Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Kas tas viskas? Nesuremontuojama danga, kad galėtų greičiau lėkti? Kas dar tas viskas?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-tamsoje-kodel

    Belgija yra viena iš valstybių, kurioje beveik visuose greitkeliuose sumontuotas apšvietimas. O Lietuvoje net ir pagrindinis kelias Vilnius–Kaunas yra apšviestas tik ruožais, pavyzdžiui, ties Grigiškėmis, Vieviu, Strošiūnais, Žiežmariais ir pan. Šalies vairuotojai ne kartą kėlė klausimą, ar minėtoje automagistralėje taip pat neplanuojama sumontuoti apšvietimo visur, esą tai užtikrintų didesnį eismo dalyvių saugumą, ypač rudenį ir žiemą. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) teigimu, tokių planų nėra.
    Aišku, apšvietimas gerai, bet gal reiktų pirma suremontuoti kelio dangą? Ir pagaliau sumomontuoti sektorinius greičio matuoklius? Susidaro įspūdis, kad tame kelyje viskas daroma tik tam, kad būtų galima su sportiniu automobiliu kuo greičiau lėkti antra juosta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte važiavau iš Kauno į Vilnių ir vėliau atgal. Veikė VISOS švieslentės, rodydamos įspėjamuosius ženklus, kad slidus kelias. Už Elektrėnų 3 iš eilės švieslentės ribojo greitį iki 90 km/h. Tas pats ir už Vievio. Už Grigiškių 2 švieslentės ribojo greitį iki 80 km/h. Tai yra, švieslentės atliko savo vaidmenį. Normaliomis sąlygomis jos nerodo nieko. Vairuotojų dėmesio ir neturi blaškyti jokie ženklai ar užrašai, jei to nereikia saugiam eismui užtikrinti. Čia iškart prisimenu Vilniaus didžiąsias švieslentes, kurios, jei nėra su eismo saugumu susijusios informacijos, rodo kokias nors nesąmones.

    Click image for larger version  Name:	20221220_212246.jpg Views:	171 Size:	75,5 kB ID:	2018745
    Ačiū už pasidalinimą nuotrauka.
    Per porą savaičių važiavau 3 kartus mašruytu V-K-V.

    Tie kintamos informacijos kelio ženklai tikrai padėjo. Jei dega "90" ar net "80", tai išties ten rimti reikalai ir nėra ko lakstyti; o jei tik įspėjimas apie slidumą - tai tik šiaip šlapia danga.
    Tik kas gali paaiškinti, kodėl visus tris kartu nuo Vilniaus iki Vievio iki Elektrėnų kelias būdavo prastai nuvalytas o toliau iki Kauno buvo jau normali šlapia autostrada.
    Dar toks pastebėjimas, kad esant prastam orui dėl intensyvesnio eismo (labiau nuvažinėta) ir gal dažnesnio valymo važiavimas A1 yra kur kas saugesnis nei A2 (kur per visą ilgį po atodrėkio yra 1,5 - 2,0 m. pločio tirpstančio sniego bala).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesiog aplaidumas.
    Kas galėtų paneigti kad tai korupcijos arba nusikalstamo aplaidumo apraiška?
    Galėtų bent jau dalykų kurie visiems ant akių nesufakapinti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Palaukit, taigi per pandemiją buvo žinios, kad sistema dar tik testuojama. Tai kiek laiko praėjo? Metai? Ir viskas sugedo?
    Be to, tai buvo viena iš sąlygų tam, kad pakelti kelio statusą į automagistralės lygį. Jei neveikia sistema, vėl pažeminame?
    Šiaip tai maniau, kad dar tų kintamų ženklų bus daugiau ir informatyvesnių, ir kad dar vyksta tolesnis diegimas
    Mačiau projektą, viskas jau įrengta, nebus papildomų elementų. Nebent koks atskiras projektas ant tų gembių pritvirtinti kokius nors greičio radarus, vid. greičio matuoklius, kad visam kelyje matuot kaip John norėtų (ir realiai nematau bėdos iki tam tikros ribos).

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    tai apie tai ir kalba - pinigai sukišti, projektas neveikia, baigsis garantija ir viso gero.
    Palaukit, taigi per pandemiją buvo žinios, kad sistema dar tik testuojama. Tai kiek laiko praėjo? Metai? Ir viskas sugedo?
    Be to, tai buvo viena iš sąlygų tam, kad pakelti kelio statusą į automagistralės lygį. Jei neveikia sistema, vėl pažeminame?
    Šiaip tai maniau, kad dar tų kintamų ženklų bus daugiau ir informatyvesnių, ir kad dar vyksta tolesnis diegimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nesuprantu kodėl negalėjo įrengti šalia kelio, reikėjo virš kelio. Nors A5 teko užmatyti šalia kelio.
    Šiaip su e. ženklais reikia elgtis atsargiai nes brangi priežiūra. Skandinavijoje teko užmatyt kai kur net atsisako e. ženklų dėl brangios priežiūros.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kaip tai sugedę, jei jie iš esmės nauji ir beveik neveikė?
    Matyt panašiai kaip dviračių takų apšvietimas Vilniuje: suinvestuoja dešimtis ar šimtus tūkstančių, viską įrengia, paveikia vieną savaitę ir po to atia atia. Niekas nei taiso, nei prisiima atsakomybę, nei pripažįsta nuosavybę. Tiesiog aplaidumas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    tai apie tai ir kalba - pinigai sukišti, projektas neveikia, baigsis garantija ir viso gero.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Kaip pavaziuoju pro tuos kintamuosius zenklus, tai tik viena kita pixeli, balta, raudona, ar zalia spalva rodo ir tiek. Jie jau ten kuri laika sugede yra, nezinau kas ten juos priziuri.
    Kaip tai sugedę, jei jie iš esmės nauji ir beveik neveikė?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Draarvys Rodyti pranešimą

    Šiaip jie turėtų veikti visą parą, jei nėra pakitimų tai turėtų rodyti esamą leistiną greitį. Tam jie ir įdiegti, ir būtent tas taupymas nervina, o ne taupymas
    Kaip pavaziuoju pro tuos kintamuosius zenklus, tai tik viena kita pixeli, balta, raudona, ar zalia spalva rodo ir tiek. Jie jau ten kuri laika sugede yra, nezinau kas ten juos priziuri.

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    kai ženklai įjungiami 6 valandoms per metus, ir tai ne visi veikia, ar tai ne išmesti į balą pinigai?
    Šiaip jie turėtų veikti visą parą, jei nėra pakitimų tai turėtų rodyti esamą leistiną greitį. Tam jie ir įdiegti, ir būtent tas taupymas nervina, o ne taupymas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apie kintamos informacijos ženklus yra atskira tema - ten jau vyksta diskusija apie tai
    https://www.miestai.net/forumas/foru...e4

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    O kurioj čia vietoj švaistoma?
    kai ženklai įjungiami 6 valandoms per metus, ir tai ne visi veikia, ar tai ne išmesti į balą pinigai?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    2022-11-17 teko važiuoti į Vilnių, pao ilgo laiko vėl buvo įjungtos kintamų ženklų lentos. Pastebėjau vienoje vietoje neveikiančius ir vienoje vietoje buvo lentos rodančios tik atsitiktinius pikselius.
    Vakare grįžtan vėl buvo visi ženklai išjungti. Manau reiktų kreiptis į prokuratūrą dėl LAKD švaistomų mūsų pinigų.

    Click image for larger version

Name:	a1_ženklai_IMG20221117105452.jpg
Views:	897
Size:	188,2 kB
ID:	2006355
    O kurioj čia vietoj švaistoma?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    2022-11-17 teko važiuoti į Vilnių, pao ilgo laiko vėl buvo įjungtos kintamų ženklų lentos. Pastebėjau vienoje vietoje neveikiančius ir vienoje vietoje buvo lentos rodančios tik atsitiktinius pikselius.
    Vakare grįžtan vėl buvo visi ženklai išjungti. Manau reiktų kreiptis į prokuratūrą dėl LAKD švaistomų mūsų pinigų.

    Click image for larger version

Name:	a1_ženklai_IMG20221117105452.jpg
Views:	897
Size:	188,2 kB
ID:	2006355

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Esu kelis metus kone kasdien kursavęs Vilnius-Kaunas-Vilnius, tai nepasakyčiau, kad kelias nesaugus, gal tik atkarpa ties Rumšiškėm link Kauno prastoka, visa kita, įskaitant eismo intensyvumą, lakstūnus, sakyčiau vienas geriausių LT kelių. 140km/h važiuodamas antra juosta, gan retai trauktis į pirmą juostą tekdavo.
    prieš porą dienų per lietų pirma juosta su provėžom buvo nesaugi žymiau daugiau atkarpų. Tai antra juosta tekdavo važiuoti grynai dėl saugumo gal 30-40 proc kelio.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Esu kelis metus kone kasdien kursavęs Vilnius-Kaunas-Vilnius, tai nepasakyčiau, kad kelias nesaugus, gal tik atkarpa ties Rumšiškėm link Kauno prastoka, visa kita, įskaitant eismo intensyvumą, lakstūnus, sakyčiau vienas geriausių LT kelių. 140km/h važiuodamas antra juosta, gan retai trauktis į pirmą juostą tekdavo.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip įdomu, kodėl A1 Vilnius-Kaunas vengiama daryti vidutinio greičio ruožus? Juk realiai tai pavojingesnis kelias, nei tarkim A2. Bet kurią dieną pravažiavus A1 sutiksim belenkiek psichų ir kelių vištgaidžių už vairo, kuriems šitie vaistukai labai gerai veikia.
    gal nesiekia avaringumo?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Automagistrales aš kaip tik svarstyčiau daryti neribojamo greičio - eiti Vokietijos keliu arba link to. Jei riboti, tuomet bent pvz 150 kmh ribą pasiekti leistiną.
    Gerose ruožuose - 140 km/h
    Prastesnės kokybės - 90/110 km/h

    Pamąsčiau, kad John variantas man patinka su Lietuvos ekspresovkizacija ir 120 km/h visus metus (dabar 110 km/h žiemą, 130 km/h vasarą)
    Mūsų greitkeliai labai primena prancūzų voie ekspress lygio kelius, ypač Kaunas-Vilnius.

    Lenkai lyg neplanuoja atsisakyti savo esamos greitkelių ir autostradų skirstymo tvarkos. Į Lietuvą irgi veda droga ekspresowa S61.

    Kaunas-Vilnius būtų žalia autostrada 140 km/h jei visas būtų išplatintas iki 6 juostų, apmažintas įvažiavimų ir išvažiavimų skaičius (įskaitant degalines), perdaryti išvažiavimų/įvažiavimų posūkių spinduliai. Tik tas labai negreitai būtų, dabar metinis paros eismo intensyvumas kažkur vidutiniškai 20-25k, kai 6 juostoms reiktų bent Kauno aplinkkelio srautų (bent 35k, gal net daugiau)
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.08, 18:39.

    Komentuoti:

Working...
X