eismo kultūra labai suprastėjo per paskutinius kelis metus. Daugiau nardančių debilų, daugiau pėsčiųjų lakstančių pvz per Geležiaką arba Savanorių žiedą.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Labiausiai trūksta ne kokių kamerų, o elementaraus patruliavimo. Tiek viešai, tiek nežymėtu transportu. Gal per pandemiją atpratau, bet iš vaizdo eismo kultūra labai suprastėjo per paskutinius kelis metus. Daugiau nardančių debilų, daugiau pėsčiųjų lakstančių pvz per Geležiaką arba Savanorių žiedą.
                Čia ne "arba, arba" atvejis. Trūksta ir kamerų IR patruliavimo. Ir visiškai sutikčiau dėl eismo kultūros. Tavo visiška norma ignoruoti šviesoforo signalus, kirsti ištisines, lenkti perėjose, užbrūkšniuotuose važiuojamosios dalies plotuose ir t.t. Sunku pasakyti, kodėl tiksliai taip yra, ir turbūt priežasčių yra daugiau, nei viena, bet bent pora priežasčių, imho, būtų šios:
                - juokingai mažos baudos ir sankcijos, lyginant su išaugusiomis pajamomis per paskutinius ~10 metų
                - Nebaudžiamumas/enforcinimo stoka. Beveik niekur nėra kamerų ar kitokių būdų (kad ir tų pačių policijos aptrulių) tokį elgesį fiksuoti ir už tai bausti, kas reiškia, kad beveik garantuotai už chuliganišką ir pavojingą elgesį kelyje nieko nebus

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Čia ne "arba, arba" atvejis. Trūksta ir kamerų IR patruliavimo. Ir visiškai sutikčiau dėl eismo kultūros. Tavo visiška norma ignoruoti šviesoforo signalus, kirsti ištisines, lenkti perėjose, užbrūkšniuotuose važiuojamosios dalies plotuose ir t.t. Sunku pasakyti, kodėl tiksliai taip yra, ir turbūt priežasčių yra daugiau, nei viena, bet bent pora priežasčių, imho, būtų šios:
                  - juokingai mažos baudos ir sankcijos, lyginant su išaugusiomis pajamomis per paskutinius ~10 metų
                  - Nebaudžiamumas/enforcinimo stoka. Beveik niekur nėra kamerų ar kitokių būdų (kad ir tų pačių policijos aptrulių) tokį elgesį fiksuoti ir už tai bausti, kas reiškia, kad beveik garantuotai už chuliganišką ir pavojingą elgesį kelyje nieko nebus
                  Taip taip būtent "arba". Arba policijai skiriamos lėšos pareigūnų kiekio keliuose padidinimui, arba toliau imituojam kovą su nebaudžiamumu keliuose. Nei viena kamera dar negaudo ir tikrai negaudys kertančių ištisines, lenkiančių perėjose ir t.t. Kažkodėl visos kameros vengia kaip velnias kryžiaus pavojingų sankryžų, tranzitinių gyvenviečių. Kameros magistralėje irgi "turėjo" pagerinti žuvusiųjų statistiką.
                  Eilinis pavyzdys: turbūt visi žino kokios vakar oro sąlygos buvo. Viabaltika netoli magistralės link Kauno nuo Panevėžio. Matomumas 50m, vidutinis visų greitis 60km/h. Žemai skrist galima nebent kaip lėktuve pagal prietaisus. Ir spėk kas ties miškeliu pasitinka. Nepatikėsi... trikojis... Ką ten tikėjosi su juo pagauti, turbūt vėl "tik ekspertams" žinoti. Ar tiesiog bukai, ten kaip pagal grafiką visiems žinomose etatinėse vietose reikėjo atstovėt?
                  Jei baudos būtų "ale" mažos, tai kodėl jų tik 16proc. surenkama? Sutiksi ne problema 15-30 eur sumokėti. Tai gal tuos 16 proc. ir sumoka visi normalūs vairuotojai. Tai koks tada "kontingentas" slepiasi už tų likusių procentų? Ar čia pusė Lietuvos ant bomžų mašinas užrašę, kad gali jų nemokėti?
                  Tad bukas baudų ir kamerų didinimas problemos deja neišspręs...

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Čia ne "arba, arba" atvejis. Trūksta ir kamerų IR patruliavimo. Ir visiškai sutikčiau dėl eismo kultūros. Tavo visiška norma ignoruoti šviesoforo signalus, kirsti ištisines, lenkti perėjose, užbrūkšniuotuose važiuojamosios dalies plotuose ir t.t. Sunku pasakyti, kodėl tiksliai taip yra, ir turbūt priežasčių yra daugiau, nei viena, bet bent pora priežasčių, imho, būtų šios:
                    - juokingai mažos baudos ir sankcijos, lyginant su išaugusiomis pajamomis per paskutinius ~10 metų
                    - Nebaudžiamumas/enforcinimo stoka. Beveik niekur nėra kamerų ar kitokių būdų (kad ir tų pačių policijos aptrulių) tokį elgesį fiksuoti ir už tai bausti, kas reiškia, kad beveik garantuotai už chuliganišką ir pavojingą elgesį kelyje nieko nebus
                    Kamerų šiaip ryškiai padaugėję. Kentai be draudimo ir TA bijo išlįst į gatvę. Arba atsargiai planuoja maršrutus kiemais. Bet tai nepadeda su chuliganišku vairavimu. Ypač kai tas chuliganiškas vairavimas vyksta ryškiai neviršijant greičio populiariausiose vietose. Kur jis dar ir sukelia mažiausiai pavojaus. 200km/h vakariniam yra blogai, bet liūdnų pasekmių tikimybė nykstamai maža. Driftint 71km/h miegamo rajono gatvėm daug blogiau.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Paėmiau Statistikos departamento skaičius iki 2022 metų ir pridėjau iš straipsnių jau žinomus 2023 metų skaičius
                      Žuvę Sužeisti
                      2023 160 3 279
                      2022 122 3 349
                      2021 147 3 182
                      2020 176 3 161
                      2019 186 3 769
                      2018 173 3 390
                      Atmetus John emocijas ir kovidinius metus - žuvusiųjų skaičius LT keliuose nuosekliai mažėja.

                      Ar jų vis dar gerokai per daug? Taip. Ar Kupčinskas gandonas - taip. Ar prospektus asvalduojantis Benkunskas gandonas - taip. Ar tikros kontrolės per mažai ? Taip.
                      Bet progresas yra.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Yra tų nežymėtų auto, mane buvo pasigavę prieš gerą mėnesį, mačiau ir kitur, pvz GV. Bet tokioj Lenkijoj toks vaizdas, kad tų nežymėtų žymiai daugiau, ir matau sustabdytas mašinas su LT numeriais

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                          Atmetus John emocijas ir kovidinius metus - žuvusiųjų skaičius LT keliuose nuosekliai mažėja.

                          Ar jų vis dar gerokai per daug? Taip. Ar Kupčinskas gandonas - taip. Ar prospektus asvalduojantis Benkunskas gandonas - taip. Ar tikros kontrolės per mažai ? Taip.
                          Bet progresas yra.
                          Prie ko čia kovidiniai metai? Kai kuriose šalyse (pavyzdžiui, JAV), per Covidinius metus žūčių skaičius kilo rekordiniu greičiu.

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Taip taip būtent "arba". Arba policijai skiriamos lėšos pareigūnų kiekio keliuose padidinimui, arba toliau imituojam kovą su nebaudžiamumu keliuose. Nei viena kamera dar negaudo ir tikrai negaudys kertančių ištisines, lenkiančių perėjose ir t.t.
                            Kodėl negaudo? Tecghninės galimybės tam yra visiškai paruoštos jau dabar.

                            Comment


                              Eismo saugumą galima sugadinti ir nieko nepažeidžiant ir tai yra populiaru. Pvz. Viabaltika, važiuoja fūra po fūros, tamsu, sniegas. Iš priekio irgi srautas didelis. Daliai lengvųjų vairuotojų kelia isteriką važiavimas paskui fūrų koloną 80 kmh greičiu. Jie nervuojasi, gaudo momentus kad galėtų aplenkti pirma paskui fūras važiuojančias lengvąsias, o paskui šturmuoti fūrų koloną. Kartais jiems pavyksta, o kartais belieka šypsotis kai matai juos po 20 min. draskymosi vis dar spirgant tarp fūrų.
                              Paskutinis taisė gerietis; 2024.01.22, 07:57.
                              -

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                Eismo saugumą galima sugadinti ir nieko nepažeidžiant ir tai yra populiaru. Pvz. Viabaltika, važiuoja fūra po fųros, naktis, sniegas. Iš priekio irgi srautas didelis. Daliai lengvųjų vairuotojų kelia isteriką važiavimas paskui fūrų koloną 80 kmh greičiu. Jie nervuojasi, gaudo momentus kad galėtų aplenkti pirma paskui fūras važiuojančias lengvąsias, o paskui šturmuoti fūrų koloną. Kartais jiems pavyksta, o kartais belieka šypsotis kai matai juos po 20 min. draskymosi vis dar spirgant tarp fūrų.
                                Čia kita problema, kad toks lenkimas nėra traktuojamas kaip chuliganiškas vairavimas. UK ar kitose civilizuotose šalyse tai yra laioma dangerous driving ir paprastai reiškia teisių praradimą+didelę baudą. Lietuvoje toks vairavimas kažkodėl yra laikomas normaliu.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Kodėl negaudo? Tecghninės galimybės tam yra visiškai paruoštos jau dabar.
                                  O kam stengtis, geriau eiti lengviausiu keliu. Pasižiūri statistiką konkrečiame kelyje. Kažkada kelio atkarpoje praeityje vienintelis eismo įvykis su žuvusiais, girtas už vairo, trys nauji kryželiai. Įbedi du sektorinio stulpus ir visiems po metų deklaruoji - sektorinis sumažino žūčių skaičių TRIS KARTUS Juk eismo saugumo gerinimo priemonė veikia?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Čia kita problema, kad toks lenkimas nėra traktuojamas kaip chuliganiškas vairavimas. UK ar kitose civilizuotose šalyse tai yra laioma dangerous driving ir paprastai reiškia teisių praradimą+didelę baudą. Lietuvoje toks vairavimas kažkodėl yra laikomas normaliu.
                                    O ką keistų teisių atėmimas? Daugelis vairuotojų recidyvistų važinėja neturėdami teisių.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                      O ką keistų teisių atėmimas? Daugelis vairuotojų recidyvistų važinėja neturėdami teisių.
                                      Mašinos konfiskavimas, įkalinimas. Yra būdų.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Mašinos konfiskavimas, įkalinimas. Yra būdų.
                                        Būčiau siūlęs rankas kapoti. Apie kalėjimą kažkaip nepagalvojau Nors jei laisvės atėmimo bausmės būtų realios (5+ metų), gal ir padėtų.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Reikia. Norint kad būtų nubaustas bent koks reikšmingas pažeidėjų skaičius reikia. Todėl patruliai ir yra daug mažiau praktiškesnė priemonė.
                                          Aš labiau norėčiau, kad būtų ne nubaudžiamas „reikšmingas skaičius“, o pagerėtų eismo kultūra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X