Parašė Fish-Bone
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Šitą dilemą ir aš sprendžiau Manau pamiršo kažkas ženklą. Teoriškai gaunasi, kad nuo tilto iki viaduko į Grabuciškes reikėtų važiuoti 80 km/h
Komentuoti:
-
Parašė Fish-Bone Rodyti pranešimą
Prie to paties bardako - gal kas gali pakomentuoti, kur baigiasi 80km/h apribojimas ties sudegusiu Bajorkiemiu važiuojant Vilniaus kryptimi? Važiuojant link Kauno viskas aišku - už tilto yra ženklas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąBuvo minėta kad užbaigs iki metų pabaigos, bet ar yra tiksli data? Ten kartais gaunasi avarinės situacijos kai vieni laikosi 50-90 km/h ribojimų, o kiti jau užskaito 130 km/h.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąJei ten būtų normaliai sustatyti tie laikini greičio ribojimo ženklai, problemos nebūtų. Bet dabar ten pilna vietų, kur visiškai neaišku, kokiu greičiu važiuoti ir kur pasibaigia laikinas ribojimas. Tokią betvarkę su laikinu ženklinimu retai tenka matyti. Ir tai beveik per visą 90km atkarpą.
Komentuoti:
-
Jei ten būtų normaliai sustatyti tie laikini greičio ribojimo ženklai, problemos nebūtų. Bet dabar ten pilna vietų, kur visiškai neaišku, kokiu greičiu važiuoti ir kur pasibaigia laikinas ribojimas. Tokią betvarkę su laikinu ženklinimu retai tenka matyti. Ir tai beveik per visą 90km atkarpą.
Komentuoti:
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąBuvo minėta kad užbaigs iki metų pabaigos, bet ar yra tiksli data? Ten kartais gaunasi avarinės situacijos kai vieni laikosi 50-90 km/h ribojimų, o kiti jau užskaito 130 km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Buvo minėta kad užbaigs iki metų pabaigos, bet ar yra tiksli data? Ten kartais gaunasi avarinės situacijos kai vieni laikosi 50-90 km/h ribojimų, o kiti jau užskaito 130 km/h.
Komentuoti:
-
Kelios nuotraukos iš autostrados Vilnius - Kaunas
Foto 2021.10
Reikia pratintis prie žalių kelio ženklų
Antakalnio mazgas (70 km)
Tiltas per Kruną (Kauno marių įlanką)
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Rangovas UAB Tilsta vieną konkursą laimėjo pats, bet kitą konkursą sėkmingai apskundė ir sustabdė.
VZ.LT 2021.10.22
„Tilsta“ gavo 10,5 mln. Eur užsakymą iš Kelių direkcijos rekonstruoti viaduką Vievyje
Infrastruktūros grupei „Fegda“ priklausanti tiltų ir viadukų statybos UAB „Tilsta“ gavo beveik 10,5 mln. Eur vertės Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) užsakymą rekonstruoti vadinamąjį Paparčių viaduką bei aplinkinius kelius.
Rekonstruojama skirtingų lygių sankryža yra Elektrėnų savivaldybėje, magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 39,110 km. Anot LAKD, viaduko būklė – prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, kuriuo šiuo metu ribojama sunkiasvorio transporto priemonių masė.
(....)
Dar vienas viadukas, Vilnius–Panevėžys pradžioje, ties posūkiu į Tarandę Vilniuje, magistralės vis dar laukia rekonstrukcijos. Rugsėjo pabaigoje teismas konstatavo, kad statybos konkursas turi būti rengiamas iš naujo, nes konkurso organizatorė LAKD parengė neaiškų pirkimo sąlygų projektą. Konkursą teismui apskundusi „Tilsta“ tuomet teigė, jog dėl brėžinių neatitikimų techniniame darbo projekte tiekėjai negali įvertinti darbų kainos ir apimties.
www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz7A1goCznH
Lrytas.lt 2020.08.28
Pusiau skustą, pusiau luptą viaduko rekonstrukciją rangovas daryti atsisakė, o valdininkai tempia laiką
Pasiūlė gerokai mažesnę kainą
Vykdant Panevėžio aplinkkelio rekonstrukciją Nausodės viaduką buvo numatyta tik šiek tiek paremontuoti: nudažyti turėklus, pakeisti asfalto dangą. Tačiau įdėmiau viaduką apžiūrėję specialistai pastebėjo, kad jo laikančiosios konstrukcijos yra pažeistos ir turi didelių defektų. Kadangi šių defektų kosmetiniu remontu pašalinti nebuvo įmanoma, buvo nuspręsta atlikti viaduko rekonstrukciją: iš esmės jį perstatyti ir išplatinti. Pernai rudenį buvo paskelbtas viešas viaduko rekonstrukcijos darbų pirkimo konkursas, kurį pasiūliusi milijonu eurų mažesnę kainą laimėjo UAB „Tilsta“.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...laika-16115687
Komentuoti:
-
Atrodo nelabai normalu kai greitkelyje jau turbūt 3 mėnesiai kaip praardyta apsauginė tvorelė. Manau kad tokioje padidinto pavojingumo zonoje turėtų per savaitę susitvarkyt: iškasei, išbetonavai ir po savaitės jau atramą statai.
Ir dar prabudo dabar ties kibinine platinimu užsiimt. Keista kad to nepadarė, kai viską platino prieš 2 metus.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąLenkijai pabaigus iki sienos greitkelį, bei mums jį nuvedus iki sienos, manau visai pastebimai dar paaugs srautas tarp Vilniaus ir Kauno. Aišku tai nebus itin aukšti skaičiai, tačiau migruojantis srautas tarp Vilniaus ir Lenkijos tikrai juntamas nemažas.
Tai mūsų A1 Vilnius - Kaunas patobulinimai tikrai laiku ir norėtųsi jų dar daugiau.
Iš esmės reikėtų įvažų, nuovažų apjungimo ties Karčiupiu, Elektrėnais ir tarp Vilniaus ir Vievio ir būtų palyginti padori autostrada. Galbūt ilgi jungiamieji keliai yra per didelė investicija, kai tais jungiamaisis keliais naudosis mažiau mašinų nei žvyrkeliais, kurių niekada artimiausiu metu neasfaltuos dėl mažo eismo.
Taip pat būtų reikalingas Pietrytinis Kauno aplinkkelis, kuris būtų kaip Vilniaus vakarinis aplinkkelis tik neturėtų tų meniškų tarybinių dobilų.
A5 tikrai reikėtų sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, o tolesni ruožai link Varšuvos, Berlyno jau atlieka savo darbą praktiškai puikiaiPaskutinis taisė PoDV; 2021.09.07, 19:19.
Komentuoti:
-
Lenkijai pabaigus iki sienos greitkelį, bei mums jį nuvedus iki sienos, manau visai pastebimai dar paaugs srautas tarp Vilniaus ir Kauno. Aišku tai nebus itin aukšti skaičiai, tačiau migruojantis srautas tarp Vilniaus ir Lenkijos tikrai juntamas nemažas.
Tai mūsų A1 Vilnius - Kaunas patobulinimai tikrai laiku ir norėtųsi jų dar daugiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Užduotį supratom, tuoj viską išspręsim! Nurodykit prašau adresą Vilniuje iki kurio norėtumėt važiuoti 130 km/h greičiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Papildau, jau nuo rytojaus bus pradėtas viaduko projektavimas šioje vietoje, prie kurio sutiko prisidėti Lidl kaip arčiausiai esantis.
p.s. beje tai vienintelis šviesoforas nuo gal Baltarusijos iki Klaipėdos. Kitą išnaikino Liepkalnio sąnkryžoje. Manyčiau reikėtų paskelbti kultūros paveldo objektu ir nieko nekeisti. Kas čia bus jei neliks nei vieno šviesoforo, bus kaip koks Kairas. Siūlau surengti 09.10 šviesoforo palaikymo mitingą Gariūnuose.
Šūkis - jokių viadukų, jais plinta pabėgėliai ir ligos, tai tautos genocidas. Išsaugokime šviesoforą!Paskutinis taisė Arunasx; 2021.09.06, 07:37.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąGal kas galėtų paaiškinti automagistralės Vilnius-Kaunas logiką? Greitis padidintas nuo 110 iki 130, bet įsūdytas šviesoforas Gariūnuose, prie kurio prarandi laiką, kurį turėtum laimėti didindamas greitį. Gerai, kad išvažiavimas į Minską jau be šviesoforo, bet argi išvažiavimas į Kauną mažiau svarbus? Gal ir gerai, kad aplinkelis prie Gariūnų turi dvi juostas į Trakus (nors neužilgo pereina į vienos juosto kelią), bet visiškai nesuprantama, kodėl iš aplinkelio į Kauną yra viena juosta (greitis 50 km), nors toliau 130 km? Kodėl pagrindinė autostrada 2+2 į Vilnių įvažiuoja 1+1, greitis nuo 130 pereina į 50 sudarydamas spūstis Vilniaus prieigose? Gal kas pažįstate kelių projektuotojus, ar susisiekimo ministerijos specialistus, kurie galėtų tai paaiškinti?
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas galėtų paaiškinti automagistralės Vilnius-Kaunas logiką? Greitis padidintas nuo 110 iki 130, bet įsūdytas šviesoforas Gariūnuose, prie kurio prarandi laiką, kurį turėtum laimėti didindamas greitį. Gerai, kad išvažiavimas į Minską jau be šviesoforo, bet argi išvažiavimas į Kauną mažiau svarbus? Gal ir gerai, kad aplinkelis prie Gariūnų turi dvi juostas į Trakus (nors neužilgo pereina į vienos juosto kelią), bet visiškai nesuprantama, kodėl iš aplinkelio į Kauną yra viena juosta (greitis 50 km), nors toliau 130 km? Kodėl pagrindinė autostrada 2+2 į Vilnių įvažiuoja 1+1, greitis nuo 130 pereina į 50 sudarydamas spūstis Vilniaus prieigose? Gal kas pažįstate kelių projektuotojus, ar susisiekimo ministerijos specialistus, kurie galėtų tai paaiškinti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nestoja ten autobusai. Yra stotelės mieste ir visi, kurie stoja Elektrėnuose, užsuka.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO Kaune ties Petrašiūnų stotelėmis taip ir nepastatė... Ten kur kas reikalingesnis pėsčiųjų tiltas, nei Elektrėnuose. Kur ten kas eis į laukus?
Po Petrašiūnų lauks Biruliškės.
Kas liečia Elektrėnus, ar tik ne dėl to, kad Kauno kryptimi autobusai stoja degalinėje priešingoje autostrados pusėje? Bent jau mačiau autobusų stoties ženklą. Tas sukinėjimasis ties Elektrėnais tikrai įgrįsta, jei važinėji tais autobusais dažnai.
Komentuoti:
Komentuoti: