Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Leidimas tarsi iki pat Perkūnkiemio g. išduotas. Gal tą dalį planuoja vėliau pabaigt?
- 1 patinka
-
Ten iš gabijos pusės iki tų namų asfaltuoja, o iki perkūnkiemio gatvės kai ir po senovei bus purvyno gatvė, kuria važiuodavo tik drasiausi. Tik dabar dar bus statybinėm mašinom išvažinėta.Parašė kinderis Rodyti pranešimą
Privažiamas tai įtariu, kad tik iš Gabijos gatvės
Komentuoti:
-
Po rekonstrukcijos keliskart pravažiavus šią vietą (nuotraukose), kilo klausimas: kodėl nebuvo galima iškart padaryti šioje atkarpoje dviejų juostų - vienos važiuoti per žiedą i kairę (link Bukiškio / Bajorų / Santariškių), o kitos - dešiniajam posūkiui, skirtos važiuoti į Avižienius / Sudervės (atvažiavusiems nuo Vilniaus) ir Vilnių (Ukmergės plentu, atvažiavusiems nuo Bendorėlių / Riešės)?Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
O patį žiedą padaryti "turbo" žiedu (pavyzdžiui, kaip Trakuose, šalia autobusų stoties)? Ar bent iš dalies "turbo" (tik aukščiau minėtam dešiniajam posūkiui), nes vietos tarp žiedo ir Ukmergės plento viaduko išties nelabai daug.
Idealiu atveju, "turbo" žiedas būtų gerai ir šioje vietoje:
Būtų galima dar pasvajoti, kad praplatinus pravažiavimą po Ukmergės plento viaduku (be perstatymo turbūt neišeitų to padaryti), ir po juo pridėjus papildomą juostą iki kitoje pusėje esančio žiedo (o dar ir jį rekonstravus į "turbo"...
), apie didesnes eismo problemas šiame transporto mazge būtų galima pamiršti ilgesniam laikui
Paskutinis taisė aRa; 2019.05.30, 14:27.
Komentuoti:
-
Uz to kalniuko prasideda uzparkuota Kalahario dykuma, kuri galbut, kada nors virs vaiku darzeliu/mokykla. Bet kol kas tai pravaziavimo ten nei kvapo.Parašė kinderis Rodyti pranešimą
Privažiamas tai įtariu, kad tik iš Gabijos gatvės
Komentuoti:
-
Privažiamas tai įtariu, kad tik iš Gabijos gatvėsParašė Milwaukee Rodyti pranešimąPrie Leiciu namu kloja danga
Komentuoti:
-
Čia ko gero įskaičiavo visus želdynus, dviračių takus ir pan. 4 eismo juostos po tarkim 3 metrus (o spėju bus ir daugiau), tai jau 12 metrų. Želdynų juosta kokie 3 metrai (po 1,5 metro), gal kokie 4. Dviračių takas bent 3 metrai, o gal ir iš abiejų pusių, tai tada 6 metrai. Pėsčiųjų takai bent po 2,5 metro - 5 metrai. Ir gaunasi.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą^^ nuo kada 23 metru plocio gatve yra 4 eismo juostu?? Kas cia per gatves plotis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
^^ nuo kada 23 metru plocio gatve yra 4 eismo juostu?? Kas cia per gatves plotis?
Komentuoti:
-
Naujuose kvartaluose asfaltas baigiasi ties paskutiniuoju namu: toliau – darykite, ką norite
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...rite-10302398/
Paklaustas, kada bus baigta tiesti Pavilnionių gatvė, ją sujungiant su vakariniu aplinkkeliu ir Ukmergės gatve, A.Visockas aiškino, kad šiuo metu rengiamas šios gatvės techninis projektas. „Pavilnionių gatvės jungtis yra būtina, nes ši gatvė sujungs Justiniškių ir Ukmergės gatves, todėl transporto priemonių srautas judės pagrindinėmis gatvėmis, bus sumažintas eismo srautas Medeinos, Žemynos, Gabijos bei Pašilaičių gatvėmis. Tiesti daugiau kaip kilometro ilgio, 23 metrų pločio, keturių eismo juostų Pavilnionių gatvę planuojama pradėti 2019–2020 metais. Taip pat šioje gatvėje bus nutiesti patogūs pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtos miesto transporto stotelės, saugios šviesoforais reguliuojamos perėjos bei sankryžos“, – žadėjo valdininkas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra takelis. Tik trečioj foto nėra takelio, nes čia nuvažiavimas nuo autostrados.Parašė Blaze Rodyti pranešimąO pėstiesiems jokio takelio?
Komentuoti:
-
Pravažiujantiems gal ir nesikeis, bet sukantiems iš perkunkiemio - keisis. Dabar vietoj posukio į kairę važiuos tiesiai. Jei nebus reguliavimo avaringumas tikrai padidės, nes pralekiančių ir nematančių kad važiuja iš šalutinės gatvės bus, ypač kai ta šalutinė platesnė nei pagrindinė.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIš esmės niekas nesikeis tik vingis perkeliamas į kitą vietą toliau nuo trulikų žiedo.
Komentuoti:
-
Gyvenu perkunkiemyje. Atidarius aplinkelį dauguma juo važiuja iki Pilaitės ir ten per narbuto gatvę iki pedagoginio žiedo ir seimo tuneliuko. Nors atstumas didesnis, dėl didelio greičio aplinkelyje ir didesnio pralaidumo žmonėms gaunasi greičiau.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąGalima paimti ir Perkūnkiemio gyventojus
. Jie irgi ta gatve turbūt dažniau važiuoja ne iki Pašilaičių ar Fabijoniškių, o iki centro. Nes nėra tiesesnės gatvės, jungiančios šiaurinį Vilnių su Vilniaus centru.
Komentuoti:
-
Tikiuosi Pavilnionių g. - Perkūnkiemio g. sankryžoje iš karto įrengs šviesoforą, jeigu ten daro tokią keturšalę sankryžą. Jau dabar piko metu ten sudėtinga išsukti iš šalutinių gatvių (Perkūnkiemio g. ir Pavilnionių g. akligatvis) nors sankryžos tik trišalės, tai esant keturšalei nereguliuojamai iš šalutinių gatvių tą padaryti bus praktiškai neįmanoma.Parašė kutas Rodyti pranešimąKartu su naujo prekybos centro Pašilaičiuose statybomis, keisis aplinkinių gatvių konfigūracija. Perkeliama Gileikių g. trąsa kaip numatyta BP, iš Perkūnkiemio g. bus galima patekti į Justiniškių g. be nereikalingų vingių
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aplinkotvarka tai švelniai tariant nekokia. Pradėsim gal nuo smulkmenėlės, kad dviratininkai prekybos centrams nereikalingi, todėl privažiavmo jiems nedarom, nors Pavilnionų g. ir projektuojamas dviračių takas. Pėstieji, kaip matome irgi visiškai nereikalingi, nes įėjimai nuo artimiausių pėsčiųjų perėjų išvingiuoti visiškai nesuprantamais stačiais kampais, kad tik neduokdiev kas nesugalvotų čia užeiti. Na bet čia gi rajonai ne žmonėms skirti, čia getai, kur galima nebent automobiliu užsukti apsiprekinti ir greičiau važiuoti toliau... todėl ir orientacija tokia tradicinė amerikoniška, su begalinėmis parkavimo aikštelėmis priešais paradinį įėjimą.Parašė kutas Rodyti pranešimąKartu su naujo prekybos centro Pašilaičiuose statybomis, keisis aplinkinių gatvių konfigūracija. Perkeliama Gileikių g. trąsa kaip numatyta BP, iš Perkūnkiemio g. bus galima patekti į Justiniškių g. be nereikalingų vingių:
Taip pat panašu, kad Pavilnionių/Ukmėrgės/Zamenhofo sankryžos projektas dar nepamirštas. Įdomu, kaip ten sekasi su žemės paėmimu?Paskutinis taisė Ginthus; 2018.12.20, 13:33.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Iš esmės niekas nesikeis tik vingis perkeliamas į kitą vietą toliau nuo trulikų žiedo.Parašė kutas Rodyti pranešimąPerkeliama Gileikių g. trąsa kaip numatyta BP, iš Perkūnkiemio g. bus galima patekti į Justiniškių g. be nereikalingų vingių:
Komentuoti:
-
Kartu su naujo prekybos centro Pašilaičiuose, Pavilnionių g. 22, statybomis, keisis aplinkinių gatvių konfigūracija. Perkeliama Gileikių g. trąsa kaip numatyta BP, iš Perkūnkiemio g. bus galima patekti į Justiniškių g. be nereikalingų vingių:

Taip pat panašu, kad Pavilnionių/Ukmėrgės/Zamenhofo sankryžos projektas dar nepamirštas. Įdomu, kaip ten sekasi su žemės paėmimu?
Pavilnionių g.: Atsižvelgus į rengiamą techninį projektą „Pavilnionių gatvės ir Ukmergės ir L. Zamenhofo gatvių sankryžos statybos projektą“ (užsakovas - Vilniaus miesto savivaldybė, rengėjas - SĮ „Vilniaus planas“), projektuojama Pavilnionių gatvės atkarpos išplatėjimas formuojant Pavilnionių (esama gatvė) - Perkūnkiemio (esama gatvė) - Grigalaukio (projektuojama) sankryžą apjungiant su paminėto gretimo projekto sprendiniais
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Įkalinti kamščiuose: įtaria, kad sankryžos formuojamos tik parduotuvių patogumui
Į DELFI kreipėsi skaitytojas Povilas. Jis pasakoja, kad Ukmergės gatvėje net dvi sankryžos buvo pakoreguotos taip, kad palengvintų įvažiavimą prie naujai pastatytų parduotuvių, tačiau taip pablogintos eismo sąlygos tų, kurie suka į kitas gatves.
„Atidarė „Depo“ ir pakoregavo Perkūnkiemio ir Ukmergės gatvių sankryžą. Patrumpino nusukimo į kairę juostą iš Ukmergės gatvės į Perkūnkiemio gatvę, dėl to susidaro didelis kamštis pasidaro. O didžiausia problema ta, kad panaikintos žalios nusukimo rodyklės. Dėl to praktiškai visa Perkūnkiemio gatvė piko metu būna užkimšta, nes niekas negali nusukti į dešinę. Manau, kad judėjimo juostas perbraižė, kad būtų papildomas įvažiavimas į „Depo“, nes ten anksčiau būdavo stotelė, kur dabar nusukimas. Kita sankryža buvo dėl „Lidl“ rekonstruota. Irgi panaikintos rodyklės žalios. Tai didžiausia problema, kad panaikino papildomas rodykles“, – teigė jis.
Savivaldybė: sankryža rekonstruota ne dėl parduotuvių
Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksej Apanovič DELFI komentuoja, kad Ukmergės – Perkūnkiemio – A. Vienažindžio gatvių sankryža rekonstruota dėl įsipareigojimo iki 2020 metų panaikinti žalias pridėtines rodykles.
„Sankryža rekonstruota iš trišalės į keturšalę, įrengiant reguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tai buvo padaryta atsižvelgiant į Kelių eismo taisyklių nuostatas, kuriose sakoma, kad nuo 2020–ųjų metų pridėtinių žalių šviesoforų rodyklių, kurios šiuo metu vairuotojams suteikia galimybę pasukti į dešinę net ir degant raudonam šviesoforo signalui, niekur nebeliks. Tuo tikslu sankryžoje buvo panaikintos minėtos lentelės ir parinktas eismo organizavimas atitinkantis keliamus reikalavimus“, – nurodo A. Apanovič.
Tačiau pridedama, kad situacija šioje gatvėje gali keistis: statytojas yra įsipareigojęs 3 mėnesius po sankryžos įrengimo vertinti visų transporto eismo krypčių, pėsčiųjų bei dviratininkų srautus, kad būtų suprogramuota efektyviausią eismo organizavimo variantą.
Komentuoti:
-
Šiaip labai teisingai pasakyta, visiškai pasirašau. Požeminė perėja nėra blogas sprendimas, tačiau turi būti įrengta tinkamai, taip, kaip čia aprašėte. Tuomet nebus ir neveikiančių liftų, ir nesaugumo, ir problemų dviratininkams ir pan.Parašė tomtom Rodyti pranešimąKaina, mažiau vietos reikia, teoriškai patogiau pėstiesiams ir dviratininkams, nes galima tokiame pat plote įrengti su mažesniu gradientu (kelias gali eiti iškart virš lubų, kurios neprivalo būti labai aukštos, viadukas tuo tarpu turi clear'inti gana didelį aukštį.
Tik pas mus teisingai nemoka jų įrengti ir net turint biudžetą daromas ekonomiškas variantas, be to kadangi dalis gyventojų vis dar laukiniai, tai nelabai ir saugios ir sudėtinga jas prižiūrėti.
Teisingas sprendimas būtų įrenginėti požeminę perėją be laiptų ir įsikasant tik pusę reikalingo aukščio, kita pusė turėtų būti iškeliamas kelio reljefas, bet tokie darbai daug kainuoja, nes reikia pertiesti nemažą atkarpą kelio, tad geriausia įrenginėti vykdant gatvės rekonstrukciją. Pati perėja turi būti gana plati ir sudaryti įspūdį, kad tiesiog įrengtas automobilių viadukas. Taip pat reikia apšvietimo, visada veikiančių videokamerų ir perėjoje ir jos prieigose, nuolatinės priežiūros ir pan.
Komentuoti:

Komentuoti: