Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Gerb. Gator, tu vietinis ar ne, bet man kaip vietiniui tai visiškai nereikia to tunelio senosios pervažos vietoje. Man svarbiau būtų, kad sutvarkytų Šilo žiedą ir perėją padarytų šviesoforinę, nes dėl jos visas kamštis Ateities pl. ir tam pačiam apvažiavime.
    Nesvarbu ar tu ten nevažinėji, ar negaila degint papildomai 1.2km pinigus, laiką ir co2.
    Kalbame apie bendrą masę žmonių, kurie paleis vėjais dešimtis milijonų eurų (lyginant su suma esant ten vietinių tuneliui) sukdami po tą 1.2mln.
    Tai yra milžiniškos sumos.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kam iš marijampolės važiuoti mano siūlomu senos vietos tuneliu jei trumpiau bus važiuoti nauju aplinkeliu?

    Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.

    Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.

    Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.

    Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.
    Gerb. Gator, tu vietinis ar ne, bet man kaip vietiniui tai visiškai nereikia to tunelio senosios pervažos vietoje. Man svarbiau būtų, kad sutvarkytų Šilo žiedą ir perėją padarytų šviesoforinę, nes dėl jos visas kamštis Ateities pl. ir tam pačiam apvažiavime.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai vertinant, tai gyventojas atvažiavęs ir iš Marijampolės kirs tą kampą, norėdamas patekti tarkim į Kauno Lytagra kad sutaupytų 1,2 km kaip tu jį atskirsi ar jis vietinis važiuoja ar nevietinis?
    Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
    Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...
    Kam iš marijampolės važiuoti mano siūlomu senos vietos tuneliu jei trumpiau bus važiuoti nauju aplinkeliu?

    Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.

    Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.

    Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.

    Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.
    Paskutinis taisė Gator; 2021.08.04, 21:09.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Į bet kokią Ateities pl vietą. Į Palemoną. Į biruliškių g. Į Taikos pr. Ir tt.
    Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
    Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.
    tai vertinant, tai gyventojas atvažiavęs ir iš Marijampolės kirs tą kampą, norėdamas patekti tarkim į Kauno Lytagra kad sutaupytų 1,2 km kaip tu jį atskirsi ar jis vietinis važiuoja ar nevietinis?
    Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
    Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Kaip jums atrodo, į kokią vietą turėtų važiuoti Petrašiūnų gyventojas, nuo žiedo, kad jam būtų nepatogu?
    .
    Į bet kokią Ateities pl vietą. Į Palemoną. Į biruliškių g. Į Taikos pr. Ir tt.
    Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
    Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ir labai blogai, nes be reikalo turės vietinis srautas deginti kurą ir laiką važiuodamas ilgesniu lanskstu. Kvailiausias sprendimas per daug metų.
    Kaip jums atrodo, į kokią vietą turėtų važiuoti Petrašiūnų gyventojas, nuo žiedo, kad jam būtų nepatogu?
    Jeigu atsakymas - į IKI parduotuvę Amaliuose, tada sutinku, bet tokių gyventojų vienetai. Jeigu nors kiek arčiau VI forto žiedo, prašau yra Kalantos g. Jeigu link Palemono/Technikos g., tai būsimu aplinkkeliu patogiau. Dabar, kol dar nėra to aplinkkelio, sutinku, nepatogu. Tačiau ne veltui tuneliai pastatyti tokia kryptimi, numatytas visas projektas.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Jei keliu direkcija darė, tai nieko keisto. Jei miestas, tai nustebintų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Jei gerai atsimenu tai dėl traukinių naikino pervažą. Tiesiog automobiliai nebuvo focus-point
    Aš turiu mintyje, kad kur dabar yra dydžio dviračių ir pėsčiųjų tunelis, turėjo padaryt vos vos platesnį, kad tilptų ir vietinio srauto automobiliai.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ir labai blogai, nes be reikalo turės vietinis srautas deginti kurą ir laiką važiuodamas ilgesniu lanskstu. Kvailiausias sprendimas per daug metų.
    Jei gerai atsimenu tai dėl traukinių naikino pervažą. Tiesiog automobiliai nebuvo focus-point

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    Jau panaikinta. Dabar tenai padarytas tuneliukas dviračiams, pėstiesiems.
    Ir labai blogai, nes be reikalo turės vietinis srautas deginti kurą ir laiką važiuodamas ilgesniu lanskstu. Kvailiausias sprendimas per daug metų.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Labai gerai, kad naikins šią pervažą
    Jau panaikinta. Dabar tenai padarytas tuneliukas dviračiams, pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Labai gerai, kad naikins šią pervažą:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	3420
Size:	36,5 kB
ID:	1902219

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	103,4 kB
ID:	1901881
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ačiū už brėžinius.
    Kurioje vietoje bus mazgas su dviem žiedinėmis sankryžomis?
    Brėžiniuose neteisingai orientuotos pasaulio kryptys. Užmečiau greitosiomis ant žemėlapio.
    Paskutinis taisė Austras; 2021.07.28, 11:33.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Tai kad I atkarpa, be II ir III, nuo tranzitinio eismo išlaisvins tik dalį Amalių, Petrašiūnuose niekas nepasikeis.
    Na taip, dabar pirma atkarpa, poto seks antra ir trečia. Toliau galimi du keliai, arba statyti tiltą, aplenkiantį užtvanką, arba plėsti atkarpą tarp Ateities pl. ir T. Masiulio g. iki 2x2 kelio, kas yra numatyta.

    Tas 2x2 priklausys nuo to, kokia bus eismo situacija įgyvendinus visą 3 atkarpų projektą bei kokia finasinė situacija. Galbūt, nepastačius tilto, dar neapsimoka 2x2 kelio daryti.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ačiū už brėžinius.
    Kurioje vietoje bus mazgas su dviem žiedinėmis sankryžomis?
    Ateities/Palemono/Biruliškių sankryža

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Yra atnaujinimas. Kauno m. savivaldybė paskelbė viešuosius pirkimus pietrytinio aplinkkelio pirmajai atkarpai.
    Vokų atplėšimo diena - 2021.08.04. Pridedu nuotraukas kaip turėtų atrodyti:



    Daugiau info - https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-676200
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=583100
    Ačiū už brėžinius.
    Kurioje vietoje bus mazgas su dviem žiedinėmis sankryžomis?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Šiais laikais didmiesčių aplinkelius dar stato 1+1? Oho.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    ...spėju dabar prioritetas tiesiog išlaisvint Petrašiūnus nuo tranzitinio eismo.
    Tai kad I atkarpa, be II ir III, nuo tranzitinio eismo išlaisvins tik dalį Amalių, Petrašiūnuose niekas nepasikeis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    O dabar (be aplinkkelio) kur pažymėta „pirma atkarpa“ kartais ne 2x2? Gaunasi vos ne downgrade kol kas (aišku neskaitant kad bus trumpesnė atkarpa). Kaip ten dėl greičio? Leis važiuot greičiau negu 50 iš pradžių?

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai 2x2 nebus išvis? Ar atidedama geresniems laikams?
    2x2 bus visai kitu etapu kažkada ateityje, spėju dabar prioritetas tiesiog išlaisvint Petrašiūnus nuo tranzitinio eismo.

    O dėl 2012 tai tiesiog klaida turi būti 2021 metai

    Komentuoti:

Working...
X