Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Ekonomika kyla, daugiau važinėjama, daugiau ir liūdnų įvykių. Daug objektyviau būtų žuvę/sužeisti per X nuvažiuotų kilometrų.
    Tiesiog daugiau durnių gauna teises. Paruošimas labai blogas, 2/3 iš jų neturėtų išlaikyti egzamino. Kol lietuviai neišmoks laikytis visų taisyklių, baudas reiktų smarkiai didinti ir tos baudos turėtų būti neišvengiamos. Kito kelio tiesiog nėra.

    Comment


      Kai nemaža dalis tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų įlindę į telefonus, nieko keisto, kad statistika negerėja net ir mažėjant gyventojų skaičiui ir gerėjant infrastruktūrai.
      Flickr

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Tačiau bendrai gyventojų skaičius sumažėjo.
        Bet jaunoji karta daug labiau automobilizuota nei išmirštantis senimas.

        Comment


          Nepamirškite, kad Vilniuje normalus važiavimo greitis yra bent 20 km/h didesnis nei leistinas. Atatinkamai kiekviena avarija sukelia skaudesnes pasekmes.
          Kol važinėsit kaip laukiniai, tol niekas nesikeis.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė J.U. Rodyti pranešimą
            Tiesiog daugiau durnių gauna teises. Paruošimas labai blogas, 2/3 iš jų neturėtų išlaikyti egzamino.
            Paruošimas nėra blogas, tiesiog išlaikius egzaminą labai greitai pamirštama, kaip reikia vairuoti, kokiomis taisyklėmis vadovaujamasi. Būtina padaryti bent jau teorijos egzamino perlaikymą kas 10 metų, kai ateina laikas pasikeisti vairuotojo pažymėjimą.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Nepaisant bendro reklamuojamo zuvusiuju skaiciaus mazejimo Vilniaus apskrityje jokio mazejimo nera, o suzeistuju skaicius padidejo net 10% per pastaruosius kelis metus. Apie sita statistika neraso "delfiai" ir "15min", nes ji yra absoliučiai gedinga visomis prasmemis. Ivertinant kiek yra nuimta "nesaugiu" zaliuju rodykliu, kiek padaryta apsaugotu kairiuju posukiu, kiek investuota i sankryzu pertvarkyma, kiek padaryta iskiliuju pereju, kiek ju yra apsviesta, kiek pastatyta per tuos metus nauju saugumo saleliu... man atrodo rezultatas rodo visiska kelininku fail'a. Jie jau issiseme ir nesugeba ivertinti realiu gresmiu ir priezasciu kodel ivyksta nelaimes.
              Nereikia sumesti visų skaičių į vieną katilą ir analizuoti tik urbanizuotų teritorijų. Pagrindiniai žuvusiųjų ir sužeistų skaičiai yra ne miestų gatvėse, sankryžose ar perėjose pačiame mieste. Daug pėsčiųjų sužalojama (ar žūva) miestų pakraščiuose, kur prie gatvių/kelių nėra elementarių šaligatvių, tos gatvės/keliai neapšviesti, nėra tvarkingų perėjų, šviesoforų saugiam perėjimui. Būtent ten infrastruktūra visiškai nepritaikyta jų naudotojams ir važiuojančių srautams. Keliai siauri, srautas didelis, vyksta pavojingi lenkimai, blaškosi neblaivūs asmenys šalikelėse - todėl toks ir rezultatas.
              Vertinimai atliekami ne apie apibendrintas lenteles, o pagal detalius sąrašus. Aiškiai galima identifikuoti kur ką sutvarkyti, tik tam neskiriama pakankamai lėšų. Kaip pvz. galime pažiūrėti Minsko pl. nuo Liepkalnio iki Vilniaus m. ribos. Kelias/gatvė nei normalaus profilio, normaliai nepaženklinta, pilnai visokių nuovažų, apsisukimų, kas yra nesaugu, bet n metų netvarkoma.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Pagrindiniai žuvusiųjų ir sužeistų skaičiai yra ne miestų gatvėse, sankryžose ar perėjose pačiame mieste.
                Is kur duomenys?

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Paruošimas nėra blogas, tiesiog išlaikius egzaminą labai greitai pamirštama, kaip reikia vairuoti, kokiomis taisyklėmis vadovaujamasi. Būtina padaryti bent jau teorijos egzamino perlaikymą kas 10 metų, kai ateina laikas pasikeisti vairuotojo pažymėjimą.
                  Paruošimas yra blogas ta prasme, kad neišmokoma kultūringai važiuoti ir galvoti apie aplinkinius. Kas iš to, kad iškalamos taisyklės, jose ne viską įmanoma surašyti. Aš pavyzdžiui irgi neatsimenu visų tų metrų ties pervažomis, bet niekada nevažiuoju neapsidairęs. Labiau reiktų tikrinti ne taisykles iki smulkmenų, o elgesį kelyje kameromis. Atrodo, jau tas laikas artėja.

                  Comment


                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                    Paruošimas yra blogas ta prasme, kad neišmokoma kultūringai važiuoti ir galvoti apie aplinkinius. Kas iš to, kad iškalamos taisyklės, jose ne viską įmanoma surašyti. Aš pavyzdžiui irgi neatsimenu visų tų metrų ties pervažomis, bet niekada nevažiuoju neapsidairęs. Labiau reiktų tikrinti ne taisykles iki smulkmenų, o elgesį kelyje kameromis. Atrodo, jau tas laikas artėja.
                    Tiesa, vat priminėt pervažas. Čia visai nesenai KMŽ laidoje gasdino teisių atėmimais už nesustojimą prieš pervažas. Net susimėčiau, nes KET kaip ir neįpareigoja sustoti, jei nėra stop ženklo. Kalbama tik apie kelio davimą traukiniui. Tai kaip ten gaunasi?

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Tiesa, vat priminėt pervažas. Čia visai nesenai KMŽ laidoje gasdino teisių atėmimais už nesustojimą prieš pervažas. Net susimėčiau, nes KET kaip ir neįpareigoja sustoti, jei nėra stop ženklo. Kalbama tik apie kelio davimą traukiniui. Tai kaip ten gaunasi?
                      Jei nėra stop ženklo, sustoti ir nereikia (aišku, jei neveikia šviesos signalai, perspėjantys apie artėjantį traukinį, ar nuleistas šlagbaumas).

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                        Jei nėra stop ženklo, sustoti ir nereikia (aišku, jei neveikia šviesos signalai, perspėjantys apie artėjantį traukinį, ar nuleistas šlagbaumas).
                        Supratau. Tai toks įdomus taisyklių interpretavimas gaunasi:
                        nėra ženklo paprastoje sankryžoje - nieko nepažeidi;
                        yra ženklas paprastoje sankryžoje - bauda 20-40€;
                        nėra ženklo prieš pervažą - nieko nepažeidi;
                        yra ženklas prieš pervažą - bauda 180-280 + atėmimas 2-6mėn.
                        Žmonių makaulėse kaip tai sunkiai siejasi toks skirtumas vien priklausomai, nuo ženklo pastatymo vietos.


                        Comment


                          Dėl to, kad sustojus traukiniui nuostoliai valstybei, o sustojus dviems automobiliams (avarijos atveju) nuostoliai tik dviems automobilių savininkams.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė booraz Rodyti pranešimą
                            Dėl to, kad sustojus traukiniui nuostoliai valstybei, o sustojus dviems automobiliams (avarijos atveju) nuostoliai tik dviems automobilių savininkams.
                            Na tai vat, jei net pati valstybė vadovaujasi ne lygiateisiškumo principais, o paniatkėmis pagal asmeninę naudą, tai ko tikėtis, kad paprasti vairuotojai visais atvejais stropiai laikysis KET?

                            Comment


                              mentai interpretuos KET kaip tik nori, jiems nera skirtumo. Paskui byliniesies, kad tipo teisus, o gal ne, svarbu imituoti darba. Kaip cia:

                              Nežymėtu policijos automobiliu užfiksavo dešimtis pažeidėjų, net neįtarusių, kad elgiasi blogai

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=80466221

                              Prifilmavo kruva vairuotoju, kurie pradejo lenkti ju masina tiesiojoje su geru matomumu, punktyrine linija, bet stovejo sankryzos zenklai su kazkokiais sunkeliais. Pirmu atveju, speju, lenkiantis VW net nemate to zenklo, ji laisvai galejo uzstoti policijos masina, kuria anas ir lenke.
                              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.02.26, 16:36.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                mentai interpretuos KET kaip tik nori, jiems nera skirtumo. Paskui byliniesies, kad tipo teisus, o gal ne, svarbu imituoti darba. Kaip cia:

                                Nežymėtu policijos automobiliu užfiksavo dešimtis pažeidėjų, net neįtarusių, kad elgiasi blogai

                                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=80466221

                                Prifilmavo kruva vairuotoju, kurie pradejo lenkti ju masina tiesiojoje su geru matomumu, punktyrine linija, bet stovejo sankryzos zenklai su kazkokiais sunkeliais. Pirmu atveju, speju, lenkiantis VW net nemate to zenklo, ji laisvai galejo uzstoti policijos masina, kuria anas ir lenke.
                                2 sekundėje aiškiai matosi šalutinis kelias. Nebent tas Tiguanas visiškai netraukia ir 5 sekundes važiavo tiesiog šalia policijos automobilio.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  mentai interpretuos KET kaip tik nori, jiems nera skirtumo. Paskui byliniesies, kad tipo teisus, o gal ne, svarbu imituoti darba. Kaip cia:

                                  Nežymėtu policijos automobiliu užfiksavo dešimtis pažeidėjų, net neįtarusių, kad elgiasi blogai

                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=80466221

                                  Prifilmavo kruva vairuotoju, kurie pradejo lenkti ju masina tiesiojoje su geru matomumu, punktyrine linija, bet stovejo sankryzos zenklai su kazkokiais sunkeliais. Pirmu atveju, speju, lenkiantis VW net nemate to zenklo, ji laisvai galejo uzstoti policijos masina, kuria anas ir lenke.
                                  Sitos situacijos yra pacios ziauriausios ir kruviniausios. Dazniausiai lekia visokios pusfures, busai ir panasiai. Jei nematai kur uzbaigsi manevra, tai nelenk visai. Ypac tamsiu paros metu ir dar apledejusiom dangom. Lavonai garantuoti. Tam E39 teises pusei metu teises ant vinies reiktu pakabint.

                                  Comment


                                    Tokiems mėgstantiems prilipti už poros metrų yra tik vienas vaistas. Sakykim, leidžiama važiuoti 90, tiek ir važiuoju. Jei atsiranda toks mėgėjas išmetimą uostyti, prilimpa iš paskos, tada pradedu važiuoti 80. Susinervina ir aplenkia, prarandu gal porą sekundžių, bet man saugiau važiuoti. Niekada negali žinoti kas kelin iššoks, o jei staigiai stabdysi, gausi galan.

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                      Dėl to, kad sustojus traukiniui nuostoliai valstybei, o sustojus dviems automobiliams (avarijos atveju) nuostoliai tik dviems automobilių savininkams.
                                      Labiau dėl to kad dviem mašinoms susidūrus dažniausiai būna tik metalas palankstomas ir tik kartais sužeidžiamas ar žūna žmogus, o susidūrus su traukiniu - dažniausiai metalo krūvoje slepiasi faršo pavidalo lavonėlis

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Supratau. Tai toks įdomus taisyklių interpretavimas gaunasi:
                                        nėra ženklo paprastoje sankryžoje - nieko nepažeidi;
                                        yra ženklas paprastoje sankryžoje - bauda 20-40€;
                                        nėra ženklo prieš pervažą - nieko nepažeidi;
                                        yra ženklas prieš pervažą - bauda 180-280 + atėmimas 2-6mėn.
                                        Žmonių makaulėse kaip tai sunkiai siejasi toks skirtumas vien priklausomai, nuo ženklo pastatymo vietos.

                                        Labai greitai susisiejo, kai sesuo idealaus matomumo į abi puses pervažoje pristabdė iki kokio 1 km/h greičio, bet visiškai nesustojo. Gavo pagal pilną programą. Ėjo į kursus su visais vairuojančiais alkoholikais ir kelių ereliais.

                                        Comment


                                          Parašė mskapss Rodyti pranešimą

                                          Labiau dėl to kad dviem mašinoms susidūrus dažniausiai būna tik metalas palankstomas ir tik kartais sužeidžiamas ar žūna žmogus, o susidūrus su traukiniu - dažniausiai metalo krūvoje slepiasi faršo pavidalo lavonėlis
                                          Lietuvos geležinkelio saugumo kursuose vis dėlto labiausiai akcentavo nuostolius dėl sustojusio traukinio. Nieko iš tų kursų daugiau neatsimenu tik šimtą kartų pabrėžtą dalyką, kad traukinio sustabdymas bereikalingas - milžiniški nuostoliai valstybei.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X