Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Vienas mirksėtojas bet kurio metų laiku yra vienu mirksėtoju per daug.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąJei darytum 25 keliones per metus ir visais metų laikais, patirtis būtų kitokia.
- 4 patinka
Comment
-
O dieve koks nusikaltėlis - viršijo greitį net visais dviem km/h.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkia
Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.
- 5 patinka
Comment
-
Nes kitaip ilgam galima likti už fūros, o jų Vilnius - Kaunas piko metu labai daug. Autostradose labiausiai nervinantis dalykas yra vairuotojai, kurie galvoja, kad kiti eismo dalyviai turi kirsti ant stabdžių ir juos lakstančius visada praleisti.Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Tragikomiška situacija, kai pirmoj eilėj fūra, o antroj eilėj kolona su 10-15 mašinų, kad ją aplenkt, nors iki fūros dar pusę kilometro. Ir aplenkus ne iškart grįžtama į pirmą juostą, kad iš galo važiuojančius praleist, bet dar vejamasi pirmoj važiuojantį.Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.22, 10:30.
- 2 patinka
Comment
-
visus antraeilininkus reikia porai savaičių komandiruoti į Vokietiją, kad išmoktų autostradose važinėti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nes kitaip ilgam galima likti už fūros, o jų Vilnius - Kaunas piko metu labai daug. Autostradose labiausiai nervinantis dalykas yra vairuotojai, kurie galvoja, kad kiti eismo dalyviai turi kirsti ant stabdžių ir juos lakstančius visada praleisti.-
- 5 patinka
Comment
-
Tiek antraeilininkus, tiek pirmaeilininkus. Įleidžiu lėtus apvažiuot fūras ir t.t., bet neretai nepasinaudoja įleidimu. Nors tarpą palieku daugiau nei solidų.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
visus antraeilininkus reikia porai savaičių komandiruoti į Vokietiją, kad išmoktų autostradose važinėti.
Ir praverstų ne tik autostradose. Sakykim Žaliųjų ežerų gatvėje sankryža su Popieriaus gatve. Jei nuo Balsių kažkas nori pasukt į kairę į Popieriaus gatvę, visas eismas stovi. Atvažiuojant nuo centro stabtelt ir praleist - sekundžių reikalas. Vistiek paprastai priekyje lėtai važiuoja autobusas ar sunkvežimis. Bet arklio dalis liaudies tingi ir lygioj vietoj darosi kamštis. Ir tokių sankryžų n+k neprarandant laiko galima gerokai palengvinti gyvenimą visiems aplinkiniams.
- 6 patinka
Comment
-
Grįžinėjau vakar iš Katowice. Atkarpoje iki Lodz leistinas greitis 140kmh. Fūras apvažinėja ant 110-120kmh, t.y. žymiai lėčiau leistino greičio, ir net nebando pasitraukt, nors privažiuodavau neviršydamas maksimalaus, bet visgi žymiai greičiau. Bandžiau vesti teorijas, kad kas ten važinėja, dėl intensyvaus fūrų eismo yra "dėję" ant praleidinėjimo apskritai. Keista, nes Lodzė-Varšuva normaliai praleisdinėja. Abiem atvejais pirma juosta neprovėžuota.
O LT kol bus pirma juosta provėžuota, būsiu antraeilininku, nors ir važiuoju paprastai link jūros anksti ir beveik nėra mašinų.
- 1 patinka
Comment
-
Pirma reiktų kelininkus išsiųsti, kad ta pirma juosta būtų pravažiuojama.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
visus antraeilininkus reikia porai savaičių komandiruoti į Vokietiją, kad išmoktų autostradose važinėti.
- 2 patinka
Comment
-
O kur KET parašyta, kad lenkti reikia ant maksimalaus leistino greičio? Kas pasirenka važiuoti 110 fūras irgi nori aplenkti. Jei eismas intensyvus manau reikia susitaikyti, kad neišeis visur važiuoti stabiliai ant 140.Parašė RamasN Rodyti pranešimąGrįžinėjau vakar iš Katowice. Atkarpoje iki Lodz leistinas greitis 140kmh. Fūras apvažinėja ant 110-120kmh, t.y. žymiai lėčiau leistino greičio, ir net nebando pasitraukt, nors privažiuodavau neviršydamas maksimalaus, bet visgi žymiai greičiau. Bandžiau vesti teorijas, kad kas ten važinėja, dėl intensyvaus fūrų eismo yra "dėję" ant praleidinėjimo apskritai. Keista, nes Lodzė-Varšuva normaliai praleisdinėja. Abiem atvejais pirma juosta neprovėžuota.
O LT kol bus pirma juosta provėžuota, būsiu antraeilininku, nors ir važiuoju paprastai link jūros anksti ir beveik nėra mašinų.Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.22, 12:40.
- 2 patinka
Comment
-
Parašyta niekur nėra. Tiesiog reik turėt kultūros ir pasistengt kitiems kuo mažiau maišyti, jei lėtai riedi. Nori lenkt lenk, tik turėk kantrybės didesnio tarpo antroje juostoje išlaukt. O ne kaip dabar: pasivijau furą ir suku į kairę, nors matau, kad antra juosta greitai artėja keletas automobilių.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kur KET parašyta, kad lenkti reikia ant maksimalaus leistino greičio? Kas pasirenka važiuoti 110 fūras irgi nori aplenkti. Jei eismas intensyvus manau reikia susitaikyti, kad neišeis visur važiuoti stabiliai ant 140.
- 6 patinka
Comment
-
Žemai skrendančių problerma pristabdyt, kad leistų važiuojantiems pirmoje juostoje nestabdyti. Aišku prieš pat nosį lįst nežiūrint į veidrodėlius irgi nėra gerai.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Parašyta niekur nėra. Tiesiog reik turėt kultūros ir pasistengt kitiems kuo mažiau maišyti, jei lėtai riedi. Nori lenkt lenk, tik turėk kantrybės didesnio tarpo antroje juostoje išlaukt. O ne kaip dabar: pasivijau furą ir suku į kairę, nors matau, kad antra juosta greitai artėja keletas automobilių.
- 2 patinka
Comment
-
Dar vienas tragikomiškas pavyzdys: važiuoju 1 juosta, tolyn nuo manęs - lėčiau važiuojantis antraeilininkas. Privažiavęs arčiau, persirikiuoju į antrą, tada jis į 1, tada jį aplenkiu ir rikiuojuosi į pirmą, o jis grįžta į antrą, nepaisnt, kad pirmoj juostoj provėžų nesijaučia ar jos minimaliosParašė gerietis Rodyti pranešimą
visus antraeilininkus reikia porai savaičių komandiruoti į Vokietiją, kad išmoktų autostradose važinėti.
Gulbių šokis, ne kitaip.
- 4 patinka
Comment
-
Lygiai taip pat reikia kultūros lekiantiems numesti gazą, niekas neprivalo paskui fūrą vilktis keliolika min., kad kažkam teks numesti gazą ir pavėluos į Nidą atvažiuoti 5 minutes. Jei nelaiko nervai, tai reikia keliones planuotis ne pagal google maps navigaciją rodomą laiką.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Parašyta niekur nėra. Tiesiog reik turėt kultūros ir pasistengt kitiems kuo mažiau maišyti, jei lėtai riedi. Nori lenkt lenk, tik turėk kantrybės didesnio tarpo antroje juostoje išlaukt. O ne kaip dabar: pasivijau furą ir suku į kairę, nors matau, kad antra juosta greitai artėja keletas automobilių.
- 4 patinka
Comment
-
Niekas neteisina žemai skrendančių (atskira kategorija), kalbu apie važiuojančius maksimaliu leistinu greičiu. Niekados nėra problema atleisti pedalą. O jei pats neskubu, tai apvažiuodamas visados paspaudžiu iki maksimalaus leidžiamo, besilaikantys taisyklių niekados neįsiremia į galą. Bet ir tiems kurie rieda furos greitis +5km/h, gal jau geriau likti paskui tą furą, nei kelti pavojų sau ir kitiems bandant loteriją lindimo į antrą juostą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lygiai taip pat reikia kultūros lekiantiems numesti gazą, niekas neprivalo paskui fūrą vilktis keliolika min., kad kažkam teks numesti gazą ir pavėluos į Nidą atvažiuoti 5 minutes. Jei nelaiko nervai, tai reikia keliones planuotis ne pagal google maps navigaciją rodomą laiką.
- 4 patinka
Comment
-
Man irgi neįsiremia, bet lygiai taip pat suprantu važiuojančius mažesniu nei leistinas maksimalus, gal kažkam nesaugu (ypač, jei naktis ir lyja), gal blogai jaučiasi, nori važiuoti ekonomiškai ir pan.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Niekas neteisina žemai skrendančių (atskira kategorija), kalbu apie važiuojančius maksimaliu leistinu greičiu. Niekados nėra problema atleisti pedalą. O jei pats neskubu, tai apvažiuodamas visados paspaudžiu iki maksimalaus leidžiamo, besilaikantys taisyklių niekados neįsiremia į galą. Bet ir tiems kurie rieda furos greitis +5km/h, gal jau geriau likti paskui tą furą, nei kelti pavojų sau ir kitiems bandant loteriją lindimo į antrą juostą.
- 1 patinka
Comment
-
na tai jei važiuoji geru, NEprovėžuotu keliu dieną, esant sausai kelio dangai, tai gal geriau laikytis ne kairiausioje juostoje, jei važiuoji 30kmh lėčiau maksimalaus leistinoParašė Lettered Rodyti pranešimą
Man irgi neįsiremia, bet lygiai taip pat suprantu važiuojančius mažesniu nei leistinas maksimalus, gal kažkam nesaugu (ypač, jei naktis ir lyja), gal blogai jaučiasi, nori važiuoti ekonomiškai ir pan.
- 4 patinka
Comment
-
Niekas ir nesilaiko (per metus gal tik pora auto autostradose tenka lenkti pirma juosta važiuojant maksimaliu leistinu), bet jei pilnas kelias fūrų, kemperių, autobusų, tai taip ir gaunasi, kad antroje juoste daug važiuojančių įvairiu greičiu. Pvz. važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą skirtumas tarp važiavimo 130 ir 110 yra tik 25 min. Beto tik labai mažą kelio dalį reikia pristabdyti. Tai vien pakeliui degalinėse sustoję žmonės ilgiau užgaišta.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
na tai jei važiuoji geru, NEprovėžuotu keliu dieną, esant sausai kelio dangai, tai gal geriau laikytis ne kairiausioje juostoje, jei važiuoji 30kmh lėčiau maksimalaus leistino
Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.23, 09:50.
- 1 patinka
Comment
-
Mano komentaras buvo daugiau apie tai, kad lyg ir vienodos magistralės, bet taip Katowice-Lodz pastoviai elgiasi, o Lodz-Varšuva visgi stengiasi pasitraukt dešiniau. Prie vienodų sąlygųParašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekas ir nesilaiko (per metus gal tik pora auto autostradose tenka lenkti pirma juosta važiuojant maksimaliu leistinu), bet jei pilnas kelias fūrų, kemperių, autobusų, tai taip ir gaunasi, kad antroje juoste daug važiuojančių įvairiu greičiu.
Comment
-
Man ne problema numesti gazą ir paspausti stabdžius, dėl to niekad nesiparinu, ypač, jei "užlenda" už automobilį sunkesnės transporto priemonės, išskyrus, aišku, jei gaunasi avarinė situacija lendant į 2 juosta, bet čia vienetai tokių atvejų. Kas parina ir užpisa ir ko nematau važinėdamas Vokietijoj, tai kai lengvasis, aplenkęs fūra, toliau savo 110-120 greičiu vejasi pirmoj juostoj važiuojantį kitą lengvąjį automobilį greičiu 105-115 km/h, o už tokio dar 2-3 tokie. Nu come on, aplenkei fūrą ir jei nėra daugiau fūrų, lįsk į 1, praleisk greičiau lekiančius, ir ramiai apsilenk. Bet ne, pasitraukimas iš 2 į 1 traktuojamas kaip kažkoks didžiausias pagaidinimas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lygiai taip pat reikia kultūros lekiantiems numesti gazą, niekas neprivalo paskui fūrą vilktis keliolika min., kad kažkam teks numesti gazą ir pavėluos į Nidą atvažiuoti 5 minutes. Jei nelaiko nervai, tai reikia keliones planuotis ne pagal google maps navigaciją rodomą laiką.
Comment
Comment