Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pėstiesiems ir nereikia turėti KET žinių. ....
    Nu nu.. vadovavimasis šviesoforo nurodymais, ne KET dalis? Ėjimas per perėją ne KET... Žinoma pėstieji nekelia pavojaus kitiems, jie kelia pavojų tik sau

    Comment


      LRT tam yra.
      Ne tas pačias laidas ir anonsus kartot, bet aktualiomis temomis rengti trumpas laidas - nuo darželinukų reikalų iki gynybos, KET.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai. Čia eismo saugumo 101, apie kurį turbūt net nėra ką diskutuoti.
        Visiems dalyvaujantiems eisme reikia turėti KET žinių. Pvz pėstieji turi žinoti, kad negalima vaikščioti dviračiu taku. Akivaizdu, kad nemažai to nežino.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai. Čia eismo saugumo 101, apie kurį turbūt net nėra ką diskutuoti.
          Pėstieji sukelia avarines situacijas, kas kelia pavojų ir kitiems.

          Comment


            Galioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Galioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
              Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi turimoms smegenų ląstelėms ir suvokimui kokį pavojų keli sau. Šitų dalykų gali nesuprasti tik durni, kurie eina visiškoje tamsoje be atšvaito, važiuoja dviračiu per perėją, išbėga į perėją, paknopstom "rauna" per raudoną" ir t.t. Nesisaugosi.. deja Dievas neapsaugos

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Daryti vairavimo kursus ir egzaminus ne tik formaliai uždedant varneles, bet realiai išmokant žmones vairuoti, skirti šviesoforo signalus, kelio ženklus ir t.t. Tai reikštų keliskart igesnį vairavimo pamokų kursą ir sudėtingesnį egzaminą. Atitinkamai kainuoti turėtų kur kas brangiau, nei kainuoja dabar.
                Bent jau egzaminai tikrai nėra tik formalus varnelės uždėjimas. Bet taip ir nesupratau, ką tai pakeis vairuotojams kurie vairuotojo pažymėjimą gavo prieš 20-50 metų, kaip tai sustiprins jų žinias apie naujus kelio ženklus ir t.t.?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Galioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
                  Pagal tai, kaip pėstieji vaikšto per nereguliuojamas perėjas, tai apie 70% jų yra visiškai durni, daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.

                  Nežinau kaip pėstieji šokinėja perėjose prieš autobusus, bet jeigu prieš autobusą šoka taip pat nesidairydami kaip šoka prieš lengvikes, tai autobuso kirtimas per stabdžius gali traumuoti ir jame esančius keleivius.

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi turimoms smegenų ląstelėms ir suvokimui kokį pavojų keli sau. Šitų dalykų gali nesuprasti tik durni, kurie eina visiškoje tamsoje be atšvaito, važiuoja dviračiu per perėją, išbėga į perėją, paknopstom "rauna" per raudoną" ir t.t. Nesisaugosi.. deja Dievas neapsaugos
                    Saldainės negavusio ir dėl to apsiverkusio keturmečio vaiko lygio argumentavimas. Labai blogai, jei tokia logika besivadovaujantys žmonės turi teisę vairuoti mašinas.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai.
                      Reikia,net KET nurodyta nemažai pareigų ir draudimų. Ir pavojų kelia tiek sau, tiek kitiems. Čia panašiai kaip sakyti, kad smart vairuotojams nereikia KET žinių ir pavojų kelia tik fūros.

                      https://automokyklos.lt/ket/keliu-ei...ciuju-pareigos
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Pakanka atsiversti 1 temos puslapį ir viskas išdėstyta kaip ant delno. Tiesiog ne visi moka suprasti.
                        Kad tu nieko neišmanai apie eismo saugą - visi žino jau daug metų.
                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                        Bent jau egzaminai tikrai nėra tik formalus varnelės uždėjimas. Bet taip ir nesupratau, ką tai pakeis vairuotojams kurie vairuotojo pažymėjimą gavo prieš 20-50 metų, kaip tai sustiprins jų žinias apie naujus kelio ženklus ir t.t.?
                        Taisyklės pasikeitė. Greičiai kitokie, ženklai kitokie ir t.t. Kai aš šiemet laikiau egzą C+CE, tai sužinojau labai daug naujo.
                        Paskutinis taisė Aleksio; 2023.10.05, 18:24.

                        Comment


                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                          Pagal tai, kaip pėstieji vaikšto per nereguliuojamas perėjas, tai apie 70% jų yra visiškai durni, daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
                          Manau kad yra durni, ir nežino, kad Lietuvoje vis dar galioja rusiškos džiungliu taisyklės - kas stipresnis, tas ir teisesnis. Kadangi važiuodamas su 2 tonomis sveriančia geležine dėže visada būsi stipresnis už pėstijį, tai būsi teisesnis, ergo, protingesnis.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Saldainės negavusio ir dėl to apsiverkusio keturmečio vaiko lygio argumentavimas. Labai blogai, jei tokia logika besivadovaujantys žmonės turi teisę vairuoti mašinas.
                            Kai nelieka ką pasakyti, prasideda "rovimasis"? Turi kažką asmeniškai perduoti? kreipkis tiesiogiai, atsakysiu. Lygiai tokio paties lygio argumentus girdžiu. Nereik pėsčiųjų prilyginti briedžių intelektui ir suteikti žvėrių teisių keliuose. Labai blogai, jei tokia logika "jie silpnesni" pateisinamos visos pėsčiųjų nesamonės. Gal dar "gerbiamas" pone turėčiau pradėti atgailauti, kad išsilaikiau teises ir važinėju automobiliu?
                            Paskutinis taisė PredatorGTR; 2023.10.05, 20:48.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Gal dar "gerbiamas" pone turėčiau pradėti atgailauti, kad išsilaikiau teises ir važinėju automobiliu?
                              Ne, jei jau išsilaikei teises, ir turi automobilį, tai visi duchai, neturintys automobilio, turi tave gerbti, ir žinoti savo vietą.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Ne, jei jau išsilaikei teises, ir turi automobilį, tai visi duchai, neturintys automobilio, turi tave gerbti, ir žinoti savo vietą.
                                Ir vėl s**dų malūnas? Ar čia tiesiog nori aštrinti kampą? Prašom pacituoti kur taip pasakiau ir pėsčiuosius verčiu mane gerbt?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Galioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
                                  Nenorėčiau gyventi visuomenėje kur pėstieji neturi jokios atsakomybės dėl savo veiksmų.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Nenorėčiau gyventi visuomenėje kur pėstieji neturi jokios atsakomybės dėl savo veiksmų.
                                    Nu gyvena tiek UK, tiek Švedija, viskas ok ten. Dar ir turi bene geriausius eismo saugumo rodiklius pasaulyje.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Nenorėčiau gyventi visuomenėje kur pėstieji neturi jokios atsakomybės dėl savo veiksmų.
                                      Na, Nyderlanduose eismo įvykiuose by default yra kaltas automobilio vairuotojas, t.y. vairuotojui tenka kaltės prezumpcija, ir jau jis turi įrodyti kad jis absoliučiai nekaltas dėl įvykusio auto įvykio.

                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Turbūt visam vakarų pasaulyj panašiai, ne tik Nyderlanduose, nes automobilis yra padidinto pavojaus šaltinis.

                                        Comment


                                          Ne taisyklių žinojimo, o elementarios pagarbos vienų kitiem trūksta: aš pėstysis, šoksiu prieš nosį, man turi sustot, aš su automobiliu, ką tas pėstysis, aš didesnis, palauks, o tu su paspirtuku dar kur lendi? Originaliausia, kai tau stabteli mašina prie perėjos, tu stabteli su paspirtuku, pradedi važiuot, o jis palaikydamas akių kontaktą pradeda važiuoti ant tavęs Aš ir daug vairuoju, ir paspirtuku važinėju, ir vaikštau, toks vaizdas susidaro, kad vieni kitų nekenčia..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X