Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na taip, Vilniuje šiek tiek geriau. Bet Vilnius dėl ilgametės (daugiausia vidinės) imigracijos (su protų nutekėjimu) jau atskira respublika darosi nuo likusios Lietuvos.

    Comment


      Parašė 1252 Rodyti pranešimą

      Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų smarkiai lėtina greitį už 100 metrų nuo perėjos, visada mane mato ir tikisi, kad bet kada nersiu į gatvę,
      Va čia ir problema - bet kada nerti į gatvę. Reikia stebėti aplinką, ir eiti per gatvę saugiai. Skaudės tau, ne vairuotojui. Nes gali būti, kad vairuotojas tavęs nemato. Arba jam dzin ant tavęs. SKAUDĖS TAU.

      Parašė 1252 Rodyti pranešimą

      Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją
      Kuom toks budulio elgesys gerina vairuotojų nuomonę apie pėsčiuosius, įskaitant patį?

      Parašė 1252 Rodyti pranešimą
      Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų
      Dar gali papasakoti, kaip Amsterdame arba Diuseldorfe dviratininkai sustoja, padaro reveransą ir praleidžia poną, kai nori kirsti dviračių taką....
      Mano blogas

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        Va čia ir problema - bet kada nerti į gatvę. Reikia stebėti aplinką, ir eiti per gatvę saugiai. Skaudės tau, ne vairuotojui. Nes gali būti, kad vairuotojas tavęs nemato. Arba jam dzin ant tavęs. SKAUDĖS TAU.
        Nuo ginklo man irgi skaudės. Bet vis tiek JAV nevaikščiočiau su šalmu neperšaunama liemene.

        Kuom toks budulio elgesys gerina vairuotojų nuomonę apie pėsčiuosius, įskaitant patį?
        Automarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuose

        Dar gali papasakoti, kaip Amsterdame arba Diuseldorfe dviratininkai sustoja, padaro reveransą ir praleidžia poną, kai nori kirsti dviračių taką....
        ???

        Comment


          Parašė 1252 Rodyti pranešimą

          Nuo ginklo man irgi skaudės. Bet vis tiek JAV nevaikščiočiau su šalmu neperšaunama liemene.

          Automarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuose

          ???
          Tipinis benzingalvių surengtą genocidą išgyvenęs pėstysis Elgiuosi šūdinai, o piktinuosi aplinkiniais. Kaip dabar madinga sakyti, gal Ponas pirma nuo savęs pradėk ir savo elgesiu rodyk kaip pagarbą reik užsitarnaut? o ne verkšlenk

          Comment


            Parašė 1252 Rodyti pranešimą
            Automarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuose
            Attached Files
            Mano blogas

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Tipinis benzingalvių surengtą genocidą išgyvenęs pėstysis Elgiuosi šūdinai, o piktinuosi aplinkiniais. Kaip dabar madinga sakyti, gal Ponas pirma nuo savęs pradėk ir savo elgesiu rodyk kaip pagarbą reik užsitarnaut? o ne verkšlenk
              Kurioje vietoje „elgiuosi šūdinai“? Eidamas per perėją turiu „užsitarnauti pagarbą“? Kas čia per zonos paniatkės?

              Kažkokie kacapiški memai dar... Portretas kaip ir aiškus.
              Paskutinis taisė 1252; 2023.11.08, 22:14.

              Comment


                Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją, nelaukti, kol mane kas nors „akivaizdžiai“ praleis, jei matau, kad vairuotojas pakankamai lėtai važiuoja, kad galėtų sustabdyti.
                Realiai tai taip ir reikėtų vaikščioti - vairuotojas, pamatęs artėjantį prie perėjos žmogų ir taip tikisi jog jis eis per perėją, nėra gaištamas laikas laukiant kol visi aplinkui sustos. Mano siūloma metodo modifikacija būtų atidžiau apžvelgti situaciją prieš pat įžengiant į perėją bei perėjoje visą laiką stengtis žiūrėti į automobilio vairuotoją - žmonės pasąmoniškai pastebi tuos, kas jiems į akis žiūri, o ir pats tuomet gali geriau supranti ar vairuotojas iš tikrųjų tave mato.

                Comment


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                  ..
                  Šiaip tai rusofašistų sukurtas feikinis paveiksliukas.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Šiaip tai rusofašistų sukurtas feikinis paveiksliukas.
                    Nors pati moteris ir buvo disidentė, kovojusi prieš rusiją, aš tą paveiksliuką panaudojau kaip memą, parodantį 1252 pasisakymus, o ne kažkaip girdamas rusiją ar peikdamas rusijos disidentus...
                    Mano blogas

                    Comment


                      Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                      Kurioje vietoje „elgiuosi šūdinai“? Eidamas per perėją turiu „užsitarnauti pagarbą“? Kas čia per zonos paniatkės?
                      III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos (4-13p.)

                      4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
                      Kaip pats rašai, "elgiuosi naglai". Jei eidamas per perėją demonstratyviai velki koją už kojos "because I can", nes visi vairuotojai yra "automarozai", kokios pagarbos iš tų automarozų gali tikėtis?

                      Aplamai, skaitant šio forumo kai kurių narių pasisakymus, atrodo, kad čia susirinkę ultraradikalūs pėstieji, dviratininkai ir netgi kai kurie vairuotojai. Jei vairuoji mašiną, automatiškai esi "automarozas", jei važiuoji maksimaliu leistinu greičiu, esi patologinis KET pažeidinėtojas, jei piktiniesi radarų mišku keliuose, esi lakstytojas daužantis viską aplink...
                      Mano blogas

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                        Kuom toks budulio elgesys gerina vairuotojų nuomonę apie pėsčiuosius, įskaitant patį?
                        Taip, jeigu tik nebėgi per perėją, kad neduok dieve nesugaišintum voditelio laiko, esi budulis.

                        Kaip pats rašai, "elgiuosi naglai". Jei eidamas per perėją demonstratyviai velki koją už kojos "because I can"
                        Tai kad visiškai kitaip rašė - elgiasi naglai, nebėgdamas per perėją, o eidamas savo įprastu greičiu. Ir tai būtent jau ir yra "naglumas" - nebėgimas per perėją. Nes šiaip jau įprasta kad turi bėgti, voditelio laiko negaišinti.
                        Paskutinis taisė sankauskas; 2023.11.09, 09:15.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Tipinis benzingalvių surengtą genocidą išgyvenęs pėstysis Elgiuosi šūdinai, o piktinuosi aplinkiniais. Kaip dabar madinga sakyti, gal Ponas pirma nuo savęs pradėk ir savo elgesiu rodyk kaip pagarbą reik užsitarnaut? o ne verkšlenk
                          Ta prasme pėstysis, kuris Lietuvoje by default yra duchas, turi kažkaip papildomai užsitarnauti vairuotojų pagarbą? Turbūt nedrąsiai modamas ranka voditeliui, kad "važiuokite, važiuokite, ponas, aš palauksiu", o jei jau eina per perėją, turi paknopstom bėgti, kad tik pono laiko negaišintų.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Taip, jeigu tik nebėgi per perėją, kad neduok dieve nesugaišintum voditelio laiko, esi budulis.
                            Šiaip tai iš forumo dalyvių didžioji dalis tokių epitetų būtent "voditieliams" skrieja, o ne atvirkščiai.

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              Ta prasme pėstysis, kuris Lietuvoje by default yra duchas, turi kažkaip papildomai užsitarnauti vairuotojų pagarbą? Turbūt nedrąsiai modamas ranka voditeliui, kad "važiuokite, važiuokite, ponas, aš palauksiu", o jei jau eina per perėją, turi paknopstom bėgti, kad tik pono laiko negaišintų.
                              Nereikia visko vidurkinti, nereikia visko radikalizuoti. Pėstieji nėra duchai, kaip ir vairuotojai nėra buduliai. Abiejose pusėse yra visokių. Jei pavienis pėstysis eina link perėjos, o link jos atvažiuoja pavienė mašina, nėra jokios problemos pėsčiajam sustoti 2 sekundėm, kad praleisti mašiną ir ramiai praeiti. Fizikos dar niekas neatšaukė - mašinai sustoti žymiai sunkiau, nei pėsčiajam (bent jau aš taip darau būdamas pėstysis). Jei eismo srautas didelis, tada jau vairuotojai turėtų matyti, kas vyksta šalia kelio ir praleisti pėsčiuosius.

                              Galų gale, kaip ir rašiau aukščiau - yra visokių vairuotojų - ir budulių, ir marozų, ir žioplių. Pėstysis turėtų tai atsiminti. Skaudės pėsčiajam... Kaltas bus vairuotojas.
                              Mano blogas

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Ta prasme pėstysis, kuris Lietuvoje by default yra duchas, turi kažkaip papildomai užsitarnauti vairuotojų pagarbą? Turbūt nedrąsiai modamas ranka voditeliui, kad "važiuokite, važiuokite, ponas, aš palauksiu", o jei jau eina per perėją, turi paknopstom bėgti, kad tik pono laiko negaišintų.
                                O dar vienas "pogenocidinis radikalizminis" požiūris. Pastaba "nevaikščiokit gaudydami varnas" - nėra prilyginimas "by default yra duchas". Nebent patys taip jaučiatės. Kai perėjoje elgiuosi civilizuotai, niekados nesulaukiau nei užvažiavimų, nei pypsų, nei kitų panašių dalykų...

                                Comment


                                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                  Fizikos dar niekas neatšaukė - mašinai sustoti žymiai sunkiau, nei pėsčiajam...
                                  Šitas argumentas žudantis. Matai artėjantį prie perėjos pėsčiajį, bet tikiesi, kad jis sustos ir praleis tave ir todėl nestabdai, nes... mašinai sunkiau sustoti
                                  Mano nuomone viskas yra paprasta. Kuo vairuotojai labiau bijos važiuoti keliais, nes partrenkus pėstįjį beveik visada bus kalti - tuo atsargiau jie vairuos ir tuo saugiau bus gatvėse visiems.

                                  Comment


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                    Jei pavienis pėstysis eina link perėjos, o link jos atvažiuoja pavienė mašina, nėra jokios problemos pėsčiajam sustoti 2 sekundėm, kad praleisti mašiną ir ramiai praeiti.
                                    Ramiai pėstysis turi praeiti nesvarbu ar atvažiuoja automobilis ar ne. Yra aiškiai sudėlioti pirmumai eisme, jų nesilaikymas tik trikdo ir glumina ir pėsčiuosius, ir vairuotojus.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      O dar vienas "pogenocidinis radikalizminis" požiūris. Pastaba "nevaikščiokit gaudydami varnas" - nėra prilyginimas "by default yra duchas". Nebent patys taip jaučiatės. Kai perėjoje elgiuosi civilizuotai, niekados nesulaukiau nei užvažiavimų, nei pypsų, nei kitų panašių dalykų...
                                      Gal tau problemos su semantika? Žmogus rašo - elgiuosi naglai - i.e. ne pagal visuomenėje priimtas, nusistovėjusias normas - nebėgu per perėją, o einu savo įprastu greičiu. Iš karto kilo voditeliu pasipiktinimas, ir tokio elgesio išvadinimas budulišku. Kas puikiai indikuoja kokios yra pas mus nusistovėjusios eismo kultūros normos - pėstysis privalo bėgti per perėją, kad nebūtų "budulis" ir netrukdyti vairuotojams (nes, kaip aprašyta vienu komentaru aukščiau, pastariesiems sunkiau sustoti, tai pėstysis gali ir palaukti).
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                        Skaudės pėsčiajam... Kaltas bus vairuotojas.
                                        Na, tai reikia priimti tokius įstatymus, kad vairuotojui už pėsčiųjų nepraleidimą irgi skaudėtų (finansiškai) taip, kad maža nepasirodytų.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Na, tai reikia priimti tokius įstatymus, kad vairuotojui už pėsčiųjų nepraleidimą irgi skaudėtų (finansiškai) taip, kad maža nepasirodytų.
                                          Kaip tai sumažins žioplių skaičių vairuotojų tarpe?

                                          Kokiu savižudžiu turi būti, kad naglai lysti po ratais, nes "perėja mano pirmenybė". Nepasisekus ligoninėj gulės pėstysis, geriausiu atveju. Ar pasekmės to vertos?
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X