Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O tai aplinkos vertinimas ne tas pats? Jei blaiviai vertini aplinką ir atitinkamai reaguoji, tai tuo pačiu ir netrukdai kitiems. Kiek atvejų Via Baltica kai važiuoja koks pulsuojančiai 80-90, ir išeina fura ant lenkimo. Ar sunku atleist pedalą ir padėt saugiai baigt lenkimą? Nea tai raketų mokslas.
    Bet tu kaip tik siūlai ne sumažinti greitį ir padėti saugiau baigti lenkimą, o pačiam viršyti greitį "kad fūra neprisivytų".
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kad pas mus šalia plento nuties ne suknistus dviračių takus sužvėrėjusiems dviratininkams, o normalius kelius vietiniams gyventojams važinėtis ir parkuotis, kaip Austrijoje?


    https://goo.gl/maps/SdSdmWSTbPN32YdQ6
    Yra ir pas mus, pvz kelyje šiauliai radviliškis ar panevežio aplinkelyje. Kur naujai stato kelius paprastai jau bųna tokie šalutiniai keliukai.
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Pirmas klausimas: tas važiuojantis lėtai, saugiau jam greičiu prisideda prie eismo saugumo?

    Antras klausimas: ar visas eismas turi lygiuotis į lėčiausiai važiuojančius? Ar lėčiausiai važiuojantys turi lygiuotis į srauto greitį (leistiną?)

    Trečias klausimas: Kam tada sugalvotas ženklas 414?
    1. Prisideda, nes dėl jo tau tenka prilėtinti iki saugaus greičio.

    2. Turi lygiuotis į lėčiausiai viuojančius, kitaip bus nesaugu.

    3. Ar žinote vietą kur lietuvoje toks ženklas naudojamas?
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Čia ir problema, kad kelias 2 juostų (ta pačia kryptimi), o leistinų greičių skirtumas 70km/h. Todėl ir reikalingos 3 juostos (prie tokių greičių skirtumų), kad fūra, važiuojanti 91km/h galėtų aplenkti kitą fūrą važiuojančią 89km/h, nesukeldama pavojaus važiuojantiems 130km/h greičiu. Jau nekalbu apie lochus, važiuojančius autotostrada 60km/h.
    Pavojaus nesukelia, nebent jus galvjate kad stabdžiai yra skirti dėl vaizdo, o ne naudojimui.

    Comment


      Spidometras gali rodyti tiek mažiau, tiek ir daugiau. Policija matuoja tavo faktinį greitį, o ne žiūri kiek spidometras rodo.


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

      O tai taisyklėse numatytas leistinas greitis pagal spidometrą, ar realus?

      Beje, pvz. Octavia Mk IV, spidometras rodo realų greitį, nėra jokios paklaidos.

      Comment


        Nežinau kodėl, aš ne girtekos fūrų mechanikas. Ir išvis su fūrom susijęs tik tiek, kiek pasižiūriu youtube Andriulio ar kitų fūristų vlogus. Jei įmonės politika yra "geriau lėčiau, bet pigiau (ekonomiškiau)" - manau normalu, kad riboja maks greitį daugiau, nei tą leidžia KET.

        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Idomu tada kodėl girtekos fūra mane šį mėnesį bandė lenkti panevežio aplinkelyje. Mano greitis buvo 90. Tiesa, aplenkti nesugebėjo, nes kelias susiaurėjo į 1 juostą. Tai po to už nugaros net mirksėti bandė.
        Tu esi tiesiog eilinis kelių gaidelis.

        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Mirksėjimas šviesomis yra vairuotojo akinimas. Akinamas vairuotojas turi sulėtinti iki saugaus greičio. Dažnai man tas saugus greitis gaunasi toks pat kaip fūros greitis, kol nustoja mirksėti.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Bet tu kaip tik siūlai ne sumažinti greitį ir padėti saugiau baigti lenkimą, o pačiam viršyti greitį "kad fūra neprisivytų".
          Taip siūlau ir taip darau. Jei niekur neskubu, žinau, kad greit turėsiu išsukti iš kelio, visados duodu ženklą lenkt ir prilėtinu lenkiant. Nuo to man problemų nekyla.
          O kitais atvejais, kaip tik viršijant iki +10km/h atitolstu, kad ties sekančiu greičio ribojimu nespėtų prisivyti ir nereikėtų grožėtis žibintais.

          Comment


            Na tai gal nėra labai sumanu pagal vieną atvejį išvadas daryt? Čia variantų irgi gali būt įvairių, juolab greičių skirtumas keletas km/h. Gal tacho kalibravimas seniai darytas, padangos pasidėvėjo ar naujas užsidėjo ir prašau skirtumas.

            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            O šiaip tai gal apsispręskit kiek tos furos važiuoja? Ne daugiau 80, ne daugiau 90? Labai jau blaškotės

            Vakar eilinė kelionė Via Baltica: fura priekyje, aš iš paskos. Spidometras 97km/h, navigacija 92km/h ir taip 20km. Matyt "ne į Europa" važiuoja. Ar dar kokių faktorių neįvertinau? Nuokalnių, saulės vėjų, mėnulio fazės?

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


              1. Prisideda, nes dėl jo tau tenka prilėtinti iki saugaus greičio.

              2. Turi lygiuotis į lėčiausiai viuojančius, kitaip bus nesaugu.

              3. Ar žinote vietą kur lietuvoje toks ženklas naudojamas?


              Pavojaus nesukelia, nebent jus galvjate kad stabdžiai yra skirti dėl vaizdo, o ne naudojimui.
              Ne tiek pavojingas yra didelis greitis, kiek greičių skirtumas tarp lėčiausiai ir greičiausiai važiuojančių. Tam ir sugalvotas 414 ženklas. Kodėl jo nenaudoja, ir kodėl autostradoj leidžiamas 70km/h greičių skirtumas - nežinau, bet žinau, kd tai yra nesaugu.

              p.s. - jau matau, kaip autostrada važiuoja koks pavargėlis ant 80km/h ir niekas jo nelenkia, (ir taip nuo Klaipėdos iki Vilniaus), nes gi reikia lygiuotis į lėčiausiai važiuojančius, kitaip nesaugu...

              Mano blogas

              Comment


                Kur jūs problemą matot? Pirma juosta važiuoja lėtesni automobiliai, o antra juos apsilenkia tie, kas nori važiuoti greičiau.

                Comment


                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                  Na tai gal nėra labai sumanu pagal vieną atvejį išvadas daryt? Čia variantų irgi gali būt įvairių, juolab greičių skirtumas keletas km/h. Gal tacho kalibravimas seniai darytas, padangos pasidėvėjo ar naujas užsidėjo ir prašau skirtumas.
                  Pala pala, tai kiek fura važiuoja? Keli postai atgal oponentai marškinius draskėsi, kad daugiau 80 nevažiuoja.
                  Ir kažko tie atvejai kasdieniniai, jau 10 metų tuo pačiu maršrutu, skirtingomis mašinomis, ryte ir vakare. Keista anomalija

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                    Kur jūs problemą matot? Pirma juosta važiuoja lėtesni automobiliai, o antra juos apsilenkia tie, kas nori važiuoti greičiau.
                    Problema dėl greičių skirtumų. Pabandyk penktadienio vakare (idealiausia - vasarą) pavažiuoti Vilnius-Kaunas 100 km/h. Aš retai ten važiuoju, bet suprantu bėdą - kituose, mažiau apkrautuose keliuose ji nėra tokia ryški.

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Pala pala, tai kiek fura važiuoja? Keli postai atgal oponentai marškinius draskėsi, kad daugiau 80 nevažiuoja.
                      Ir kažko tie atvejai kasdieniniai, jau 10 metų tuo pačiu maršrutu, skirtingomis mašinomis, ryte ir vakare. Keista anomalija
                      Rašė geriau žinantis, kad įprastai ribotuvas ties 86 km/h. Aš rašiau, kad girtekoj mažiau nei 80 - kiek tiksliai nepasakysiu.

                      Comment


                        Įdomu, kad prilipėlis nebūtinai nori parodyti, kad važiuoji per lėtai. Kai kurie vairuotojai tiesiog turi tokį blogą įprotį ir visada taip važiuoja.

                        Comment


                          Padarome autostradas kokių 7 juostų, 1 iki 70, 2 iki 90 ir 7 jau virš 130 visi bus laimingi. Vokietijoje apsieina su 2 tik ten kultūra kitokia, apsilenkė ir iškart į pirmą, nesvarbu, kad mato sekančią lėčiau važiuojančią transporto priemonę* už kelių šimtų metrų.
                          Lietuvoje didžiausia problema yra su antraeilininkais tiek mieste tiek užmiestyje (2+2 ar platesniam kelį). Taip pat su atstumo nesilaikančiais nes už tai reliai niekas nebaudžia. Lietuvoje apskritai baudos už kelių eismo taisyklių pažeidimus yra juokingos. Pats baudos nesu gavęs jau kokius daugiau kaip 10 metų iš 20 su viršum vairavimo stažo. Taip pat nesu sukėlęs eismo įvykio kuriame būčiau kaltas. Tad manau turiu teisę piktintis tais kurie propaguoja viršyti greitį ir važiuoti su srautu ar panašiai. ~90 proc. kelionių stengiuosi važiuoti maksimaliu leistinu greičiu pagal Waze navigacijos rodmenis kurią ir naudoju sakyčiau daugiau kaip 90 proc. dabartinių kelionių. Autopilotas taip pat manau yra vienas geresnių išradimų automobilių istorijoje, kurį naudoju ir mieste.

                          *specialiai panaudojau tokį terminą, nes kitam jei panaudosi fūra, tada gali būti svarbu ar priekį ar gale važiuoja, ar lyje ar ne. Kitam jei bus lengvasis automobilis tada jis asilas jei važiuoja lėčiau

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                            Taip pat su atstumo nesilaikančiais nes už tai reliai niekas nebaudžia. Lietuvoje apskritai baudos už kelių eismo taisyklių pažeidimus yra juokingos. Pats baudos nesu gavęs jau kokius daugiau kaip 10 metų iš 20 su viršum vairavimo stažo. Taip pat nesu sukėlęs eismo įvykio kuriame būčiau kaltas.
                            Visiškai pritariu. Baudos juokingos (realiai jas reiktų didinti kokius 10 kartų), o už daugybę pažeidimų visiškai nebaudžiama, nebent už greičio viršijimą jei jį užfiksuoja trikojis ar stacionarus matuoklis. Tai nenormali situacija.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                              Padarome autostradas kokių 7 juostų, 1 iki 70, 2 iki 90 ir 7 jau virš 130 visi bus laimingi. Vokietijoje apsieina su 2 tik ten kultūra kitokia, apsilenkė ir iškart į pirmą, nesvarbu, kad mato sekančią lėčiau važiuojančią transporto priemonę* už kelių šimtų metrų.
                              Lietuvoje didžiausia problema yra su antraeilininkais tiek mieste tiek užmiestyje (2+2 ar platesniam kelį). Taip pat su atstumo nesilaikančiais nes už tai reliai niekas nebaudžia. Lietuvoje apskritai baudos už kelių eismo taisyklių pažeidimus yra juokingos. Pats baudos nesu gavęs jau kokius daugiau kaip 10 metų iš 20 su viršum vairavimo stažo. Taip pat nesu sukėlęs eismo įvykio kuriame būčiau kaltas. Tad manau turiu teisę piktintis tais kurie propaguoja viršyti greitį ir važiuoti su srautu ar panašiai. ~90 proc. kelionių stengiuosi važiuoti maksimaliu leistinu greičiu pagal Waze navigacijos rodmenis kurią ir naudoju sakyčiau daugiau kaip 90 proc. dabartinių kelionių. Autopilotas taip pat manau yra vienas geresnių išradimų automobilių istorijoje, kurį naudoju ir mieste.

                              *specialiai panaudojau tokį terminą, nes kitam jei panaudosi fūra, tada gali būti svarbu ar priekį ar gale važiuoja, ar lyje ar ne. Kitam jei bus lengvasis automobilis tada jis asilas jei važiuoja lėčiau
                              Matau, kad puikia sugebi susidėti akcentus ten kur patogiau aštrint diskusiją arba keliaut i demagogijas Galiu ir aš tada pafilosofuot. Kuo tau trukdo antraeilininkas važiuojantis maksimaliu leistinu antroje juostoje? Juk važiuoji pagal taisykles neviršydamas - tai kaip ir neturėtum jo pavyti?
                              O kuo paremta vokiška kultūra? Ogi - netrukdyk lenkti, netrukdyk rikiuotis, netrukdyk įsilieti į srautą. Tada ir juostų pakanka.
                              Gal nepradėsim čia patirtimis teisę matuoti. Nes lygiai taip pat iš 20m stažo, be autoįvykių ir be nei vienos baudos, galiu lygiai taip pat piktintis "pasimetusiais" kelyje. Įdomu kiek cirkų būtų pasivažinėjus po Vilniaus magistralines gatves ant kokių 40km/h?


                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Matau, kad puikia sugebi susidėti akcentus ten kur patogiau aštrint diskusiją arba keliaut i demagogijas Galiu ir aš tada pafilosofuot. Kuo tau trukdo antraeilininkas važiuojantis maksimaliu leistinu antroje juostoje? Juk važiuoji pagal taisykles neviršydamas - tai kaip ir neturėtum jo pavyti?
                                O kuo paremta vokiška kultūra? Ogi - netrukdyk lenkti, netrukdyk rikiuotis, netrukdyk įsilieti į srautą. Tada ir juostų pakanka.
                                Gal nepradėsim čia patirtimis teisę matuoti. Nes lygiai taip pat iš 20m stažo, be autoįvykių ir be nei vienos baudos, galiu lygiai taip pat piktintis "pasimetusiais" kelyje. Įdomu kiek cirkų būtų pasivažinėjus po Vilniaus magistralines gatves ant kokių 40km/h?

                                1. Antraeilininkai nebūtinai važiuoja maksimaliu leistinu greičiu, tiek mieste tiek užmiestyje.
                                2. Kai vairuotojas lenkia lėčiau važiuojančia transporto priemone, ne maksimaliu leistinu greičiu, o jam atrodančiu saugiu greičiu ir jei antraeilininkas važiuojantis maksimaliu leistinu greičiu lenkiančiam nemirksi šviesomis, o pristabdo iki lenkiančio greičio ir kartu aplenkia vieną iš lėtesnių priemonių, tai teoriškai netrukdo, bet praktiškai pažeidžia KET.


                                Tad Vokietijoje dažnu atveju ir pakanka 2 juostų nes ten nėra antraeilinkų, nesvarbu kokiu greičiu važiuoji, tau niekas nemirksės šviesomis jeigu tu lenki transporto priemonę.

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                  2. Kai vairuotojas lenkia lėčiau važiuojančia transporto priemone, ne maksimaliu leistinu greičiu, o jam atrodančiu saugiu greičiu ir jei antraeilininkas važiuojantis maksimaliu leistinu greičiu lenkiančiam nemirksi šviesomis, o pristabdo iki lenkiančio greičio ir kartu aplenkia vieną iš lėtesnių priemonių, tai teoriškai netrukdo, bet praktiškai pažeidžia KET.
                                  .
                                  Kokius punktus?

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    1. Antraeilininkai nebūtinai važiuoja maksimaliu leistinu greičiu, tiek mieste tiek užmiestyje.
                                    2. Kai vairuotojas lenkia lėčiau važiuojančia transporto priemone, ne maksimaliu leistinu greičiu, o jam atrodančiu saugiu greičiu ir jei antraeilininkas važiuojantis maksimaliu leistinu greičiu lenkiančiam nemirksi šviesomis, o pristabdo iki lenkiančio greičio ir kartu aplenkia vieną iš lėtesnių priemonių, tai teoriškai netrukdo, bet praktiškai pažeidžia KET.


                                    Tad Vokietijoje dažnu atveju ir pakanka 2 juostų nes ten nėra antraeilinkų, nesvarbu kokiu greičiu važiuoji, tau niekas nemirksės šviesomis jeigu tu lenki transporto priemonę.
                                    Na nei Panevėžys-Vilnius, nei Kaunas-Klaipėda kažkaip dar nesu pastebėjęs žymaus kiekio antraeilininkų su mažesniu greičiu už maksimalų. Ar čia tik man taip pasitaiko?
                                    Ir ar su tokia patirtim ir stažu vis dar sunku atskirti lenkimą ir apvažiavimą?
                                    Iš Vokietijos kelių patirties, tai kaip tik pastebėjau, kad kuo greičiau stengiasi apvažiuoti ir grįžti į savo juostą, kad "NETRUKDYTŲ" kitiems.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Na nei Panevėžys-Vilnius, nei Kaunas-Klaipėda kažkaip dar nesu pastebėjęs žymaus kiekio antraeilininkų su mažesniu greičiu už maksimalų. Ar čia tik man taip pasitaiko?
                                      Ir ar su tokia patirtim ir stažu vis dar sunku atskirti lenkimą ir apvažiavimą?
                                      Iš Vokietijos kelių patirties, tai kaip tik pastebėjau, kad kuo greičiau stengiasi apvažiuoti ir grįžti į savo juostą, kad "NETRUKDYTŲ" kitiems.
                                      Tikrai daug antraeilininkų, ypač A1. Kalba eina ne tik apie tuos, kuria šiaip sau važiuoja antra eile, kai mažai eismo, bet labiau apie tuos, kurie lieka sėdėti antroje eilėje esant intensyvesniam eismui. Apie jokį maksimalų leistiną greitį tokiose situacijose nėra kalbos, pasiseka, jei pavyksta pasiekti 110km/h. Tas sukuria faktiškai kamštį antroje eilėje, nors pirmoje eilėje daug kur yra pakankamai vietos grįžti ir važiuoti toliau. Tuo Lietuva skiriasi nuo, pavyzdžiui, Vokietijos, kur net esant intensyviam eismui vairuotojai paprastai iškart grįžta į pirmą juostą ir eismas vyksta greičiau ir kelias turi didesnį realų capacity.

                                      Comment


                                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                        Kokius punktus?
                                        Rimtai? Tau reikia paaiškinti ką reiškia antraeilininkas? Ir ką jis pažeidžia?

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Na nei Panevėžys-Vilnius, nei Kaunas-Klaipėda kažkaip dar nesu pastebėjęs žymaus kiekio antraeilininkų su mažesniu greičiu už maksimalų. Ar čia tik man taip pasitaiko?
                                          Ir ar su tokia patirtim ir stažu vis dar sunku atskirti lenkimą ir apvažiavimą?
                                          Iš Vokietijos kelių patirties, tai kaip tik pastebėjau, kad kuo greičiau stengiasi apvažiuoti ir grįžti į savo juostą, kad "NETRUKDYTŲ" kitiems.
                                          Tai tau reikia žymaus kiekio? Nežymaus nepakanka? Net jei visiškai tuščias kelias ir jis važiuoja antrą juosta, tai KET pažeidimas.

                                          Kuo šitoje diskusijoje skirtųsi apvažiavimas ir lenkimas? Pateisina antraeilininkus? Kad apvažiavęs automobilį neturi grįžti į pirmą juostą jei ji laisva?

                                          Vokietijoje kuo greičiau stengiasi apvažiuoti? Prisivijęs lėtesnį spaudžia iki dugno ir apsilenkes vėl nusimeta greitį iki prieš tai buvusio? Tai pagal tave yra saugumas kelyje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X