Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Turiu omeny, kad Riedučio ekipažas darė viską teisingai išvažiuodamas į priešpriešinę.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Sakykime nespėjus sustabdyti teko įsukt į VT įvažą. Kokie tolesni pasiteisinimai? Gazo pedalas užstrigo?
O BNB klausimas kodėl nesugebėjo sustot už kurjerio mikriuko. Vargu ar mikriukas stojo kaip įkaltas su ventiliuojamais sportiniais stabdžiais ir cypiančiom minkšto mišinio padangom
Taipogi po staigaus stabdymo turbūt nereikėjo lėkt toliau.
- 1 patinka
Comment
-
Patenka, tik nėra to patvirtinančio įrašo. Jeigu papasakosiu kaip mane obuoliais pro mašinos langą apmėtė patikėsi ar ne? Nefilmavau.Parašė Tomas Rodyti pranešimąReikia pastebėti, kad į tokias ant muštynių ribos balansuojančias situacijas paprastai patenka filmuotojai. Tie kurie nefilmuoja, tie ir nepatenka.
Nes ten yra tiesiog nelegali reklama.Parašė bim_bam Rodyti pranešimąEsmė, kad vairavimo mokyklos instruktoriams tai nedašunta ( jie ten nuolat stovi ), policijai nekliūna.
Comment
-
Keista, kad tokio mokytojo gyventi kuo nors rimtesniu neapmėtė.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Patenka, tik nėra to patvirtinančio įrašo. Jeigu papasakosiu kaip mane obuoliais pro mašinos langą apmėtė patikėsi ar ne? Nefilmavau.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Paprastai dauguma drąsūs tik internete.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Keista, kad tokio mokytojo gyventi kuo nors rimtesniu neapmėtė.
Comment
-
100% chuliganišką vairavimą pripaišys BMWistui.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąŠiandien "įvykis"
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 2 patinka
Comment
-
Buvo tokia panaši situacija - pensininkas iš šalutinio įsukinėjo į pagrindinį ir nudaužė britvą. Teismas pensininką išteisino, nes 170 km/h lekiančio debilo pensininkas neturėjo objektyvių galimybių pamatyti, nepaisant to, kad debilas važiavo pagrindiniu.Parašė gerietis Rodyti pranešimą1. užkišote BMW, kuri važiavo pagrindiniu keliu. Stotelėm ar šaligatviais - jo reikalas. .
- 10 patinka
Comment
-
BMW vairuotojai šito nesupranta, jiems "trukdo" net magistralėse antra juosta leistinu greičių važiuojantys.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąBuvo tokia panaši situacija - pensininkas iš šalutinio įsukinėjo į pagrindinį ir nudaužė britvą. Teismas pensininką išteisino, nes 170 km/h lekiančio debilo pensininkas neturėjo objektyvių galimybių pamatyti, nepaisant to, kad debilas važiavo pagrindiniu.
- 3 patinka
Comment
-
BMW neturiu, stengiuosi kitiems netrukdyti važiuoti norimu greičiu antra juosta.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
BMW vairuotojai šito nesupranta, jiems "trukdo" net magistralėse antra juosta leistinu greičių važiuojantys.
O man trukdo ir "leistinu greičiu" (realai minus 15 kmh) važiuojantys, ir rašantys nosines kur jų nereikia, pvz. žodžių junginyje "leistinu greičių" .-
- 1 patinka
Comment
-
Kaip gali trukdyti važiuojantys maximaliu leistinu greičiu (kalbu apie realų pagal gps navigaciją)?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
BMW neturiu, stengiuosi kitiems netrukdyti važiuoti norimu greičiu antra juosta.
O man trukdo ir "leistinu greičiu" (realai minus 15 kmh) važiuojantys, ir rašantys nosines kur jų nereikia, pvz. žodžių junginyje "leistinu greičių" .Paskutinis taisė Lettered; 2023.06.13, 09:39.
- 5 patinka
Comment
-
Trukdai, nes pamiršai įvertinti reliatyvumo konstantąParašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip gali trukdyti važiuojantys maximaliu leistinu greičiu (kalbu apie realių pagal gps navigaciją)?
Comment
-
Kol tai nėra sąmoningas trukdymas, viskas gerai. Bet šiaip greitkelis nėra vieta mokyti kitus vairuotojus. Jei atvažiuoja greitesnis, jį reikia praleisti, net jei jis pažeidžia KET, viršydamas greitį. (Na, dar galima paskambinti policijai.)Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip gali trukdyti važiuojantys maximaliu leistinu greičiu (kalbu apie realių pagal gps navigaciją)?
Comment
-
Pagal KET visada reikia užimti dešiniausią juostą, nors ir lekiant 200 km/h. Kita vertus negali "pralesiti", jeigu ta juosta jau užimta. Tai taip ir gaunasi dažniausiai, esant intensyviam judėjimui, pvz. mieste, pirma juosta važiuoja 50 km/h, antra 60-70 km/h, jei nėra trečios juostos, tai lėkti 90-100 km/h ar greičiau jau negali, reikia taikstytis prie "žemės kirminų".Parašė gerietis Rodyti pranešimą
BMW neturiu, stengiuosi kitiems netrukdyti važiuoti norimu greičiu antra juosta.
O man trukdo ir "leistinu greičiu" (realai minus 15 kmh) važiuojantys, ir rašantys nosines kur jų nereikia, pvz. žodžių junginyje "leistinu greičių" .
- 1 patinka
Comment
-
Antra juosta magistralėse, autostradose skirta apsilenkti (apvažiuoti) lėčiau važiuojančius. Tad jeigu aš lenkiu (apvažiuoju) dviejų juostų kelyje, lėčiau važiuojantį, tai privalau daryti neviršydamas maksimalaus leistino greičio ir neprivalau praleisti viršijantį greitį jeigu aš manevrą jau esu pradėjęs, svarbu baigęs lenkimą (apvažiavimą) lėčiau važiuojantį/važiuojančius grįžtu į pirmą juostą kur tai galiu padaryti ir išlaikomas reikiamas atstumas tarp transporto priemonių.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Kol tai nėra sąmoningas trukdymas, viskas gerai. Bet šiaip greitkelis nėra vieta mokyti kitus vairuotojus. Jei atvažiuoja greitesnis, jį reikia praleisti, net jei jis pažeidžia KET, viršydamas greitį. (Na, dar galima paskambinti policijai.)
- 9 patinka
Comment
-
Iškart vaizdas prieš akis - viena fūra apvažiuoja kitą, kai pas vieną greitis 89, pas kitą 90. Pasiviešino ką tik toks fūristasParašė thomcius Rodyti pranešimą
Antra juosta magistralėse, autostradose skirta apsilenkti (apvažiuoti) lėčiau važiuojančius. Tad jeigu aš lenkiu (apvažiuoju) dviejų juostų kelyje, lėčiau važiuojantį, tai privalau daryti neviršydamas maksimalaus leistino greičio ir neprivalau praleisti viršijantį greitį jeigu aš manevrą jau esu pradėjęs, svarbu baigęs lenkimą (apvažiavimą) lėčiau važiuojantį/važiuojančius grįžtu į pirmą juostą kur tai galiu padaryti ir išlaikomas reikiamas atstumas tarp transporto priemonių.
- 2 patinka
Comment
-
Hipotetinė situacija, leistinas greitis 90, trys eismo juostos - antrąja važiuoja visi besisaugantys kelkraščio duobių 80 kmh ir lėčiau, trečiąją važiuoja greitesni, bet kadangi tren jau važiuja Lettered - tenka pristabdyti iki 90 km/h. Ką daryt greitį megstančiam viršyti Nitro - sukam į pirmą juostą ir apvažiuojam visus, nes pirma juosta ką tik išasfaltuota ir ten nėr jokių duobių anei šulinukų (pastarieji trečioje eismo juostoje).Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Antra juosta magistralėse, autostradose skirta apsilenkti (apvažiuoti) lėčiau važiuojančius. Tad jeigu aš lenkiu (apvažiuoju) dviejų juostų kelyje, lėčiau važiuojantį, tai privalau daryti neviršydamas maksimalaus leistino greičio ir neprivalau praleisti viršijantį greitį jeigu aš manevrą jau esu pradėjęs, svarbu baigęs lenkimą (apvažiavimą) lėčiau važiuojantį/važiuojančius grįžtu į pirmą juostą kur tai galiu padaryti ir išlaikomas reikiamas atstumas tarp transporto priemonių.
Situacija išgalvota, visi atitikimai yra tik sutapimas.
Comment
-
Negalima lenkti pirma juosta, tai reikia šiuo atveju važiuoti trečia.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Hipotetinė situacija, leistinas greitis 90, trys eismo juostos - antrąja važiuoja visi besisaugantys kelkraščio duobių 80 kmh ir lėčiau, trečiąją važiuoja greitesni, bet kadangi tren jau važiuja Lettered - tenka pristabdyti iki 90 km/h. Ką daryt greitį megstančiam viršyti Nitro - sukam į pirmą juostą ir apvažiuojam visus, nes pirma juosta ką tik išasfaltuota ir ten nėr jokių duobių anei šulinukų (pastarieji trečioje eismo juostoje).
Situacija išgalvota, visi atitikimai yra tik sutapimas.
Comment
-
bet ir pirma juosta nevažiuoti negalima. Nesuprantu aš šito - nemoka vilniečiai važiuoti daugiau nei dviejų eismo juostų keliaisParašė Lettered Rodyti pranešimą
Negalima lenkti pirma juosta, tai reikia šiuo atveju važiuoti trečia.
Comment
Comment