Parašė 1252
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
VYKSTA KARAS :O
Visai šmaikštus straipsnis
Greitų ir įsiutusių keliuose bus mažiau: policija stojo į kovą su nelegalių lenktynių dalyviais, nubausta apie 200 asmenų - LRT
Policijos pareigūnai sudavė smūgį kelių chuliganams ir nelegalių gatvių lenktynių mėgėjams. Viešosios tvarkos biuro viršininko Vytauto Grašio teigimu, pastarąjį mėnesį vykdant specialiąsias priemones iš viso buvo užfiksuota daugiau kaip 200 grubių Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimo atvejų.
Comment
-
Ir tada pagazavus galima iš karto į garažą važiuoti nes techniškai netvarkingas variklis (višijantis garso normas) praranda technine apžiūrą.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
aha, nubrauk ašarėlę
O realybė tokia, kad veidrodžiuose motociklas kažkodėl nematomas. Pypsinimus nereaguoja kai bando ant galvos persirikiuot, o va pergazavimas - labai padeda pabudinti autopilotu važiuojantį ofiso planktoną.
- 1 patinka
Comment
-
Negalima. Reikia išsikviest traliuką, nes transporto priemonė su negaliojančia technine apžiūra eisme dalyvauti negali.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ir tada pagazavus galima iš karto į garažą važiuoti nes techniškai netvarkingas variklis (višijantis garso normas) praranda technine apžiūrą.
- 1 patinka
Comment
-
Gal nereiktų šnekėti apie tai, ko visiškai nesupranti. Keliant apsukas, garso lygis didėja visoms transporto priemonėm su vidaus degimo varikliu. Ir tai toli gražu nereiškia, kad variklis yra techniškai netvarkingas, ar viršija garso normas. Fizika taip veikia jei ką.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ir tada pagazavus galima iš karto į garažą važiuoti nes techniškai netvarkingas variklis (višijantis garso normas) praranda technine apžiūrą.
Net Škodoms (tos kur su šleikom seniau Kaune važinėdavo), didėjant apsukoms, garso lygis didėja. Nors ten varikliai elektriniai buvo.
Comment
-
Duslintuvas aftermarketinis konkrečiam motociklui ir technikinę po 2,5 metų praeis sava eiga be problemų. nes botanikai kaip tamsta nežino kad garso normos motociklams yra kitokios negu automobiliamsParašė ALV77 Rodyti pranešimązmogui pinigu neuztenka duslintuvo skyliu susivirinti ant savo tranto, matyt todel toks ir piktas
Čia dar vienas pliusas sukelia nervinį tiką visokiem ekonaciam
*censored*
Comment
-
va čia visų tokių kaip tamsta problema - visus pagal savo sugedimo lygį vertini. Akivaizdu kad mielai taip darytum, galvoj sukas, bet tiesiog bijai. O aš parkuoju ten kur skirtos vietos, ir niekada nematau paeit problemos kur toliau. Prekybcentrių parkinguos parkuoju toliausiam kampe kur nėra mašinų, nes banaliai "kultūringi" parkuotojai labai sėkmingai durelėm daužo kitas mašinas išlipinėdami ir kaiulės akis nustatę apsidairo ar kas nematė ir tepa mieles, Nesenai vienas toks daužytojas smagių reikalų su draudimu turėjo.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Greičiau parkuoja ant šaligatvio prie pat durų.
*censored*
Comment
-
mldc bachuras. jei visokem lopam ir mociutem nepatink mocuko garsus bezdejms ir riaugejms, tai lai kraustos in kaima gyventParašė PukiS Rodyti pranešimą
Duslintuvas aftermarketinis konkrečiam motociklui ir technikinę po 2,5 metų praeis sava eiga be problemų. nes botanikai kaip tamsta nežino kad garso normos motociklams yra kitokios negu automobiliams
Čia dar vienas pliusas sukelia nervinį tiką visokiem ekonaciam 
- 2 patinka
Comment
-
Dėl tamstos nežinau. Bet neseniai mačiau kaip motociklininkas važiavo šaligatviu iki bankomato. Nes nu pasistatyt aikštelėj ir paeit 10m problematiška.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
va čia visų tokių kaip tamsta problema - visus pagal savo sugedimo lygį vertini. Akivaizdu kad mielai taip darytum, galvoj sukas, bet tiesiog bijai. O aš parkuoju ten kur skirtos vietos, ir niekada nematau paeit problemos kur toliau. Prekybcentrių parkinguos parkuoju toliausiam kampe kur nėra mašinų, nes banaliai "kultūringi" parkuotojai labai sėkmingai durelėm daužo kitas mašinas išlipinėdami ir kaiulės akis nustatę apsidairo ar kas nematė ir tepa mieles, Nesenai vienas toks daužytojas smagių reikalų su draudimu turėjo.
Comment
-
o aš mačiau kaip dviratininkas aprėkė bobutę šaligatvių einančią. jo, visi dviratinikai balvonaiParašė mantasm Rodyti pranešimą
Dėl tamstos nežinau. Bet neseniai mačiau kaip motociklininkas važiavo šaligatviu iki bankomato. Nes nu pasistatyt aikštelėj ir paeit 10m problematiška.
beje - pagal ket motociklą galima stumt šaligatviu, ir parkuot ant jo, netrukdant praeiti pėstėsiems.
*censored*
- 1 patinka
Comment
-
Balvonai motociklininkai koreliuoja su mėgėjais pergazuot. Bet taip, ne visi pergazuotojai važinėja šaligatviais.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
o aš mačiau kaip dviratininkas aprėkė bobutę šaligatvių einančią. jo, visi dviratinikai balvonai
beje - pagal ket motociklą galima stumt šaligatviu, ir parkuot ant jo, netrukdant praeiti pėstėsiems.
Comment
-
Kur ta riba tarp įsitikinimo, kad saugu ir postsovietinio pensininko paranojiškumo, bailumo ar paniatkių laikymosi, kai ratuotiems tiesiog moji ranka, rodydamas, kad praleidi ir „netrukdai“? Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų smarkiai lėtina greitį už 100 metrų nuo perėjos, visada mane mato ir tikisi, kad bet kada nersiu į gatvę, Lietuvoje po pirmų kelių perėjų turiu iš naujo prisiminti, kad man vairuotojai perėjoje gali nors ir ant pėdų užvažiuoti prieš nosį? Ai, dar reikia prisiminti, kad pas mus reikia vos ne ristele per perėja prabėgti, nes kitaip kapotai pradės į šlaunis stumtis.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
pėstysis turi į kelią įžengti įsitikinęs, kad tai daryti saugu. Taip nesielgdamas pėstysis bus teisus, bet biški nebesveikas. Kam nuo to geriau?
- 6 patinka
Comment
-
Nėra viskas tuose Vakaruose puiku ir gerai, išskyrus galbūt Olandiją. Atkreipčiau dėmesį (pvz. Vokietija), kad ten eismo reguliavimas griežtesnis, žymiai daugiau zonų 30. Vaikščiojimas per gatvę ne per perėją pakankamai normalizuotas. Centrinės Europos šalyje Čekijoje su pėsčiųjų praleidimu per perėją situacija labai prasta ir Lietuvoje situacija tikrai geresnė. Net nesutikčiau, kad Lietuvoje situacija tokia, kaip aprašyta.Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Kur ta riba tarp įsitikinimo, kad saugu ir postsovietinio pensininko paranojiškumo, bailumo ar paniatkių laikymosi, kai ratuotiems tiesiog moji ranka, rodydamas, kad praleidi ir „netrukdai“? Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų smarkiai lėtina greitį už 100 metrų nuo perėjos, visada mane mato ir tikisi, kad bet kada nersiu į gatvę, Lietuvoje po pirmų kelių perėjų turiu iš naujo prisiminti, kad man vairuotojai perėjoje gali nors ir ant pėdų užvažiuoti prieš nosį? Ai, dar reikia prisiminti, kad pas mus reikia vos ne ristele per perėja prabėgti, nes kitaip kapotai pradės į šlaunis stumtis.
- 8 patinka
Comment
-
Nesakau, kad puiku. Bet vairuotojų kultūra pėsčiųjų atžvilgiu pas mus yra visiška šūdų krūva. Aišku, idiotiška infrastruktūra irgi nepadeda „kultūrintis“. Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją, nelaukti, kol mane kas nors „akivaizdžiai“ praleis, jei matau, kad vairuotojas pakankamai lėtai važiuoja, kad galėtų sustabdyti. Gal ir kiek rizikingiau elgiuosi (jaunesnis amžius, greitesnė reakcija irgi nepamaišo), bet kartais juokinga, kaip pensininkiškai atsargiai kai kurie bendraamžiai eina per perėjas. Ir net nevisada pavadinčiau tai atsargumu – greičiau kažkokiu indoktrinavimu, kad, neduok Dieve, sugaišinsi brangų vairuotojo laiką.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Nėra viskas tuose Vakaruose puiku ir gerai, išskyrus galbūt Olandiją. Atkreipčiau dėmesį (pvz. Vokietija), kad ten eismo reguliavimas griežtesnis, žymiai daugiau zonų 30. Vaikščiojimas per gatvę ne per perėją pakankamai normalizuotas. Centrinės Europos šalyje Čekijoje su pėsčiųjų praleidimu per perėją situacija labai prasta ir Lietuvoje situacija tikrai geresnė. Net nesutikčiau, kad Lietuvoje situacija tokia, kaip aprašyta.
Comment
-
Netiesa. Yra kur tobulėti, bet tikrai ne "visiška šūdų krūva".Parašė 1252 Rodyti pranešimąBet vairuotojų kultūra pėsčiųjų atžvilgiu pas mus yra visiška šūdų krūva.
- 5 patinka
Comment
-
Va čia ir problema - bet kada nerti į gatvę. Reikia stebėti aplinką, ir eiti per gatvę saugiai. Skaudės tau, ne vairuotojui. Nes gali būti, kad vairuotojas tavęs nemato. Arba jam dzin ant tavęs. SKAUDĖS TAU.Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų smarkiai lėtina greitį už 100 metrų nuo perėjos, visada mane mato ir tikisi, kad bet kada nersiu į gatvę,
Kuom toks budulio elgesys gerina vairuotojų nuomonę apie pėsčiuosius, įskaitant patį?Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją
Dar gali papasakoti, kaip Amsterdame arba Diuseldorfe dviratininkai sustoja, padaro reveransą ir praleidžia poną, kai nori kirsti dviračių taką....Parašė 1252 Rodyti pranešimąKodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų
- 2 patinka
Comment
-
Nuo ginklo man irgi skaudės. Bet vis tiek JAV nevaikščiočiau su šalmu neperšaunama liemene.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Va čia ir problema - bet kada nerti į gatvę. Reikia stebėti aplinką, ir eiti per gatvę saugiai. Skaudės tau, ne vairuotojui. Nes gali būti, kad vairuotojas tavęs nemato. Arba jam dzin ant tavęs. SKAUDĖS TAU.
Automarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuoseKuom toks budulio elgesys gerina vairuotojų nuomonę apie pėsčiuosius, įskaitant patį?
???Dar gali papasakoti, kaip Amsterdame arba Diuseldorfe dviratininkai sustoja, padaro reveransą ir praleidžia poną, kai nori kirsti dviračių taką....
- 1 patinka
Comment
-
Tipinis benzingalvių surengtą genocidą išgyvenęs pėstysisParašė 1252 Rodyti pranešimą
Nuo ginklo man irgi skaudės. Bet vis tiek JAV nevaikščiočiau su šalmu neperšaunama liemene.
Automarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuose
???
Elgiuosi šūdinai, o piktinuosi aplinkiniais. Kaip dabar madinga sakyti, gal Ponas pirma nuo savęs pradėk ir savo elgesiu rodyk kaip pagarbą reik užsitarnaut? o ne verkšlenk
- 3 patinka
Comment
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimąAutomarozų nuomonės aukštai nevertinu. Mano „buduliškas“ elgesys išsivystė tiesiog pripratus natūraliai vaikščioti (panašiai kaip vaikšto daugelis vietinių) įvairiuose Vakarų ir Centrinės Europos miestuose
- 2 patinka
Comment
Comment