Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Atsižvelgiant, kad amerikos eismas yra turbūt nesaugiausias iš ekonomiškai išsivysčiusių valstybių, tai nėra siektinas pavizdys.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu sukti į dešinę degant raudonai šviesai būtų nesaugu, tai Amerikoje tokios galimybės seniai nebūtų (arba lentelių priešininkai užmėtytų forumą nuorodomis į milijoninius ieškinius prieš Amerikos valdžią).
- 4 patinka
Comment
-
Oslas turi metro.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Pfff ? Osle , kuriame gyvena apie 600 tūkst. ,o apylinkėse virš milijono, per 2019 m. nežuvo nė vienas pėstysis ( žuvo vienas vairuotojas ir tas girtas Rusijos diplomatas) . Manote, tai analogiškos Norvegijoje susisiekimo ministerijos nuopelnas, ar miesto politikų ir administracijos ? Lentelės neprivalomos, jų grąžinimas - tai jo ir dar kažkokio Mitalo tiesioginė iniciatyva. Todėl ,tai visų pirma būtų jo atsakomybė.
Comment
-
O prie ko čia ridos? Norite reabilituoti JAV, kad jie ten savo 4+4 juostų magistralėmis kasdien vyniodami šimtus mylių partrenkia mažiau pėsčiųjų, ten kur jų nėra?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSkaičiuoti reikia ne pagal galvas, o pagal nuvažiuotas ridas (o kad su pačiomis ridomais reikia kovoti - jau kita tema).
- 3 patinka
Comment
-
JAV galėtų būti pavyzdys oportunizme, verslo prasme ir tam tikrų laisvių atžvilgiu, bet ne susisiekimo infrastruktūros vystymo prasme. Manau, mes šiais klausimais jau pasivijom JAV, tik nuorodas prasčiau ženkliname (bent jau autostradose). Tiesa, tam tikrais klausimais JAV eismas vis dar kultūringesnis, juo labiau, kad tai bendrai turtingesnė ir didesnę pridėtinę vertę už mus sukurianti šalis. Pats jų kapitalizmas matyt skatina per daug neišsidirbinėti, nes jie labiau priversti atsakyt už save negu mes Europoje.
JAV neturėtų būti pavyzdys kaip vystyti infrastruktūrą ir eismo saugumą prieš Šiaurės Vakarų Europą.
Tiesa, JAV daug dėmesio skiria automobilių komfortui, tai darydama kitų transportavimo būdų ir saugumo sąskaita, ką matom iš statistikų. Panašus mąstymas, kad Nr. 1 yra automobilio komfortas dabar yra Lietuvoje. Gelbėja ir gelbės mus faktas, kad priklausom bendrai politinei erdvei kaip Nyderlandai ir Vokietija, kurių transporto išsivystymas žymiai aukštesniam lygy nei JAV, tai turim šansų, juolabiau kažkoks judėjimas teigiama linkme yra su dviračių takais (nors su pėsčiaisiais dar situacija liūdnoka).Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.09, 14:47.
- 1 patinka
Comment
-
Aš ne reabilituoju (nes reabilituoti galima tik neteisėtai nuteistą), o tik darau prielaidą (kurią tu savo emociniu atsakymu patvirtinai 100%), kad eismo sauga JAV yra aukštesniame lygyje, nei Europoje. Greičio ribojimai JAV yra "ten kur tikrai reikia".Parašė sleader Rodyti pranešimąO prie ko čia ridos? Norite reabilituoti JAV, kad jie ten savo 4+4 juostų magistralėmis kasdien vyniodami šimtus mylių partrenkia mažiau pėsčiųjų, ten kur jų nėra?
Comment
-
O per sudeginto kuro litrus būtų dar mažiau. Tik kad keliuose žūna žmonės ar mylios?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO per nuvažiuotas mylias - mažiau. Ir greičio ribojimas prie mokyklų yra tik mokyklų darbo laiku, o ne 24/7 (kaip pas mus).
- 2 patinka
Comment
-
Nė velnio ji neaukštesniame lygyje. Reikia ne prielaidas daryti, o pasižiūrėti suvestines ir reitingus, kurie sudaromi reminatis aiškiai apibrėžtais ir pagrįstais kriterijais. Greičio ribojimai ir Europoje yra ten kur reikia. Čia nereikia imti Lietuvoje pridarytų nesąmonių su ribojimais, gatvių/kelių skerspjūviais ir t.t., bei traktuoti to kaip situacijos Europoje atspindžio. Jau ne kartą minėtos šalys (būtent iš Europos), kurios visame pasaulyje laikomos kaip saugaus ir darnaus eismo organizavimo pavyzdžiai. Tose pačiose JAV pritaikoma vis daugiau Europoje išbandytų ir pasiteisinusių priemonių organizuojant eismą ir užtikrinant jo saugą.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš ne reabilituoju (nes reabilituoti galima tik neteisėtai nuteistą), o tik darau prielaidą (kurią tu savo emociniu atsakymu patvirtinai 100%), kad eismo sauga JAV yra aukštesniame lygyje, nei Europoje. Greičio ribojimai JAV yra "ten kur tikrai reikia".
- 1 patinka
Comment
-
Gal tada reiktų išvis žiūrėt absoliučius skaičius ir neperskaičiuoti tūkstančiui gyventojų? Ar visgi bandom palyginti kaip skirtinga infrastruktūra dirba su panašiu apkrovimu.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O per sudeginto kuro litrus būtų dar mažiau. Tik kad keliuose žūna žmonės ar mylios?
Comment
-
Tada reiktų skaičiuot nuvažiuotas mylias tik miestų gatvėse, jei šnekam apie miestų infrastruktūrą, o ne greitkelius dykvietėse, vietoj ko paprasčiau yra žiūrėti per capita.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gal tada reiktų išvis žiūrėt absoliučius skaičius ir neperskaičiuoti tūkstančiui gyventojų? Ar visgi bandom palyginti kaip skirtinga infrastruktūra dirba su panašiu apkrovimu.
Comment
-
Kas iš to paprasčiau jei statistika tampa pieno riebumo?Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
Tada reiktų skaičiuot nuvažiuotas mylias tik miestų gatvėse, jei šnekam apie miestų infrastruktūrą, o ne greitkelius dykvietėse, vietoj ko paprasčiau yra žiūrėti per capita.
Kita problema, kad žiūrint pagal gyventojus neįskaičiuojamas tranzitas. Kas dažnai pamirštama žiūrint į JK, Airijos ar Norvegijos skaičius.
Comment
-
Bet skiriasi ar vos ne dvigubai ar daugiau nei 3x.Parašė themanual Rodyti pranešimąNesuprantu kaip šita diskusija dar tęsiasi
Net imant parankiausią USA statistiką mano patirtis yra patvirtinama faktais:
Road fatalities per 1 billion vehicle-km
USA 7.3
Denmark 3.9
skirtumas vos ne dvigubas (1.87 karto)
Tuo tarpu lyginant su Čekija - pagal gyventojus Čekija 2x geriau, pagal kilometrus jau JAV 2x geriau. Gaila nedaug valstybių pateikia duomenis dėl kilometrų.
Comment
-
Na tai buvo pasiūlyta imti statistiką pagal nuvažuotus km, kur galbūt teoriškai USA lenkia Lietuvą.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet skiriasi ar vos ne dvigubai ar daugiau nei 3x.
Tuo tarpu lyginant su Čekija - pagal gyventojus Čekija 2x geriau, pagal kilometrus jau JAV 2x geriau. Gaila nedaug valstybių pateikia duomenis dėl kilometrų.
Bet kokiu atveju aš nematau prasmės penketukininkui lygiuotis į šešetukininką kitam klasės gale, kai praktiškai suolo draugai dešimtukais varo.
- 3 patinka
Comment
-
JAV yra labai didelė ir skirtumai tarp skirtingų valstiju taip pat didžiuliai ir skiriasi net ne procentais, o kartais.
Jei kam nors įdomu čia galima rasti statistika pagal valstijas: https://www.iihs.org/topics/fatality...state-by-state ir matom, kad yra valstijų kurių rezultatai panašūs į saugesnių Europos valstybių rezultatus ir taip pat turim valstijas, kurios tikrai siaubingai atrodo lyginant su kitomis panašų išsivystymo lygi turinčiomis šalimis.
Kaip bebūtų, manau, kad tai iš dalies nulemta to, kad žmonės JAV važiuoja daug daugiau ir daug toliau ir automobilis visada buvo ir matyt liks nesaugiausia transporto priemone, o alternatyvios susisiekimo priemonės JAV daugelis neturi ir rezultate statistika ypač rural Amerikoj yra gana liūdna.
- 1 patinka
Comment
-
Tiesą sakant, man būtų patogiau žemėlapis. Greitai permetęs duomenis pastebėjau, kad geriausi rodikliai tose valstijose, kuriose įsikūrę pagrindiniai šalies ekonominiai centrai: Ilinojus (Čikaga), Niujorkas, Kalifornija ir kelios kitos. Ten situacija matyt yra netgi geresnė nei Lietuvoje. Blogiausi rodikliai yra pietinėse valstijose, patys blogiausi Misisipėje (net yra pasakymas "thank god for Mississippi"), ten statistika turbūt blogesnė kelis kartus nei Lietuvoje, jei imant, kad net JAV vidurkis yra žemesnis nei Lietuvos.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąJAV yra labai didelė ir skirtumai tarp skirtingų valstiju taip pat didžiuliai ir skiriasi net ne procentais, o kartais.
Jei kam nors įdomu čia galima rasti statistika pagal valstijas: https://www.iihs.org/topics/fatality...state-by-state ir matom, kad yra valstijų kurių rezultatai panašūs į saugesnių Europos valstybių rezultatus ir taip pat turim valstijas, kurios tikrai siaubingai atrodo lyginant su kitomis panašų išsivystymo lygi turinčiomis šalimis.
Kaip bebūtų, manau, kad tai iš dalies nulemta to, kad žmonės JAV važiuoja daug daugiau ir daug toliau ir automobilis visada buvo ir matyt liks nesaugiausia transporto priemone, o alternatyvios susisiekimo priemonės JAV daugelis neturi ir rezultate statistika ypač rural Amerikoj yra gana liūdna.
Comment
-
Ji tęsiasi, nes reikia surasti kažkokių argumentų, kad būtų galima pasakyti "Vat JAV tai galima sukti per raudoną ir ten eismas saugesnis nei pas mus". Čia vienintelis dalykas kodėl kai kuriems yra įdomi eismo saugumo situacija už vandenyno. Kadangi bendrai paėmus, ten eismo ir infrastruktūros situacija visiškai skirtinga nuo Europos ir mes turime daug geresnių pavyzdžių visiškai šalia, tai dėl kitų sprendinių į juos žvalgytis nelabai yra poreikio.Parašė themanual Rodyti pranešimąNesuprantu kaip šita diskusija dar tęsiasi
Net imant parankiausią USA statistiką mano patirtis yra patvirtinama faktais:
Road fatalities per 1 billion vehicle-km
USA 7.3
Denmark 3.9
skirtumas vos ne dvigubas (1.87 karto)
- 4 patinka
Comment
Comment