Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


    1. Prisideda, nes dėl jo tau tenka prilėtinti iki saugaus greičio.

    2. Turi lygiuotis į lėčiausiai viuojančius, kitaip bus nesaugu.

    3. Ar žinote vietą kur lietuvoje toks ženklas naudojamas?


    Pavojaus nesukelia, nebent jus galvjate kad stabdžiai yra skirti dėl vaizdo, o ne naudojimui.
    Ne tiek pavojingas yra didelis greitis, kiek greičių skirtumas tarp lėčiausiai ir greičiausiai važiuojančių. Tam ir sugalvotas 414 ženklas. Kodėl jo nenaudoja, ir kodėl autostradoj leidžiamas 70km/h greičių skirtumas - nežinau, bet žinau, kd tai yra nesaugu.

    p.s. - jau matau, kaip autostrada važiuoja koks pavargėlis ant 80km/h ir niekas jo nelenkia, (ir taip nuo Klaipėdos iki Vilniaus), nes gi reikia lygiuotis į lėčiausiai važiuojančius, kitaip nesaugu...

    Comment


      Kur jūs problemą matot? Pirma juosta važiuoja lėtesni automobiliai, o antra juos apsilenkia tie, kas nori važiuoti greičiau.

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
        Na tai gal nėra labai sumanu pagal vieną atvejį išvadas daryt? Čia variantų irgi gali būt įvairių, juolab greičių skirtumas keletas km/h. Gal tacho kalibravimas seniai darytas, padangos pasidėvėjo ar naujas užsidėjo ir prašau skirtumas.
        Pala pala, tai kiek fura važiuoja? Keli postai atgal oponentai marškinius draskėsi, kad daugiau 80 nevažiuoja.
        Ir kažko tie atvejai kasdieniniai, jau 10 metų tuo pačiu maršrutu, skirtingomis mašinomis, ryte ir vakare. Keista anomalija

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
          Kur jūs problemą matot? Pirma juosta važiuoja lėtesni automobiliai, o antra juos apsilenkia tie, kas nori važiuoti greičiau.
          Problema dėl greičių skirtumų. Pabandyk penktadienio vakare (idealiausia - vasarą) pavažiuoti Vilnius-Kaunas 100 km/h. Aš retai ten važiuoju, bet suprantu bėdą - kituose, mažiau apkrautuose keliuose ji nėra tokia ryški.

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Pala pala, tai kiek fura važiuoja? Keli postai atgal oponentai marškinius draskėsi, kad daugiau 80 nevažiuoja.
            Ir kažko tie atvejai kasdieniniai, jau 10 metų tuo pačiu maršrutu, skirtingomis mašinomis, ryte ir vakare. Keista anomalija
            Rašė geriau žinantis, kad įprastai ribotuvas ties 86 km/h. Aš rašiau, kad girtekoj mažiau nei 80 - kiek tiksliai nepasakysiu.

            Comment


              Įdomu, kad prilipėlis nebūtinai nori parodyti, kad važiuoji per lėtai. Kai kurie vairuotojai tiesiog turi tokį blogą įprotį ir visada taip važiuoja.

              Comment


                Padarome autostradas kokių 7 juostų, 1 iki 70, 2 iki 90 ir 7 jau virš 130 visi bus laimingi. Vokietijoje apsieina su 2 tik ten kultūra kitokia, apsilenkė ir iškart į pirmą, nesvarbu, kad mato sekančią lėčiau važiuojančią transporto priemonę* už kelių šimtų metrų.
                Lietuvoje didžiausia problema yra su antraeilininkais tiek mieste tiek užmiestyje (2+2 ar platesniam kelį). Taip pat su atstumo nesilaikančiais nes už tai reliai niekas nebaudžia. Lietuvoje apskritai baudos už kelių eismo taisyklių pažeidimus yra juokingos. Pats baudos nesu gavęs jau kokius daugiau kaip 10 metų iš 20 su viršum vairavimo stažo. Taip pat nesu sukėlęs eismo įvykio kuriame būčiau kaltas. Tad manau turiu teisę piktintis tais kurie propaguoja viršyti greitį ir važiuoti su srautu ar panašiai. ~90 proc. kelionių stengiuosi važiuoti maksimaliu leistinu greičiu pagal Waze navigacijos rodmenis kurią ir naudoju sakyčiau daugiau kaip 90 proc. dabartinių kelionių. Autopilotas taip pat manau yra vienas geresnių išradimų automobilių istorijoje, kurį naudoju ir mieste.

                *specialiai panaudojau tokį terminą, nes kitam jei panaudosi fūra, tada gali būti svarbu ar priekį ar gale važiuoja, ar lyje ar ne. Kitam jei bus lengvasis automobilis tada jis asilas jei važiuoja lėčiau

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                  Taip pat su atstumo nesilaikančiais nes už tai reliai niekas nebaudžia. Lietuvoje apskritai baudos už kelių eismo taisyklių pažeidimus yra juokingos. Pats baudos nesu gavęs jau kokius daugiau kaip 10 metų iš 20 su viršum vairavimo stažo. Taip pat nesu sukėlęs eismo įvykio kuriame būčiau kaltas.
                  Visiškai pritariu. Baudos juokingos (realiai jas reiktų didinti kokius 10 kartų), o už daugybę pažeidimų visiškai nebaudžiama, nebent už greičio viršijimą jei jį užfiksuoja trikojis ar stacionarus matuoklis. Tai nenormali situacija.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                    Padarome autostradas kokių 7 juostų, 1 iki 70, 2 iki 90 ir 7 jau virš 130 visi bus laimingi. Vokietijoje apsieina su 2 tik ten kultūra kitokia, apsilenkė ir iškart į pirmą, nesvarbu, kad mato sekančią lėčiau važiuojančią transporto priemonę* už kelių šimtų metrų.
                    Lietuvoje didžiausia problema yra su antraeilininkais tiek mieste tiek užmiestyje (2+2 ar platesniam kelį). Taip pat su atstumo nesilaikančiais nes už tai reliai niekas nebaudžia. Lietuvoje apskritai baudos už kelių eismo taisyklių pažeidimus yra juokingos. Pats baudos nesu gavęs jau kokius daugiau kaip 10 metų iš 20 su viršum vairavimo stažo. Taip pat nesu sukėlęs eismo įvykio kuriame būčiau kaltas. Tad manau turiu teisę piktintis tais kurie propaguoja viršyti greitį ir važiuoti su srautu ar panašiai. ~90 proc. kelionių stengiuosi važiuoti maksimaliu leistinu greičiu pagal Waze navigacijos rodmenis kurią ir naudoju sakyčiau daugiau kaip 90 proc. dabartinių kelionių. Autopilotas taip pat manau yra vienas geresnių išradimų automobilių istorijoje, kurį naudoju ir mieste.

                    *specialiai panaudojau tokį terminą, nes kitam jei panaudosi fūra, tada gali būti svarbu ar priekį ar gale važiuoja, ar lyje ar ne. Kitam jei bus lengvasis automobilis tada jis asilas jei važiuoja lėčiau
                    Matau, kad puikia sugebi susidėti akcentus ten kur patogiau aštrint diskusiją arba keliaut i demagogijas Galiu ir aš tada pafilosofuot. Kuo tau trukdo antraeilininkas važiuojantis maksimaliu leistinu antroje juostoje? Juk važiuoji pagal taisykles neviršydamas - tai kaip ir neturėtum jo pavyti?
                    O kuo paremta vokiška kultūra? Ogi - netrukdyk lenkti, netrukdyk rikiuotis, netrukdyk įsilieti į srautą. Tada ir juostų pakanka.
                    Gal nepradėsim čia patirtimis teisę matuoti. Nes lygiai taip pat iš 20m stažo, be autoįvykių ir be nei vienos baudos, galiu lygiai taip pat piktintis "pasimetusiais" kelyje. Įdomu kiek cirkų būtų pasivažinėjus po Vilniaus magistralines gatves ant kokių 40km/h?


                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Matau, kad puikia sugebi susidėti akcentus ten kur patogiau aštrint diskusiją arba keliaut i demagogijas Galiu ir aš tada pafilosofuot. Kuo tau trukdo antraeilininkas važiuojantis maksimaliu leistinu antroje juostoje? Juk važiuoji pagal taisykles neviršydamas - tai kaip ir neturėtum jo pavyti?
                      O kuo paremta vokiška kultūra? Ogi - netrukdyk lenkti, netrukdyk rikiuotis, netrukdyk įsilieti į srautą. Tada ir juostų pakanka.
                      Gal nepradėsim čia patirtimis teisę matuoti. Nes lygiai taip pat iš 20m stažo, be autoįvykių ir be nei vienos baudos, galiu lygiai taip pat piktintis "pasimetusiais" kelyje. Įdomu kiek cirkų būtų pasivažinėjus po Vilniaus magistralines gatves ant kokių 40km/h?

                      1. Antraeilininkai nebūtinai važiuoja maksimaliu leistinu greičiu, tiek mieste tiek užmiestyje.
                      2. Kai vairuotojas lenkia lėčiau važiuojančia transporto priemone, ne maksimaliu leistinu greičiu, o jam atrodančiu saugiu greičiu ir jei antraeilininkas važiuojantis maksimaliu leistinu greičiu lenkiančiam nemirksi šviesomis, o pristabdo iki lenkiančio greičio ir kartu aplenkia vieną iš lėtesnių priemonių, tai teoriškai netrukdo, bet praktiškai pažeidžia KET.


                      Tad Vokietijoje dažnu atveju ir pakanka 2 juostų nes ten nėra antraeilinkų, nesvarbu kokiu greičiu važiuoji, tau niekas nemirksės šviesomis jeigu tu lenki transporto priemonę.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        2. Kai vairuotojas lenkia lėčiau važiuojančia transporto priemone, ne maksimaliu leistinu greičiu, o jam atrodančiu saugiu greičiu ir jei antraeilininkas važiuojantis maksimaliu leistinu greičiu lenkiančiam nemirksi šviesomis, o pristabdo iki lenkiančio greičio ir kartu aplenkia vieną iš lėtesnių priemonių, tai teoriškai netrukdo, bet praktiškai pažeidžia KET.
                        .
                        Kokius punktus?

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                          1. Antraeilininkai nebūtinai važiuoja maksimaliu leistinu greičiu, tiek mieste tiek užmiestyje.
                          2. Kai vairuotojas lenkia lėčiau važiuojančia transporto priemone, ne maksimaliu leistinu greičiu, o jam atrodančiu saugiu greičiu ir jei antraeilininkas važiuojantis maksimaliu leistinu greičiu lenkiančiam nemirksi šviesomis, o pristabdo iki lenkiančio greičio ir kartu aplenkia vieną iš lėtesnių priemonių, tai teoriškai netrukdo, bet praktiškai pažeidžia KET.


                          Tad Vokietijoje dažnu atveju ir pakanka 2 juostų nes ten nėra antraeilinkų, nesvarbu kokiu greičiu važiuoji, tau niekas nemirksės šviesomis jeigu tu lenki transporto priemonę.
                          Na nei Panevėžys-Vilnius, nei Kaunas-Klaipėda kažkaip dar nesu pastebėjęs žymaus kiekio antraeilininkų su mažesniu greičiu už maksimalų. Ar čia tik man taip pasitaiko?
                          Ir ar su tokia patirtim ir stažu vis dar sunku atskirti lenkimą ir apvažiavimą?
                          Iš Vokietijos kelių patirties, tai kaip tik pastebėjau, kad kuo greičiau stengiasi apvažiuoti ir grįžti į savo juostą, kad "NETRUKDYTŲ" kitiems.

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Na nei Panevėžys-Vilnius, nei Kaunas-Klaipėda kažkaip dar nesu pastebėjęs žymaus kiekio antraeilininkų su mažesniu greičiu už maksimalų. Ar čia tik man taip pasitaiko?
                            Ir ar su tokia patirtim ir stažu vis dar sunku atskirti lenkimą ir apvažiavimą?
                            Iš Vokietijos kelių patirties, tai kaip tik pastebėjau, kad kuo greičiau stengiasi apvažiuoti ir grįžti į savo juostą, kad "NETRUKDYTŲ" kitiems.
                            Tikrai daug antraeilininkų, ypač A1. Kalba eina ne tik apie tuos, kuria šiaip sau važiuoja antra eile, kai mažai eismo, bet labiau apie tuos, kurie lieka sėdėti antroje eilėje esant intensyvesniam eismui. Apie jokį maksimalų leistiną greitį tokiose situacijose nėra kalbos, pasiseka, jei pavyksta pasiekti 110km/h. Tas sukuria faktiškai kamštį antroje eilėje, nors pirmoje eilėje daug kur yra pakankamai vietos grįžti ir važiuoti toliau. Tuo Lietuva skiriasi nuo, pavyzdžiui, Vokietijos, kur net esant intensyviam eismui vairuotojai paprastai iškart grįžta į pirmą juostą ir eismas vyksta greičiau ir kelias turi didesnį realų capacity.

                            Comment


                              Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                              Kokius punktus?
                              Rimtai? Tau reikia paaiškinti ką reiškia antraeilininkas? Ir ką jis pažeidžia?

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Na nei Panevėžys-Vilnius, nei Kaunas-Klaipėda kažkaip dar nesu pastebėjęs žymaus kiekio antraeilininkų su mažesniu greičiu už maksimalų. Ar čia tik man taip pasitaiko?
                                Ir ar su tokia patirtim ir stažu vis dar sunku atskirti lenkimą ir apvažiavimą?
                                Iš Vokietijos kelių patirties, tai kaip tik pastebėjau, kad kuo greičiau stengiasi apvažiuoti ir grįžti į savo juostą, kad "NETRUKDYTŲ" kitiems.
                                Tai tau reikia žymaus kiekio? Nežymaus nepakanka? Net jei visiškai tuščias kelias ir jis važiuoja antrą juosta, tai KET pažeidimas.

                                Kuo šitoje diskusijoje skirtųsi apvažiavimas ir lenkimas? Pateisina antraeilininkus? Kad apvažiavęs automobilį neturi grįžti į pirmą juostą jei ji laisva?

                                Vokietijoje kuo greičiau stengiasi apvažiuoti? Prisivijęs lėtesnį spaudžia iki dugno ir apsilenkes vėl nusimeta greitį iki prieš tai buvusio? Tai pagal tave yra saugumas kelyje?

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  Tai tau reikia žymaus kiekio? Nežymaus nepakanka? Net jei visiškai tuščias kelias ir jis važiuoja antrą juosta, tai KET pažeidimas.

                                  Kuo šitoje diskusijoje skirtųsi apvažiavimas ir lenkimas? Pateisina antraeilininkus? Kad apvažiavęs automobilį neturi grįžti į pirmą juostą jei ji laisva?

                                  Vokietijoje kuo greičiau stengiasi apvažiuoti? Prisivijęs lėtesnį spaudžia iki dugno ir apsilenkes vėl nusimeta greitį iki prieš tai buvusio? Tai pagal tave yra saugumas kelyje?
                                  Šiaip tai reik pažiūrėt dar ir konkrečią situaciją. Pvz. Panevėžio išvažiavime į Kauną visi antraeilininkai pasibaigė perklojus asfaltą, nes pirma juosta buvo jausmas kaip Dakare.

                                  Šiaip tai šita diskusija prasidėjo nuo lenkimo dvipusiame kelyje, o tu užsiciklinai ant magistralės.

                                  Žinok Vokietijoj dar ir "nitro" prideda apvažiuodami . Jei neužtenka pilkųjų ląstelių suvokt kas yra sakoma, gal tikrai baigiam diskusiją

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                    O kuo paremta vokiška kultūra?
                                    Kuo paremta vokiška kultūra? Nebūti paskųstam kaimyno ir negauti baudos.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Šiaip tai reik pažiūrėt dar ir konkrečią situaciją. Pvz. Panevėžio išvažiavime į Kauną visi antraeilininkai pasibaigė perklojus asfaltą, nes pirma juosta buvo jausmas kaip Dakare.

                                      Šiaip tai šita diskusija prasidėjo nuo lenkimo dvipusiame kelyje, o tu užsiciklinai ant magistralės.

                                      Žinok Vokietijoj dar ir "nitro" prideda apvažiuodami . Jei neužtenka pilkųjų ląstelių suvokt kas yra sakoma, gal tikrai baigiam diskusiją
                                      o tau užtenka lastelių kas sakoma? Kai pasakiau kad Vokietijoje nėra antraeilininkų (tai reiškia apvažiuoja lėčiau judančią transporto priemonę rodydami posūkio signalus tiek pradėdami manevrą tiek pabaigdami ir grįžta į laisvą eilę kuo dešiniau) tai tu tą patį perpasakoji kitaip, atseit aš kažką kitaip pasakiau. Ne trukdymas lenkti taip pat yra ir ne mirksėjimas lempomis - pasitrauk aš pirmas noriu aplenkti arba įjunk "nitro" (didink greitį) apvažiuodamas.

                                      Comment


                                        Noriu daugiau žibalo į ugnį papilti:

                                        Mane asmeniškai užknisa situacijos greitkelyje, kai žmonės sukdami į kelią iš greitėjimo juostų, vietoje to, kad išnaudotų bent 80% greitėjimo juostos ilgio, neišnaudoja net pusės ir į eismą įsilieja ~70 km/h greičiu (kai leidžiamas 130), o tu turi arba dėt ant stabdžių, arba rikiuotis į antrą juostą.

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                          Kai pasakiau kad Vokietijoje nėra antraeilininkų (tai reiškia apvažiuoja lėčiau judančią transporto priemonę rodydami posūkio signalus tiek pradėdami manevrą tiek pabaigdami
                                          dėl šito nebūčiau toks tikras. Kiek mačiau dauguma nerodo grįždami į pirmą juostą, bent jau lengvieji.



                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X