Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Bet jaunoji karta daug labiau automobilizuota nei išmirštantis senimas.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tačiau bendrai gyventojų skaičius sumažėjo.
Comment
-
Nepamirškite, kad Vilniuje normalus važiavimo greitis yra bent 20 km/h didesnis nei leistinas. Atatinkamai kiekviena avarija sukelia skaudesnes pasekmes.
Kol važinėsit kaip laukiniai, tol niekas nesikeis.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 6 patinka
Comment
-
Paruošimas nėra blogas, tiesiog išlaikius egzaminą labai greitai pamirštama, kaip reikia vairuoti, kokiomis taisyklėmis vadovaujamasi. Būtina padaryti bent jau teorijos egzamino perlaikymą kas 10 metų, kai ateina laikas pasikeisti vairuotojo pažymėjimą.Parašė J.U. Rodyti pranešimąTiesiog daugiau durnių gauna teises. Paruošimas labai blogas, 2/3 iš jų neturėtų išlaikyti egzamino.
Comment
-
Nereikia sumesti visų skaičių į vieną katilą ir analizuoti tik urbanizuotų teritorijų. Pagrindiniai žuvusiųjų ir sužeistų skaičiai yra ne miestų gatvėse, sankryžose ar perėjose pačiame mieste. Daug pėsčiųjų sužalojama (ar žūva) miestų pakraščiuose, kur prie gatvių/kelių nėra elementarių šaligatvių, tos gatvės/keliai neapšviesti, nėra tvarkingų perėjų, šviesoforų saugiam perėjimui. Būtent ten infrastruktūra visiškai nepritaikyta jų naudotojams ir važiuojančių srautams. Keliai siauri, srautas didelis, vyksta pavojingi lenkimai, blaškosi neblaivūs asmenys šalikelėse - todėl toks ir rezultatas.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąNepaisant bendro reklamuojamo zuvusiuju skaiciaus mazejimo Vilniaus apskrityje jokio mazejimo nera, o suzeistuju skaicius padidejo net 10% per pastaruosius kelis metus. Apie sita statistika neraso "delfiai" ir "15min", nes ji yra absoliučiai gedinga visomis prasmemis. Ivertinant kiek yra nuimta "nesaugiu" zaliuju rodykliu, kiek padaryta apsaugotu kairiuju posukiu, kiek investuota i sankryzu pertvarkyma, kiek padaryta iskiliuju pereju, kiek ju yra apsviesta, kiek pastatyta per tuos metus nauju saugumo saleliu... man atrodo rezultatas rodo visiska kelininku fail'a. Jie jau issiseme ir nesugeba ivertinti realiu gresmiu ir priezasciu kodel ivyksta nelaimes.
Vertinimai atliekami ne apie apibendrintas lenteles, o pagal detalius sąrašus. Aiškiai galima identifikuoti kur ką sutvarkyti, tik tam neskiriama pakankamai lėšų. Kaip pvz. galime pažiūrėti Minsko pl. nuo Liepkalnio iki Vilniaus m. ribos. Kelias/gatvė nei normalaus profilio, normaliai nepaženklinta, pilnai visokių nuovažų, apsisukimų, kas yra nesaugu, bet n metų netvarkoma.
- 2 patinka
Comment
-
Is kur duomenys?Parašė sleader Rodyti pranešimąPagrindiniai žuvusiųjų ir sužeistų skaičiai yra ne miestų gatvėse, sankryžose ar perėjose pačiame mieste.
Comment
-
Paruošimas yra blogas ta prasme, kad neišmokoma kultūringai važiuoti ir galvoti apie aplinkinius. Kas iš to, kad iškalamos taisyklės, jose ne viską įmanoma surašyti. Aš pavyzdžiui irgi neatsimenu visų tų metrų ties pervažomis, bet niekada nevažiuoju neapsidairęs. Labiau reiktų tikrinti ne taisykles iki smulkmenų, o elgesį kelyje kameromis. Atrodo, jau tas laikas artėja.Parašė Briedis Rodyti pranešimąParuošimas nėra blogas, tiesiog išlaikius egzaminą labai greitai pamirštama, kaip reikia vairuoti, kokiomis taisyklėmis vadovaujamasi. Būtina padaryti bent jau teorijos egzamino perlaikymą kas 10 metų, kai ateina laikas pasikeisti vairuotojo pažymėjimą.
Comment
-
Tiesa, vat priminėt pervažas. Čia visai nesenai KMŽ laidoje gasdino teisių atėmimais už nesustojimą prieš pervažas. Net susimėčiau, nes KET kaip ir neįpareigoja sustoti, jei nėra stop ženklo. Kalbama tik apie kelio davimą traukiniui. Tai kaip ten gaunasi?Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Paruošimas yra blogas ta prasme, kad neišmokoma kultūringai važiuoti ir galvoti apie aplinkinius. Kas iš to, kad iškalamos taisyklės, jose ne viską įmanoma surašyti. Aš pavyzdžiui irgi neatsimenu visų tų metrų ties pervažomis, bet niekada nevažiuoju neapsidairęs. Labiau reiktų tikrinti ne taisykles iki smulkmenų, o elgesį kelyje kameromis. Atrodo, jau tas laikas artėja.
Comment
-
Jei nėra stop ženklo, sustoti ir nereikia (aišku, jei neveikia šviesos signalai, perspėjantys apie artėjantį traukinį, ar nuleistas šlagbaumas).Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tiesa, vat priminėt pervažas. Čia visai nesenai KMŽ laidoje gasdino teisių atėmimais už nesustojimą prieš pervažas. Net susimėčiau, nes KET kaip ir neįpareigoja sustoti, jei nėra stop ženklo. Kalbama tik apie kelio davimą traukiniui. Tai kaip ten gaunasi?
Comment
-
Supratau. Tai toks įdomus taisyklių interpretavimas gaunasi:Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Jei nėra stop ženklo, sustoti ir nereikia (aišku, jei neveikia šviesos signalai, perspėjantys apie artėjantį traukinį, ar nuleistas šlagbaumas).
nėra ženklo paprastoje sankryžoje - nieko nepažeidi;
yra ženklas paprastoje sankryžoje - bauda 20-40€;
nėra ženklo prieš pervažą - nieko nepažeidi;
yra ženklas prieš pervažą - bauda 180-280 + atėmimas 2-6mėn.
Žmonių makaulėse kaip tai sunkiai siejasi toks skirtumas vien priklausomai, nuo ženklo pastatymo vietos.
Comment
-
Na tai vat, jei net pati valstybė vadovaujasi ne lygiateisiškumo principais, o paniatkėmis pagal asmeninę naudą, tai ko tikėtis, kad paprasti vairuotojai visais atvejais stropiai laikysis KET?Parašė booraz Rodyti pranešimąDėl to, kad sustojus traukiniui nuostoliai valstybei, o sustojus dviems automobiliams (avarijos atveju) nuostoliai tik dviems automobilių savininkams.
Comment
-
mentai interpretuos KET kaip tik nori, jiems nera skirtumo. Paskui byliniesies, kad tipo teisus, o gal ne, svarbu imituoti darba. Kaip cia:
Nežymėtu policijos automobiliu užfiksavo dešimtis pažeidėjų, net neįtarusių, kad elgiasi blogai
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=80466221
Prifilmavo kruva vairuotoju, kurie pradejo lenkti ju masina tiesiojoje su geru matomumu, punktyrine linija, bet stovejo sankryzos zenklai su kazkokiais sunkeliais. Pirmu atveju, speju, lenkiantis VW net nemate to zenklo, ji laisvai galejo uzstoti policijos masina, kuria anas ir lenke.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.02.26, 17:36.
Comment
-
2 sekundėje aiškiai matosi šalutinis kelias. Nebent tas Tiguanas visiškai netraukia ir 5 sekundes važiavo tiesiog šalia policijos automobilio.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
mentai interpretuos KET kaip tik nori, jiems nera skirtumo. Paskui byliniesies, kad tipo teisus, o gal ne, svarbu imituoti darba. Kaip cia:
Nežymėtu policijos automobiliu užfiksavo dešimtis pažeidėjų, net neįtarusių, kad elgiasi blogai
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=80466221
Prifilmavo kruva vairuotoju, kurie pradejo lenkti ju masina tiesiojoje su geru matomumu, punktyrine linija, bet stovejo sankryzos zenklai su kazkokiais sunkeliais. Pirmu atveju, speju, lenkiantis VW net nemate to zenklo, ji laisvai galejo uzstoti policijos masina, kuria anas ir lenke.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Sitos situacijos yra pacios ziauriausios ir kruviniausios. Dazniausiai lekia visokios pusfures, busai ir panasiai. Jei nematai kur uzbaigsi manevra, tai nelenk visai. Ypac tamsiu paros metu ir dar apledejusiom dangom. Lavonai garantuoti. Tam E39 teises pusei metu teises ant vinies reiktu pakabint.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
mentai interpretuos KET kaip tik nori, jiems nera skirtumo. Paskui byliniesies, kad tipo teisus, o gal ne, svarbu imituoti darba. Kaip cia:
Nežymėtu policijos automobiliu užfiksavo dešimtis pažeidėjų, net neįtarusių, kad elgiasi blogai
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=80466221
Prifilmavo kruva vairuotoju, kurie pradejo lenkti ju masina tiesiojoje su geru matomumu, punktyrine linija, bet stovejo sankryzos zenklai su kazkokiais sunkeliais. Pirmu atveju, speju, lenkiantis VW net nemate to zenklo, ji laisvai galejo uzstoti policijos masina, kuria anas ir lenke.
Comment
-
Tokiems mėgstantiems prilipti už poros metrų yra tik vienas vaistas. Sakykim, leidžiama važiuoti 90, tiek ir važiuoju. Jei atsiranda toks mėgėjas išmetimą uostyti, prilimpa iš paskos, tada pradedu važiuoti 80. Susinervina ir aplenkia, prarandu gal porą sekundžių, bet man saugiau važiuoti. Niekada negali žinoti kas kelin iššoks, o jei staigiai stabdysi, gausi galan.
Comment
-
Labiau dėl to kad dviem mašinoms susidūrus dažniausiai būna tik metalas palankstomas ir tik kartais sužeidžiamas ar žūna žmogus, o susidūrus su traukiniu - dažniausiai metalo krūvoje slepiasi faršo pavidalo lavonėlisParašė booraz Rodyti pranešimąDėl to, kad sustojus traukiniui nuostoliai valstybei, o sustojus dviems automobiliams (avarijos atveju) nuostoliai tik dviems automobilių savininkams.
Comment
-
Labai greitai susisiejo, kai sesuo idealaus matomumo į abi puses pervažoje pristabdė iki kokio 1 km/h greičio, bet visiškai nesustojo. Gavo pagal pilną programą. Ėjo į kursus su visais vairuojančiais alkoholikais ir kelių ereliais.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Supratau. Tai toks įdomus taisyklių interpretavimas gaunasi:
nėra ženklo paprastoje sankryžoje - nieko nepažeidi;
yra ženklas paprastoje sankryžoje - bauda 20-40€;
nėra ženklo prieš pervažą - nieko nepažeidi;
yra ženklas prieš pervažą - bauda 180-280 + atėmimas 2-6mėn.
Žmonių makaulėse kaip tai sunkiai siejasi toks skirtumas vien priklausomai, nuo ženklo pastatymo vietos.
Comment
-
Lietuvos geležinkelio saugumo kursuose vis dėlto labiausiai akcentavo nuostolius dėl sustojusio traukinio. Nieko iš tų kursų daugiau neatsimenu tik šimtą kartų pabrėžtą dalyką, kad traukinio sustabdymas bereikalingas - milžiniški nuostoliai valstybei.Parašė mskapss Rodyti pranešimą
Labiau dėl to kad dviem mašinoms susidūrus dažniausiai būna tik metalas palankstomas ir tik kartais sužeidžiamas ar žūna žmogus, o susidūrus su traukiniu - dažniausiai metalo krūvoje slepiasi faršo pavidalo lavonėlisAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
Comment