Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • miraged
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Man atrodo galima taip padaryti, kad nesikirstų.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-04-15 083749.png Views:	147 Size:	460,9 kB ID:	2124247
    Va, idėja labai gera tiems keliems metams! o gal taip ir padarys? Bet tokiu atveju jau kaip rašyta aukščiau, galejo net pernai atidaryt tą aplinkkelį.. o dėl to kad neatidarė darau liūdną išvadą kad nebus taip.. o gaila..

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Man atrodo galima taip padaryti, kad nesikirstų.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-04-15 083749.png
Views:	1346
Size:	460,9 kB
ID:	2124247

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Kelias pabaigtas, ir is palemono žiedo pusės nauju keliu žmonės įsukinėja į intako g., nes taip patogiau nei važiuoti duobėta naktigonės g. Nežinau ar išeina pravažiuoti nuo geležinkelio nauju keliu dabar, esu kelis kart važiavęs, bet dabar ten blokai vėl lyg.

    Įsivaizduokite ieismą iš petrašiūnų ir į juos ta gyvatėle po geležinkeliu, važiuoja ir važiuoja lėčiau ar greičiau, tačiau, kai tik pabaigs mazgą, o jau ten nedaug liko, vienas sluoksnis jau išasfaltuotas, gausis, kad jei tu atvažiavai nuo vilniaus ir tu nori nusukti į petrašiūnus, (o kol miško link HES neiškirs, tai tik taip ir važiuos visi dar kelis metus) atsiranda siurprizas - T formos sankryža, kur reikia sukti į kairę (dabar sukama,tik nesikryžiuoja), susikertančiu eismu su visais išvažiuojančiais iš petrašiūnų link vilniaus.. kas bus bijau pagalvoti.. nors pagal projektą stovės tik tie kurie išvažiuoja iš petrašiūnų link vilniaus, jiems nors ir tiesiai važiuoti į kitą aplinkelio pusę per naujus tunelius, tačiau reikės praleisti tuos iš aplinkelio į apendicitą atvažiuojančius (iš dešinės).
    Click image for larger version  Name:	schema.png Views:	0 Size:	266,1 kB ID:	2124223
    Paskutinis taisė miraged; 2024.04.14, 23:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Neslepsiu bet kasdien vaziuodamas i darba trumpinu kelia per neatidaryta atkarpa
    Kolega Ginthus minėjo kad kazkas nebaigta prie geležinkelio.
    Tai kelias nuo geležinkelio iki Palemono gatvės yra jau pabaigtas?

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Neužbaigtas mazgas ties geležinkeliu. Atidaryti anksčiau atkarpą ir jos gale lipdyti papildomai kažkokią laikiną sankryžą - mažai prasmės.
    Ir apskritai darbai jau senai būtų baigti, jei nereiktų vis eismo reguliuot. Užmestų bloką ant mašinos - tuoj po teismus užtampytų, bet jau ilgiau pavažiuot, tai jau kelininkai lėtai dirba.
    Neslepsiu bet kasdien vaziuodamas i darba trumpinu kelia per neatidaryta atkarpa dar kolkas ant policijos nepataikiau bet vakare susitaupo labai daug laiko

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vis dėlto įdomu, kokia tos atkarpos tarp geležinkelio ir Palemono g. stadija.
    Turint noro turbūt atsirastų būdų galima atsidaryti bent tą dalį nors kiek anksčiau - prie HES'o jie ten rimtai įstrigę.
    Gal palyginimas ne to masto, tačiau, pvz. Vilniaus Vakarinio aplinkkelio I dalis atidaryta 2011 m. sausį, II dalis - 2013 m. lapkritį, o paskutinė - dalis - 2016 m. gruodį.
    Niekam net nekilo minčių pastatyti vieną dalį ir laukti 3 ar 6 metus kol bus baigtas visas projektas, ypač kai paskutinis etapas buvo apsunkintas NŽT dirbtinai sukurtais žemės "grąžinimo" ar "perkėlimo" klausimais.


    Darosi neaišku, kur yra didesnis strigimas - po geležinkeliu ties Amaliais ar prie HES'o
    Su Amalių pervaža ir viadukais dirbama jau kelerius metus. Ir kaskart kažką prakrapščius PiaRščikai pasidalina "geromis naujienomis". Tačiau kai vieną kartą Amaliuose vėl buvo išardytas kelias ir buvo įvestas šviesoforinis reguliavimas, pradėjo kilti abejonių ar čia viskas vyksta pagal planą.

    Gal kas nors galėtų pakomentuoti, kodėl viskas taip gražai prasidėjo ir galiausia įstrigo:
    - Ar kasant susidurta su nenumatytomis techninėmis problemomis
    - ar nepaskaičiavo pinigų
    - ar ant projekto užkrito kokių nors biurokratinių problemų lavina.
    Biurokratinės peoblemos su paskutine atkarpa per mišką.
    O ties Amaliais tas kelio kilnojimas ir šviesoforai tam, kad dirbt nenutraukiant eismo. Kažin ar kam patiktų, jei vidury kelio atsistotų betonvežis ir sakytų palaukit porą valandikių, kol išbetonuosim. Buvo pernai užsimoję iki Kalėdų eismą paleist, bet užšąlo Lapkričio vidury ir sustabdė darbus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Biurokratinis atsakymas.
    Kodėl nebūtų ar nebuvo galima formaliai pavadinti tai dviem atskirais projektais, kad nebūtų "pridavinėjama dalimis"?
    Vis dėlto įdomu, kokia tos atkarpos tarp geležinkelio ir Palemono g. stadija.
    Turint noro turbūt atsirastų būdų galima atsidaryti bent tą dalį nors kiek anksčiau - prie HES'o jie ten rimtai įstrigę.
    Gal palyginimas ne to masto, tačiau, pvz. Vilniaus Vakarinio aplinkkelio I dalis atidaryta 2011 m. sausį, II dalis - 2013 m. lapkritį, o paskutinė - dalis - 2016 m. gruodį.
    Niekam net nekilo minčių pastatyti vieną dalį ir laukti 3 ar 6 metus kol bus baigtas visas projektas, ypač kai paskutinis etapas buvo apsunkintas NŽT dirbtinai sukurtais žemės "grąžinimo" ar "perkėlimo" klausimais.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Neužbaigtas mazgas ties geležinkeliu. Atidaryti anksčiau atkarpą ir jos gale lipdyti papildomai kažkokią laikiną sankryžą - mažai prasmės.Ir apskritai darbai jau seniai būtų baigti, jei nereiktų vis eismo reguliuot.
    Darosi neaišku, kur yra didesnis strigimas - po geležinkeliu ties Amaliais ar prie HES'o
    Su Amalių pervaža ir viadukais dirbama jau kelerius metus. Ir kaskart kažką prakrapščius PiaRščikai pasidalina "geromis naujienomis". Tačiau kai vieną kartą Amaliuose vėl buvo išardytas kelias ir buvo įvestas šviesoforinis reguliavimas, pradėjo kilti abejonių ar čia viskas vyksta pagal planą.

    Gal kas nors galėtų pakomentuoti, kodėl viskas taip gražai prasidėjo ir galiausia įstrigo:
    - Ar kasant susidurta su nenumatytomis techninėmis problemomis
    - ar nepaskaičiavo pinigų
    - ar ant projekto užkrito kokių nors biurokratinių problemų lavina.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokia kelio nuo geležinkelio iki Palemono gatvės. Viadukas per Palemono gatvę seniai pastatytas, Eismas link Vilniaus jau nuo 2023 m. spalio (ar anksčiau) kreipiamas po Palemono gatvės viaduku ir toliau jungiamaisiais keliais.
    Kas trukdo nebedaryti tų "garbės ratų" ir paleisti eismą naujuoju keliu nuo geležinkelio link Palemono gatvės?
    Dabartinis maršrutas pažymėtas mėlynomis rodyklėmis
    Norimas maršrutas - žalia rodykle

    Žemėlapio pagrindas - iš www.mapy.cz
    Neužbaigtas mazgas ties geležinkeliu. Atidaryti anksčiau atkarpą ir jos gale lipdyti papildomai kažkokią laikiną sankryžą - mažai prasmės.
    Ir apskritai darbai jau senai būtų baigti, jei nereiktų vis eismo reguliuot. Užmestų bloką ant mašinos - tuoj po teismus užtampytų, bet jau ilgiau pavažiuot, tai jau kelininkai lėtai dirba.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.14, 15:08.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Kol visi projekto darbai nepriduoti tol joks eismas nebus leidžiamas. Dalimis projektai nepridavinėjami.
    Biurokratinis atsakymas. Kodėl nebūtų ar nebuvo galima formaliai pavadinti tai dviem atskirais projektais, kad nebūtų "pridavinėjama dalimis"?

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Kol visi projekto darbai nepriduoti tol joks eismas nebus leidžiamas. Dalimis projektai nepridavinėjami.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Panasu kad visiskai nieko nevyksta
    Po pusmečio pertraukos pravažiavau KK 139. Išties pažanga gana silpna.

    Viadukas prie Kauno HESo statomas lėtai.
    Turbūt užtruks gerokais užtruks ir kelio nuo HES'o iki Vilniaus -Kauno geležinkelio tiesimas.

    Įdomu, kokia kelio nuo geležinkelio iki Palemono gatvės. Viadukas per Palemono gatvę seniai pastatytas, Eismas link Vilniaus jau nuo 2023 m. spalio (ar anksčiau) kreipiamas po Palemono gatvės viaduku ir toliau jungiamaisiais keliais.
    Kas trukdo nebedaryti tų "garbės ratų" ir paleisti eismą naujuoju keliu nuo geležinkelio link Palemono gatvės?
    Dabartinis maršrutas pažymėtas mėlynomis rodyklėmis
    Norimas maršrutas - žalia rodykle

    Žemėlapio pagrindas - iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Panasu kad visiskai nieko nevyksta, dar prie -15 ziema matesi vienas kitas darbininkas, sia savaite nedirbo nei vienas zmogus ;/// panasiai kaip sargenu viadukas isartas ir nieko nevyksta

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Gal kas žinote ar kas nors vyksta ruože nuo Amalių tunelio iki Heso? Kiek pravažiuoju - panašu, kad ten darbai sustoję ir nelabai kas vyksta.

    Komentuoti:


  • GROBIN
    replied
    Ar jau žinoma kur bus Kauno pietryčio aplinkkelio pietinė dalis?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
    Projektas yra su 4 eismo juostom ir konkursas vyko 4 eismo juostom. Kad Matijošaičio vagys nusprendė daryt 2 eismo juostos, nereiškia, kad tai teisėta, nes pagal projektą vis dar 4 eismo juostos ten turi būti.
    Prašau, pasižiūrėkit techninį projektą (žemėlapyje, nuotraukos), pagal kurį vyko konkursas ir kuris nuo techninio darbo projekto skiriasi nežymiai. Taip pat dar galima susirasti ir projektinių pasiūlymų brėžinius, kur labai aiškiai pavaizduoti 2 etapai, pvz.:

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    greiciau cia kupcinskiokas raso

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Projektas yra su 4 eismo juostom ir konkursas vyko 4 eismo juostom. Kad Matijošaičio vagys nusprendė daryt 2 eismo juostos, nereiškia, kad tai teisėta, nes pagal projektą vis dar 4 eismo juostos ten turi būti. Taip pat turi būti statomas naujas tiltas šalia heso, bet dabar kai savavališkas daro 2 eismo juostos tai tiltas, kaip ir nebereikalingas.

    Moka šita Kauno valdžia stebinti, kai sena asfaltą nuo Rokų iki heso perasfaltavo labai gyrėsi, kad padarytas naujas aplinkelis.. Nors net nesugebėjo noramalaus dviračio tako padaryt, nei platesnio kelio kuris ten būtinas, tik seno kelio duobės sutvarkytos Kodėl Lenkijoje viskas daroma pagal projektą, o Kaune "tai darom siauresni, dzin projektas, jei reiks ateityje viska perdarysim". Taip neturėtu būti. Jau dabar aišku, kad tas kelias užsikiš ir stovės visi kamsčiuose, kaip kad stovi ir dabar.
    Ar tikrai projekte buvo 4 juostos? Ar pats asmeniškai matėte projektą?
    Jei prieš rašydamas perskaitytumėte šį straipsnį:
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...P82fZrNbQTEUCU
    (kuris buvo anksčiau patalpintas forume) suprastumėte, kad būtent projekte yra dvi juostos, nors miesto bendrajame plane yra numatyta gatvės kategorija, kuri atitinka keturių juostų kelią.
    "Šiek tiek" maišote miesto bendrąjį planą su statybos leidimu.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Projektas yra su 4 eismo juostom ir konkursas vyko 4 eismo juostom. Kad Matijošaičio vagys nusprendė daryt 2 eismo juostos, nereiškia, kad tai teisėta, nes pagal projektą vis dar 4 eismo juostos ten turi būti. Taip pat turi būti statomas naujas tiltas šalia heso, bet dabar kai savavališkas daro 2 eismo juostos tai tiltas, kaip ir nebereikalingas
    Kas konkrečiai buvo pavogta?
    Mėtytis niekuo nepagrįstais kaltinimais yra kvaila ir šiaip žalinga.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Kas sakė, kad už tą sumą bus statomas 4 juostų kelias? Kažkokia demagogija tamsta propoguojate. Variantai buvo du: a) pastatyti tai, kas suteiks 80% naudos, ir b) nestatyti nieko, nes tam nėra pinigų.
    Projektas yra su 4 eismo juostom ir konkursas vyko 4 eismo juostom. Kad Matijošaičio vagys nusprendė daryt 2 eismo juostos, nereiškia, kad tai teisėta, nes pagal projektą vis dar 4 eismo juostos ten turi būti. Taip pat turi būti statomas naujas tiltas šalia heso, bet dabar kai savavališkas daro 2 eismo juostos tai tiltas, kaip ir nebereikalingas.

    Moka šita Kauno valdžia stebinti, kai sena asfaltą nuo Rokų iki heso perasfaltavo labai gyrėsi, kad padarytas naujas aplinkelis.. Nors net nesugebėjo noramalaus dviračio tako padaryt, nei platesnio kelio kuris ten būtinas, tik seno kelio duobės sutvarkytos Kodėl Lenkijoje viskas daroma pagal projektą, o Kaune "tai darom siauresni, dzin projektas, jei reiks ateityje viska perdarysim". Taip neturėtu būti. Jau dabar aišku, kad tas kelias užsikiš ir stovės visi kamsčiuose, kaip kad stovi ir dabar.
    Paskutinis taisė Atpildas; 2023.11.06, 09:57.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    "Pietrytinis aplinkkelis yra trūkstama IXD (Kaunas-Kaliningradas) koridoriaus dalis, sutrumpinanti šio koridoriaus ilgį daugiau kaip 8 km." - tai mes čia investuojame tam kad iš Karaliaučiaus tankai greičiau atvažiuotų?

    Komentuoti:

Working...
X