Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Jeigu nematėte, reikėjo tiesiog sustoti sankryžoje nebaigus maneuro ir praleisti tą KG, o jus užbaigėte posukį į kairę priešpriešinio eismo juostoje.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą"Sukėlėte avarinę situaciją" - kaip?? Turėjome numatyti, kad iš tolo atlėks BMW ir sankryžą nuspręs pravažiuoti per VT stotelę? Mes sukėlėme avarinę situaciją nenumatydami, kad BMW lochas nuspręs grubiai nesilaikyti KET?
Comment
-
Pakaktų tiesiog kirsti per stabdžius. Nes dabar mes matome kad BMW aplenkė per ištisine linija ir sustojo, bet mes nematome kad BMW važiavo per VT stotelę.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąMikriukas praleidinėjo, nes nepraleidus jis pats tikriausiai nebūtų galėjęs įsukti. O kad nuotykio herojus baigė manevrą priešpriešinėje eismo juostoje irgi nėra kažkoks stebuklas, nes kitaip būtų tiesiog įvažiavęs į BMW.
Comment
-
kirtus ant stabdžių, vistiek automobilis būtų sustojęs priešpriešoje.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPakaktų tiesiog kirsti per stabdžius. Nes dabar mes matome kad BMW aplenkė per ištisine linija ir sustojo, bet mes nematome kad BMW važiavo per VT stotelę.
Comment
-
JIs būtų sustojęs sankryžoje dėl galimos avarinės situacijos. O filmuke mes nematome avarinės situacijos sankryžoje, o tik po jos.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąkirtus ant stabdžių, vistiek automobilis būtų sustojęs priešpriešoje.
- 1 patinka
Comment
-
Dar kartą pabrėžiu: eismo juosta yra viena. Joje buvo mikriukas, kuris buvo sustabdęs eismą. Už jo buvo kažkoks hečbekas. Ten tas X5 net negalėjo iš niekur atsirasti, nes paprasčiausiai nebuvo eismo juostų, kuriomis galėjo vykti eismas. Taip, video nesimato, kad jis važiavo per stotelę, tai čia gali pasirinkti ar tikėti manimi, ar ne. Bet atsižvelgiant į faktą, kad eismas buvo sustabdytas mikriuko, už jo stovėjo hečbekas, iš kur dar galėjo tas X5 atsirasti?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJIs būtų sustojęs sankryžoje dėl galimos avarinės situacijos. O filmuke mes nematome avarinės situacijos sankryžoje, o tik po jos.
Net jei daryti prielaidą, kad X5 buvo sustojęs stotelėje ir iš jos išsukinėjo (nebuvo, nes aiškiai mačiau per veidrodėlį, kaip įlekia manevruodamas ir gale deda ant stabdžių, naudodamas garso signalą), tai net tokiu atveju būtų mano pirmumas, nes mes važiuojame eismo juosta, o jis persirikiuoja iš VT stotelės į pagrindinę juostą.
Čia labai konkrečiai nėra kaip išvartyti, kad tas X5 nepažeidė KET bent trijose vietose. Todėl aš labai konkrečiai nesuprantu, ką tu bandai man išaiškinti. Kad mes kažkaip turėjome numatyti, kad BMW lochas lėks per VT stotelę ir neturėdamas jokio pirmumo bandys į mus įsukti? Nežinau, gal tu nesigaudai, kas čia per situacija? Apačioje nupaišiau diagramą iš Mikriuko / X5 pusės.
O gal tu manai, kad tas BMW turėjo matytis mums išsukant? Tokiu atveju, būtume praleidę. Todėl žmona ir nesuko pilnai į juostą, kad jis, jei taip nuspręstų, dar turėtų vietos mums pro dešinę pralėkti. Bet mums pradedant manevrą jo nesimatė - jis pats į VT stotelę įlėkė tik mums jau baiginėjant manevrą.
Epolicijai pareiškimą irgi pateikiau tik dėl situacijos, kuri matosi video, nes visiškai neturiu valios aiškinti šitos situacijos (kaip dabar tau tenka tai daryt), kurios pačiame video nesimato.
Jei gaus baudą tik už 2 iš 3 KET pažeidimų, man nuo to labiau neskaudės.
Paskutinis taisė Riedutis; 2023.06.09, 21:10.
- 5 patinka
Comment
-
Lietuvoje pastebėjau yra daug tokių kurie kad ir kas beįvyktų visą laiką rėks kad kaltas tas kuris filmavo, o ne tas kuris grubiai pažeidė KET.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Dar kartą pabrėžiu: eismo juosta yra viena. Joje buvo mikriukas, kuris buvo sustabdęs eismą. Už jo buvo kažkoks hečbekas. Ten tas X5 net negalėjo iš niekur atsirasti, nes paprasčiausiai nebuvo eismo juostų, kuriomis galėjo vykti eismas. Taip, video nesimato, kad jis važiavo per stotelę, tai čia gali pasirinkti ar tikėti manimi, ar ne. Bet atsižvelgiant į faktą, kad eismas buvo sustabdytas mikriuko, už jo stovėjo hečbekas, iš kur dar galėjo tas X5 atsirasti?
Net jei daryti prielaidą, kad X5 buvo sustojęs stotelėje ir iš jos išsukinėjo (nebuvo, nes aiškiai mačiau per veidrodėlį, kaip įlekia manevruodamas ir gale deda ant stabdžių, naudodamas garso signalą), tai net tokiu atveju būtų mano pirmumas, nes mes važiuojame eismo juosta, o jis persirikiuoja iš VT stotelės į pagrindinę juostą.
Čia labai konkrečiai nėra kaip išvartyti, kad tas X5 nepažeidė KET bent trijose vietose. Todėl aš labai konkrečiai nesuprantu, ką tu bandai man išaiškinti. Kad mes kažkaip turėjome numatyti, kad BMW lochas lėks per VT stotelę ir neturėdamas jokio pirmumo bandys į mus įsukti? Nežinau, gal tu nesigaudai, kas čia per situacija? Apačioje nupaišiau diagramą iš Mikriuko / X5 pusės.
O gal tu manai, kad tas BMW turėjo matytis mums išsukant? Tokiu atveju, būtume praleidę. Todėl žmona ir nesuko pilnai į juostą, kad jis, jei taip nuspręstų, dar turėtų vietos mums pro dešinę pralėkti. Bet mums pradedant manevrą jo nesimatė - jis pats į VT stotelę įlėkė tik mums jau baiginėjant manevrą.
Epolicijai pareiškimą irgi pateikiau tik dėl situacijos, kuri matosi video, nes visiškai neturiu valios aiškinti šitos situacijos (kaip dabar tau tenka tai daryt), kurios pačiame video nesimato.
Jei gaus baudą tik už 2 iš 3 KET pažeidimų, man nuo to labiau neskaudės.
- 16 patinka
Comment
-
Nu man toks įspūdis iš jo komentarų susidaręs, kad mes kažkaip liekame kalti, kad vargšas BMW buvo tiesiog priverstas pažeisti taisykles, ir kad jeigu ne mes žiopliai, tai tas alpha-vyras būtų kultūringai toliau nuvairavęs.Parašė Euronymous Rodyti pranešimą
Lietuvoje pastebėjau yra daug tokių kurie kad ir kas beįvyktų visą laiką rėks kad kaltas tas kuris filmavo, o ne tas kuris grubiai pažeidė KET.
- 10 patinka
Comment
-
Žiūrėk, tu per internetą jau ir psichoanalizę sugebi pravesti, ir reprezentatyvią statistiką pateikti - bravo.Parašė Tomas Rodyti pranešimąFilmuotojais paprastai tampa nuolat į konfliktines situacijas patenkantys asmenys. Aišku kalta visada aplinka.
- 4 patinka
Comment
-
Nereikia teisintis,Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Dar kartą pabrėžiu: eismo juosta yra viena.
1. užkišote BMW, kuri važiavo pagrindiniu keliu. Stotelėm ar šaligatviais - jo reikalas. Kad BMW atseit nesimatė - reikia žiūrėti toliau savo kibiro kapoto.
2. važiavote apžergęs ištisinę.
Baisu gatvėmis važinėti, kai jose pilna tokių riedučių.
-
- 1 patinka
Comment
-
Techniškai BNB kelią pastojo kurjerio mikriukas. O pažeist kelių eismo taisykles galima jei tai būtina norint išvengti avarijos.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nereikia teisintis,
1. užkišote BMW, kuri važiavo pagrindiniu keliu. Stotelėm ar šaligatviais - jo reikalas. Kad BMW atseit nesimatė - reikia žiūrėti toliau savo kibiro kapoto.
2. važiavote apžergęs ištisinę.
Baisu gatvėmis važinėti, kai jose pilna tokių riedučių.
Comment
-
Ką matau video? Venipak mikriukas geranoriškai praleidžia iš šalutinio išvažiuojančią mašiną, nes, ko gero, ten negali kitaip įsukti. Išsukant filmuojančiai mašinai iš šalutinio kelio, VT sustojime, už 40-50 m kažkodėl stovi BMW (gal laukia keleivių?). Filmuojanti mašina ramiai važiuoja toliau. "Mokytojas" su BMW staigiai aplenkia ir kerta per stabdžius. Tai yra standartinė KET "dėstytojų" keliuose "pamoka". Nemokšos, kaip įprasta, negerbia jų, nemyli ir deda filmukus.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nereikia teisintis,
1. užkišote BMW, kuri važiavo pagrindiniu keliu. Stotelėm ar šaligatviais - jo reikalas. Kad BMW atseit nesimatė - reikia žiūrėti toliau savo kibiro kapoto.
2. važiavote apžergęs ištisinę.
Baisu gatvėmis važinėti, kai jose pilna tokių riedučių.
- 8 patinka
Comment
-
Ši vairavimo mokykla niekaip neįsikerta, kad stovėti T formos sankryžoje nebegalima ( rodos, nuo 2016 ar pan. Iki tol buvo galima, jei buvo bent dvi eismo juostos kiekviena kryptimi ). Kažkada ten buvo eismo įvykis, tad paklausiau policininko, kuris ten darbavosi, dėl tokio statymo. Atrodo, kad ir jis nežinojo. Dar kažką minėjo apie tai, kad vms pozicija yra šitai toleruoti.
Comment
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimąŠi vairavimo mokykla niekaip neįsikerta, kad stovėti T formos sankryžoje nebegalima ( rodos, nuo 2016 ar pan. Iki tol buvo galima, jei buvo bent dvi eismo juostos kiekviena kryptimi ). Kažkada ten buvo eismo įvykis, tad paklausiau policininko, kuris ten darbavosi, dėl tokio statymo. Atrodo, kad ir jis nežinojo. Dar kažką minėjo apie tai, kad vms pozicija yra šitai toleruoti.Sankryža – kelių kirtimosi, jungimosi arba atsišakojimo viename lygyje vieta, įskaitant atvirus plotus, kuriuos sudaro kelių susikirtimai, susijungimai arba atsišakojimai. Sankryžomis nelaikomos vietos, kur išvažiuojama iš kelio į esančias šalia jo teritorijas arba įvažiuojama į kelią iš šalia jo esančių teritorijų. Sankryža yra reguliuojama, jeigu eismą joje reguliuoja šviesoforai arba reguliuotojas. Skirtingo lygio sankryžos yra tos, kuriose keliai jungiasi ne viename aukštyje ir yra nuovažos, kuriomis eismas vyksta nuo vieno kelio prie kito.Tad taip, čia tikrai statyti negalima.150. Sustoti ir stovėti draudžiama:
150.8. sankryžoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos, išskyrus tuos atvejus, kai ten stovėti leidžia stovėjimo vietą nurodantys kelio ženklai;
150.15. kelio ir įvažiavimo (išvažiavimo) į (iš) šalia kelio esančią (-os) teritoriją (-os) važiuojamųjų dalių sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos (toje kelio pusėje, kurioje yra nurodytas įvažiavimas (išvažiavimas) į (iš) šalia kelio esančią (-os) teritoriją (-os)), išskyrus tuos atvejus, kai ten stovėti leidžia stovėjimo vietą nurodantys kelio ženklai;
Comment
-
Iš neteisės negimsta teisė. Pilna buvo manančių, kad pagrindiniu keliu gali nors ir zebrais per ištisines važinėti ir visad liks tiesus. Teismų praktika jau formuojasi, kad negali būti teisus, nes niekas neprivalo numatyti, jog pažeidinėsi.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nereikia teisintis,
1. užkišote BMW, kuri važiavo pagrindiniu keliu. Stotelėm ar šaligatviais - jo reikalas. Kad BMW atseit nesimatė - reikia žiūrėti toliau savo kibiro kapoto.
2. važiavote apžergęs ištisinę.
Baisu gatvėmis važinėti, kai jose pilna tokių riedučių.
- 9 patinka
Comment
Comment