Tipinis benzingalvių surengtą genocidą išgyvenęs pėstysis Elgiuosi šūdinai, o piktinuosi aplinkiniais. Kaip dabar madinga sakyti, gal Ponas pirma nuo savęs pradėk ir savo elgesiu rodyk kaip pagarbą reik užsitarnaut? o ne verkšlenk
Kurioje vietoje „elgiuosi šūdinai“? Eidamas per perėją turiu „užsitarnauti pagarbą“? Kas čia per zonos paniatkės?
Kažkokie kacapiški memai dar... Portretas kaip ir aiškus.
Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją, nelaukti, kol mane kas nors „akivaizdžiai“ praleis, jei matau, kad vairuotojas pakankamai lėtai važiuoja, kad galėtų sustabdyti.
Realiai tai taip ir reikėtų vaikščioti - vairuotojas, pamatęs artėjantį prie perėjos žmogų ir taip tikisi jog jis eis per perėją, nėra gaištamas laikas laukiant kol visi aplinkui sustos. Mano siūloma metodo modifikacija būtų atidžiau apžvelgti situaciją prieš pat įžengiant į perėją bei perėjoje visą laiką stengtis žiūrėti į automobilio vairuotoją - žmonės pasąmoniškai pastebi tuos, kas jiems į akis žiūri, o ir pats tuomet gali geriau supranti ar vairuotojas iš tikrųjų tave mato.
Šiaip tai rusofašistų sukurtas feikinis paveiksliukas.
Nors pati moteris ir buvo disidentė, kovojusi prieš rusiją, aš tą paveiksliuką panaudojau kaip memą, parodantį 1252 pasisakymus, o ne kažkaip girdamas rusiją ar peikdamas rusijos disidentus...
Kurioje vietoje „elgiuosi šūdinai“? Eidamas per perėją turiu „užsitarnauti pagarbą“? Kas čia per zonos paniatkės?
III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos (4-13p.)
4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
Kaip pats rašai, "elgiuosi naglai". Jei eidamas per perėją demonstratyviai velki koją už kojos "because I can", nes visi vairuotojai yra "automarozai", kokios pagarbos iš tų automarozų gali tikėtis?
Aplamai, skaitant šio forumo kai kurių narių pasisakymus, atrodo, kad čia susirinkę ultraradikalūs pėstieji, dviratininkai ir netgi kai kurie vairuotojai. Jei vairuoji mašiną, automatiškai esi "automarozas", jei važiuoji maksimaliu leistinu greičiu, esi patologinis KET pažeidinėtojas, jei piktiniesi radarų mišku keliuose, esi lakstytojas daužantis viską aplink...
Kuom toks budulio elgesys gerina vairuotojų nuomonę apie pėsčiuosius, įskaitant patį?
Taip, jeigu tik nebėgi per perėją, kad neduok dieve nesugaišintum voditelio laiko, esi budulis.
Kaip pats rašai, "elgiuosi naglai". Jei eidamas per perėją demonstratyviai velki koją už kojos "because I can"
Tai kad visiškai kitaip rašė - elgiasi naglai, nebėgdamas per perėją, o eidamas savo įprastu greičiu. Ir tai būtent jau ir yra "naglumas" - nebėgimas per perėją. Nes šiaip jau įprasta kad turi bėgti, voditelio laiko negaišinti.
Tipinis benzingalvių surengtą genocidą išgyvenęs pėstysis Elgiuosi šūdinai, o piktinuosi aplinkiniais. Kaip dabar madinga sakyti, gal Ponas pirma nuo savęs pradėk ir savo elgesiu rodyk kaip pagarbą reik užsitarnaut? o ne verkšlenk
Ta prasme pėstysis, kuris Lietuvoje by default yra duchas, turi kažkaip papildomai užsitarnauti vairuotojų pagarbą? Turbūt nedrąsiai modamas ranka voditeliui, kad "važiuokite, važiuokite, ponas, aš palauksiu", o jei jau eina per perėją, turi paknopstom bėgti, kad tik pono laiko negaišintų.
If a lion could speak, we could not understand him.
Ta prasme pėstysis, kuris Lietuvoje by default yra duchas, turi kažkaip papildomai užsitarnauti vairuotojų pagarbą? Turbūt nedrąsiai modamas ranka voditeliui, kad "važiuokite, važiuokite, ponas, aš palauksiu", o jei jau eina per perėją, turi paknopstom bėgti, kad tik pono laiko negaišintų.
Nereikia visko vidurkinti, nereikia visko radikalizuoti. Pėstieji nėra duchai, kaip ir vairuotojai nėra buduliai. Abiejose pusėse yra visokių. Jei pavienis pėstysis eina link perėjos, o link jos atvažiuoja pavienė mašina, nėra jokios problemos pėsčiajam sustoti 2 sekundėm, kad praleisti mašiną ir ramiai praeiti. Fizikos dar niekas neatšaukė - mašinai sustoti žymiai sunkiau, nei pėsčiajam (bent jau aš taip darau būdamas pėstysis). Jei eismo srautas didelis, tada jau vairuotojai turėtų matyti, kas vyksta šalia kelio ir praleisti pėsčiuosius.
Galų gale, kaip ir rašiau aukščiau - yra visokių vairuotojų - ir budulių, ir marozų, ir žioplių. Pėstysis turėtų tai atsiminti. Skaudės pėsčiajam... Kaltas bus vairuotojas.
Ta prasme pėstysis, kuris Lietuvoje by default yra duchas, turi kažkaip papildomai užsitarnauti vairuotojų pagarbą? Turbūt nedrąsiai modamas ranka voditeliui, kad "važiuokite, važiuokite, ponas, aš palauksiu", o jei jau eina per perėją, turi paknopstom bėgti, kad tik pono laiko negaišintų.
O dar vienas "pogenocidinis radikalizminis" požiūris. Pastaba "nevaikščiokit gaudydami varnas" - nėra prilyginimas "by default yra duchas". Nebent patys taip jaučiatės. Kai perėjoje elgiuosi civilizuotai, niekados nesulaukiau nei užvažiavimų, nei pypsų, nei kitų panašių dalykų...
Fizikos dar niekas neatšaukė - mašinai sustoti žymiai sunkiau, nei pėsčiajam...
Šitas argumentas žudantis. Matai artėjantį prie perėjos pėsčiajį, bet tikiesi, kad jis sustos ir praleis tave ir todėl nestabdai, nes... mašinai sunkiau sustoti
Mano nuomone viskas yra paprasta. Kuo vairuotojai labiau bijos važiuoti keliais, nes partrenkus pėstįjį beveik visada bus kalti - tuo atsargiau jie vairuos ir tuo saugiau bus gatvėse visiems.
Jei pavienis pėstysis eina link perėjos, o link jos atvažiuoja pavienė mašina, nėra jokios problemos pėsčiajam sustoti 2 sekundėm, kad praleisti mašiną ir ramiai praeiti.
Ramiai pėstysis turi praeiti nesvarbu ar atvažiuoja automobilis ar ne. Yra aiškiai sudėlioti pirmumai eisme, jų nesilaikymas tik trikdo ir glumina ir pėsčiuosius, ir vairuotojus.
O dar vienas "pogenocidinis radikalizminis" požiūris. Pastaba "nevaikščiokit gaudydami varnas" - nėra prilyginimas "by default yra duchas". Nebent patys taip jaučiatės. Kai perėjoje elgiuosi civilizuotai, niekados nesulaukiau nei užvažiavimų, nei pypsų, nei kitų panašių dalykų...
Gal tau problemos su semantika? Žmogus rašo - elgiuosi naglai - i.e. ne pagal visuomenėje priimtas, nusistovėjusias normas - nebėgu per perėją, o einu savo įprastu greičiu. Iš karto kilo voditeliu pasipiktinimas, ir tokio elgesio išvadinimas budulišku. Kas puikiai indikuoja kokios yra pas mus nusistovėjusios eismo kultūros normos - pėstysis privalo bėgti per perėją, kad nebūtų "budulis" ir netrukdyti vairuotojams (nes, kaip aprašyta vienu komentaru aukščiau, pastariesiems sunkiau sustoti, tai pėstysis gali ir palaukti).
If a lion could speak, we could not understand him.
Na, tai reikia priimti tokius įstatymus, kad vairuotojui už pėsčiųjų nepraleidimą irgi skaudėtų (finansiškai) taip, kad maža nepasirodytų.
Kaip tai sumažins žioplių skaičių vairuotojų tarpe?
Kokiu savižudžiu turi būti, kad naglai lysti po ratais, nes "perėja mano pirmenybė". Nepasisekus ligoninėj gulės pėstysis, geriausiu atveju. Ar pasekmės to vertos?
Gal tau problemos su semantika? Žmogus rašo - elgiuosi naglai - i.e. ne pagal visuomenėje priimtas, nusistovėjusias normas - nebėgu per perėją, o einu savo įprastu greičiu. Iš karto kilo voditeliu pasipiktinimas, ir tokio elgesio išvadinimas budulišku. Kas puikiai indikuoja kokios yra pas mus nusistovėjusios eismo kultūros normos - pėstysis privalo bėgti per perėją, kad nebūtų "budulis" ir netrukdyti vairuotojams (nes, kaip aprašyta vienu komentaru aukščiau, pastariesiems sunkiau sustoti, tai pėstysis gali ir palaukti).
Na čia jau kas kaip nori gali semantiškai nagrinėti... "elgiuosi naglai", "neskubinti žingsnio einant per perėją" skamba dviprasmiškai. Perėjoje naglumo nereik demonstruoti. O kas po teiginiu "neskubinti" tik autoriui žinoma. Pasivaiščiojimas po parką irgi įprastas greitis, bet perėjai nelabai tinkamas.
P.s. Jei prie perėjos susitikus tik dviems: auto ir pėstysis stabdymo argumentas netinka, prašom madingą. "O kur gi ekologija?" 3 sekundes stabtelt pėsčiajam, ar sustabdyt auto ir po to palikt išmetamųjų dujų burbulą tam pačiam pėsčiajam?
Kaip tai sumažins žioplių skaičių vairuotojų tarpe?
Kokiu savižudžiu turi būti, kad naglai lysti po ratais, nes "perėja mano pirmenybė". Nepasisekus ligoninėj gulės pėstysis, geriausiu atveju. Ar pasekmės to vertos?
Aš nesuprantu, kodėl jūs rūpinatės pėsčiaisiais? Jei vairuojate, jums teturėtų rūpėti jūsų vairavimas, kad visuomet artėdami prie perėjos numestumėte greitį (kaip tai parašyta KET), o jei matomumas prastas, tiesiog sustotumėte prie perėjos, kol neįsitikinsite, kad prie jos nieko nėra. O jei matote artėjantį pėstįjį, automatiškai turite sustoti ir jį praleisti. Man atrodo čia labai paprastos taisyklės. O pėsčiojo savisauga jau yra pėsčiojo reikalas, ne vairuotojo.
Šitas argumentas žudantis. Matai artėjantį prie perėjos pėsčiajį, bet tikiesi, kad jis sustos ir praleis tave ir todėl nestabdai, nes... mašinai sunkiau sustoti
Mano nuomone viskas yra paprasta. Kuo vairuotojai labiau bijos važiuoti keliais, nes partrenkus pėstįjį beveik visada bus kalti - tuo atsargiau jie vairuos ir tuo saugiau bus gatvėse visiems.
Aš rašiau, kad būtent tokiu atveju, būtų protinga ir pagarbu iš pėsčiojo pusės praleisti mašiną, nes taip tiesiog paprasčiau ir saugiau.
Lygiai taip pat vairuotojai turi būti atsargūs ir pagarbūs, ir praleisti pėsčiuosius. Bet atsargūs ir pagarbūs nereiškia 100% saugumo. O skauda tokiu atveju silpnesniajam eismo dalyviui.
Pastebėjau kažkokią tendenciją: važiuoju tuščia gatve po dvi juostas viena kryptimi (kitos atskirtos skiriamąja), tai gatvė gana greita nors 50 km/h limitas. Priartėjus prie perėjos matau stovintį pėstyjį iš dešinės arba saugumo salelėje. Supranti, kad jau vėlai pamatei ir lėtini realiai paskutinę sekundę. Stabdymas dar savalaikis, bet neparuoši kitų už tavęs važiuojančių iš anksto su didesniu rezervu labiau prilėtinti visus iki galutinio sustojimo. Tai patyriau tiek važiuodamas su mašina, tiek net dviračiu.
Patarimas: būnant pėsčiuoju galima sulėtėti, jei prastesnis matomumas, bet rekomenduoju pilnai nesustoti einant per perėją, nes visiška nesąmonė. Kol buvo tuščias kelias iki priartėjus man (su visa transporto kolona už manęs), tai nesustojęs žmogus jau būtų seniausiai praėjęs ir turbūt net nereiktų transportui pristabdyti nei kiek. Dabar, toks pėstysis pilnai sustabdo visą koloną abejose juostose. Tuo tarpu pėsčiajam sustojus ir laukiant, kaip nindžei, nesimato jokio judėjimo kelyje, tai ir vairuotojų dėmesys yra neatkreipiamas pakankamai, saugiam stabdymui. Jei stovi, kaip sulpas, tai ir atrodai, kaip stulpas.
Kaip tai sumažins žioplių skaičių vairuotojų tarpe?
Kokiu savižudžiu turi būti, kad naglai lysti po ratais, nes "perėja mano pirmenybė". Nepasisekus ligoninėj gulės pėstysis, geriausiu atveju. Ar pasekmės to vertos?
Tai pagal panašią logiką žmonės kurie žuvo Rygoje Akropolio stogui ant galvų užkritus irgi savižudžiai? Nes nu kokiu savižudžiu reikia būti, kad eitum į pastatą su stogu - taigi gali užgriūti. Taip, statytojas bus kaltas, kad nesilaikė statybos taisyklių, bet ar pasekmės to vertos?
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment