jaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
132kmh tai čia toks silpnas viršijimas...Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkia
Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.
- 2 patinka
Comment
-
Dar ir kaip mirksi, ir iš toli. Jei važiuodamas kokį 100-110 išlysi į kairę juostą, greičių skirtumas lengvai gali būti 100-150km.Parašė gerietis Rodyti pranešimąjaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
Aplamai, bent jau šitoj diskusijoj lėtai važiuojantys įsivaizduoja ęsantys geresni/priviligijuoti prieš važiuojančius greičiau (leistinu greičiu). Jūs ęsat tokie patys vairuotojai, su tokiom pat teisėm ir pareigom kelyje. Leistinu greičiu, bet greičiau už jus važiuojantys jokių taisyklių nepažeidžia, nereikia į juos su panieka žiūrėti.
9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.
- 5 patinka
Comment
-
tu pats nepisk, tiesiog priešrūką įsijunkParašė Ignalina Rodyti pranešimąTokiems žemai skraidančiams mirksėtojams reikia gerai pisti per stabdžius. Ką aš žinau, gal mirksi norėdamas įspėti apie pavojų priekyje.
pažiūrėk kaip greit neuronai aktyvuosis
- 2 patinka
Comment
-
Priešrūkinių jungti negalima jei nėra rūko ar lietaus. Priešrūkinių įjungimas aptariamu atveju prilygintinas chuliganizmui ir psichologiniam terorui.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
tu pats nepisk, tiesiog priešrūką įsijunk
pažiūrėk kaip greit neuronai aktyvuosis-
Comment
-
Tokiu atveju užtenka priliesti stabdį, kad tik lemputės įsijungtų.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Priešrūkinių jungti negalima jei nėra rūko ar lietaus. Priešrūkinių įjungimas aptariamu atveju prilygintinas chuliganizmui ir psichologiniam terorui.
- 1 patinka
Comment
-
Neleidžiama važiuoti +10%, ir tai laikoma klaida.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Laikant vairavimo egzaminą, važiuojant su Regitros egzaminuotoju, leidžiama važiuoti +10%, tai nelaikoma klaida. Kaip taip?
Tragikomiška sitaucija, kai greitį viršijantis bolidas verkia kad tenka prilėtinti iki 110 autostradoje, nes fūra žmonės lenkia.Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Tragikomiška situacija, kai pirmoj eilėj fūra, o antroj eilėj kolona su 10-15 mašinų, kad ją aplenkt, nors iki fūros dar pusę kilometro. Ir aplenkus ne iškart grįžtama į pirmą juostą, kad iš galo važiuojančius praleist, bet dar vejamasi pirmoj važiuojantį.
O kodėl turėtu pasitraukti apvažinėjantis fūrą? Jis turi tiek pat teisių ten važiuoti kiek ir tu.Parašė RamasN Rodyti pranešimąGrįžinėjau vakar iš Katowice. Atkarpoje iki Lodz leistinas greitis 140kmh. Fūras apvažinėja ant 110-120kmh, t.y. žymiai lėčiau leistino greičio, ir net nebando pasitraukt
Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Parašyta niekur nėra. Tiesiog reik turėt kultūros ir pasistengt kitiems kuo mažiau maišyti.
Nes taip ir yra.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Aplamai, bent jau šitoj diskusijoj lėtai važiuojantys įsivaizduoja ęsantys geresni prieš važiuojančius greičiau (
- 2 patinka
Comment
-
Tai aišku. Lėtai važiuojantys yra geresni vairuotojai, ne tie, kurie nepažeisdami KET važiuoja leistinu greičiu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.
Nes taip ir yra.
Kartais ne LAKD dirbi?
- 1 patinka
Comment
-
Neleidžiama, bet ar iki +10 % ar km/h laikoma nekritine klaida, t. y. egzaminą išlaikysi. Atitinkamai ir iki -15 galima važiuoti lėčiau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neleidžiama važiuoti +10%, ir tai laikoma klaida.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Ar Vokietijoje KET nurodyta, kokiu greičiu ir kiek laiko galima lenkti fūrą ir prieš kiek metrų reikia persirikiuoti prieš pradedant lenkti?Parašė gerietis Rodyti pranešimąjaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
- 2 patinka
Comment
-
galines? DRL?Parašė Tomas Rodyti pranešimąTuo tarpu Skardinavijoje (Švedijoje), priešrūkines galima naudoti kaip DRL. Jei norime gyventi kaip skardinavai - irgi turėtume panašiu keliu eiti.-
Comment
-
Nežinau, kas nurodyta KET, bet:Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar Vokietijoje KET nurodyta, kokiu greičiu ir kiek laiko galima lenkti fūrą ir prieš kiek metrų reikia persirikiuoti prieš pradedant lenkti?
Labai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai.
4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
- 5 patinka
Comment
-
Aš neskaičiau diskusijos, maniau apie priekines kalba einaParašė gerietis Rodyti pranešimą
galines? DRL?
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.
- 4 patinka
Comment
-
Patylėsiu apie Lenkiją, bet Lietuvoje tai tikrai gėda. Taip yra vietų kur naujai sutvarkyta, bet kas iš to, jau po kelių metu matosi susidėvėjimas daugumoje. Pvz. prieš Vilniaus oro uosto perasfaltavimą, buvo tik sutvarkę Kaunas - Karmėlava ir dar greitai patvarkė pačią Karmėlavą eismui priimti, o jau dabar provėžos pradėję lysti Karmėlavoje. Ką jau kalbėti, kad kaimuose vietoje to, kad takelius padarytu, tai prideda kalnelių ir tipo jau saugu pėstiesiems ir dviratininkams. O kalneliai metams nepraėjus jau provėžas turi. Kelias paskilinėjo, pabarstykime skaldelės, kam ten rupi kieno stiklas įskils, gi taip mums pigiau! O už stiklą gi ne valstybei mokėti. Tiltas pavargo? Susiaurinkime iki vienos juostos tiltą, sumažinsim eismą vienu metu ir bėda paliksim kitiems spręsti. Juodas taškas šviesoforo sankryžoje? Padarykime sektorinį greičio matavimą atkarpoje kurioje nebuvo avarijos dešimt metų ir kuris baigiasi prieš sankryžą! Taigi nesunku tuos šviesaforus pakeisti kai juos eilinį kartą "nuskins". Čia pavyzdžių galima dar labai daug prirašyti, bet esmė paprasta, iš kur tų pinigų bus kai jie taip švaistomi. Čia jau ne tik, kad gėda, čia jau liūdna.Parašė alga Rodyti pranešimąNežinau, reikia būt mažai susipažinus su Lietuvos ir Lenkijos keliais, kad atrodytų, kad Lenkijoj visiškai ledas, o pas mus visiška gėda. Taip, Lenkija teikia daugiau prioriteto tarptautinio tranzito trasoms, jos jau koks dešimtmetis kaip visai kokybiškos, važiuodamas tranzitu pagrindiniais keliais hardcoro neužtiksi. Lietuvoj gi keliai prie pasienio su Lenkija gan pavargę, tiek Lazdijai–Alytus, tiek Kalvarija–Mariampolė (dabar ten statybos!). Bet jei paimsi dviratį ir pavažinėsi aplink kokius Trakus ar Platelius, o taip pat aplink Zakopanę ar Pšemyšlį, pamatysi, kad Lietuvos keliai neatrodo taip jau blogai palyginus.
- 1 patinka
Comment
-
Yra daug priežasčių kodėl lėčiau važiuojantys yra geresni, pvz kad ir išmetamos taršos lygiu.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai aišku. Lėtai važiuojantys yra geresni vairuotojai, ne tie, kurie nepažeisdami KET važiuoja leistinu greičiu.
Jeigu po žalio šviesaforo signalo įsibėgėji iki 51 vietoj 50 gatvėje tai klaida nėra kritinė. Jeigu pastoviai važiuoji +15 km/h tai turėtu būti kritinė klaida.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Neleidžiama, bet ar iki +10 % ar km/h laikoma nekritine klaida, t. y. egzaminą išlaikysi. Atitinkamai ir iki -15 galima važiuoti lėčiau.
Mano patirtis autobane yra kad 1 juosta yra fūros, kurių ten tiek daug kad dažnai lengvosios net nesirikiuoja ten, antra juosta visi lėtesni, trečia greitesni. Beje važiavau 130 km/h tai buvau tarp greitesnių, nors ribojimo nėra.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąLabai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai.
Ne, visais atvejais didesnį pavojų kelia greičiau važiuojantis.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.
Comment
-
Pagal tokią minties seką, tai apskritai, kam tada tos magistralės su padidintais greičiais sukurtos? Vienas pavojaus šaltinis. Gal tada į jas įleiskim ir traktorius, dviračius, pesčiuosius? Bus patys saugiausi, nes lėčiausi. Magistralė ne šiaip eilinis kelias, jei žymiai išsiskiri lėtesniu greičiu nuo bendro srauto galima puikiai rinktis šalutinius kelius ir riedėti traktoriaus greičiu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, visais atvejais didesnį pavojų kelia greičiau važiuojantis.
- 7 patinka
Comment
-
Čia kažkokia nesamonė. Kodėl kiek lėčiau važiuojantis vairuotojas turi turėti kantrybės ir lėtintis dar labiau? Čia kažkokios "paniatkės"? Kodėl greičiau važiuojantys turi turėti pirmumą prieš kiek lėčiau važiuojančius?
Važiuojant didesniu greičiu yra sunkiau suvaldyti mašiną. Todėl, jei tas lėtesnis kiek pristabdo greičiau važiuojantįjį, GALBŪT išsaugo greičiau važiuojančiojo gyvybę?
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.
- 2 patinka
Comment
Comment