Parašė J.U.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Reikia palaukti tokios vietos, kur negalės aplenkti, ir sulėtinti iki 30-40kmh.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Labiausiai mat patinka busai "lenktynininkai" - prilimpa už 2-3 m. ir šviečia tiesiai į galinį langą - va čia tai šikna. Į veidrodžius jau nepasižiūrėsi.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Avarijos atveju vis tiek gi privalomas draudimas nuostolius turėtų kompensuoti?Parašė booraz Rodyti pranešimą
Lietuvos geležinkelio saugumo kursuose vis dėlto labiausiai akcentavo nuostolius dėl sustojusio traukinio. Nieko iš tų kursų daugiau neatsimenu tik šimtą kartų pabrėžtą dalyką, kad traukinio sustabdymas bereikalingas - milžiniški nuostoliai valstybei.
Comment
-
Iš šitos lentelės galiu padaryti tik vieną išvadą - kadangi Vilniaus apskrityje ( = sostinės regionas ) važinėja ~ 1/3 LR piliečių, o žuvusių ir sužeistų tik 1/4 - 1/5 ... likusioje LR dalyje vairuotojams dar yra kur tobulėti.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Nepaisant bendro reklamuojamo zuvusiuju skaiciaus mazejimo Vilniaus apskrityje jokio mazejimo nera, o suzeistuju skaicius padidejo net 10% per pastaruosius kelis metus. Apie sita statistika neraso "delfiai" ir "15min", nes ji yra absoliučiai gedinga visomis prasmemis. Ivertinant kiek yra nuimta "nesaugiu" zaliuju rodykliu, kiek padaryta apsaugotu kairiuju posukiu, kiek investuota i sankryzu pertvarkyma, kiek padaryta iskiliuju pereju, kiek ju yra apsviesta, kiek pastatyta per tuos metus nauju saugumo saleliu... man atrodo rezultatas rodo visiska kelininku fail'a. Jie jau issiseme ir nesugeba ivertinti realiu gresmiu ir priezasciu kodel ivyksta nelaimes.
O padidėjimą pastaraisiais metais būtų galima susieti su provincijos atstovų pagausėjimu Seime po paskutinių rinkimų
O įvertinus šaškių ir teatro mėgėjo verslo partnerių tautybes - yra prielaidos prabilti apie galimas sąsajas su 2idomasonų ir armėnomaskolių sąmokslais ...
Comment
-
Jei visų taisyklių, laikymasis būtų vienintelė saugaus eismo sąlyga - jau senai važinėtų autonominiai automobiliai.Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Tiesiog daugiau durnių gauna teises. Paruošimas labai blogas, 2/3 iš jų neturėtų išlaikyti egzamino. Kol lietuviai neišmoks laikytis visų taisyklių,
O kol kas sėkmingai robotizuojamas nebent baudų už viršytą greitį išrašymas
Hmm, visus sučipuoti ir už greičio nurodytoje lokacijoje viršijimą automatiškai nuskaičiuoti pinigus nuo sąskaitos ?Parašė J.U. Rodyti pranešimąbaudas reiktų smarkiai didinti ir tos baudos turėtų būti neišvengiamos.
Yra, GALVOTI ir VADOVAUTIS taisyklėmis.Parašė J.U. Rodyti pranešimąKito kelio tiesiog nėra.
- 2 patinka
Comment
-
Ką ir komentavau apie praeitą Tamstos pranešimą - mokinti GALVOTI ir VADOVAUTIS , o ne aklai laikytis iškalto.Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Paruošimas yra blogas ta prasme, kad neišmokoma kultūringai važiuoti ir galvoti apie aplinkinius. Kas iš to, kad iškalamos taisyklės, jose ne viską įmanoma surašyti.
Nesijaudinkite už atitinkamą mokestį pareigūnai primins ir pesčiomis vaikščiodamas į papildomus mokymus atstumus ir kitas smukmenas išmoksite kaip "Tėve mūsų". O jei nespėsite iki kursų pabaigos - ne bėda, sumokėjus didelę baudą pinigų kurui dar nebus, ir toliau teks vaikščioti pesčiomis kurį laiką.Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Aš pavyzdžiui irgi neatsimenu visų tų metrų ties pervažomis,
Kamera ne alkotesterio čekis ar greičio matuoklio nuotrauka - prie bylos lengvai neprisegsi ...Parašė J.U. Rodyti pranešimą
bet niekada nevažiuoju neapsidairęs. Labiau reiktų tikrinti ne taisykles iki smulkmenų, o elgesį kelyje kameromis.
Aš tai vis dar komunizmo bei termobranduolinės sintezės reaktorių laukiu, irgi kadų kadaise buvo pažadėti.Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Atrodo, jau tas laikas artėja.
- 1 patinka
Comment
-
Dabar vis populiariau ginti pėsčiuosius, kad tik jie galėtų saugiai šlitinėti gatvėse kada tik užsimano, o nauji reikalavimai ir apribojimai daugiausia taikomi tik vairuotojams, nes jie greiti ir pavojingi. Geras pavyzdys, kaip ginamai mažumai ima nebegalioti nei taisyklės (kurių jie niekada ir nemokėjo), nei sveikas protas.
Per kamščius gyvybių gelbėti skubantiems medikams šoką kelia pėstieji
Moteris pasakojo, kad esant intensyvesniam eismui vairuotojai nenoriai užleidžia savo vietą greitosios automobiliui. Jei galiausiai greitosios automobiliui pavyksta prasisprausti, pėstieji, pamatę, kad visas eismas sustojo, nusprendžia būtent tuo metu įžengti į gatvę.Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=80546003„Situaciją su pėsčiaisiais galėčiau prilyginti, kai naktį ant kelio staiga iššoka stirna. Nežinau, kodėl žmonės taip elgiasi, tačiau pėstieji sudaro daugiau kliūčių skubančioms tarnyboms nei vairuotojai“, – sakė VGMPS atstovas.Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.07, 10:40.
Comment
-
Pėstieji Lietuvoje yra išskirtinai atsargūs ir baikštūs, lyginant su bet kuria kita Europos šalimi. Man, ilgą laiką pragyvenus civilizuotoje Europos visuomenėje, buvo gana sunku priprasti prie psichopatiško požiūrio į pėsčiuosius perėjose ir gatvėse. Vienoje vietoje neapsikentęs įrengiau greičio kalniukus. Bet tai nekeičia bendros situacijos, kurioje pėstieji yra traktuojami panašiai, kaip Rusijoje ar Zimbabvėje t.y. kaltumo prezumpcija bet kokioje situacijoje.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąDabar vis populiariau ginti pėsčiuosius, kad tik jie galėtų saugiai šlitinėti gatvėse kada tik užsimano, o nauji reikalavimai ir apribojimai daugiausia taikomi tik vairuotojams,
- 2 patinka
Comment
-
John, žiūriu, darosi panašus į jo mėgiamą Šimašių. Tas visur ir visada sako "aš padariau tą, aš padariau aną", va ir John ėmė ir įrengė greičio kalniukus. Viskas gerai, nori nenori tapatiniesi su savo dievaičiaisParašė John Rodyti pranešimą
Pėstieji Lietuvoje yra išskirtinai atsargūs ir baikštūs, lyginant su bet kuria kita Europos šalimi. Man, ilgą laiką pragyvenus civilizuotoje Europos visuomenėje, buvo gana sunku priprasti prie psichopatiško požiūrio į pėsčiuosius perėjose ir gatvėse. Vienoje vietoje neapsikentęs įrengiau greičio kalniukus. Bet tai nekeičia bendros situacijos, kurioje pėstieji yra traktuojami panašiai, kaip Rusijoje ar Zimbabvėje t.y. kaltumo prezumpcija bet kokioje situacijoje.
Comment
-
Kuo čia dėtas Šimašas ar dar kas nors? Jei kažką padariau, tai ir sakau, kad padariau. Ar turėčiau sakyti kažkaip kitaip?Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
John, žiūriu, darosi panašus į jo mėgiamą Šimašių. Tas visur ir visada sako "aš padariau tą, aš padariau aną", va ir John ėmė ir įrengė greičio kalniukus. Viskas gerai, nori nenori tapatiniesi su savo dievaičiais
Comment
-
Šį rytą Vilniuje buvo nemažai sudirgusių vadytelių, matomai nes nelaimėjo jų kumyras autoparkingų žadėtojas. Sustojom prie šviesoforinės sankryžos posūkiui į dešinę su žalia lentele. Tuo tarpu iš priekio užsidegusi žalia sekcija posūkiui į kairę. Natūralu - stovim laukiam, nes nesinori smūgio į šoną. Nors ir yra 2 eismo juostos, bet dažnas renkasi nebūtinai kairę kraštinę, tad ir nebandom žaisti ruletės. Tai kažkoks diorganas (oi rodos pasiskolinaui svetimą firminę frazę) intensyviai pypino, o už sankryžos prisivijęs kurį laiką važiavo lygiagrečiai ir kažką pirštais mojavo, matomai aiškindamas savo KET interpretacijas. Tai vat linkiu jam kaip nors davažiuot iki darbo gyvam ir sveikam ir dar kartą pastudijuoti KET.
- 3 patinka
Comment
-
Panašiai tenka matyti Kaune, Žemaičių pl. - Baltijos g. sankryžoje, sukant į dešinę iš Baltijos g. Pasukus yra viena juosta, bet naglesni vis tiek suka per raudoną su lentele, nors iš kairės ir važiuoja automobiliai skersine kryptimi. O jei kas nors nesuka ir laukia, gali sulaukti signalo iš galo... Nuo 2020 m. sausio 1 d. lentelės bus reliktas, tad ir tokių situacijų, ačiū die, nebeliks.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąŠį rytą Vilniuje buvo nemažai sudirgusių vadytelių, matomai nes nelaimėjo jų kumyras autoparkingų žadėtojas. Sustojom prie šviesoforinės sankryžos posūkiui į dešinę su žalia lentele. Tuo tarpu iš priekio užsidegusi žalia sekcija posūkiui į kairę. Natūralu - stovim laukiam, nes nesinori smūgio į šoną. Nors ir yra 2 eismo juostos, bet dažnas renkasi nebūtinai kairę kraštinę, tad ir nebandom žaisti ruletės. Tai kažkoks diorganas (oi rodos pasiskolinaui svetimą firminę frazę) intensyviai pypino, o už sankryžos prisivijęs kurį laiką važiavo lygiagrečiai ir kažką pirštais mojavo, matomai aiškindamas savo KET interpretacijas. Tai vat linkiu jam kaip nors davažiuot iki darbo gyvam ir sveikam ir dar kartą pastudijuoti KET.
Comment
-
Kelionė autobusu baigėsi netikėtai – su baudomis rankose lipo vienas paskui kitą
Kai kuriems tarpmiestiniais autobusais važiavusiems keleiviams kelionė pabrango 15 eurų, o dar kito autobuso keleiviai atsipirko įspėjimu. Tokių nuobaudų jie sulaukė už tai, kad važiavo neprisisegę saugos diržo.
Panevėžio autobusų stotyje žmonės stebėjo neįprastą reginį – iš tarpmiestinio autobuso išlipę keleiviai išsirikiavo prie policijos mašinos. Tiek vyresni, tiek jaunesni žmonės po vieną įsėsdavo į vidų, o paskui išlipdavo su popieriaus lapu rankose. Keleiviams buvo skirtos baudos po 15 eurų už tai, kad važiavo neprisisegę saugos diržų...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
taip, uzbanintas vartotojas visiems laikams.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tikiuos numetei linką Citybee?
- 6 patinka
Comment
-
Ne, galit mane vadint kaip norit, bet man mano asmenine sveikata svarbiau. Net i CityBee pasiskust yra saugiau nei i policija. Kol pas mus istatymai absoliuciai nesaugantys asmens privatumo tol registratorius isskirtinai socialinei funkcijai.Parašė vaidasp Rodyti pranešimąAr bandei kada siųsti į epoliciją savo registratoriaus filmukus?
Vienas dalykas kai zmogus gauna 30 eur bauda uz neteisinga parkavima, kitas kai is jo atimtu teises uz vaziavima per raudona. Jis nesutinka - teismas - iskart mato visus mano duomenis. Tad ne, ne sitoj saly, aciu.
- 3 patinka
Comment
-
Man buvo kilusi mintis įsigyti registratorių tam, kad galėčiau į epoliciją priduoti įvairius "gaidelius". Bet, kad pagal video medžiagą nubaustų, reikia įžiūrėti numerius, tam reikia 4k registratoriaus. Tokie video failai labai dideli ir jų nepriima epolicijaParašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Ne, galit mane vadint kaip norit, bet man mano asmenine sveikata svarbiau. Net i CityBee pasiskust yra saugiau nei i policija. Kol pas mus istatymai absoliuciai nesaugantys asmens privatumo tol registratorius isskirtinai socialinei funkcijai.
Vienas dalykas kai zmogus gauna 30 eur bauda uz neteisinga parkavima, kitas kai is jo atimtu teises uz vaziavima per raudona. Jis nesutinka - teismas - iskart mato visus mano duomenis. Tad ne, ne sitoj saly, aciu.
Tad registratorius atkrenta. O tavo argumentas dar rimtesnis dėl duomenų apsaugos. Netgi pridavinėdamas per tvarkaumiesta.lt apie tai pagalvojau. Jaučiu norint be problemų išsiaiškintum kas tave "paskundė".
Comment
Comment