Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Exactly, didinimas nuo esamo 0 Eur, iki, tarkim, 100 Eur, sure as hell, duotų milžinišką efektą. Žinoma, su sąlyga, kad būtų realiai veikiančios konreolės priemonės.
    Lietuvoje su tokiais minkštakiaušiais politikais, kur už 20km/h viršijimą gauni 6€, tai už viršijimą iki 10km/h, tik galima pasvajoti, kad išstenėtų iki 10€ baudą.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Exactly, didinimas nuo esamo 0 Eur, iki, tarkim, 100 Eur, sure as hell, duotų milžinišką efektą. Žinoma, su sąlyga, kad būtų realiai veikiančios konreolės priemonės.
      Būtent, bet jei pragyvenimo lygio esam new nordic'ai, tai šiuo dar rytų Europa.
      Flickr

      Comment


        Vien administravimas baudos kainuoja 8 eur, tai baudas reikia didinti būtinai:
        „Minimali bauda, kuri gali būti skiriama 6 eurai, administravimas – ne mažiau 8 eurų“ – tvirtina vidaus reikalų viceministras Vitalijus Dmitrijevas.
        Kad iki 10km/h yra neskiriama bauda net mieste, tai tikrai yra absurdas. Reikia bent 30 eur, kad būtų.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Kontrolės priemonės (radarai, trikojai, vidutinio greičio matuokliai) puikiai veikia, bet kombinacijoje su labai mažomis baudomis nuvertina jų atliktą darbą ir prevenciją viršyti greitį sekantį kartą.

          Pvz viršijau 28km/h mieste, gavau 15 eur. Galvojau bajeris, bet rimtai.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą
            Kontrolės priemonės (radarai, trikojai, vidutinio greičio matuokliai) puikiai veikia, bet kombinacijoje su labai mažomis baudomis nuvertina jų atliktą darbą ir prevenciją viršyti greitį sekantį kartą.

            Pvz viršijau 28km/h mieste, gavau 15 eur. Galvojau bajeris, bet rimtai.
            Radarai "dirba ir uždirba" kiškių ir stirnų gyvenamojoje zonoje.

            Comment


              Pradėt reikia nuo administravimo mokesčio+ bauda, kad ir kiek ji būtu.

              Comment


                Šiaip tai nenustebčiau kad problemą sudaro ištisai greičio lėtinimai.
                1. Žmonės matydami neadekvačius lėtinimus, ima juos ignoruoti ir nebelėtina ten kur iš ties reiktų. Pvz Austrijoj jei jau ženklas lėtina, tai aišku kad ten kažkas yra. O pas mus vat šiaip., dėl viso pikto.
                2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.

                Comment


                  labai graziai spalva derinasi prie ruskyno ismatu

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                    Vien administravimas baudos kainuoja 8 eur, tai baudas reikia didinti būtinai:


                    Kad iki 10km/h yra neskiriama bauda net mieste, tai tikrai yra absurdas. Reikia bent 30 eur, kad būtų.
                    KET nėra apibrėžimo miestas, ne miestas, yra gyvenvietė. Bet čia aišku ar tikrai gyvenvietės pradžioje jau reikėtų staigiai sumažinti greitį iki 50 km/h diskutuotinas objektas. Ir neskaitant gyvenamosios zonos spėkit kiek čia, mieste, pravažiuoja neviršindami iki 10 km/h:
                    https://www.google.lt/maps/@54.21812...8192?entry=ttu

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                      KET nėra apibrėžimo miestas, ne miestas, yra gyvenvietė. Bet čia aišku ar tikrai gyvenvietės pradžioje jau reikėtų staigiai sumažinti greitį iki 50 km/h diskutuotinas objektas. Ir neskaitant gyvenamosios zonos spėkit kiek čia, mieste, pravažiuoja neviršindami iki 10 km/h:
                      https://www.google.lt/maps/@54.21812...8192?entry=ttu
                      Nu nereik nusiristi iki tokių absurdiškų pavyzdžių. Ar kada kas matė jog kažkas matuotų greitį degalinės teritorije, arba ten stovėtų trikojis? Jau realiai ir dabar galima būtų visus bausti, nes tikriausiai retas ten važiuoja mažiau nei 30 km/h.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        Nu nereik nusiristi iki tokių absurdiškų pavyzdžių. Ar kada kas matė jog kažkas matuotų greitį degalinės teritorije, arba ten stovėtų trikojis? Jau realiai ir dabar galima būtų visus bausti, nes tikriausiai retas ten važiuoja mažiau nei 30 km/h.
                        Visi važiuoja maždaug 18-20 km/h, bet esmė ir buvo, kad svarbiausia kontroliuoti.

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Šiaip tai nenustebčiau kad problemą sudaro ištisai greičio lėtinimai.
                          1. Žmonės matydami neadekvačius lėtinimus, ima juos ignoruoti ir nebelėtina ten kur iš ties reiktų. Pvz Austrijoj jei jau ženklas lėtina, tai aišku kad ten kažkas yra. O pas mus vat šiaip., dėl viso pikto.
                          2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.
                          Tas tiesa. Visokios perėjos A kategorijos gatvėse (turėtų būti bent jau nežymėtos). Taip pat įdomu, kodėl uždėtas 60 km/h apribojimas Žirnių g. – Minsko pl. tunelyje. Iki jo ir už jo – 80 kmh, o jame – 60, nors tas tunelis kaip ir saugiausia dalis – apšviestas, priešingos krypties eismas atskirtas, nėra jokių pėsčiųjų ir dviratininkų, nes jie išvis ten negali patekti. Tai spėkit, ar dažnas ten laikosi to apribojimo, net ir įskaitant 10 km/h viršijimą.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Jo jo, dar daugiau bauskim vairuotujus, nu nes ką gi lengviausia nubausti nesukant kiaušinių - vairuotojus.

                            Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kai vietoje trijų trikojų mieste bus daugiau pareigūnų gatvėse, kurie atliktų savo darbą - prižiūrėtų tvarką. Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kada institucijos užsiims normaliai visokiais M5 SUKA veikėjais. Gal problemos pradės spręstis tuomet, kai bus baudžiama ir už eismo trikdymą, kas ir yra draudžiama pagal KET. Bet čia tik šiaip pamąstymai, negi imsi ir spręsi tikras problemas.

                            Bet kam dirbti, jeigu galima pinigus į biudžetą rinkti su vienu trikoju, nežymėta Kia ir dviem sėdėtojais tarp jos. Ofisinį planktoną lengviau nubausti, nei oficialiai nieko neturintį kelių recidyvistą. Ane, baudėjai?

                            Ai, dar pamiršau dviratininkus, pėsčiuosius ir paspirtukininkus. Gali prieš mašinas šokt, šonus braukyt, eiti ne vietoje, kelti avarines situacijas. Šitie gi nebaudžiami, nes dokumentą nešiotis neprivaloma, o tapatybės nustaymas vėl negerai - darbas, užtrunkantis laiko. Negi dirbsi. Tai va, jau geriau Sigutį apmokestinti, nes ant jo lizinginio Golfo yra numeriai ir bauda automatiškai sukuriama. Tobulas "ginti, saugoti, padėti"

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Jo jo, dar daugiau bauskim vairuotujus, nu nes ką gi lengviausia nubausti nesukant kiaušinių - vairuotojus.

                              Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kai vietoje trijų trikojų mieste bus daugiau pareigūnų gatvėse, kurie atliktų savo darbą - prižiūrėtų tvarką. Gal problemos keliuose pradės spręstis tada, kada institucijos užsiims normaliai visokiais M5 SUKA veikėjais. Gal problemos pradės spręstis tuomet, kai bus baudžiama ir už eismo trikdymą, kas ir yra draudžiama pagal KET. Bet čia tik šiaip pamąstymai, negi imsi ir spręsi tikras problemas.

                              Bet kam dirbti, jeigu galima pinigus į biudžetą rinkti su vienu trikoju, nežymėta Kia ir dviem sėdėtojais tarp jos. Ofisinį planktoną lengviau nubausti, nei oficialiai nieko neturintį kelių recidyvistą. Ane, baudėjai?

                              Ai, dar pamiršau dviratininkus, pėsčiuosius ir paspirtukininkus. Gali prieš mašinas šokt, šonus braukyt, eiti ne vietoje, kelti avarines situacijas. Šitie gi nebaudžiami, nes dokumentą nešiotis neprivaloma, o tapatybės nustaymas vėl negerai - darbas, užtrunkantis laiko. Negi dirbsi. Tai va, jau geriau Sigutį apmokestinti, nes ant jo lizinginio Golfo yra numeriai ir bauda automatiškai sukuriama. Tobulas "ginti, saugoti, padėti"
                              Per savo 20+ metų vairavimo stažo ir kelių šimtų tūkstančių km tiek Lietuvoje, tiek kitur Europoje, esu gavęs 0.00 Eur baudų. Atitinkamai esu turėjęs 0 eismso įvykių. Apie kokį baudimą tu čia kalbi? Jei vairuoji kaip normalus žmogus, o ne beždžionė, tai niekas tavęs nei baus, nei apskritai rūpės tokie dalykai. O jeigu jau nuolat baudžia, tai problema matyt ne sistemoje, o tokio vairuotojo makaulėje.

                              Comment


                                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.
                                Nu bet iš reikalo tas lėtinimas, nes smūginės apkrovos per temperatūrines siūles labai priklauso nuo greičio

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  . Taip pat įdomu, kodėl uždėtas 60 km/h apribojimas Žirnių g. – Minsko pl. tunelyje. Iki jo ir už jo – 80 kmh, o jame – 60, nors tas tunelis kaip ir saugiausia dalis – apšviestas, priešingos krypties eismas atskirtas, nėra jokių pėsčiųjų ir dviratininkų, nes jie išvis ten negali patekti. Tai spėkit, ar dažnas ten laikosi to apribojimo, net ir įskaitant 10 km/h viršijimą.
                                  Nes pastoviai kas nors neįsipaišo, nespėja persirikiuot prieš ir už tunelio. Na o viduriuke belieka suvienodint greitį
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2024.02.06, 04:57.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Per savo 20+ metų vairavimo stažo ir kelių šimtų tūkstančių km tiek Lietuvoje, tiek kitur Europoje, esu gavęs 0.00 Eur baudų. Atitinkamai esu turėjęs 0 eismso įvykių. Apie kokį baudimą tu čia kalbi? Jei vairuoji kaip normalus žmogus, o ne beždžionė, tai niekas tavęs nei baus, nei apskritai rūpės tokie dalykai. O jeigu jau nuolat baudžia, tai problema matyt ne sistemoje, o tokio vairuotojo makaulėje.
                                    Sharaniniai dėdės irgi nuolat giriasi, kad neturėję visą gyvenimą nei vienos avarijos, nors kai pasižiūri į jų vairavimą, tai supranti, kad neturėjo nei vienos avarijos dėl kitų vairuotojų budrumo.

                                    Nulis baudų? Jeigu nepagautas, nereiškia, kad neklystantis. Jeigu neklystantis, tai gali pasakas sekti ir toliau - tokių žmonių nėra

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Atitinkamai esu turėjęs 0 eismso įvykių.
                                      Turėjau eismo įvykių iš jų 2 kartus net nebuvau automobilyje, paskutiniame važiuojant kolonoje iš paskos važiavusi mergina supainiojo aksceleratorių su stabdžiu. Gal patarsite kaip atitinkamai neturėti tokių įvykių?

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą


                                        Nulis baudų? Jeigu nepagautas, nereiškia, kad neklystantis. Jeigu neklystantis, tai gali pasakas sekti ir toliau - tokių žmonių nėra
                                        Žinoma klystantis. Tiesiog iš to galima daryti išvadą, kad tie, kurie vis gavinėja baudas ir dėl to labai pyksta, klysta ne dėl atsitiktinių žmogiškųjų faktorių ar neapsižiūrėjimo, bet dėl piktybiškumo ir tyčinio elgesio. Kitaip sunku paaiškinti, kaip panašų vairavimo stažą (metais ir km) turintys žmonės, gyvenantys tame pačiame mieste ir važinėjantys panašiais maršrutais, vienu atveju sugeba negauti nei vienos baudos per metus, o kitas per tą patį laiką gauna 5. Yra common sense (žinau žinau, tau šitas konceptas nesuvokiamas), kurio laikantis įmanoma saugiai ir efektyviai vairuoti negaunant baudų.
                                        Paskutinis taisė John; 2024.02.06, 11:20.

                                        Comment


                                          Vairuotojams – nauji pakeitimai: didesnės baudos už greitį ir būtinas teisių atėmimas 10–20 dienų
                                          Registruotose pataisose siūloma nustatyti didesnes baudas už greičio viršijimą iki 20 km/val. (nuo 30 iki 60 eurų vietoje dabartinės baudos nuo 12 iki 30 eurų) ir už greičio viršijimą iki 30 km/val. (nuo 60 iki 120 eurų vietoje dabartinės baudos nuo 30 iki 90 eurų) dydžius.

                                          Kartu siūloma nustatyti, kad už greičio viršijimą iki 40 km/val., kai jau buvo paskirta nuobauda už greičio viršijimą iki 40 km/val., iki 50 km/val. arba virš 50 km/val., būtų privaloma atimti teisę vairuoti nuo 10 iki 20 dienų.

                                          Už greičio viršijimą iki 50 km/val., kai jau buvo paskirta nuobauda už greičio viršijimą iki 40 km/val., iki 50 km/val. arba virš 50 km/val., siūloma, kad būtų privaloma skirti teisės vairuoti atėmimą nuo 20 dienų iki vieno mėnesio.

                                          Sukčiaujantiems – irgi baudos

                                          Be kita ko, ANK siūloma papildyti papildomu straipsniu, nustatančiu, kad už techninių priemonių naudojimą vairavimo egzaminų metu siekiant apgaulės būdu įgyti ar susigrąžinti teisę vairuoti transporto priemones, arba pagalbą neteisėtu būdu išlaikyti tokius egzaminus būtų skiriama bauda nuo 500 iki 800 eurų bei konfiskuojamos techninės priemonės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X