Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Galioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
    Nenorėčiau gyventi visuomenėje kur pėstieji neturi jokios atsakomybės dėl savo veiksmų.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Nenorėčiau gyventi visuomenėje kur pėstieji neturi jokios atsakomybės dėl savo veiksmų.
      Nu gyvena tiek UK, tiek Švedija, viskas ok ten. Dar ir turi bene geriausius eismo saugumo rodiklius pasaulyje.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Nenorėčiau gyventi visuomenėje kur pėstieji neturi jokios atsakomybės dėl savo veiksmų.
        Na, Nyderlanduose eismo įvykiuose by default yra kaltas automobilio vairuotojas, t.y. vairuotojui tenka kaltės prezumpcija, ir jau jis turi įrodyti kad jis absoliučiai nekaltas dėl įvykusio auto įvykio.

        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Turbūt visam vakarų pasaulyj panašiai, ne tik Nyderlanduose, nes automobilis yra padidinto pavojaus šaltinis.

          Comment


            Ne taisyklių žinojimo, o elementarios pagarbos vienų kitiem trūksta: aš pėstysis, šoksiu prieš nosį, man turi sustot, aš su automobiliu, ką tas pėstysis, aš didesnis, palauks, o tu su paspirtuku dar kur lendi? Originaliausia, kai tau stabteli mašina prie perėjos, tu stabteli su paspirtuku, pradedi važiuot, o jis palaikydamas akių kontaktą pradeda važiuoti ant tavęs Aš ir daug vairuoju, ir paspirtuku važinėju, ir vaikštau, toks vaizdas susidaro, kad vieni kitų nekenčia..

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Nenorėčiau gyventi visuomenėje kur pėstieji neturi jokios atsakomybės dėl savo veiksmų.
              Reikia pėsčiojo pažymėjimo, kurį gali gauti tik praėjęs medicininę komisiją ir išlaikęs teorijos ir praktikos egzaminus. Dar kas porą metų reiktų pasitikrinti sveikatą, ar esi protiškai įgalus, gerai matai ir girdi, ar vis dar gali vaikščioti. Likusiesiems vaikščioti eisme būtų draudžiama

              Comment


                Parašė wrm Rodyti pranešimą
                Ne taisyklių žinojimo, o elementarios pagarbos vienų kitiem trūksta: aš pėstysis, šoksiu prieš nosį, man turi sustot, aš su automobiliu, ką tas pėstysis, aš didesnis, palauks, o tu su paspirtuku dar kur lendi? Originaliausia, kai tau stabteli mašina prie perėjos, tu stabteli su paspirtuku, pradedi važiuot, o jis palaikydamas akių kontaktą pradeda važiuoti ant tavęs Aš ir daug vairuoju, ir paspirtuku važinėju, ir vaikštau, toks vaizdas susidaro, kad vieni kitų nekenčia..
                Manai važiavimas per raudoną šviesoforą, draudžiamųjų ir kitų ženklų ignoravimas tik pagarbos vienas kitam problema?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Manai važiavimas per raudoną šviesoforą, draudžiamųjų ir kitų ženklų ignoravimas tik pagarbos vienas kitam problema?
                  Čia jau klinikiniai atvejai Už ką turėtų būti atitinkamos baudos, pvz.: už raudoną ne 30eur pirmą kartą, o bent jau 300. Bet kalbu ne apie tai.

                  Comment


                    Parašė wrm Rodyti pranešimą

                    Čia jau klinikiniai atvejai Už ką turėtų būti atitinkamos baudos, pvz.: už raudoną ne 30eur pirmą kartą, o bent jau 300. Bet kalbu ne apie tai.
                    Šiaip Lietuvoje baudos tikrai per mažos, jas reiktų didinti kokius 10 kartų. Nežinau, kada paskutinį kartą jos buvo didintos, bet tikrai seniai. Per tiek laiko jos smarkiai nuvertėjo. Prieš mėnesį už nesumokėtą parkavimą gavau 4 € baudą. 4 €, Karlai! Turėtų būti minimum 40 €.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      Šiaip Lietuvoje baudos tikrai per mažos, jas reiktų didinti kokius 10 kartų. Nežinau, kada paskutinį kartą jos buvo didintos, bet tikrai seniai. Per tiek laiko jos smarkiai nuvertėjo. Prieš mėnesį už nesumokėtą parkavimą gavau 4 € baudą. 4 €, Karlai! Turėtų būti minimum 40 €.
                      Man dabartinės baudos tai juoką kelią, galima ramiai viršyti 30kmh+ ir net nesukt galvos dėl baudos, nes ji praktiškai niekinė.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Turėtų būti minimum 40 €.
                        Minimali 30, maksimali 90.
                        https://www.infolex.lt/ta/336765:str417


                        Comment


                          Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                          galima ramiai viršyti 30kmh+ ir net nesukt galvos dėl baudos, nes ji praktiškai niekinė.
                          Vidutinė alga į rankas 1200, minimali bauda 120, dešimtadalio algos dydžio baudos liežuvis neapsiverčia vadinti niekine.

                          Comment


                            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                            Minimali 30, maksimali 90.
                            https://www.infolex.lt/ta/336765:str417

                            Nemanau, kad VMS taiko 1 straipsnį tokiems atvejams, veikiau – 7-ą. Kaip kitaip paaiškinti, kad sustojau žaliojoje zonoje, pamiršau apmokėti ir gavau 4 € dydžio baudą?
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė wrm Rodyti pranešimą
                              Ne taisyklių žinojimo, o elementarios pagarbos vienų kitiem trūksta: aš pėstysis, šoksiu prieš nosį, man turi sustot, aš su automobiliu, ką tas pėstysis, aš didesnis, palauks, o tu su paspirtuku dar kur lendi? Originaliausia, kai tau stabteli mašina prie perėjos, tu stabteli su paspirtuku, pradedi važiuot, o jis palaikydamas akių kontaktą pradeda važiuoti ant tavęs Aš ir daug vairuoju, ir paspirtuku važinėju, ir vaikštau, toks vaizdas susidaro, kad vieni kitų nekenčia..
                              Labai sutinku, pagarbos tikrai trūksta. Kas nėra keista - eismo dalyvių elgesys kelyje yra mūsų visuomenės atspindys. Bet mašinomis dar bent kažkokia kontrolė yra, skirtingai nei dviračiams ir paspirtukams. Ypač dviratininkams - persėdo iš keturių ratų ant dviejų ir dabar jau viskas, gelbėja pasaulį. Lekia išsižioję per perėjas, pėsčiųjų takais, anąkart mane einantį užkabino šalia šaligatviu pralėkęs ir dar apkeiksnojo, kad ko aš čia su ausinukais vaikštau ir jam iš kelio nesitraukiu. Ypač tai galioja aptemptakelniams, tiems tai iš viso nieko neįrodysi.

                              Feisbuke kaip tik užmačiau paveiksliuką. Juokas juokais, bet pats ne kartą mačiau kad toks aptemptakelnis lekia keliu, sudarydamas už savęs kamštį, nors greta yra naujas dviračių takas. Toks jausmas kad persėdęs ant dviračio tikslingai stengiasi sukelti kitiems maximum nepatogumų, dėl praeitų nuoskaudų.

                              Click image for larger version

Name:	387087459_704181735069237_8021010830371645954_n.jpg
Views:	332
Size:	44,1 kB
ID:	2080681

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Kaip kitaip paaiškinti, kad sustojau žaliojoje zonoje, pamiršau apmokėti ir gavau 4 € dydžio baudą?
                                Paaiškinimas būtų toks: neskiri kuo skiriasi bauda pagal ANK ir vietinės rinkliavos (geltonas pranešimas) sumokėjimas.
                                SĮ "Susisiekimo Paslaugos" (parking.lt)
                                judu.lt/nuo-sio-sekmadienio-vilniuje-ilgeja-geltonuju-lapeliu-apmokejimo-terminas-uz-automobiliu-stovejima/

                                Comment


                                  Taip, tiesa. O tai kaip jie tą vietinės rinkliavos dydį paskaičiuoja?
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                    Vidutinė alga į rankas 1200, minimali bauda 120, dešimtadalio algos dydžio baudos liežuvis neapsiverčia vadinti niekine.
                                    2017 m. mokėjau 15 Eur (pusę minimalios) už lygiai +30 km/h.
                                    Paskutinis taisė dondc; 2023.10.07, 18:15.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Taip, tiesa. O tai kaip jie tą vietinės rinkliavos dydį paskaičiuoja?
                                      Visos dienos stovėjimo kaina. Jei jos neapmokėsi, tuomet gausi baudą.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Nu gyvena tiek UK, tiek Švedija, viskas ok ten. Dar ir turi bene geriausius eismo saugumo rodiklius pasaulyje.
                                        Sakai UK nėra jokios atsakomybės dėl pėsčiojo veiksmų?
                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                        Na, Nyderlanduose eismo įvykiuose by default yra kaltas automobilio vairuotojas, t.y. vairuotojui tenka kaltės prezumpcija, ir jau jis turi įrodyti kad jis absoliučiai nekaltas dėl įvykusio auto įvykio.
                                        Bet jeigu įrodo kad kaltas pėstysis, tai atsakomybė tenka pėsčiajam, taip?
                                        Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                                        Reikia pėsčiojo pažymėjimo, kurį gali gauti tik praėjęs medicininę komisiją ir išlaikęs teorijos ir praktikos egzaminus. Dar kas porą metų reiktų pasitikrinti sveikatą, ar esi protiškai įgalus, gerai matai ir girdi, ar vis dar gali vaikščioti. Likusiesiems vaikščioti eisme būtų draudžiama
                                        Reikia bazines KET taisykles mokyti mokykloje.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Bet jeigu įrodo kad kaltas pėstysis, tai atsakomybė tenka pėsčiajam, taip?
                                          Taip, bet pėstysis ten būna kaltas išskirtinai retais atvejais.
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X