Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tokio idiotiško paaiškinimo dėl 2 metrų nenaudojamo pločio dar neteko girdėti - "Užbrūkšniuotas plotas šalia parkavimo vietų dabar leidžia saugiai išlipti iš automobilio ir saugiau pasiekti artimiausią šaligatvį"


    15min.lt 2023.04.23
    Naujai paženklinta gatvė Vilniaus Karoliniškėse: kokia tokio siaurinimo prasmė?
    Padarė, kad gatvė nekeitinėtų pločio. Aišku galėjo ir neplatinti per Lidl statybas, būtų daugiau vietos pėstiesiems, bet geriau vėliau negu niekada.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Nesuprantamas. Sudėjus plotį brūkšnių su dabartine parkavimo zona, tame pačiame plote būtų galima gauti daug įstrižų statymo vietų.
    Įstrižos/stačios vietos yra nepageidaujamos, nes neina normaliai matyti eismo išvažiuojant. Kaune visur kur buvo stačiai/kampu po gatvių remontų tampa lygiagrečiai.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Nesuprantamas. Sudėjus plotį brūkšnių su dabartine parkavimo zona, tame pačiame plote būtų galima gauti daug įstrižų statymo vietų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Ten statant Lidlą buvo padaryta greitėjimo juosta, kas yra idiotiška toje vietoje. Tai visiškai suprantamas yra jos užbrūkšniavimas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Padaryta, kad nereikėtų eiti per žolę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tokio idiotiško paaiškinimo dėl 2 metrų nenaudojamo pločio dar neteko girdėti - "Užbrūkšniuotas plotas šalia parkavimo vietų dabar leidžia saugiai išlipti iš automobilio ir saugiau pasiekti artimiausią šaligatvį"


    15min.lt 2023.04.23
    Naujai paženklinta gatvė Vilniaus Karoliniškėse: kokia tokio siaurinimo prasmė?
    Vilniaus Sausio 13-osios gatvėje atsirado naujas ženklinimas, kurį vietos gyventojai įvertino kaip nesuprantamą sprendimą, esą netarnausiantį nei automobiliams, nei dviračiams ar pėstiesiems. Tad kokia prasmė susiaurinti gatvę?
    Gatvių humanizavimui pritariantys miestiečiai tvirtina, jog sprendimas tinkamas, va tik informuoti Vilniaus savivaldybei nesiseka. Savivaldybė teigia, kad pokyčiai padaryti dėl saugumo.




    „Kas man gali paaiškinti to siaurinimo prasmę, kai parkuotis reikia viduryje gatvės, o užbrūkšniuota gatvės dalis nei dviračių takas, nei pėsčiųjų šaligatvis keistai susiaurėjantis?“ - rašoma vienoje Facebook grupėje

    Šiuo horizontalaus ženklinimo sprendimu be didesnių gatvės rekonstravimui reikalingų investicijų buvo pagerintas eismo saugumas: dabar išsukti iš kiemo saugiau, o Sausio 13-osios gatve abiem kryptimis važiuojantys automobiliai nebegali nepagrįstai smarkiai įsibėgėti. (...) Užbrūkšniuotas plotas šalia parkavimo vietų dabar leidžia saugiai išlipti iš automobilio ir saugiau pasiekti artimiausią šaligatvį“, – taip šį pokytį Karoliniškėse paaiškino Vilniaus miesto savivaldybė.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...e-787-2036982#

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Ar tikrai sklypas namo ribose?
    Realiai - jokio sklypo, nes jis tiesiog nebuvo deramai suformuotas. Kaip tuomet sakė Kadastre: "pas mus pusė Lietuvos dar nesuregistruota". Nežinau, kokia padėtis dabar. Bet štai kaimynas už tvoros neturi žemės dokumentų iki šiol.
    Naujamiestyje, tikiu, situacija aiškesnė.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Beje, paminėjus NŽT - berods šiais ar sekančiais metais savivaldybės turi perimti NŽT funkcijas žemei tvarkyti miesto ribose.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Ar tikrai sklypas namo ribose? Pas mus Naujamiestyje atvirkščiai - sklypas formuojamas su nemaža aikštele ir jau mes nesunkiai galime tvarkytis. Tiesą, jeigu sąlygos NŽT įvykdytos bus, bet niekas neprieštaravo, tai norm. Kitas reikalas, kad savivalda pati suformavo kaimyniją absoliučiai neracionaliai ir net nežinau, kas bus, jeigu mes tęsime darbus dėl sklypo formavimo, ar nesikirs kas nors,

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Čia kaip suprantu buvo prieš 10 metų, gal dabar jau būtų kitaip?
    Prieš kelioliką metų.
    Bet, matant, kad niekas Vilniuje nesikeičia (ar net blogėja), tai nedaryčiau tokios prielaidos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Čia kaip suprantu buvo prieš 10 metų, gal dabar jau būtų kitaip?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Matome dar vieną faktą, kad nelabai kas Vilniaus savivaldybei įdomu, kas sudėtingiau nei 2x2 ir nėra "grandioziška".
    Kodėl kai kuriuose provincijos miesteliuose (ne tokiuose turtinguose!) daug kas geriau sutvarkyta? Automobilių mažiau? Žmonės kitokie? Įstatymai kiti? Tikrai ne.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Valstybinėje žemėje. Kiek žinau, tai didžiajai daugumai daugiabučių, tokiame rajone kaip Lazdynai, žemė priklauso tik pastato pamatų ribose.
    Buvo numatyta įrengti ir sutvarkyti apie 20 parkavimo vietų. 60 vietų gal nelabai realu. Projektu taip buvo numatyta panaikinamą vaikų aikštelę įrengti šiek tiek toliau. Gyventojai buvo pasiruošę viską padaryti savo lėšomis.
    Matomai radome dar vieną priežastį formuoti sklypus?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Hmm, įdomią problemą kiti iškėlė - savivaldybė, galbūt dar kažkas neleidžia įsirengti kai patys gyventojai rodo iniciatyvą. Toks stabdymas yra labai blogai.
    O vietų neleido įsirengti privačiame sklype ar valstybinėje?
    Kiek buvo numatyta vietų - daugiau ar mažiau nei 1 vieta 1 butui?
    Valstybinėje žemėje. Kiek žinau, tai didžiajai daugumai daugiabučių, tokiame rajone kaip Lazdynai, žemė priklauso tik pastato pamatų ribose.
    Buvo numatyta įrengti ir sutvarkyti apie 20 parkavimo vietų. 60 vietų gal nelabai realu. Projektu taip buvo numatyta panaikinamą vaikų aikštelę įrengti šiek tiek toliau. Gyventojai buvo pasiruošę viską padaryti savo lėšomis.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Hmm, įdomią problemą kiti iškėlė - savivaldybė, galbūt dar kažkas neleidžia įsirengti kai patys gyventojai rodo iniciatyvą. Toks stabdymas yra labai blogai.

    O vietų neleido įsirengti privačiame sklype ar valstybinėje?
    Kiek buvo numatyta vietų - daugiau ar mažiau nei 1 vieta 1 butui?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Rieduti,
    Na štai jau gimsta kažkokios idėjos ką galima daryti. Pasiūlei paramos mechanizmą ir tai yra labai gerai, bet taip pat reikia ir baudavimio mechanizmo, nes kaip minėjau šią problemą reikia stambiu mastu spręsti, kad pagaliau išspręsti.

    Geru P vietų įrengimo / pagalbos mechanizmu tikėtina pasinaudos kiek - 20, 30, na gal 50 procentų kiemų, o kaip likę? O reikia visur išspręsti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Ot, tai stebuklas. Aš akumuliatorių taip kraudavausi iš 4 a., kai dar elektromobilių nė kvapo nebuvo.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Pas mane vienas kaimynas panašiai kraudavosi, bet dar "gražiau".
    Gyvena 3 aukšte, automobilį pasistato kuo arčiau namo ir gražia arką nuleidžia laidą iš balkono iki auto.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    laukiu „cyberpunk 2077“ stiliaus nuotraukos su elektromobiliu ant žolės su šalia padėtu susukamu prailgintoju
    Taip realiau negu tikėtis išganymo elektromobiliams daugiaaukščiame parkinge.

    Click image for larger version  Name:	EV_charging_Screenshot 2023-03-26 000109.jpg Views:	0 Size:	122,1 kB ID:	2039582

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kažkaip niekas nepažymi, kad po 2030m kai nebeliks naujų automobilių vdv,asmeninė parkavimo vieta pataps vertybė ir tie planuojamo daugiauaukščiai parkingai pataps aukso vertės, t.y. problema išsispręs pati
    laukiu „cyberpunk 2077“ stiliaus nuotraukos su elektromobiliu ant žolės su šalia padėtu susukamu prailgintoju

    Komentuoti:

Working...
X