Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tipo fūroms padarė draudimą "speed limit on roads in the Netherlands to 100km/h"? OK, nežinojau, kad ten fūros taip lakstė.
    Čia apie dyzelio draudimą tau atsakiau, ne apie greičio.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Čia apie dyzelio draudimą tau atsakiau, ne apie greičio.
      Aš komentavau "NL greitis ribojamas dėl teismo sprendimo. Vyriausybė tiesiog pralošė bylą prieš visuomenę ir nesugalvojo kito kovos su NOx būdo" - matyt tamsta nežino, kad NOx išskiria dyzelinės transporto priemonės. Nieko tokio - sužinojai kažką naujo.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Aš komentavau "NL greitis ribojamas dėl teismo sprendimo. Vyriausybė tiesiog pralošė bylą prieš visuomenę ir nesugalvojo kito kovos su NOx būdo" - matyt tamsta nežino, kad NOx išskiria dyzelinės transporto priemonės. Nieko tokio - sužinojai kažką naujo.
        Tu siūlei tiesiog uždrausti visas dyzelines transporto priemones. Aš tik paaiškinau, kodėl toks siūlymas yra absurdiškas.

        Comment


          Aš tik paaiškinau, kaip būtų paprasčiau sumažinti NOx išmetimą.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Aš tik paaiškinau, kaip būtų paprasčiau sumažinti NOx išmetimą.
            Paprasčiau nebūtų, nes tai būtų pernelyg sudėtinga iš techninės pusės, nes reikštų, kad turėtų būti uždraustos visos fūros, nes jų propulsijai išskirtinai naudojamas dyzelinas. O visų fūrų NL uždrausti negali, nes negalėtų būti gamenami jokie kroviniai nei vietinėms reikmėms, nei tranzitu. Gerokai paprasčiau yra tiesiog sumažinti leistiną greitį.

            Comment


              O uždrausti dyzelines lengvąsias ne paprasčiau?

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                O uždrausti dyzelines lengvąsias ne paprasčiau?
                Vien lengvasias, bet ne fūras? Nu tai realiai uždraustum kokiems 20-30% lengvųjų važinėti autostradomis.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Vien lengvasias, bet ne fūras? Nu tai realiai uždraustum kokiems 20-30% lengvųjų važinėti autostradomis.
                  Tai tą ir sakau - greičio sumažinimas iki 100 km/h nieko nekeičia, nes NOx išskiria dyzeliniai. Kadangi jų yra 20-30%, kaip pats ką tik sakei, tai kiek greičio sumažinimas iki 100 km/h sumažins NO2 išskyrimą gali pats pasiskaičiuot.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Tai tą ir sakau - greičio sumažinimas iki 100 km/h nieko nekeičia, nes NOx išskiria dyzeliniai. Kadangi jų yra 20-30%, kaip pats ką tik sakei, tai kiek greičio sumažinimas iki 100 km/h sumažins NO2 išskyrimą gali pats pasiskaičiuot.
                    Nu tai matyt NL valdžia paskaičiavo, kiek reikia mažinti leistiną greitį, kad vykdyti teismo sprendimą. Negi šiaip iš lempos 100km/h sugalvojo?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Nu tai matyt NL valdžia paskaičiavo, kiek reikia mažinti leistiną greitį, kad vykdyti teismo sprendimą. Negi šiaip iš lempos 100km/h sugalvojo?
                      Panašu, kad iš lempos (kas pas leftistus pasitaiko):
                      NL greitis ribojamas dėl teismo sprendimo. Vyriausybė tiesiog pralošė bylą prieš visuomenę ir nesugalvojo kito kovos su NOx būdo.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Aš tik paaiškinau, kaip būtų paprasčiau sumažinti NOx išmetimą.
                        O VOC (beje žymiai stipresni kancerogenai nei C dust, pvz. benzopirenas) išmetimų nereikia mažinti?
                        Benzinai irgi NOX meta sėkmingai. Beje, Lietuvos TA netikrinami nei VOC, nei NOX išmetimai.
                        Pagal EUR7 NOX vienodas benzinams ir dyzeliams, o ir kiti reikalavimai išmetimams benzininiams ir dyzeliniams VDV bus vienodi.
                        Paskutinis taisė Sula; 2022.11.11, 06:29.

                        Comment


                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                          NL greitis ribojamas dėl teismo sprendimo. Vyriausybė tiesiog pralošė bylą prieš visuomenę ir nesugalvojo kito kovos su NOx būdo.
                          ----
                          The Dutch prime minister, Mark Rutte, has taken what he has described as the “rotten measure” of cutting the maximum speed limit on roads in the Netherlands to 100km/h (62mph) after being ordered by the courts to cut pollution.

                          The reduction from the current limit of 130km/h followed a Dutch court ruling earlier this year that found government policies breached EU rules in regard to the protection of nature reserves from ammonia and nitrous oxide.
                          https://www.theguardian.com/world/20...-air-pollution
                          ----
                          Pas mus teismas turbūt nuspręstu atvirkščiai - žmonių teisė skelisti taršą aukščiau viruasybės norų.
                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Uždrausti fūras? Nu čia biškį per smarku būtų gal. Aišku dyzelį uždrausti reikia ir jis bus uždraustas, bet tai bus kažkada po 2030.
                          Fūros galės pradėti važinėti kitu kuru Vistiek dyzelis po vasario mėnesio branks.
                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          O VOC (beje žymiai stipresni kancerogenai nei C dust, pvz. benzopirenas) išmetimų nereikia mažinti?
                          Benzinai irgi NOX meta sėkmingai. Beje, Lietuvos TA netikrinami nei VOC, nei NOX išmetimai.
                          Pagal EUR7 NOX vienodas benzinams ir dyzeliams, o ir kiti reikalavimai išmetimams benzininiams ir dyzeliniams VDV bus vienodi.
                          Daug gamintojų dabar atsisako išvis VDV gaminti pagal EUR7 nes sako negalintys pasiekti reikalavimų.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Daug gamintojų dabar atsisako išvis VDV gaminti pagal EUR7 nes sako negalintys pasiekti reikalavimų.
                            Pasiekti būtų įmanoma, bet fariziejai juos kankins toliau. Jeigu žadama, kad bus uždrausti VISI VDV, išskyrus gal krovininį transportą. Dyzelistai įsistatė amonio filtrus - vis vieną blogai. Geriau tegu važinėja 30-40 metų antikvarai su debesimis dūmų. Arba 3-toniai pseudohibridiniai SUV-ai su išplautomis "smegenemis", kurie ekologiški tik gamyklos stenduose.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Deja man žinomos sankryžos su nuimtais apribojimais, ne sektorinių atkarpose. Tad radarai neįtakoja. Kiek "ale lakstymas" didina avaringumą klausimas irgi retorinis. Gal labiau avarijos pasekmes. Pagrindiniai įvykiai nesaugus lenkimas arba žioplas išvažiavimas iš šalutinio.
                              Nesaugus lenkimas ir išvažiuojančio numušimas dažniausia įvyksta dėl per didelio greičio.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Nesaugus lenkimas ir išvažiuojančio numušimas dažniausia įvyksta dėl per didelio greičio.
                                ką čia ir be pridursi... lenkimas įkalnėje, lenkimas posūkyje, lenkimas "paleistais viduriais" prieš arti jau atvažiuojančią auto, lenkimas kolonos, lenkimas nevertinant kelio dangos... kur čia per didelio greičio pasekmė? tokios pat rezultatas bus ar ant 70 ar 90 lenksi kokį traktorių, ar ant 110 lenksi fura. Tai kur čia greitis, jei galvoj varškė.

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  ką čia ir be pridursi... lenkimas įkalnėje, lenkimas posūkyje, lenkimas "paleistais viduriais" prieš arti jau atvažiuojančią auto, lenkimas kolonos, lenkimas nevertinant kelio dangos... kur čia per didelio greičio pasekmė? tokios pat rezultatas bus ar ant 70 ar 90 lenksi kokį traktorių, ar ant 110 lenksi fura. Tai kur čia greitis, jei galvoj varškė.
                                  Didžioji dalis šių lenkimų iš vis neįvyktų, jeigu nebūtų noro važiuoti 20 km greičiau nei kiti.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Didžioji dalis šių lenkimų iš vis neįvyktų, jeigu nebūtų noro važiuoti 20 km greičiau nei kiti.
                                    Na dažnai tenka važiuot +10km/h kaip tik dėl saugumo, daugiau nereik, per akis. Bet ir to nebūtų JEIGU:

                                    1. Važiuojantis priekyje nesivilktų pliurpdamas telefonu.
                                    2. Važiuojantis priekyje sugebėtų palaikyti pastovų greitį (nes dažnam autopilotas yra neatrastas auto privalumas)
                                    3. Važiuojantis priekyje nesibaidytų kelio ženklų ir nekirstų per stabdžius 100m iki ženklo.
                                    4. Važiuojančios priekyje (te nesupyksta kai kurios damos) nesibaidytų "numetant greitį" prasilenkiant su fura
                                    5. Jei nereikėtų važiuoti įsirėmus į furos galą 85km/h, dar geriau per lietų.
                                    6. Arba atvirkščiai, grožėtis furos gamintojo ženkliuku per visą galinį stiklą.

                                    Comment


                                      Apibendrinant - jei visi važiuotų idealiai, aš greičio neviršyčiau, taip?

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        ką čia ir be pridursi... lenkimas įkalnėje, lenkimas posūkyje, lenkimas "paleistais viduriais" prieš arti jau atvažiuojančią auto, lenkimas kolonos, lenkimas nevertinant kelio dangos... kur čia per didelio greičio pasekmė? tokios pat rezultatas bus ar ant 70 ar 90 lenksi kokį traktorių, ar ant 110 lenksi fura. Tai kur čia greitis, jei galvoj varškė.
                                        Aš jau senai sakau, kad reikia padaryti 10km/h greitį visoj Lietuvoj. Garantuoju, kad žuvusių, sužeistų nebeliks. Techninių avarijų bus, bet pasekmės bus minimalios. Jei 10km/h greitis galutinai neišpręs problemos, teks įvesti raduonos vėliavėlės taisyklę....
                                        Attached Files
                                        Mano blogas

                                        Comment


                                          Ir kam tas Reductio ad absurdum? Negalima normaliai diskutuoti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X