Marių g. požeminis sujungimas po geležinkeliu su Palemono gatve.
Nuo Marių g. Tiksliau, čia ir yra Marių g.
Matosi kišenės stotelei. Turbūt į čia bus iškeldinta Pervažos stotelė. Įdomu, kaip bus pavadinta ši stotelė. Siūlau neįprastą - "Palemono fortas"
Čia prasidės tunelis.
Vaizdas iš kitos pusės, nuo Palemono gatvės. Čia jau matosi suformuotas geležinkelio viadukas. Pagal planą rudenį (nuo spalio mėn.) turėtų juo paleist traukinių eismą. Spėju paskui imsis tos dalies, kurios dar nepradėjo kasti ir paleis visą tranzitą per Kauno geležinkelio stotį.
Nusileidimas į viaduką. Šonuose bus suformuotos vienpusio eismo jungtys į Palemono g. tęsinį link Apaščios gatvės.
Kai atidarys šią sankryžą, esama pervaža, jungianti Palemono g. ir Marių g. bus uždaryta.
Noriu tikėtis, kad sutvarkys ir dar nesutvarkytą Palemono g. atkarpą, atsiras šaligatvių jungtys su Ateities pl. šaligatviais ir Palemonas turės normalų pėsčiųjų (dviračių) susisiekimą su miestu.
Netgi Petrašiūnų aplinkkelį (naujas kelias tarp Ateities pl. ir Kauno HE'so) planuoja po 1 juostą į kiekvieną pusę su galimybe platinti ateityje.
Jeigu platins, tai rajono pusėje turbūt bus kažkas panašesnio į ruožą Kaunas-Marijampolė: triukšmo sienos ir jungiamieji keliai, vis tiek toks kaip ir tranzitinis kelias tarp Europos ir Vilniaus turėtų gautis, tai būtų keista jei įgyvendintų kažką panašaus kaip išplatintas ruožas Vilniaus riba-Nemenčinė. Kiek mačiau Kauno pietrytinio aplinkkelio planus Kauno miesto ribose, tai visur susisiekimas tik per skirtingo lygio sankryžas. Miesto pusėje turbūt irgi bent jau triukšmo sienomis (jei tvarkingai) pasirūpinti. Užmiestyje greitis gali būti iki 120 km/h, o miesto teritorijoje max 90 km/h greitis.
Į vakarus nuo tilto ties Jiesia per Rail Baltica geležinkelį yra Kauno rajonas (kelias priklauso LAKD), o rytus nuo tilto - Kauno miestas (kelią prižiūri Kauno miesto savivaldybė).
Sveiki,
Gal kas turite žinių, ar atkarpoje Garliava-Rokai planuojama 2 eismo juostos ar 4 ?
Planuoju pirkti būstą šioje atkarpoje netoli kelio, bet truputį neramu dėl triukšmo ir taršos. Manau jei 2 eismo juostos dar kentėti galima, bet jei bus 4 bus jau per daug.
Pagal pateiktą žemėlapį atrodo, kad darbai šioje atkarpoje jau baigti, bet kitur randu informacijos dėl 4 eismo juostų. Savivaldybė siunčia į kelių direkciją, bet ten informacijos negavau.
Kažkada vistiek bus 4 eismo juostų, bet įrengs garso sienas jeigu namai bus prie pat. Tai tas ant to.
Sveiki,
Gal kas turite žinių, ar atkarpoje Garliava-Rokai planuojama 2 eismo juostos ar 4 ?
Planuoju pirkti būstą šioje atkarpoje netoli kelio, bet truputį neramu dėl triukšmo ir taršos. Manau jei 2 eismo juostos dar kentėti galima, bet jei bus 4 bus jau per daug.
Pagal pateiktą žemėlapį atrodo, kad darbai šioje atkarpoje jau baigti, bet kitur randu informacijos dėl 4 eismo juostų. Savivaldybė siunčia į kelių direkciją, bet ten informacijos negavau.
Pėsčiųjų tunelis ties ugniakuro gatve, spėju toks lygus nes čia jau jo viršus - t.y. tunelis jau padarytas.. o toliau matosi įėjimas..
nuo palemono dabar galima bus nuvykti per vieną tunelį į palemono, naktigonės, ugniakuro gatves, tada per šį tunelį vėl išlįsti r. kalantos gatvėje ir laisvai pasiekti jachtklubą, pažaislį, petrašiūnus ar vičiūnus, panemunę - bus puiki dviračių trąsa.
p.s. anksčiau taip pat buvo galima tą padaryti, tik kad reikėjo pasistumti šalia 15m gylio šlaito/slėnio kur paskutinėje foto..
Tunelis virš pietrytinio aplinkkelio, laikina chemijos g. tąsa, rail baltica vėžės tiesimas, pelkės nusausinimas - viskas viename.
p.s. aprašymai po foto
Manau patiems petrašiūnams lengviau su tuo tuneliu šone (aišku kai tik baigs aplinkelį) - nukris daug bereikalingų važiuotojų ir į PC Šilas išvis vorele galės eiti nes aš kiek metų pastebiu jog ne pervaža piko metu sudaro spūstis o tas žiedas su prieš jį esančia perėja ir bambalių einančiais vietiniais, kurie neturi mados būreliu per perėją eiti, taip ir stovi ateities plentas laukdamas kol 2-4metrų tarpais žmonės palengva į PC ir iš jo vaikšto po darbo... būtų šviesoforinė perėja su mygtuku - jaučiu net tunelio nereikėtų. tik tiek kad žiedas dar pakankamai apkrautas..
Manau patiems petrašiūnams lengviau su tuo tuneliu šone (aišku kai tik baigs aplinkelį) - nukris daug bereikalingų važiuotojų ir į PC Šilas išvis vorele galės eiti nes aš kiek metų pastebiu jog ne pervaža piko metu sudaro spūstis o tas žiedas su prieš jį esančia perėja ir bambalių einančiais vietiniais, kurie neturi mados būreliu per perėją eiti, taip ir stovi ateities plentas laukdamas kol 2-4metrų tarpais žmonės palengva į PC ir iš jo vaikšto po darbo... būtų šviesoforinė perėja su mygtuku - jaučiu net tunelio nereikėtų. tik tiek kad žiedas dar pakankamai apkrautas..
Šiuolaikiniam pasaulyje miestai stengiasi vietinį miesto srautą atriboti aplinkkelių. Šiuo atveju turėjo būti atribotas miesto vietinis eismas nuo pietrytinio aplinkkelio, kuriuo pagrinde judės tranzitinis eismas iš Via Balticos, Prienų, Birštono į Vilniaus pusę ir atvirkščiai. Tokia ir yra aplinkkelių paskirtis.
Tai taip ir bus, iš vietinio srauto (Chemijos g.) galėsi įvažiuoti į aplinkelį ir vėl išvažiuoti iš aplinkelio į vietinį srautą (R. Kalantos g.). Juk nebūna taip, kad aplinkelis būtų be jokių įvažiavimų ir išvažiavimų.
Padarius aplinkkelį, Ateities pl. links tik gatvė vietiniam susisiekimui, pagrindinis srautas judės aplinkkeliu. Nepristatysi tunelių kas pora šimtų metrų, tiesa ten tunelis bus pėstiesiems ir spec. transportui.
Šiuolaikiniam pasaulyje miestai stengiasi vietinį miesto srautą atriboti aplinkkelių. Šiuo atveju turėjo būti atribotas miesto vietinis eismas nuo pietrytinio aplinkkelio, kuriuo pagrinde judės tranzitinis eismas iš Via Balticos, Prienų, Birštono į Vilniaus pusę ir atvirkščiai. Tokia ir yra aplinkkelių paskirtis.
Kam daryti tokia apylanką ? Buvo įmanoma daryti tunelį po amalių pervaža ir išlaikyti tiesų kelią. Dabar gaunasi, kad kelias bus kaip apylanka.
Kitas dalykas ar bus atskiras tunelis tik
R. Kalantos g. - Ateities pl. eismui ir kitas atskiras tunelis Kauno pietrytinis aplinkkelis ar viskas susikirs vieno lygio sankryžoje, viename tunelyje, neatskiriant srautų kaip dabar daroma A1 kelyje ties Mega ?
Padarius aplinkkelį, Ateities pl. links tik gatvė vietiniam susisiekimui, pagrindinis srautas judės aplinkkeliu. Nepristatysi tunelių kas pora šimtų metrų, tiesa ten tunelis bus pėstiesiems ir spec. transportui.
dabar judės raudona linija.
Ateitį yra suplanuotas per čia pietrytinis aplinkkelis (mėlynos linijos)
Kam daryti tokia apylanką ? Buvo įmanoma daryti tunelį po amalių pervaža ir išlaikyti tiesų kelią. Dabar gaunasi, kad kelias bus kaip apylanka.
Kitas dalykas ar bus atskiras tunelis tik
R. Kalantos g. - Ateities pl. eismui ir kitas atskiras tunelis Kauno pietrytinis aplinkkelis ar viskas susikirs vieno lygio sankryžoje, viename tunelyje, neatskiriant srautų kaip dabar daroma A1 kelyje ties Mega ?
Per Amalių geležinkelio pervažą Petrašiūnuose dažnai važiuojantys ir spūstis keiksnojantys vairuotojai galės atsipūsti – jos nebeliks, nes įgyvendinant projektą „Rail Baltica“...
Komentuoti: