Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Aš tai tik pasidalinsiu savo patirtimi: gyvenu užsienyje ir grįžęs į Lietuvą, tiesą sakant, kartais nejaukiai jaučiuosi vairuodamas. Ypač lenkimo metu autostradose, kai iš galo pastoviai atskrenda koks automarozas pakeliui į pajūrį, o aš važiuoju ant autopiloto užsimetęs kokius 135 (kas realybėje yra 130, maksimalus greitis.) Nejaukumo prideda ir tai, kad lietuviškos autostrados, o ypač atkarpa Kaunas-Klaipėda, yra tragiškos kokybės, neįsivaizduoju kaip kyla noras ten skraidyti neadekvačiais greičiais. Laikau save neblogu vairuotoju.

    Ypač marozinimą pajutau Kuršių nerijoje, atkarpoje nuo kelto iki Juodkrantės. Tamsu, laksto gyvūnai, kelio kokybė kaip po karo, bet vis tiek reikia lenkti per ištisines.
    Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...

    Comment


      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

      Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...
      Man atrodo kaip tik atvirkščiai, gali savęs niekur neriboti.
      Kažkada Savanorių iš pirmos į ketvirtą juostą prieš nosį praskrido pirmą kartą mano matytas norvegiškas X7. Teko stabdyti, kad neužkabinčiau. Labai supykau, išsiunčiau į epoliciją video iš registratoriaus, bet jie tokiose manevruose nieko blogo nepamatė, ar gal patingėjo aiškintis su ne ES mašina

      Comment


        Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

        Man atrodo kaip tik atvirkščiai, gali savęs niekur neriboti.
        Kažkada Savanorių iš pirmos į ketvirtą juostą prieš nosį praskrido pirmą kartą mano matytas norvegiškas X7. Teko stabdyti, kad neužkabinčiau. Labai supykau, išsiunčiau į epoliciją video iš registratoriaus, bet jie tokiose manevruose nieko blogo nepamatė, ar gal patingėjo aiškintis su ne ES mašina
        Man kartais tokiems kyla noras nepagailėt savo bamperio Bet kita vertus daug laiko gaišt ir dar aiškintis su ne pačiom maloniausiom personom.

        Comment


          Atlekiantys gaideliai dar ir mano kad visi jiems trauktis turi. Pradeda mirksėti ir pypsėti. Bet jiems tas nepadeda. Jeigu mirksi, mane akina, todėl aš renkuosi saugesnį - t.y. mažesnį greitį. Dažniausiai tokį, kokiu važiuoja auto pirmoje juostoje. Tas gaideliams labai nepatinka.

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

            Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...
            Ne tam iš visų jėgų žuvis skuta ar stroikėse pachalina visus metus, kad po to iš visų pinigų nusipirkę 2nd hand X6 jo neparodytų gentainiams Lietuvoje.

            Comment


              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

              Bet dažnai tie atlekiantys būna su vokiškais arba norvegiškais registracijos numeriais, tai nežinau ar jie taip Vokietijoje ir Norvegijoje važinėti įpratę...
              Tai čia ir yra diskusijos raktas - jeigu taip lakstytų užsienyje, grėstų didelė bauda, ypač šiaurės šalyse. O Lietuvoje vieša paslaptis, kad radarai fiksuoja tik didelius greičio viršijimo atvejus, o baudos nedidelės.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Ne tam iš visų jėgų žuvis skuta ar stroikėse pachalina visus metus, kad po to iš visų pinigų nusipirkę 2nd hand X6 jo neparodytų gentainiams Lietuvoje.
                2nd? Gal labiau 3rd-4th

                Comment


                  Kažkas naujo.

                  Naujamiestyje policija nubaudė pėstįjį, kuris pasimaišė dviratininkei
                  https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...dviratininkei/
                  Vilniaus policijos pareigūnai nubaudė pėsčiąjį, kuris penktadienį Vilniaus centre žengė į dviračių taką ir taip sutrukdė pro šalį važiavusiai dviratininkei, kuri griuvo. Medikų pagalbos niekam neprireikė.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

                  Comment


                    Nu va, prasideda. Kadangi šiemet kaip niekad daug remontų, laukia tęsinio.

                    Autostradoje Kaunas–Vilnius (Vilniaus kryptimi) tarp Žiežmarių ir Bačkonių didžiulės spūstys, nes lengvasis automobilis rėžėsi į kelininkų transporto priemonę
                    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ustis-n1328102

                    Comment


                      Kelias į kačerginę. Naujas nuliovas dviračių takas šalia. Idealus, danga geresnė nei asfaltas ant kelio. Mina du "sportininkai". Taip, keliu, už savęs laikydami koloną mašinų. Nu kas per dalabajobai?
                      *censored*

                      Comment


                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                        Naujas nuliovas
                        Tiesiog nuliovas.

                        Pažiūrėkim objektyviai: patyrei turtinę ir / ar neturtine žalas? Jau labai labai ilgai negalėjai apvažiuot, kad kažkas reikšmingo įvyko? Pavėlavai į gimdymą ar pan.? Priežasčių gali būti adekvačių, kaip kažkada policija baudė dviratininką aplinkkelyje Vilniuje, nors atvažiavęs jis net negalėjo patekti į dviračių taką dėl aukštų automobilinių atitvarų. Gali atkarpa būti trumpa. Gali posūkiuose kauptis smėlis nuo mašinų važiuojamosios dalies, jei nėra vejos ar borto, tada pavojinga paslysti. Gali būti siaurokas takas. Gali būti daugiau pėsčiųjų, kaip kartais būna ties Trakais, kai neįmanoma pravažiuot. Net esant keliems pėstiesiems nesigaus kokybiška treniruotė, kai turi be perstojo minti didele jėga pvz. 15 min. intervale. Gali ties skersai prisijungiančiais keliais takas specialiai būti iškreivintas numušant greitį, tai tektų nuolat stabdyt, o ne sportuot. Senuose takuose būna iš vis tik žemės be asfalto "asfaltuotame take". Gali būti ties autobusų stotele tiesiog pavojingi stulpai, šiukšledežės ir suolai, tai kam tokiu taku naudotis? Kaline iškart po statybų suolas su šiukšline stovėjo per patį vidurį, o pats takas dar vingiuoja dėl VT įvažos. Dažniausiai net nauji takai skirti tik batono važiuot iki parduotuvės, o ne saugiai 100 km+ pramint mušant dideliam pulsui.

                        Gali būti tiesiog nusispjaut. Tai ką, ar tikrai taip stipriai gyvenimą tau trukdo gyvent? Mylėk žmones, jei nori būti mylimas arba nekreipk dėmesio, jei nenori nervuotis.

                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

                        Comment


                          Gera tryda, tik nėščią bobutę ant nuvažiavimo į dvirtakį pamiršai . Arba pagal geriausias tradicijas - ji pati kalta dėl išprevartavimo nes sijoną trumpą užsidėjo. Vat kai toks bandymas pateisint ir pakantumas durniam labai padeda jiem bujot. Ir ne, JOKIOS objektyvios priežąsties važiuot apkrautu keliu stabdant eismą nebuvo, Tiesiog banalus durnumas ir tiek.
                          *censored*

                          Comment


                            Tu iš tų, kuriem kiekvienas greitesnis kelyje yra psichas, o kiekvienas lėtesnis – lopas? Daugiau empatijos ir pagarbos kitiems, jei kažkas mina apkrautu keliu, o ne puikiu dvirtakiu, matyt, tam yra priežastys. Apkrautu keliu mint nėra maloniausias dalykas pasaulyje.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą
                              Daugiau empatijos ir pagarbos kitiems, jei kažkas mina apkrautu keliu, o ne puikiu dvirtakiu, matyt, tam yra priežastys.
                              Kai kas nors sugalvos pagulėti vidury kelio, ir tą patį sakysi? Daugiau empatijos? Juk viskam yra priežastys...



                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą
                                Tu iš tų, kuriem kiekvienas greitesnis kelyje yra psichas, o kiekvienas lėtesnis – lopas? Daugiau empatijos ir pagarbos kitiems, jei kažkas mina apkrautu keliu, o ne puikiu dvirtakiu, matyt, tam yra priežastys. Apkrautu keliu mint nėra maloniausias dalykas pasaulyje.
                                ja ja, "because reasons". durniai ir tiek, kurie įsivaizduoja esantys aukščiau kitų. Minu dviratį ir daug, ir kažkaip sugebu ir nuvažiuot kur reik, ir pakankamai didelia kruiziniais greičiais ir neužpisinėju kitų. Bet vat skustom kojytėm sportinkai kažkodėl visad pasirenka tokį būdą, kai paskui juos važiuojantyskeikia visiais įmanomais keiksmažodžiais.
                                *censored*

                                Comment


                                  Turėjau omeny, kad yra ir kitų dvirtakių kur kaip aptemptaklynis nespjaunu į dvirtakį. Iš principo viskas atsiremia į eismo kiekio ir dvirtakio šūdinumo santykį. Gariūnuose situacija toli gražu ne ideali (seniau pieva, dabar žvyras, PEDO atitvarai ir t.t.). Bet šalia tokio eismo toks dvirtakis labai miela. O vat Molėtų plente labai šūdinas dvirtakis šalia gerokai mažesnio eismo jau ne taip traukia. Būtų Gariūnuose dvirtakis kaip Molėtų plente - turbūt lįsčiau ir į tokį dvirtakį

                                  Tas pats ir dėl Nemenčinės. Net ir prieš remontus, jei pataikydavau kai yra baisiai daug eismo, varydavau Pariž-Rubė ir nesiskųsdavau.

                                  Comment


                                    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                    ja ja, "because reasons". durniai ir tiek, kurie įsivaizduoja esantys aukščiau kitų. Minu dviratį ir daug, ir kažkaip sugebu ir nuvažiuot kur reik, ir pakankamai didelia kruiziniais greičiais ir neužpisinėju kitų. Bet vat skustom kojytėm sportinkai kažkodėl visad pasirenka tokį būdą, kai paskui juos važiuojantyskeikia visiais įmanomais keiksmažodžiais.
                                    Tame ir skirtumas, kad aptemptaklyniai kaip aš važiuojam ne „kur reik“, o tiesiog

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Tame ir skirtumas, kad aptemptaklyniai kaip aš važiuojam ne „kur reik“, o tiesiog
                                      o tai durnumas neleidžia pasirinkt mažiau apkrauto kelio? važiuoju ir aš tiesiog, apie kauną tiek vietos važiavimui kad metus galima mint mašinos nesutinkant.
                                      *censored*

                                      Comment


                                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                        o tai durnumas neleidžia pasirinkt mažiau apkrauto kelio? važiuoju ir aš tiesiog, apie kauną tiek vietos važiavimui kad metus galima mint mašinos nesutinkant.
                                        Neesu itin gerai susipažinęs su Kauno apylinkėm, bet spėju nuo Vilniaus nedidelis skirtumas? Išvažiuot iš miesto yra keli variantai ir vienoj ar kitoj atkarpoj asfaltuotų alternatyvų tiesiog nėra. Kartais egzistuoja alternatyvos su daug išlygų, bet ir tada reikia gerai pažinot apylinkes kur kaip išlįst per kiemus ir sodų bendrijas.

                                        Comment


                                          Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                                          durniai ir tiek, kurie įsivaizduoja esantys aukščiau kitų.
                                          Kaip tave patį charakterizuoja panašūs pareiškimai apie nepažįstamus žmones? Ir išvis, atėjai čia paventint ant skustakojų? Offtopikas, griežtai žiūrint.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X