Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • T-K-K
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Projektas yra su 4 eismo juostom ir konkursas vyko 4 eismo juostom. Kad Matijošaičio vagys nusprendė daryt 2 eismo juostos, nereiškia, kad tai teisėta, nes pagal projektą vis dar 4 eismo juostos ten turi būti. Taip pat turi būti statomas naujas tiltas šalia heso, bet dabar kai savavališkas daro 2 eismo juostos tai tiltas, kaip ir nebereikalingas
    Kas konkrečiai buvo pavogta?
    Mėtytis niekuo nepagrįstais kaltinimais yra kvaila ir šiaip žalinga.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Kas sakė, kad už tą sumą bus statomas 4 juostų kelias? Kažkokia demagogija tamsta propoguojate. Variantai buvo du: a) pastatyti tai, kas suteiks 80% naudos, ir b) nestatyti nieko, nes tam nėra pinigų.
    Projektas yra su 4 eismo juostom ir konkursas vyko 4 eismo juostom. Kad Matijošaičio vagys nusprendė daryt 2 eismo juostos, nereiškia, kad tai teisėta, nes pagal projektą vis dar 4 eismo juostos ten turi būti. Taip pat turi būti statomas naujas tiltas šalia heso, bet dabar kai savavališkas daro 2 eismo juostos tai tiltas, kaip ir nebereikalingas.

    Moka šita Kauno valdžia stebinti, kai sena asfaltą nuo Rokų iki heso perasfaltavo labai gyrėsi, kad padarytas naujas aplinkelis.. Nors net nesugebėjo noramalaus dviračio tako padaryt, nei platesnio kelio kuris ten būtinas, tik seno kelio duobės sutvarkytos Kodėl Lenkijoje viskas daroma pagal projektą, o Kaune "tai darom siauresni, dzin projektas, jei reiks ateityje viska perdarysim". Taip neturėtu būti. Jau dabar aišku, kad tas kelias užsikiš ir stovės visi kamsčiuose, kaip kad stovi ir dabar.
    Paskutinis taisė Atpildas; 2023.11.06, 09:57.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    "Pietrytinis aplinkkelis yra trūkstama IXD (Kaunas-Kaliningradas) koridoriaus dalis, sutrumpinanti šio koridoriaus ilgį daugiau kaip 8 km." - tai mes čia investuojame tam kad iš Karaliaučiaus tankai greičiau atvažiuotų?

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
    Štai kaip atrodo tiesiamas "4 eismo juostų kelias". Matijošaitis su savo šutve turėtu būt deportuoti. Milijonai skirti 4 eismo juostu keliui tepanaudoti 2 eismo juostom nutiesti ir tos dar siauros. Kur likę milijonai nieks nežino, gal už juos dar kokia vila pasistatys vičiūnuose

    https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...e-kaune-video/

    Nežinau, kaip čia video patalpinti, tai tiesiog straipsni įkeliu, jame bus video
    Kas būna, kai skaitomos tik naujienų portalų antraštės... Taigi aiškiai buvo komunikuota, kad pradžiai daromas 2 eismo juostų kelias, o ateityje numatoma padidinti iki 4 eismo juostų, kas yra labai logiška.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
    Štai kaip atrodo tiesiamas "4 eismo juostų kelias". Matijošaitis su savo šutve turėtu būt deportuoti. Milijonai skirti 4 eismo juostu keliui tepanaudoti 2 eismo juostom nutiesti ir tos dar siauros. Kur likę milijonai nieks nežino, gal už juos dar kokia vila pasistatys vičiūnuose

    https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...e-kaune-video/

    Nežinau, kaip čia video patalpinti, tai tiesiog straipsni įkeliu, jame bus video
    Sumaišėt portalus. Čia ne delfi.lt

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Kas sakė, kad už tą sumą bus statomas 4 juostų kelias? Kažkokia demagogija tamsta propoguojate. Variantai buvo du: a) pastatyti tai, kas suteiks 80% naudos, ir b) nestatyti nieko, nes tam nėra pinigų.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Štai kaip atrodo tiesiamas "4 eismo juostų kelias". Matijošaitis su savo šutve turėtu būt deportuoti. Milijonai skirti 4 eismo juostu keliui tepanaudoti 2 eismo juostom nutiesti ir tos dar siauros. Kur likę milijonai nieks nežino, gal už juos dar kokia vila pasistatys vičiūnuose

    https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...e-kaune-video/

    Nežinau, kaip čia video patalpinti, tai tiesiog straipsni įkeliu, jame bus video
    Paskutinis taisė Atpildas; 2023.11.05, 17:45.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Mačiau vokiečiai seną geležinkelio viaduką nugriovė ir pastatė naują per 4 paras. T.y. po 4 parų vėl važiavo traukiniai juo. Viadukas tiesa buvo paruoštas iš anksto ir stovėjo šalia išlietas iš betono.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal każkas żino, kad numatoma baigti Pietrytinį aplinkkelį bent nuo geleżinkelio (Amalių) iki Vilniaus autostrados?
    Tai kai uždarinėjo tą juostą nuskustą, rašė kad uždarom iki gruodžio, kad baigtume dar šiemet. Nes jei neuždarysim tai tik pavasarį tipo baigsim.. na iš tikro tai jiems tik tas užpylimas naujų arkų ir užasfaltavimas, juostų išpaišymas likęs.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal każkas żino, kad numatoma baigti Pietrytinį aplinkkelį bent nuo geleżinkelio (Amalių) iki Vilniaus autostrados?

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Cia yra apsoliutus padejimas skerso ant gyventoju... ten viskas buvo naujai isasfaltuota viska vel isgrauze ir paliko tik viena juosta, nors realiai galejo pasistengti kad tilptu abi, kiek galima raustis sitoj duobej ir nesimato progreso jokioo, kodel mes visada taip stipriai atsiliekam nuo kaimynu lenku keliu tiesime

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Spėju eismas viena juosta vyksta ne dėl „daudų“, o dėl to, kad nukasė po vieną juostą prieš „daudas“ ir prijunginėja nusukimus/įsukimus nuo/į aplinkelį.
    Taip, viena juosta išrausta pačioje apačioje, bet šalia yra pakankamai vietos laikinam pravažiavimui.
    Tokios šviesoforinės improvizacijos atrodo labai nekaip, ypač jei tie šviesoforai veikia net ir piko metu. Čia gi uždaromas ne žvyrkelis kažkur miškuose, o viena iš pagrindinių miesto gatvių
    Paskutinis taisė Romas; 2023.10.16, 19:25.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Spėju eismas viena juosta vyksta ne dėl „daudų“, o dėl to, kad nukasė po vieną juostą prieš „daudas“ ir prijunginėja nusukimus/įsukimus nuo/į aplinkelį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kas yra daudos?
    Tos pralaidos - gal yra tikslesnis terminas
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kas yra daudos?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Savaitagalį važiavau KK139.
    Nuustebino eismo organizavimas. "Alkūnėje" prie buv. Amalių pervažos pastatyti eismą reguluuojantys šviesoforai kaip kokiame laukuose rekonstruojamame siaurame kelyje.
    Po geležinkeliu įrengtos 4 daudos, yra pakankamai vietos padaryti laikiunas apylankas, jei vienoje iš juostų vyksta darbai
    Įdomu, kokis ten kamščiai būna darbo dieną, jei tie šviesofoorai dar veikia.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tame straipsnyje yra nebloga statybų fotogalerija
    R.Tenio nuotraukos





    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...teisetai-foto/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Norėtųsi, kad išsukimai į skirtingų lygių sankryžas turėtų ir kryptis ties lėtėjimo juostos pradžia.

    Dėl dviračių takai. Manau, kad savivaldybė turėtų juos pratęsti. Ateities pl. sujungti Amalių pervažos tunelio dviračių taką. Biruliškių g. irgi nutiesti dviračių taką ir sujungti su Pramonės pr. taku per Elektrėnų g.

    Nebenaudojama atkarpa spėju bus kiemas, dalį atkarpos tarp dab. Biruliškių g. trasos ir Biruliškių 1 namo gal net panaikis, o šalia galbūt nuties raudoną taką, nes ten kur žiedas liko 1/4 tarpas be dviračių tako paminėto kiemo pusėje.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.07, 16:58.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    1 atkarpa (Palemono–Kalantos g.) 2023-10-02 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)

    Ateities pl. ir Biruliškių–Palemono g. sankryža.
    Panašu, jog darbai čia beveik baigti, trūksta tik ženklų ir kelio ženklinimo.



    Palemono g. žiedas ir įvažiavimas į teritoriją.
    Lyginant su viešai prieinamu projektu, žiedas buvo padidintas, o įvažiavimas į teritoriją perkeltas dešiniau (žiūrint pagal nuotrauką).


    Ateities pl. ir Biruliškių–Palemono g. žiedas su nauja Biruliškių g. trasa.
    Padaryta daugiau dviračių takų negu buvo numatyta pradiniame projekte (abipus Ateities pl. link geležinkelio ir link Biruliškių g.)


    Naujos Biruliškių g. trasos jungtis su esama gatve.
    Įdomu ką darys su nebenaudojama atkarpa, nes ten yra tik vienas įvažiavimas į daugiabučio kiemą.


    Atkarpa tarp dviejų sankryžų.


    Nauja jungtis su Intako g. (pirminiame projekte jos nebuvo).
    Nuspręsta fiziškai uždrausti judėjimą tarp Intako ir Naktigonės g.


    Amalių sankryža iš aukštai.


    Šiaurinis sankryžos viadukas.
    Nepanašu, jog greitu metu bus išnaudojami įrengti pėsčiųjų praėjimai, tėra tik techniniai laiptai. Turbūt net ir normaliai įrengus praėjimą pėstėsiems, čia nebūtų srauto.


    Pietinė sankryža.
    Šviesoforai sustatyti dėl saugumo salelių įrengimo.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Na va, išlenda patikros kaip jau pakeisti be griovimuo ir perdarymo nieko negalima.

    Komentuoti:

Working...
X