Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu neužtenka kantrybės laikytis ribojimo tai metas atsisakyti vairavimo ir eiti pas psichiatrą.
    Tai gal galim išvengt bereikalingos gaišaties ir jūs tiesiog internetu diagnozuokite - manau galite.

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

      Tai gal galim išvengt bereikalingos gaišaties ir jūs tiesiog internetu diagnozuokite - manau galite.
      Manau geriausia būtų diagnozuoti trikojo pagalba.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Jeigu neužtenka kantrybės laikytis ribojimo tai metas atsisakyti vairavimo ir eiti pas psichiatrą.
        Tos avarijos priežastis greitis, ar neaiškus / nepakankamas žymėjimas ir priešpriešinių srautų fizinis neatskyrimas?
        Mano blogas

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

          Tos avarijos priežastis greitis, ar neaiškus / nepakankamas žymėjimas ir priešpriešinių srautų fizinis neatskyrimas?
          Abu.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Abu.
            O šiaip tada koks priežastinis kriterijus apsprendžia, kad kaltas greitis? Mašinos nesuvaldymas, akvaplanavimas ar dar kas? Ar tiesiog taip lengviau... nepasirinktas greitis - kaltas vairuotojas- byla baigta

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Abu.
              O problemą sprendžia dar pakabindami dar mažesnio greičio ženklą?
              Mano blogas

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                O šiaip tada koks priežastinis kriterijus apsprendžia, kad kaltas greitis? Mašinos nesuvaldymas, akvaplanavimas ar dar kas? Ar tiesiog taip lengviau... nepasirinktas greitis - kaltas vairuotojas- byla baigta
                Jau esu šitam forume tai sakęs: "Nepasirinktas saugus greitis" galima pripaišyti bet kuriam autoįvykiui (išskyrus tuos, kai į tave stovintį kažkas įvažiuoja).

                Nes po autoįvykio "pasirinktas saugus greitis" būtų tas, prie kurio autoįvykis būtų neįvykęs. Ta avarijos priežastis yra nonsensas.
                Mano blogas

                Comment


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                  (išskyrus tuos, kai į tave stovintį kažkas įvažiuoja).
                  Tai kaltininkas nepasirinko saugaus greičio

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    O šiaip tada koks priežastinis kriterijus apsprendžia, kad kaltas greitis?
                    Kitų objektyvių aplinkybių nebuvimas. Nes, gi, jei būtų ant 50 km/h autostradoj važiavęs saulėtą vasaros dieną, tikrai būtų spėjęs sustandyti, o kadangi nespėjo, tai važiavo viršijęs saugų greitį

                    Comment


                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                      Kitų objektyvių aplinkybių nebuvimas. Nes, gi, jei būtų ant 50 km/h autostradoj važiavęs saulėtą vasaros dieną, tikrai būtų spėjęs sustandyti, o kadangi nespėjo, tai važiavo viršijęs saugų greitį
                      Čia lapkričio 12 d. 04.10 val. vadinasi saulėta vasaros diena? Pritariu Jei būtum turėjęs pagalvę, būtum pasitiesęs prieš nukrintant. Greitis nusako tik įvykio galimų pasekmių tragiškumą, o ne priežastį. Keletas galimų neobjektyvių priežasčių, užsižiūrėjo į radiją, navigaciją, telefoną, užsnūdo, blogai pasijuto, apakino šviesomis, sukliudė kitas automobilis, techninės automobilio problemos, neleistini keleivio veiksmai, neaiškus juostų žymėjimas... tai gal priežastis automobilis, bus dar lengviau ką kaltinti

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                        Greitis nusako tik įvykio galimų pasekmių tragiškumą, o ne priežastį.
                        Papasakok tai įvykį tiriantiems pareigūnams, būsi gerokai nustebintas. Visos tavo paminėtos aplinkybės sunkiai įrodomos, todėl tyrėjas neinvestuoja laiko ir nesiaiškina, ar keleivis už vairo griebė (keleivis tą neigia arba lavonas, tad nustatyti neįmanoma), ar sprogo užsikišęs DPF ir dėl to užsikirto galinis ratas (ilga ir brangi ekspertizė, čia ne CSI Majamis), apie apakinomą šviesomis ir kito automobilio sukliudymą galima būtų kalbėt, jei yra vaizdo įrašas ar liudytojų parodymai, apie neaiškų juostų žymėjimą net nešneku, gi viskas padaryta pagal radarų direkcijos įsakymą, vsio zakono, čia vos ne advokatų konandos su aukšto lygio ekspertais reikia tokį dalyką įrodyt. Tai dabar atsakyk, kas belieka tyrėjui? Taip, teisingas, senas geras "viršijo saugų greitį".

                        Comment


                          wow
                          2021 m. skirta 1 406 809 Eur baudų, iš jų sumokėta 513 978 Eur (36%). 2022 m. skirta 1 701 520 Eur baudų, iš jų sumokėta 476 976 Eur (28%). 2023 m. iki lapkričio 1 d. skirta 2 562 617 Eur baudų, iš jų sumokėta 409 236 Eur (16%).
                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-prie-paslaugu

                          Comment


                            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                            Papasakok tai įvykį tiriantiems pareigūnams, būsi gerokai nustebintas. Visos tavo paminėtos aplinkybės sunkiai įrodomos, todėl tyrėjas neinvestuoja laiko ir nesiaiškina, ar keleivis už vairo griebė (keleivis tą neigia arba lavonas, tad nustatyti neįmanoma), ar sprogo užsikišęs DPF ir dėl to užsikirto galinis ratas (ilga ir brangi ekspertizė, čia ne CSI Majamis), apie apakinomą šviesomis ir kito automobilio sukliudymą galima būtų kalbėt, jei yra vaizdo įrašas ar liudytojų parodymai, apie neaiškų juostų žymėjimą net nešneku, gi viskas padaryta pagal radarų direkcijos įsakymą, vsio zakono, čia vos ne advokatų konandos su aukšto lygio ekspertais reikia tokį dalyką įrodyt. Tai dabar atsakyk, kas belieka tyrėjui? Taip, teisingas, senas geras "viršijo saugų greitį".
                            Manęs tai nė kiek nestebina... kai matai dėdes rimtais veidais iškarto konstatuojančius "viršijo saugų greitį". Turbūt ir vienam iš paskutinių autoįvykių, kur po žmogžudystės, kaltininkas prisiplojo į medį didele tikimybe norėdamas atimti sau gyvybę, bus konstatuota, kad kaltas greitis.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              O šiaip tada koks priežastinis kriterijus apsprendžia, kad kaltas greitis? Mašinos nesuvaldymas, akvaplanavimas ar dar kas? Ar tiesiog taip lengviau... nepasirinktas greitis - kaltas vairuotojas- byla baigta
                              Jeigu esant mažesniam greičiui avarijos būtų išvengta, vadinasi bent dalinai kaltas greitis.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Jeigu esant mažesniam greičiui avarijos būtų išvengta, vadinasi bent dalinai kaltas greitis.
                                Tai visada yra toks mažesnis greitis, kuriuo važiuojant avarijos būtų išvengta. 100%
                                Mano blogas

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Manęs tai nė kiek nestebina... kai matai dėdes rimtais veidais iškarto konstatuojančius "viršijo saugų greitį". Turbūt ir vienam iš paskutinių autoįvykių, kur po žmogžudystės, kaltininkas prisiplojo į medį didele tikimybe norėdamas atimti sau gyvybę, bus konstatuota, kad kaltas greitis.
                                  "Jonas Kazlauskas" vairavo neblaivus, nepasirinko saugaus greičio, nuvažiavo nuo kelio ir atsitrenkė į medį...
                                  Mano blogas

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Jeigu esant mažesniam greičiui avarijos būtų išvengta, vadinasi bent dalinai kaltas greitis.
                                    Paprastas pvz. atsitrenkimas iš galo. Teoriškai esant mažesniam greičiui turėtum išvengti autoįvykio, bet jei mažindamas greitį tuo pačiu mažinsi ir išlaikomą atstumą, saugumas nedidėja. Tai kas yra esminė priežastis? Saugaus atstumo nesilaikymas, kurio dydis priklauso nuo pasirinkto greičio, bet ne pats greitis.

                                    Comment


                                      nesaugus greitos visada pagrindinė arba antra priežastis avarijų įvykimo, nes ilgėja stabdymo laikas, ilgesnis reakcijos laikas, sunkiau valdyti automobilį, didėja smugio jėga, sunkiau pastebėti ir sureaguoti, ir t.t. ir t.t.

                                      Comment


                                        Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                        nesaugus greitos visada pagrindinė arba antra priežastis avarijų įvykimo, nes ilgėja stabdymo laikas, ilgesnis reakcijos laikas, sunkiau valdyti automobilį, didėja smugio jėga, sunkiau pastebėti ir sureaguoti, ir t.t. ir t.t.
                                        Kas tada yra nesaugus greitis? Kokiu greičiu įmanoma nuvažiuoti nuo kelio? Kaip nebūtų keista... bet kokiu net ir triratuku ane? Kodėl važiuojant tiesiu keliu turi ilgėti stabdymo greitis, jei nėra kliūčių? O jei reikia stabdyti, reiškia yra priežastis.. kažkoks žąsinas nesilaikydamas KET išlindo iš šalutinio arba pats nesaugiai lenki. Normaliomis oro ir kelio sąlygomis sunkiau vairuoti prie 100 nei 70km/h? Autobane turbūt pasijaustum kaip griovį iškasęs? Didėjanti smūgio jėga nėra avarijos priežastis, kad ir kaip norėtum. Ne greitis sukelia autoįvykius, o vairuotojo veiksmai pervertinant savo vairavimo įgūdžius.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Kas tada yra nesaugus greitis? Kokiu greičiu įmanoma nuvažiuoti nuo kelio? Kaip nebūtų keista... bet kokiu net ir triratuku ane? Kodėl važiuojant tiesiu keliu turi ilgėti stabdymo greitis, jei nėra kliūčių? O jei reikia stabdyti, reiškia yra priežastis.. kažkoks žąsinas nesilaikydamas KET išlindo iš šalutinio arba pats nesaugiai lenki. Normaliomis oro ir kelio sąlygomis sunkiau vairuoti prie 100 nei 70km/h? Autobane turbūt pasijaustum kaip griovį iškasęs? Didėjanti smūgio jėga nėra avarijos priežastis, kad ir kaip norėtum. Ne greitis sukelia autoįvykius, o vairuotojo veiksmai pervertinant savo vairavimo įgūdžius.
                                          Pataisiau:
                                          "Ne greitis sukelia autoįvykius, o vairuotojo veiksmai pervertinant savo vairavimo įgudžius pasirenkant greitį"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X