Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Fish-Bone Rodyti pranešimą

    Prie to paties bardako - gal kas gali pakomentuoti, kur baigiasi 80km/h apribojimas ties sudegusiu Bajorkiemiu važiuojant Vilniaus kryptimi? Važiuojant link Kauno viskas aišku - už tilto yra ženklas
    Už buvusio posūkio į Bajorkiemį, nes prie jo vis dar yra pastatytas ženklas 507 „Eismo kryptys sankryžoje“ (rodo, kad dvi juostos tiesiai, ir viena į dešinę), o kaip žinoma, greičio apribojamai galioja iki sankryžos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Važiuoji 90 km/h ir daugmaž ramu

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

    Šitą dilemą ir aš sprendžiau Manau pamiršo kažkas ženklą. Teoriškai gaunasi, kad nuo tilto iki viaduko į Grabuciškes reikėtų važiuoti 80 km/h
    Turbūt šimtai sprendė tą pačią dilemą. Aš tai išsprendžiau pasitikėdamas Waze navigacija, tikiuosi ten teisingai pažymėtas taškas kur ženklas turėtų teoriškai stovėt.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Fish-Bone Rodyti pranešimą

    Prie to paties bardako - gal kas gali pakomentuoti, kur baigiasi 80km/h apribojimas ties sudegusiu Bajorkiemiu važiuojant Vilniaus kryptimi? Važiuojant link Kauno viskas aišku - už tilto yra ženklas
    Šitą dilemą ir aš sprendžiau Manau pamiršo kažkas ženklą. Teoriškai gaunasi, kad nuo tilto iki viaduko į Grabuciškes reikėtų važiuoti 80 km/h

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Buvo minėta kad užbaigs iki metų pabaigos, bet ar yra tiksli data? Ten kartais gaunasi avarinės situacijos kai vieni laikosi 50-90 km/h ribojimų, o kiti jau užskaito 130 km/h.
    Prieš savaitę važiavau, taip ir likau nesupratęs kelio ženklinimo. Ženklai padrikai išmėtyti, yra ruožų kur nėra jokio žymėjimo, o kažkuriam šalutiniam kely matosi žalias ženklas "Autostrados pabaiga", nors pačiame A1 nebuvo. Tikiuosi nematuoja vidutinio greičio :-/

    Komentuoti:


  • Fish-Bone
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Jei ten būtų normaliai sustatyti tie laikini greičio ribojimo ženklai, problemos nebūtų. Bet dabar ten pilna vietų, kur visiškai neaišku, kokiu greičiu važiuoti ir kur pasibaigia laikinas ribojimas. Tokią betvarkę su laikinu ženklinimu retai tenka matyti. Ir tai beveik per visą 90km atkarpą.
    Prie to paties bardako - gal kas gali pakomentuoti, kur baigiasi 80km/h apribojimas ties sudegusiu Bajorkiemiu važiuojant Vilniaus kryptimi? Važiuojant link Kauno viskas aišku - už tilto yra ženklas

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Jei ten būtų normaliai sustatyti tie laikini greičio ribojimo ženklai, problemos nebūtų. Bet dabar ten pilna vietų, kur visiškai neaišku, kokiu greičiu važiuoti ir kur pasibaigia laikinas ribojimas. Tokią betvarkę su laikinu ženklinimu retai tenka matyti. Ir tai beveik per visą 90km atkarpą.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Buvo minėta kad užbaigs iki metų pabaigos, bet ar yra tiksli data? Ten kartais gaunasi avarinės situacijos kai vieni laikosi 50-90 km/h ribojimų, o kiti jau užskaito 130 km/h.
    Tai galima lapkričio 1 skelbti pabaigą kartu su 110 įvedimu ir turėti dar laiko iki balandžio

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Buvo minėta kad užbaigs iki metų pabaigos, bet ar yra tiksli data? Ten kartais gaunasi avarinės situacijos kai vieni laikosi 50-90 km/h ribojimų, o kiti jau užskaito 130 km/h.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelios nuotraukos iš autostrados Vilnius - Kaunas
    Foto 2021.10

    Reikia pratintis prie žalių kelio ženklų


    Antakalnio mazgas (70 km)


    Tiltas per Kruną (Kauno marių įlanką)




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rangovas UAB Tilsta vieną konkursą laimėjo pats, bet kitą konkursą sėkmingai apskundė ir sustabdė.

    VZ.LT 2021.10.22
    „Tilsta“ gavo 10,5 mln. Eur užsakymą iš Kelių direkcijos rekonstruoti viaduką Vievyje
    Infrastruktūros grupei „Fegda“ priklausanti tiltų ir viadukų statybos UAB „Tilsta“ gavo beveik 10,5 mln. Eur vertės Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) užsakymą rekonstruoti vadinamąjį Paparčių viaduką bei aplinkinius kelius.
    Rekonstruojama skirtingų lygių sankryža yra Elektrėnų savivaldybėje, magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 39,110 km. Anot LAKD, viaduko būklė – prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, kuriuo šiuo metu ribojama sunkiasvorio transporto priemonių masė.
    (....)

    Dar vienas viadukas, Vilnius–Panevėžys pradžioje, ties posūkiu į Tarandę Vilniuje, magistralės vis dar laukia rekonstrukcijos. Rugsėjo pabaigoje teismas konstatavo, kad statybos konkursas turi būti rengiamas iš naujo, nes konkurso organizatorė LAKD parengė neaiškų pirkimo sąlygų projektą. Konkursą teismui apskundusi „Tilsta“ tuomet teigė, jog dėl brėžinių neatitikimų techniniame darbo projekte tiekėjai negali įvertinti darbų kainos ir apimties.

    www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz7A1goCznH
    UAB Tilsta dalyvavo ir Panevėžio aplinkkelio viaduko (A9 - A17) istorijoje
    Lrytas.lt 2020.08.28
    Pusiau skustą, pusiau luptą viaduko rekonstrukciją rangovas daryti atsisakė, o valdininkai tempia laiką
    Pasiūlė gerokai mažesnę kainą
    Vykdant Panevėžio aplinkkelio rekonstrukciją Nausodės viaduką buvo numatyta tik šiek tiek paremontuoti: nudažyti turėklus, pakeisti asfalto dangą. Tačiau įdėmiau viaduką apžiūrėję specialistai pastebėjo, kad jo laikančiosios konstrukcijos yra pažeistos ir turi didelių defektų. Kadangi šių defektų kosmetiniu remontu pašalinti nebuvo įmanoma, buvo nuspręsta atlikti viaduko rekonstrukciją: iš esmės jį perstatyti ir išplatinti. Pernai rudenį buvo paskelbtas viešas viaduko rekonstrukcijos darbų pirkimo konkursas, kurį pasiūliusi milijonu eurų mažesnę kainą laimėjo UAB „Tilsta“.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...laika-16115687

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Atrodo nelabai normalu kai greitkelyje jau turbūt 3 mėnesiai kaip praardyta apsauginė tvorelė. Manau kad tokioje padidinto pavojingumo zonoje turėtų per savaitę susitvarkyt: iškasei, išbetonavai ir po savaitės jau atramą statai.
    Ir dar prabudo dabar ties kibinine platinimu užsiimt. Keista kad to nepadarė, kai viską platino prieš 2 metus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Lenkijai pabaigus iki sienos greitkelį, bei mums jį nuvedus iki sienos, manau visai pastebimai dar paaugs srautas tarp Vilniaus ir Kauno. Aišku tai nebus itin aukšti skaičiai, tačiau migruojantis srautas tarp Vilniaus ir Lenkijos tikrai juntamas nemažas.
    Tai mūsų A1 Vilnius - Kaunas patobulinimai tikrai laiku ir norėtųsi jų dar daugiau.
    Taip nesinorėjo palikti Vilnius-Kaunas tokio kaip buvo iki remontų.

    Iš esmės reikėtų įvažų, nuovažų apjungimo ties Karčiupiu, Elektrėnais ir tarp Vilniaus ir Vievio ir būtų palyginti padori autostrada. Galbūt ilgi jungiamieji keliai yra per didelė investicija, kai tais jungiamaisis keliais naudosis mažiau mašinų nei žvyrkeliais, kurių niekada artimiausiu metu neasfaltuos dėl mažo eismo.

    Taip pat būtų reikalingas Pietrytinis Kauno aplinkkelis, kuris būtų kaip Vilniaus vakarinis aplinkkelis tik neturėtų tų meniškų tarybinių dobilų.

    A5 tikrai reikėtų sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, o tolesni ruožai link Varšuvos, Berlyno jau atlieka savo darbą praktiškai puikiai
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.09.07, 19:19.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Lenkijai pabaigus iki sienos greitkelį, bei mums jį nuvedus iki sienos, manau visai pastebimai dar paaugs srautas tarp Vilniaus ir Kauno. Aišku tai nebus itin aukšti skaičiai, tačiau migruojantis srautas tarp Vilniaus ir Lenkijos tikrai juntamas nemažas.
    Tai mūsų A1 Vilnius - Kaunas patobulinimai tikrai laiku ir norėtųsi jų dar daugiau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Užduotį supratom, tuoj viską išspręsim! Nurodykit prašau adresą Vilniuje iki kurio norėtumėt važiuoti 130 km/h greičiu.
    Sarkazmas sarkazmu, bet ganėtinai liūdnai atrodo tas mazgas. Tiek nusukimas iš A1 link Gariūnų, tiek iš Gariūnų link Kauno. Jei antras chaosas gal ir išsispręstų pastačius Gariūnų viaduką ir davus daug vietos ramiai persirikiuoti. Tai eilutė išsukt iš A1 nuo Maximos bazės piko metu turbūt dar ilgai nedings.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Papildau, jau nuo rytojaus bus pradėtas viaduko projektavimas šioje vietoje, prie kurio sutiko prisidėti Lidl kaip arčiausiai esantis.
    p.s. beje tai vienintelis šviesoforas nuo gal Baltarusijos iki Klaipėdos. Kitą išnaikino Liepkalnio sąnkryžoje. Manyčiau reikėtų paskelbti kultūros paveldo objektu ir nieko nekeisti. Kas čia bus jei neliks nei vieno šviesoforo, bus kaip koks Kairas. Siūlau surengti 09.10 šviesoforo palaikymo mitingą Gariūnuose.
    Šūkis - jokių viadukų, jais plinta pabėgėliai ir ligos, tai tautos genocidas. Išsaugokime šviesoforą!
    Paskutinis taisė Arunasx; 2021.09.06, 07:37.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
    Gal kas galėtų paaiškinti automagistralės Vilnius-Kaunas logiką? Greitis padidintas nuo 110 iki 130, bet įsūdytas šviesoforas Gariūnuose, prie kurio prarandi laiką, kurį turėtum laimėti didindamas greitį. Gerai, kad išvažiavimas į Minską jau be šviesoforo, bet argi išvažiavimas į Kauną mažiau svarbus? Gal ir gerai, kad aplinkelis prie Gariūnų turi dvi juostas į Trakus (nors neužilgo pereina į vienos juosto kelią), bet visiškai nesuprantama, kodėl iš aplinkelio į Kauną yra viena juosta (greitis 50 km), nors toliau 130 km? Kodėl pagrindinė autostrada 2+2 į Vilnių įvažiuoja 1+1, greitis nuo 130 pereina į 50 sudarydamas spūstis Vilniaus prieigose? Gal kas pažįstate kelių projektuotojus, ar susisiekimo ministerijos specialistus, kurie galėtų tai paaiškinti?
    Užduotį supratom, tuoj viską išspręsim! Nurodykit prašau adresą Vilniuje iki kurio norėtumėt važiuoti 130 km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • utomnes
    replied
    Gal kas galėtų paaiškinti automagistralės Vilnius-Kaunas logiką? Greitis padidintas nuo 110 iki 130, bet įsūdytas šviesoforas Gariūnuose, prie kurio prarandi laiką, kurį turėtum laimėti didindamas greitį. Gerai, kad išvažiavimas į Minską jau be šviesoforo, bet argi išvažiavimas į Kauną mažiau svarbus? Gal ir gerai, kad aplinkelis prie Gariūnų turi dvi juostas į Trakus (nors neužilgo pereina į vienos juosto kelią), bet visiškai nesuprantama, kodėl iš aplinkelio į Kauną yra viena juosta (greitis 50 km), nors toliau 130 km? Kodėl pagrindinė autostrada 2+2 į Vilnių įvažiuoja 1+1, greitis nuo 130 pereina į 50 sudarydamas spūstis Vilniaus prieigose? Gal kas pažįstate kelių projektuotojus, ar susisiekimo ministerijos specialistus, kurie galėtų tai paaiškinti?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nestoja ten autobusai. Yra stotelės mieste ir visi, kurie stoja Elektrėnuose, užsuka.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O Kaune ties Petrašiūnų stotelėmis taip ir nepastatė... Ten kur kas reikalingesnis pėsčiųjų tiltas, nei Elektrėnuose. Kur ten kas eis į laukus?​
    Laukiam vis tos Petrašiūnų sankryžos rekonstrukcijos, kur jungiamaisiais keliais turėtų sujungti degalines, stoteles ir tarp stotelių pastatyti viaduką. Tikrai norėtųsi kuo greitesnės pradžios.

    Po Petrašiūnų lauks Biruliškės.

    Kas liečia Elektrėnus, ar tik ne dėl to, kad Kauno kryptimi autobusai stoja degalinėje priešingoje autostrados pusėje? Bent jau mačiau autobusų stoties ženklą. Tas sukinėjimasis ties Elektrėnais tikrai įgrįsta, jei važinėji tais autobusais dažnai.

    Komentuoti:

Working...
X