"Pamačiau į kelią išbėgančią lapę, stabdžiau, įvažiavo iš galo važiavęs vairuotojas. Lapė nubėgo atgal į mišką."
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Nereprezentatyvi asmeninė statistikaParašė thomcius Rodyti pranešimą
2/3 iš kur tokia statistika?
"Mokytojai" ir yra gaideliai, kurių tu nepraleidai. Čia gi mūsų kelių kasdienis debilizmas.
Jeigu įvažiuoji į galą, tai beveik visada esi kaltas, kalė jis per stabdžius ar ne, mirksėjai tu šviesom ar ne. Jei turėtum registratorių nufilmuotum, kad šviesomis akini priekį važiuojantį ir jis pradeda stabdyti, kas manai kaltas liktų? Stabdantis "mokytojas" ar mirksintis ir atstumo nesilaikantis debilas "mokytojas"?
Beje, neveltui YT įdėtų kone pusė (irgi nesiginčysiu dėl dalies) tokių barbariškų kelių situacijų anksčiau buvo iš RF.
Comment
-
Važinėkite taip kad nereiktų jūsų mokyti nei gaideliams nei vištelėms.
Aną dieną važiuoju geležiniu vilku žemyn, antroje eilėje velkasi murzių 3,5t N1 kategorijos transporto priemonė atviru kėbulu, kurioje pakrauta betono maišyklė. Kąašžinau, gal jam už 2 kilometrų reikės į sukti kairę, bet tai elgtis nederėtų. Todėl susilyginau su juo ir važiavau greta tokiu pačiu greičiu. Malonu buvo stebėti murziaus blaškymąsį, kai gale pasirodė mokytojas mirksėdamas ilgomis.-
Comment
-
Kievieno piliečio pareiga yra sustabdyti nusikalstamą veiką jeigu jis tokią mato ir turi galimybę.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Įstatymų pažeidėjus tramdyti reikia. Įstatymų pažeidėjų nekvalifikuotas tramdymas gali būti traktuojamas kaip įstatymų pažeidimas. Gali - nes nebūtinai tai buvo būtinoji gintis, o kitų dalykų neesant tam tikrų profesijų atstovu tarnybos metu - imtis negali
Per ausį duoti negalima, cigaretę atimti galima.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Rūkančiam nepilnamečiui galima duoti per ausį ar iš jo jėga atimti cigaretę?
Comment
-
BK 178 str. 2 d., atviroji vagystė.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Per ausį duoti negalima, cigaretę atimti galima.
-
Comment
-
Nusikalstamos veikos užkardyme galimi tam tikri pažeidimai. Bet kokiu atveju būtų tik CK dėl mažos vertės.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
BK 178 str. 2 d., atviroji vagystė.
Comment
-
Ne CK, o ANK. Beje, kaip ir smulkūs teisės pažeidimai, kaip ir nepilnamečių rūkymas. Nusikaltimais paprastai vadiname BK kvalifikuojamas veikas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nusikalstamos veikos užkardyme galimi tam tikri pažeidimai. Bet kokiu atveju būtų tik CK dėl mažos vertės.
Comment
-
Visi įstatymų pažeidimai yra nusikaltimai. Tik pagal jų rūšį jie kitaip nagrinėjami.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ne CK, o ANK. Beje, kaip ir smulkūs teisės pažeidimai, kaip ir nepilnamečių rūkymas. Nusikaltimais paprastai vadiname BK kvalifikuojamas veikas.
Comment
-
Ne, yra taip kaip Sula parašė. Yra nusikaltimai, nusižengimai ir (teisės) pažeidimai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visi įstatymų pažeidimai yra nusikaltimai. Tik pagal jų rūšį jie kitaip nagrinėjami.
- 2 patinka
Comment
-
A1 per metus nuvažiuoju apie 15 000 km. Važiuoju 140 km/h ant spidometro, tai kažkur 132 pagal GPS. Vienos kelionės metu Vln-Kns arba Vln-Klp mane aplenkia iki 10 mašinų. Dauguma mašinų lenkiu aš. Tokių, kad praeitų pro mane kaip pro stovintį, sunku net prisiminti, bet kartais būna. Tai šitie paistaliojimai, kad įdiegus matysime didesnį efektyvumą, kelia didelių abejonių.
- 8 patinka
Comment
-
aš irgi pastebiu, kad automagistralėse, tikrai nemažai lengvųjų vairuotojų važiuoja netgi lėčiau už maksimalų leistiną greitį (100-120) arba apie130.
ar tai taupo kurą, ar dėl tragiškos dangos būklės, arba naršo telefone
bet manau kad tai vis tiek gera tendencija, kad lakstančių nėra tiek daug...
o dar pamenu kai vienas garsus "ekonomistas" prašė sumažinti leistiną greitį automagistralėse, kad būtų taupomas kuras
- 1 patinka
Comment
-
Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkiaParašė Bmweda Rodyti pranešimąA1 per metus nuvažiuoju apie 15 000 km. Važiuoju 140 km/h ant spidometro, tai kažkur 132 pagal GPS. Vienos kelionės metu Vln-Kns arba Vln-Klp mane aplenkia iki 10 mašinų. Dauguma mašinų lenkiu aš. Tokių, kad praeitų pro mane kaip pro stovintį, sunku net prisiminti, bet kartais būna. Tai šitie paistaliojimai, kad įdiegus matysime didesnį efektyvumą, kelia didelių abejonių.
Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.
- 3 patinka
Comment
-
Kai tokiu greičiu važiuoji Vilnius-Trakai ar Vilnius-Šumskas turbūt apskritai visus tik pats lenki.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąA1 per metus nuvažiuoju apie 15 000 km. Važiuoju 140 km/h ant spidometro, tai kažkur 132 pagal GPS. Vienos kelionės metu Vln-Kns arba Vln-Klp mane aplenkia iki 10 mašinų. Dauguma mašinų lenkiu aš.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Nepaminėti besivelkantys elektromobiliai, kurie greit važiuodami sunaudotų savo baterijų resursą.Parašė Premier Rodyti pranešimąaš irgi pastebiu, kad automagistralėse, tikrai nemažai lengvųjų vairuotojų važiuoja netgi lėčiau už maksimalų leistiną greitį (100-120) arba apie130.
ar tai taupo kurą, ar dėl tragiškos dangos būklės, arba naršo telefone
Blogiausia, kad lėtai važiuojantieji dėl provėžų pirmoje juostoje velkasi antroje juostoje.
Kaimyninėje Lenkijoje, kur greitkeliai yra nesenai nutiesti ir nėra jokių provežų, visi laikosi dešinės. Tačiau informaciniuose stenduose karts nuo karto primenama, kad reikia važiuoti dešine juosta. Nepakenktų tokie priminimai ir pas mus.
Pas mus antraeilininkai lėtuviai (nuo žodžio "lėtas") jau tampa ne išimtimi, o taisykle.
- 5 patinka
Comment
-
Laikant vairavimo egzaminą, važiuojant su Regitros egzaminuotoju, leidžiama važiuoti +10%, tai nelaikoma klaida. Kaip taip?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkia
Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.
- 1 patinka
Comment
-
Ne „leidžiama važiuoti“, o tai yra nekritinė klaida. Padaryk 6 kartus ir teks pakartoti egzaminą.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Laikant vairavimo egzaminą, važiuojant su Regitros egzaminuotoju, leidžiama važiuoti +10%, tai nelaikoma klaida. Kaip taip?
- 2 patinka
Comment
-
100 ant spidometro, 93 pagal GPS.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kai tokiu greičiu važiuoji Vilnius-Trakai ar Vilnius-Šumskas turbūt apskritai visus tik pats lenki.
- 1 patinka
Comment
-
Tragikomiška situacija, kai pirmoj eilėj fūra, o antroj eilėj kolona su 10-15 mašinų, kad ją aplenkt, nors iki fūros dar pusę kilometro. Ir aplenkus ne iškart grįžtama į pirmą juostą, kad iš galo važiuojančius praleist, bet dar vejamasi pirmoj važiuojantį.Parašė Romas Rodyti pranešimąPas mus antraeilininkai lėtuviai (nuo žodžio "lėtas") jau tampa ne išimtimi, o taisykle.
- 1 patinka
Comment
-
Nes pasitraukus, jau po 5s reikės vėl atgal į antrą, o čia nesibaigiantis srautas ir nieks neįleis. Tuomet teks mesti greitį iki fūros greičio ir laukti dar ilgesnio tarpo, kad spėtum vėl įsibėgėt. Sotus alkano neatjaučia, tai neišlendantiems iš antros juostos nesuprastParašė Bmweda Rodyti pranešimą
Tragikomiška situacija, kai pirmoj eilėj fūra, o antroj eilėj kolona su 10-15 mašinų, kad ją aplenkt, nors iki fūros dar pusę kilometro. Ir aplenkus ne iškart grįžtama į pirmą juostą, kad iš galo važiuojančius praleist, bet dar vejamasi pirmoj važiuojantį.
- 7 patinka
Comment
-
Sektoriniai greicio matuokliai yra zymiai geriau nei momentiniai, kai tave saudo is krumu ar is galo lenkiant kita masina kai padidini greiti momentiskai. Ar siaip nusprendei pedala is nieko nuspausti ir pralekti ant 160 koki 1 km.
Nereik Bmweda pasakot pasaku, viena karta uzteko vasara i Palanga nuvaziuot kad suprast, kad pilna liurbiu spejanciu pavyti tave per ta dali sekundes kol akys persifokusuoja ant kelio nuo galinio veidrodelio, kuriame ka tik nieko dar nebuvo i dabar jau mirksi is visu lempomis is tolo. Buvo bent 2 mirksintys sviesom ir keli siaip 150+ vaziave atkarpoje Kns-Vln cia tik per viena kelione.
- 4 patinka
Comment
Comment