Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Man atrodo kaip tik atvirkščiai, gali savęs niekur neriboti.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...
Kažkada Savanorių iš pirmos į ketvirtą juostą prieš nosį praskrido pirmą kartą mano matytas norvegiškas X7. Teko stabdyti, kad neužkabinčiau. Labai supykau, išsiunčiau į epoliciją video iš registratoriaus, bet jie tokiose manevruose nieko blogo nepamatė, ar gal patingėjo aiškintis su ne ES mašina
Comment
-
Man kartais tokiems kyla noras nepagailėt savo bamperioParašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
Man atrodo kaip tik atvirkščiai, gali savęs niekur neriboti.
Kažkada Savanorių iš pirmos į ketvirtą juostą prieš nosį praskrido pirmą kartą mano matytas norvegiškas X7. Teko stabdyti, kad neužkabinčiau. Labai supykau, išsiunčiau į epoliciją video iš registratoriaus, bet jie tokiose manevruose nieko blogo nepamatė, ar gal patingėjo aiškintis su ne ES mašina
Bet kita vertus daug laiko gaišt ir dar aiškintis su ne pačiom maloniausiom personom.
Comment
-
Ne tam iš visų jėgų žuvis skuta ar stroikėse pachalina visus metus, kad po to iš visų pinigų nusipirkę 2nd hand X6 jo neparodytų gentainiams Lietuvoje.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...
- 3 patinka
Comment
-
Tai čia ir yra diskusijos raktas - jeigu taip lakstytų užsienyje, grėstų didelė bauda, ypač šiaurės šalyse. O Lietuvoje vieša paslaptis, kad radarai fiksuoja tik didelius greičio viršijimo atvejus, o baudos nedidelės.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...
- 1 patinka
Comment
-
2nd? Gal labiau 3rd-4thParašė John Rodyti pranešimą
Ne tam iš visų jėgų žuvis skuta ar stroikėse pachalina visus metus, kad po to iš visų pinigų nusipirkę 2nd hand X6 jo neparodytų gentainiams Lietuvoje.
- 2 patinka
Comment
-
Kažkas naujo.
Naujamiestyje policija nubaudė pėstįjį, kuris pasimaišė dviratininkei
https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...dviratininkei/
Vilniaus policijos pareigūnai nubaudė pėsčiąjį, kuris penktadienį Vilniaus centre žengė į dviračių taką ir taip sutrukdė pro šalį važiavusiai dviratininkei, kuri griuvo. Medikų pagalbos niekam neprireikė.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 8 patinka
Comment
-
Nu va, prasideda. Kadangi šiemet kaip niekad daug remontų, laukia tęsinio.
Autostradoje Kaunas–Vilnius (Vilniaus kryptimi) tarp Žiežmarių ir Bačkonių didžiulės spūstys, nes lengvasis automobilis rėžėsi į kelininkų transporto priemonę
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ustis-n1328102
Comment
-
Tiesiog nuliovas.Parašė PukiS Rodyti pranešimąNaujas nuliovas
Pažiūrėkim objektyviai: patyrei turtinę ir / ar neturtine žalas? Jau labai labai ilgai negalėjai apvažiuot, kad kažkas reikšmingo įvyko? Pavėlavai į gimdymą ar pan.? Priežasčių gali būti adekvačių, kaip kažkada policija baudė dviratininką aplinkkelyje Vilniuje, nors atvažiavęs jis net negalėjo patekti į dviračių taką dėl aukštų automobilinių atitvarų. Gali atkarpa būti trumpa. Gali posūkiuose kauptis smėlis nuo mašinų važiuojamosios dalies, jei nėra vejos ar borto, tada pavojinga paslysti. Gali būti siaurokas takas. Gali būti daugiau pėsčiųjų, kaip kartais būna ties Trakais, kai neįmanoma pravažiuot. Net esant keliems pėstiesiems nesigaus kokybiška treniruotė, kai turi be perstojo minti didele jėga pvz. 15 min. intervale. Gali ties skersai prisijungiančiais keliais takas specialiai būti iškreivintas numušant greitį, tai tektų nuolat stabdyt, o ne sportuot. Senuose takuose būna iš vis tik žemės be asfalto "asfaltuotame take". Gali būti ties autobusų stotele tiesiog pavojingi stulpai, šiukšledežės ir suolai, tai kam tokiu taku naudotis? Kaline iškart po statybų suolas su šiukšline stovėjo per patį vidurį, o pats takas dar vingiuoja dėl VT įvažos. Dažniausiai net nauji takai skirti tik batono važiuot iki parduotuvės, o ne saugiai 100 km+ pramint mušant dideliam pulsui.
Gali būti tiesiog nusispjaut. Tai ką, ar tikrai taip stipriai gyvenimą tau trukdo gyvent? Mylėk žmones, jei nori būti mylimas arba nekreipk dėmesio, jei nenori nervuotis.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 6 patinka
Comment
-
Gera tryda, tik nėščią bobutę ant nuvažiavimo į dvirtakį pamiršai
. Arba pagal geriausias tradicijas - ji pati kalta dėl išprevartavimo nes sijoną trumpą užsidėjo. Vat kai toks bandymas pateisint ir pakantumas durniam labai padeda jiem bujot. Ir ne, JOKIOS objektyvios priežąsties važiuot apkrautu keliu stabdant eismą nebuvo, Tiesiog banalus durnumas ir tiek.
*censored*
- 6 patinka
Comment
-
Kai kas nors sugalvos pagulėti vidury kelio, ir tą patį sakysi? Daugiau empatijos? Juk viskam yra priežastys...Parašė alga Rodyti pranešimąDaugiau empatijos ir pagarbos kitiems, jei kažkas mina apkrautu keliu, o ne puikiu dvirtakiu, matyt, tam yra priežastys.
- 4 patinka
Comment
-
ja ja, "because reasons". durniai ir tiek, kurie įsivaizduoja esantys aukščiau kitų. Minu dviratį ir daug, ir kažkaip sugebu ir nuvažiuot kur reik, ir pakankamai didelia kruiziniais greičiais ir neužpisinėju kitų. Bet vat skustom kojytėm sportinkai kažkodėl visad pasirenka tokį būdą, kai paskui juos važiuojantyskeikia visiais įmanomais keiksmažodžiais.Parašė alga Rodyti pranešimąTu iš tų, kuriem kiekvienas greitesnis kelyje yra psichas, o kiekvienas lėtesnis – lopas? Daugiau empatijos ir pagarbos kitiems, jei kažkas mina apkrautu keliu, o ne puikiu dvirtakiu, matyt, tam yra priežastys. Apkrautu keliu mint nėra maloniausias dalykas pasaulyje.*censored*
- 3 patinka
Comment
-
Turėjau omeny, kad yra ir kitų dvirtakių kur kaip aptemptaklynis nespjaunu į dvirtakį. Iš principo viskas atsiremia į eismo kiekio ir dvirtakio šūdinumo santykį. Gariūnuose situacija toli gražu ne ideali (seniau pieva, dabar žvyras, PEDO atitvarai ir t.t.). Bet šalia tokio eismo toks dvirtakis labai miela. O vat Molėtų plente labai šūdinas dvirtakis šalia gerokai mažesnio eismo jau ne taip traukia. Būtų Gariūnuose dvirtakis kaip Molėtų plente - turbūt lįsčiau ir į tokį dvirtakį
Tas pats ir dėl Nemenčinės. Net ir prieš remontus, jei pataikydavau kai yra baisiai daug eismo, varydavau Pariž-Rubė ir nesiskųsdavau.
- 3 patinka
Comment
-
Tame ir skirtumas, kad aptemptaklyniai kaip aš važiuojam ne „kur reik“, o tiesiogParašė PukiS Rodyti pranešimą
ja ja, "because reasons". durniai ir tiek, kurie įsivaizduoja esantys aukščiau kitų. Minu dviratį ir daug, ir kažkaip sugebu ir nuvažiuot kur reik, ir pakankamai didelia kruiziniais greičiais ir neužpisinėju kitų. Bet vat skustom kojytėm sportinkai kažkodėl visad pasirenka tokį būdą, kai paskui juos važiuojantyskeikia visiais įmanomais keiksmažodžiais.
- 2 patinka
Comment
-
o tai durnumas neleidžia pasirinkt mažiau apkrauto kelio? važiuoju ir aš tiesiog, apie kauną tiek vietos važiavimui kad metus galima mint mašinos nesutinkant.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tame ir skirtumas, kad aptemptaklyniai kaip aš važiuojam ne „kur reik“, o tiesiog
*censored*
Comment
-
Neesu itin gerai susipažinęs su Kauno apylinkėm, bet spėju nuo Vilniaus nedidelis skirtumas? Išvažiuot iš miesto yra keli variantai ir vienoj ar kitoj atkarpoj asfaltuotų alternatyvų tiesiog nėra. Kartais egzistuoja alternatyvos su daug išlygų, bet ir tada reikia gerai pažinot apylinkes kur kaip išlįst per kiemus ir sodų bendrijas.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
o tai durnumas neleidžia pasirinkt mažiau apkrauto kelio? važiuoju ir aš tiesiog, apie kauną tiek vietos važiavimui kad metus galima mint mašinos nesutinkant.
- 2 patinka
Comment
-
Kaip tave patį charakterizuoja panašūs pareiškimai apie nepažįstamus žmones? Ir išvis, atėjai čia paventint ant skustakojų? Offtopikas, griežtai žiūrint.Parašė PukiS Rodyti pranešimądurniai ir tiek, kurie įsivaizduoja esantys aukščiau kitų.
- 1 patinka
Comment
Comment