Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Straßenverkehrs-Ordnung (StVO)
    § 7 Benutzung von Fahrstreifen durch Kraftfahrzeuge


    4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein Fahrstreifen, ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen, dass sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der Verengung jeweils im Wechsel nach einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug einordnen können (Reißverschlussverfahren).

    Paskutinis taisė Tomas; 2023.11.17, 12:12.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

      Tai jei visiškai normalus eismas ir gali persirikiuoti iš anksto, tai be abejo reikia rikiuotis. Bet jei po įspėjamojo ženklo eismas itin didelis ir pirma juosta jau užimta ir neina pilnai nesustojus persirikiuoti, tai tikrai nereikia stoti kur šauna į galvą ir prašyti užleisti, nes taip stabdai eismą iš galo. Tada jau važiuok į priekį ir formuosis užtrauktukas.
      Tai apie tai ir buvo pirminė mintis... kad informacinis papildomas susiaurėjimo ženklas su atstumu būtų žymiai iš toliau. kad turėtum daugiau laiko pasiruošti ir surasti progų persirikiavimui, kol pirma eilė dar neužsipildė. O apie sustojimą persirikiavimui puskilometris iki susiaurėjimo net kalbos nėra.

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Straßenverkehrs-Ordnung (StVO)
        § 7 Benutzung von Fahrstreifen durch Kraftfahrzeuge


        4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein Fahrstreifen, ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen, dass sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der Verengung jeweils im Wechsel nach einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug einordnen können (Reißverschlussverfahren).

        Tai va, net rodo, kad negalima važiuoti pirma juosta prilipus vienam prie kito, kad esant reikalui, iš antros juostos galėtų persirikiuoti į pirmą. O pas mus tokiais atvejais važiuojantys antra juosta laikomi "mandrais" ir "pirmos eilės chebra iš principo nenori užtrauktuko".

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Tai apie tai ir buvo pirminė mintis... kad informacinis papildomas susiaurėjimo ženklas su atstumu būtų žymiai iš toliau. kad turėtum daugiau laiko pasiruošti ir surasti progų persirikiavimui, kol pirma eilė dar neužsipildė.
          Tai reikia žiūrėti, ar pas mus tie perspėjimai tikrai per mažais atstumais padaryti, ar visgi normaliai lyginant su saugiomis Europos šalimis.

          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
          O apie sustojimą persirikiavimui puskilometris iki susiaurėjimo net kalbos nėra.
          Bet jei likus tam puskilometriui pirma juosta jau tankiai važiuoja ir nėra galimybės saugiai persirikiuoti, tai ir važiuoji į priekį pamažu mažindamas greitį, o ties susiaurėjimu persirikiuoji.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

            Tai va, net rodo, kad negalima važiuoti pirma juosta prilipus vienam prie kito, kad esant reikalui, iš antros juostos galėtų persirikiuoti į pirmą. O pas mus tokiais atvejais važiuojantys antra juosta laikomi "mandrais" ir "pirmos eilės chebra iš principo nenori užtrauktuko".
            Mandrais laikomi tada, kai pirma eilė faktiškai juda minimaliu greičiu, o antra užuot prilėtinus ir įjungus posūkio signalą judant link susiaurėjimo bandyti įsilieti, mina gazas-dugnas, tada faktiškai sustoja gale, tada pirma juosta irgi turi sustoti, kad įleisti. Na ir turim daug piktų O pavyzdyje idealiai užtrauktukas veikia, kai nei viena juosta eismas nesustoja. Abi juostos juda vienodu greičiu, pirmoje išlaikomi tarpai. Žodžiu reikalinga abipusė pagarba.

            Comment


              Automobilistai: nutieskim dar daugiau juostų, platinkim gatves!
              Taip pat automobilistai: naah, šita juosta baigsis už poros kilometrų, nebesinaudosiu ja ir lysiu į pirmą taip prailgindamas kamštį

              O jei šiek tiek rimčiau, tai nelabai suprantu - tie, kurie užsiima vietą antroje juostoje, nes už poros km suks į kairę, tai lochai ir stabdo eismą. O tie, kurie užsiima vietą juostoje, nes už poros km kita juosta susiaurės, tai mldc?
              Paskutinis taisė Ignalina; 2023.11.17, 18:58.

              Comment


                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                O kaip manai kam yra ženklai iš anksto statomi pvz susiaurėjimas už 200 m ir panašūs? Gal, kad jau pradėtų žmonės rikiuotis?
                Ankstyvam susirikiavimui ženklai yra statomi prieš kilometrą-du o ne 200 m iki susiaurėjimo

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Automobilistai: nutieskim dar daugiau juostų, platinkim gatves!
                  Taip pat automobilistai: naah, šita juosta baigsis už poros kilometrų, nebesinaudosiu ja ir lysiu į pirmą taip prailgindamas kamštį

                  O jei šiek tiek rimčiau, tai nelabai suprantu - tie, kurie užsiima vietą antroje juostoje, nes už poros km suks į kairę, tai lochai ir stabdo eismą. O tie, kurie užsiima vietą juostoje, nes už poros km kita juosta susiaurės, tai mldc?
                  O Jums tamsta koks skirtumas? Juk Jums ir takelio per pieva pakanka, nepergyvenkit lochai nes jiems nusukus, toliau kelias nesibaigia...sunku suvokt? bet matau mokykla skaityt išmokė, teksto suvokimo pagailėjo

                  Comment


                    Čia manau, jog reiktų išskirti situacijas, kur yra laikini kelio susiaurėjimai, ir kur jie yra nuolatiniai.\
                    Asmeniškai sakyčiau, kad jei susiaurėjimas laikinas (avarija, sugedusi auto, laikini darbai), ir apie jį nieko nežinai - važiuoji savo juosta iki galo ir užtrauktuku įsijungi į neblokuojamą eismą.
                    Jei susiaurėjimas nuolatinis (Valakampių tiltas abejomis kryptimis piko metu), rikiuojiesi į reikiamą juostą iš anksto ir lauki su visais, nebent esi susireikšminęs idiotas, kurio laikas svarbesnis nei visų kitų. Šiuo atveju, Milašiaus g. ir yra kilometrinė, kur tikrai jokių kitų sankryžų toks elgesys neblokuoja, o "užtrauktukas" piko metu tiesiog iki nulio stabdo bet kokį eismą.

                    Comment


                      visiškai sutinku - jeigu tau reikia sukti į kairę o tu leki pirma juosta tai pats ir esi kaltas kad laiku nesugebi susirikiuoti.

                      Comment


                        Įnešiu savo penkias kapeikas - prieš gal ~6 metus A1, jau kažkur netoli Didžiulio CircleK Vilniaus kryptimi, buvo uždaryta antra juosta, tai prieš mane iš jos lindo labai naglas poršas. Nepraleidau, bet tas vistiek lindo taip, tarsi manęs nebūtų (signalinau, ne motais). Galiausiai, man kliuvo kairiam priekiniam sparnui, o jam gražiai pervažiavo per visą dešinį šoną. Dėl įvykio kvietėme policiją, tai ji nusprendė kad kaltas poršo vairuotojas ir išvažiavo, kai patikinome kad užpildysim deklaraciją patys. Dabar paskaičius forumiečių pastabas dėl 105 punkto matau, kad ne viskas taip vienareikšmiška, kaip tada galvojau.
                        P.S. Geriausia ką galėjo sugalvoti poršo vairuotojas buvo iš serijos "tai negi jam buvo sunku sustoti, galėjo gi praleisti". Policininkas gi jam atsakė iš serijos kad "gal ir galėjo, bet neprivalėjo".

                        Comment


                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                          Įnešiu savo penkias kapeikas - prieš gal ~6 metus A1, jau kažkur netoli Didžiulio CircleK Vilniaus kryptimi, buvo uždaryta antra juosta, tai prieš mane iš jos lindo labai naglas poršas. Nepraleidau, bet tas vistiek lindo taip, tarsi manęs nebūtų (signalinau, ne motais). Galiausiai, man kliuvo kairiam priekiniam sparnui, o jam gražiai pervažiavo per visą dešinį šoną. Dėl įvykio kvietėme policiją, tai ji nusprendė kad kaltas poršo vairuotojas ir išvažiavo, kai patikinome kad užpildysim deklaraciją patys. Dabar paskaičius forumiečių pastabas dėl 105 punkto matau, kad ne viskas taip vienareikšmiška, kaip tada galvojau.
                          P.S. Geriausia ką galėjo sugalvoti poršo vairuotojas buvo iš serijos "tai negi jam buvo sunku sustoti, galėjo gi praleisti". Policininkas gi jam atsakė iš serijos kad "gal ir galėjo, bet neprivalėjo".
                          Priklauso ar buvo eilė, nes skamba lyg buvo neblogas greitis, plius pagal 105 jam galima važiuoti tik jei yra įsitikinus, jog praleidi. Taip pat kiltų klausimas gal tu jau vieną automobilį praleidai ir dabar tavo eilė važiuoti laisvąja juosta.

                          Comment


                            105 galioja tik jei susidarė eilė, t.y. eismas bent jau sulėtėjo arba visiškai sustojo toje juostoje. Jeigu tai tiesiog eilinė persirikiavimo situacija - atsakingas tas, kuris rikiuojasi. Bet kokiu atveju visada reikia įsitikinti ar praleidžia.

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              Priklauso ar buvo eilė, nes skamba lyg buvo neblogas greitis, plius pagal 105 jam galima važiuoti tik jei yra įsitikinus, jog praleidi. Taip pat kiltų klausimas gal tu jau vieną automobilį praleidai ir dabar tavo eilė važiuoti laisvąja juosta.
                              Ne, jokio automobilio nepraleidau, poršas buvo vienintelis. Greitis buvo ghmz, gal 5 km/h.

                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              105 galioja tik jei susidarė eilė, t.y. eismas bent jau sulėtėjo arba visiškai sustojo toje juostoje. Jeigu tai tiesiog eilinė persirikiavimo situacija - atsakingas tas, kuris rikiuojasi. Bet kokiu atveju visada reikia įsitikinti ar praleidžia.
                              Tai vat dabar skaitau forumiečių komentarus ir galvoju, kad man visai pasisekė - tas poršo vairuotojas galėtų mane patampyti po teismus, jei netingėtų terliotis. O ten jau įrodinėk, ar buvo eismas sustojęs ar ne, ar galioja 105 ar ne. Kaip nekenčiu tokių kolizijų KET, kur turėtų viskas būti apibrėžta vienareikšmiškai. Jau antra tokia neapibrėžta man žinoma vieta.

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                Ne, jokio automobilio nepraleidau, poršas buvo vienintelis. Greitis buvo ghmz, gal 5 km/h.

                                Tai vat dabar skaitau forumiečių komentarus ir galvoju, kad man visai pasisekė - tas poršo vairuotojas galėtų mane patampyti po teismus, jei netingėtų terliotis. O ten jau įrodinėk, ar buvo eismas sustojęs ar ne, ar galioja 105 ar ne. Kaip nekenčiu tokių kolizijų KET, kur turėtų viskas būti apibrėžta vienareikšmiškai. Jau antra tokia neapibrėžta man žinoma vieta.
                                Tai o kaip Jums 4 ar 9 punktai? Vienareikšmiški? IMHO pagrindinės problemos ir kyla, kai vieni galvoja "negi sunku praleist", o kiti "taigi mano pirmenybė". Tačiau visada suveikia egocentrizmas, o ne 4 ar 9 punktai

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Tai o kaip Jums 4 ar 9 punktai? Vienareikšmiški? IMHO pagrindinės problemos ir kyla, kai vieni galvoja "negi sunku praleist", o kiti "taigi mano pirmenybė". Tačiau visada suveikia egocentrizmas, o ne 4 ar 9 punktai
                                  iš dalies sutikčiau, savitarpio pagarbos pas mus aiškiai trūksta. Bet ta pagarbos trūkumas yra dvipusis - lįsti taip "vnagluju" net nesulėtinant ir neparodant posūkio, taip pat yra nepagarbos rodymas (vos ne ką jūs lochai, nepraleisit mano prabangios mašinos tai įvažiuosit, cha cha). Jei tas poršas būtų sustojęs, parodęs posūkį, tai greičiausiai būčiau įleidęs (paprastai vairuoju nekonfliktiškai). Bet čia tiesiog principas suėmė.

                                  Comment


                                    Va daugiau apie lochus su "visureigiais" ir jų "kultūrą":

                                    Lazdynuose didelė avarija: susidarė didelės spūstys (video) - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis

                                    Pranešama, jog Laisvės pr., važiuojant link Lazdynų, automobilis „BMW X5“ apvirto. Automobilyje yra prispaustų keleivių. Įvykio vietoje dirba ugniagesiai gelbėtojai.

                                    Liudininkų teigimu, dideliu greičiu lėkęs „BMW“ automobilio vairuotojas nesuvaldė transporto priemonės ir apvirto. Pirminiais duomenimis vairuotojas ir keleiviai yra galimai neblaivūs.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Problema ne tame, kiek ten laiko užtruks, o kad ruožas ilgas ir kantrybės ne visiems užtenka laikytis ribojimo. Sumažinus leistiną, tik dar labiau išauga greičių skirtumas.
                                      Jeigu neužtenka kantrybės laikytis ribojimo tai metas atsisakyti vairavimo ir eiti pas psichiatrą.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Jeigu neužtenka kantrybės laikytis ribojimo tai metas atsisakyti vairavimo ir eiti pas psichiatrą.
                                        Kalbam apie absoliučią daugumą vairuotojų. Tad psichinės problemos galimai pandeminio lygio

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Kalbam apie absoliučią daugumą vairuotojų. Tad psichinės problemos galimai pandeminio lygio
                                          Kai problema ignoruojama 30+ metų tai ji tikrai yra lėtinė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X