Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man sunku suprasti, kodėl išvis čia reikia kažkokios didesnės politinės valios. „Paprasta liaudis“, be abejo, važinėja 10-20 km/h virš greičio ribos, bet net ir jie skundžiasi nežabojamais „kelių gaideliais“. Dar žinant kiek nepopuliarių sprendimų pridarė ir kaip prastai komunikuoja dabartiniai valdantieji, neatrodo, kad baudų pakėlimas bent proporcingiai nuo 2000-2005 m. išaugusių algų vidurkio (ar medianos) būtų kažkoks didelis smūgis reitingams.

    Comment


      Parašė kuk Rodyti pranešimą
      Man sunku suprasti, kodėl išvis čia reikia kažkokios didesnės politinės valios. „Paprasta liaudis“, be abejo, važinėja 10-20 km/h virš greičio ribos, bet net ir jie skundžiasi nežabojamais „kelių gaideliais“. Dar žinant kiek nepopuliarių sprendimų pridarė ir kaip prastai komunikuoja dabartiniai valdantieji, neatrodo, kad baudų pakėlimas bent proporcingiai nuo 2000-2005 m. išaugusių algų vidurkio (ar medianos) būtų kažkoks didelis smūgis reitingams.
      Baudų padidinimas proporcingai išaugusioms pajamoms žuvusių keliuose skaičių Lietuvoje iškart sumažintų maždaug 30-40%. Šimonytei, Gabriukui, o ir kitiems valdančiosios koalicijos lyderiams, tai nėra tas skaičius (40-50 gyvybių per metus), kuris būtų vertas jų asmeninių reitingų ar įsivaizduojamos naudos.

      Comment


        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
        Prastos reputacijos (melagienų ir sekso patarimų) portale žurnalistas Vytenis Miškinis skelbia:
        ----
        Lietuvoje paskutinį kartą baudos didėjo, kai įsigaliojo Administracinių nusižengimų kodeksas, tai buvo prieš 7 metus.
        https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=93093889
        ----

        Tai patikslinu, kad ANK įsigaliojo 2017-01-01, kas yra „prieš 6 metus“, o baudos tuo metu didinamos nebuvo, nes jos buvo nustatytos dar 2015-ais ir iš esmės nesikeitė nuo 2000-ųjų.
        Baudos už greičio viršijimą iki 10 kmh išnyko 2007-ais.

        Čia lentelė su nuorodomis į pakeitimus.

        Click image for larger version  Name:	ANK-nuobaudos-greičio-viršijimas.jpg Views:	187 Size:	46,8 kB ID:	2044534
        Sakykim, tiesiog grubiai paimam iš šios lentelės 2000-ųjų metų minimalią baudą už virš 50 km/h viršytą greitį – 290 Eur; padauginam tą baudą iš kiek kartų nuo 2002 iki 2018 metų padidėjo medianinis mėnesinis bruto atlyginimas, t. y. 2,99 karto (2002 m. – 324,42 Eur [1], 2018 m. – 970 Eur [2]), tai labai nuosaikiai, remiantis pasenusiais duomenimis ir neįeinant į drakoniškesnių įstatymų laikus nei buvusius 2000-aisiais, gauname, kad vietoje dabartinių minimalių 450 Eur už >50 km/h viršytą greitį, reikės mokėti 867,08 Eur (galima net į mažąją pusę suapvalinti – iki 860 Eur).
        Paskutinis taisė kuk; 2023.04.18, 22:03.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Baudų padidinimas proporcingai išaugusioms pajamoms žuvusių keliuose skaičių Lietuvoje iškart sumažintų maždaug 30-40%. Šimonytei, Gabriukui, o ir kitiems valdančiosios koalicijos lyderiams, tai nėra tas skaičius (40-50 gyvybių per metus), kuris būtų vertas jų asmeninių reitingų ar įsivaizduojamos naudos.
          Turbūt patys mėgsta palakstyt

          Comment


            Idealiausia būtų įvesti progresyvių bausmių sistemą (susietų su pajamomis) kaip, pvz., Vokietijoje, Šveicarijoje ir Suomijoje (2017 m. informacija), nes net ir padidinta, bet visiems vienoda, bauda neatliktų savo paskirties, pvz., kokiam E. Dragūnui.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Puiki naujiena!

              Vilniuje atsiras vidutinio greičio matuokliai – aiškios judrios gatvės, kur jie fiksuos pažeidėjus - LRT


              Tik dabar vis labiau darosi aktuali kita problema: baudų neadekvatumas monetarine išraiška. Ypač po paskutinių dviejų metų infliacijos, faltinės baudos Lietuvoje už KET pažeidimus yra apgailėtinai mažos ir iš esmės skatina marozus žudyti kitus, nieko dėtus, eismo dalyvius.
              Daugelis kelių gaidelių nemoka tų baudų, tuo labiau nemokės dar padidintų. Turėtų būti baudžiama realiomis laisvės atėmimo bausmėmis. Keli metai Pravieniškėse kai kuriems padėtų atvėsti. O kitiems eismo dalyviams bent laikinai būtų saugiau.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Dėl šitos faunos Lietuvoje kasmet žūsta keliolika žmonių. Geriausiai būna kai šiltą Vasaros Sekmadienio vakarą negreit judant kolonai, dar kelioliką km nuo Vilniaus, visada atsiranda keli durniai su BMW, kurie vis pavojingai aplenkia vieną kolonoje esančią mašiną at a time.
                Beje su BMW dažnai nulekiama nuo kelio ir užsimušama tiesiog savaime, be didelės žalos aplinkiniams. Tuo tarpu gaidelių automobilis Nr. 2 Audi šiuo požiūriu gerokai pavojingesnis. Kadangi audinės taip lengvai nenuversi nuo kelio kaip BMW, gaunasi tokie skaudūs įvykiai kaip šitie du, pastarosiomis dienomis įvykę.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Grįžtant prie tragiškos avarijos ties Maišiagala. Vairuotojas neturėjo teisių ir buvo ne kartą baustas už taisyklių pažeidimus. Ta čia jau kaltinčiau šeimos motiną, kuri susodino vaikus į kamikadzės vairuojamą automobilį.

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Daugelis kelių gaidelių nemoka tų baudų, tuo labiau nemokės dar padidintų. Turėtų būti baudžiama realiomis laisvės atėmimo bausmėmis. Keli metai Pravieniškėse kai kuriems padėtų atvėsti. O kitiems eismo dalyviams bent laikinai būtų saugiau.
                    Baudų mokėjimo neišvengiamumą irgi reikia spręsti. Kokios šiuo metu vengimo priemonės ? Negali išieškoti ?

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                      Baudų mokėjimo neišvengiamumą irgi reikia spręsti. Kokios šiuo metu vengimo priemonės ? Negali išieškoti ?
                      Dirba nelegaliai arba dirba legaliai, bet turi daug kreditorių ir antstolis keletą centų per mėn perveda už baudas.

                      Comment


                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                        Dirba nelegaliai arba dirba legaliai, bet turi daug kreditorių ir antstolis keletą centų per mėn perveda už baudas.
                        Ir dar kažkas bando prakišti įstatymo projektą, pagal kurį uždirbantiems minimumą skolos nebūtų išieškomos.

                        Comment


                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                          Dirba nelegaliai arba dirba legaliai, bet turi daug kreditorių ir antstolis keletą centų per mėn perveda už baudas.
                          O mašiną atimt ? Jei mašina ant kito žmogaus - naikint draudimą, paišyt baudą kitam žmogui, kad duoda vairuoti. Įvesti sistemą, kad mašinų nuomuotojai turėtų apie kiekvieną vairuotoją gauti leidimą iš valstybinio registro (integracija šiais laikais ne problema), panašiai kaip su kreditingumo įvertinimais. Tada galima būtų ir centralizuotai kontroliuoti, kokio rizikingumo (bent jau pagal rimtus KET pažeidimus) vairuotojams galima leisti nuomuotis mašinas. Žodžiu esant noro galima sukurti mechanizmus. Neesant... ieškot priežasčių, kodėl to nereikia

                          Comment


                            Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                            O mašiną atimt ?
                            Taigi atiminėja. Atėmus nusiperka kitą už kelis šimtus eurų ir toliau važinėja.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Taigi atiminėja. Atėmus nusiperka kitą už kelis šimtus eurų ir toliau važinėja.
                              Ir nusiperka, kaip suprantu, neoficialiai, nes čia jau vėlgit būtų proga Regitrai. Aišku, jei kitoje šalyje perka...

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Grįžtant prie tragiškos avarijos ties Maišiagala. Vairuotojas neturėjo teisių ir buvo ne kartą baustas už taisyklių pažeidimus. Ta čia jau kaltinčiau šeimos motiną, kuri susodino vaikus į kamikadzės vairuojamą automobilį.
                                Vakar vakare kažkaip pasikalbėjom namie, kad pagavus girtą vairuotoją turėtų būti baudžiami ir jo keleiviai: užtai kad sėdo į girto vairuojamą automobilį. Kiek tokių būtų galima sustabdyti, jei pvz. žmona pasakytų su tavim girtu nevažiuosiu ir vsikas

                                O ieškant kaltų, tai akivaizdu, kad didžiausias kaltininkas pati visuomenė. Mano giminaičiai, jau virš 10 metų gyvenantys ir dirbantys Šveicarijoje didelėje kompanijoje, jau pačio pirmo atvykimo į Šveicariją metu buvo šokiruoti. Oro uoste juos pasitiko šveicaras vairuotojas, kuris nuvežė į įmonę kitame mieste. Važiuojant užmiestyje jų automobilį aplenkė viršydamas greitį kitas automobilis (ten buvo apribotas greitis iki 70, o tas pralėkė ant kokio 100). Ir čia giminaičiai buvo šokiruoti. Šveicaras vairuotojas paėmė telefoną, surinko numerį ir jie girdi: "Halllo polizei ? Auto xxx-xxx fuhr auf der Straße A-B bei der Siedlung C zu schnell). Ir ramiausiai paaišlkino: anas pavojingas, gali ką nors užmušti ar sužeisti. Nenuvažiavus nė 10 kilometrų jie pamatė, kad policijos patrulis sustabdė tą erelį (beje atrodo buvo lenkiški numeriai).

                                Comment


                                  Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
                                  Šveicaras vairuotojas paėmė telefoną, surinko numerį ir jie girdi: "Halllo polizei ? Auto xxx-xxx fuhr auf der Straße A-B bei der Siedlung C zu schnell). Ir ramiausiai paaišlkino: anas pavojingas, gali ką nors užmušti ar sužeisti. Nenuvažiavus nė 10 kilometrų jie pamatė, kad policijos patrulis sustabdė tą erelį (beje atrodo buvo lenkiški numeriai).
                                  LT gautų baudą už kalbėjimą telefonu už vairo.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    LT gautų baudą už kalbėjimą telefonu už vairo.
                                    Daugeliui šiandien jau ne problema paskambinti per laisvų rankų įrangą.

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                      LT gautų baudą už kalbėjimą telefonu už vairo.
                                      Ir komentatoriai pasidžiaugtų, kad taip stukačiui ir reikia.

                                      Comment


                                        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                        Daugeliui šiandien jau ne problema paskambinti per laisvų rankų įrangą.
                                        Man dažnai kelia nuostabą, kai matau prabangiausių automobilių vairuotojus kalbančius mobiliu telefonu prie ausies.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Man dažnai kelia nuostabą, kai matau prabangiausių automobilių vairuotojus kalbančius mobiliu telefonu prie ausies.
                                          Prabangiausių automobilių vairuotojai dažnai turi ką slėpti.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X