Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Tako palei Taikos pr. atnaujinimas vyksta sparčiai
    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...a-sparciai:894
    Pėstieji ir dviratininkai jau neužilgo galės naudotis šiuolaikiškai sutvarkytu taku palei uostamiesčio Taikos prospektą. Atnaujinimo darbai vyksta ruože nuo Sausio 15-osios iki Kauno gatvės. Darbai vykdomi sparčiau nei planuota, tad pabaigtuvių tikimasi sulaukti per artimiausius kelis mėnesius.


    Įrengta ir dalis numatytų automobilių stovėjimo aikštelių. Darbai atlikti ties Taikos pr. 19-21 bei Taikos pr. 23-29 namais – čia esančiomis aikštelėmis jau naudojasi vairuotojai. Iš viso teritorijose palei taką numatyta 170 vietų automobiliams, šiuo metu ypač intensyviai darbai vyksta ties Paryžiaus Komunos g. 2, kur bus didžiausia, 66 vietų automobilių stovėjimo aikštelė. Šioje vietoje įsilieja ir kitas projektas – viešosios erdvės prie buvusio „Vaidilos“ kino teatro sutvarkymas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Savivaldybė feisbuke pasidalino Pajūrio gatvės brėžiniais: http://liepa.klaipeda.lt/files/Pajurio_gatve.zip

    Gatvės pradžia važiuojant nuo A13 link miesto, ties čia prasideda 4 juostos. Kad jau darė 4 juostas, tai galėjo jas padaryti nuo pat A13. Atvažiuojant nuo Palangos vis tiek liks 50 m "butelio kakliukas" su STOP ženklu.


    4 juostos baigiasi beveik prieš būsimą žiedą. Čia prasideda kitas "butelio kaklelis".


    Pats žiedas. Viskas gerai, tik nėra dviračių pervažų.


    Už žiedo, nusileidus nuo kalno, dvi trišalės sankryžos bus sujungtos į vieną keturšalę, reguliuojamą šviesoforu. Čia baigiasi remontuojamas ruožas.


    Esamas gatvės vaizdas, čia planuojamos 4 juostos. Tos 4 juostos tikrai nevykusios, labai neefektyvus didžiulio pločio išnaudojimas.


    Vietoj 4 juostų puikiausiai tiktų olandiškas variantas su 2 juostom ir jungiamaisiais keliukais iš abiejų kelio pusių, kurie tuo pačiu būtų naudojami kaip dviračių takai. Taip būtų išspręsta nuovažų kas 10-20 metrų problema, nereikėtų statyti 3 šviesoforų.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied

    Beveik pasiekta darbų pusiaukelė Šilutės plente. Darbai šiuo metu tvarkomoje arterijos dalyje artėja prie pabaigos, netrukus bus keliamasi į kitą kelio pusę. Numatoma, kad rudenį gyventojus pasitiks ir baigta rekonstruoti Sendvario žiedinė sankryža.

    Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...karstis-969458

    Beje darbai Šilutės plente prasidėjo tą pačią dienai kai buvo įvestas karantinas.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Garsiai viešintas Bastionų tilto projektas – jau nebeprioritetinis Klaipėdos savivaldybės klausimas. Paaiškėjo, kad šio sumanymo įgyvendinimas atidedamas neribotam laikui, nors neegzistuojančiam tiltui jau išleista beveik trečdalis milijono eurų iš miesto biudžeto.

    https://m.klaipeda.diena.lt/naujieno...s-nebus-967196

    Gaila pinigų, bet 4 juostų magistralės ten tikrai nereikėjo. Dabar svarbu, kad tą teritoriją kuo greičiau užstatytu daugiabučiais.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Pirmos juostos nebus užstatytos, ten vien nuosavi namai.
    Lidekio gatvėje yra radarasant viaduko tai per daug neskraidys. Mokyklos viaduko dauguma važiuojančių link stoties jau ruošiasi sukti link Liepų g. tai irgi gal per daug neskraidys. Važiuojant link Trinyčių yra radaras, tačiau greičio nebūčiau didines kol nebūtu padaryta normali greitėjimo juosta iš Bangų g.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    <...>ir tai, kad jei ne 4 juostos tų 4 šviesoforų net nereikėtu.
    Tame ir esmė. Kodėl nebuvo galima daryti 2 juostų be šviesoforų, padarant tas pačias "papildomas eismo juostas posūkiui į kairę"? Eismas į tuos šunkelius apytikslis nuliui. Kai bus padarytos 4 juostos, garantuoju, pirmosios bus užstatytos gyventojų automobiliais.

    Dar į temą. Šiom dienom ant Mokyklos viaduko ir Lideikio gatvėje leistiną greitį padidino iki 70 km/h. Jeigu iki šiol toks greitis buvo įprastas (50 leistinas +20 nebaudžiamas), dabar atatinkamai bus galima važiuot 90.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą


    Kas iš tų 4 juostų, jeigu atsiras 4 šviesoforai dėl šunkelių?
    Neįsivaizduoju. Geriausia tai, kad 4 juostos užsibaigs ties Klaipėdos g. ir pro kino studiją eis tos pačios 2 juostos ir tai, kad jei ne 4 juostos tų 4 šviesoforų net nereikėtu.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied

    Rekonstruojant gatvę numatoma įrengti 4 šviesoforo sankryžas, jose bus įrengtos papildomos eismo juostos posūkiui į kairę.
    Kas iš tų 4 juostų, jeigu atsiras 4 šviesoforai dėl šunkelių?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Bus sutvarkyta šio kelio atkarpa tarp Palangos plento iki Klaipėdos g. ir Tauralaukio g. sankryžos. Gatvės remonto darbus numatyta pradėti gegužės 18 d. Šiuo metu vyksta paruošiamieji darbai.

    Rangovas – AB „Eurovia Lietuva” – darbus įsipareigojo atlikti už 5,317 mln. eurų.

    Gatvės remonto darbus planuojama pabaigti iki kitų metų vasaros.

    Atkarpoje nuo Palangos plento iki Klaipėdos g. ir Pajūrio g. sankirtos (vadinamojo „trikampio“ netoli buvusio dvaro pastato), kurią numatoma transformuoti į žiedinę sankryžą, bus nutiestas keturių eismo juostų kelias su nauja danga.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...ekonstrukcija/

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Klaipėdos savivaldybė praneša, kad nuo ketvirtadienio, gegužės 14 d., planuojama pradėti vykdyti asfalto dangos paprastojo remonto darbus Smiltelės gatvėje.

    Remontuojamo ruožo ribos – Taikos pr. ir Smiltelės g. sankryža bei atkarpa nuo Taikos pr. iki Minijos g.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...atves-atkarpa/

    Tikiuosiu pagaliau padarys šaligatvį iki naujo socialinio daugiabučio ir perėją ties juo.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Vasarą uostamiestyje dar lauks spūstys?
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...spustys-961638
    P.Lideikio ir Herkaus Manto gatvių sankryžoje numatoma kiek pailginti eismo juostą, kurioje rikiuojasi automobiliai, sukantys į dešinę iš P.Lideikio į Herkaus Manto gatvę.

    Toks sankryžos patobulinimas atlaisvintų antrąją eismo juostą, kurioje stoja tiesiai važiuoti ketinančiųjų automobiliai.

    Numatoma, kad pailgintoje juostoje tilps apie 10–12 mašinų. Ji bus ilginama dabartinį šaligatvį perkėlus kiek tolėliau.
    Įdomu, ar nebandė koreguoti šviesoforo fazių? Galbūt gatvės platinimas nebūtinas?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Yra kur nors internete projektiniai pasiūlymai, kad pažiūrėti? Mano nuomone ten irgi nieko platinti nereikia. Abiejuose galuose gatvės pakankamai plačios, pakanka tik juostas perpiešt. Keblesnė vidurinė dalis tarp Kanto ir Manto gatvių. Ten bet koks platinimas sugriautų viešosios erdvės proporcijas. Ir kam visa tai? Kad kažkam iš naujų butų miesto centre nesinori piko valandomis nepatekti į kamštį? Pasakydiu naujieną. Dar niekur miesto centre gatvių platinimas nepanaikino kamščių. O štai padaryti gatvę nebepatrauklią vaikščioti turistams ir numušti aplinkinio NT vertę - pavyko visada.
    Pavyko surasti projektinius pasiūlymus (2020-03-05 datos)
    https://www.klaipeda.lt/lt/savivaldy...pasiulymai/223
    Tekstas: https://www.klaipeda.lt/data/public/...-xx-tdp-pp.pdf
    Brėžiniai: https://www.klaipeda.lt/data/public/...-tdp-pp.br.pdf



    Vis tik nėra taip baisu, kaip pasirodė iš straipsnio. Didžioji gatvės dalis netgi susiaurinama (nuo Zauerveino g. iki apylinkės teismo). Dešinėje gatvės pusėje atsiranda 2 metrų pločio dviračių takas.

    Bet yra bet.

    Dviračių takas "suėda" šaligatvį, dalyje trasos jo lieka 1 metras pločio, o kur yra laiptai ir įėjimai į pastatus vietos praėjimui nelieka visai, žmonės lys į dviračių taką (Manto gatvėje dėl nuolatinių konfliktų dviračiai nuo šaligatvio buvo iškelti į važiuojamąją dalį. Čia lipama ant to paties grėblio). Pagal dviračių infrastruktūros plėtros specialųjį planą, Daukanto gatvėje turi būti rengiamos dviračių juostos važiuojamojoje dalyje.

    Nuo apylinkės teismo iki sankryžos su Manto gatve bus platinama važiuojamoji dalis. Žvelgiant į ateitį ir netolimą praeitį, toks išplatinimas neturi prasmės. Prieš porą metų buvo perreguliuotas šviesoforas, išaugo prastovos prie raudono šviesoforo, atitinkamai pailgėjo automobilių eilės. Atstačius buvusias fazes (su nedideliais pakeitimais pėsčiųjų eismui) pralaidumas padidėtų, poreikis papildomai juostai "atkristų". O ateityje (pagal deklaruojamus įvairiausius proveržius, judumo planus ir galimybių studijas) Manto gatvėje lengvųjų automobilių eismas bus uždraustas, todėl iš Daukanto gatvės neliks poreikio kairiesiems ir dešiniesiems posūkiams, atitinkamai ir šioms papildomoms juostoms.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    S. Daukanto gatvėje grius medžiai, atsiras papildomos juostos
    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...domos-juostos/

    Miesto centre grius medžiai, siaurės šaligatviai. Daugiau vietos automobiliams.
    Yra kur nors internete projektiniai pasiūlymai, kad pažiūrėti? Mano nuomone ten irgi nieko platinti nereikia. Abiejuose galuose gatvės pakankamai plačios, pakanka tik juostas perpiešt. Keblesnė vidurinė dalis tarp Kanto ir Manto gatvių. Ten bet koks platinimas sugriautų viešosios erdvės proporcijas. Ir kam visa tai? Kad kažkam iš naujų butų miesto centre nesinori piko valandomis nepatekti į kamštį? Pasakydiu naujieną. Dar niekur miesto centre gatvių platinimas nepanaikino kamščių. O štai padaryti gatvę nebepatrauklią vaikščioti turistams ir numušti aplinkinio NT vertę - pavyko visada.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    S. Daukanto gatvėje grius medžiai, atsiras papildomos juostos
    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...domos-juostos/

    Miesto centre grius medžiai, siaurės šaligatviai. Daugiau vietos automobiliams.
    Teikit siūlymus prieš gatvės platinimą, gal jei bent keli parašys kažkiek atsižvelgs. Beje kažkada irgi Atvira Klaipėda rašė, kad S. Daukanto ir H. Manto gatvių sąnkryža yra vienas iš taršos karštųjų taškų. Uosto ir gamyklų šalia nėra, tai šie atmazai iškart atkrenta. Lieka tik automobiliai, kuriais norima dar labiau užversti šį rajoną.
    Paskutinis taisė acetonas; 2020.03.12, 19:09.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    S. Daukanto gatvėje grius medžiai, atsiras papildomos juostos
    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...domos-juostos/

    Miesto centre grius medžiai, siaurės šaligatviai. Daugiau vietos automobiliams.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Statybų naujienos 2020.02.27
    Strateginiame plane – miestui svarbūs darbai
    Numatomi ir susisiekimo infrastruktūros gerinimo darbai.

    Svarbiausias projektas – estakados statyba Baltijos prospekto – Šilutės plento sankryžoje, šis projektas bus vykdomas kooperuojant miesto ir valstybės lėšas.
    Dar vienas svarbus projektas – kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija šiemet planuojama pradėti šiaurinės miesto dalies gyventojams aktualią ir ilgai lauktą Pajūrio gatvės rekonstrukciją.

    Taip pat bus vykdomas Joniškės g. rekonstrukcijos II etapas, pabaigta Tilžės g. nuo Šilutės pl. iki geležinkelio pervažos rekonstrukcija, pertvarkoma žiedinė Mokyklos g. ir Šilutės pl. sankryža, rekonstruojamas Šilutės pl. ruožas nuo Tilžės g. iki geležinkelio pervažos ties Kauno g., tvarkomas senamiesčio grindinys pritaikant universalaus dizaino principus.

    http://www.statybunaujienos.lt/nauji...s-darbai/14550

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ko gero, unikaliausia Lietuvos pėsčiųjų perėja. Kelio kreivėje, nuo autobusų stotelės vidurio į automobilių stovėjimo aikštelės vidurį.

    https://goo.gl/maps/1ddN9fao9eT2

    Neradau tinkamesnės temos, tad gal tiks čia.
    Uostamiestyje planuojama pertvarkyti pėsčiųjų perėjas
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...perejas-954940
    "<...>Ties Vingio gatvės 5 namu esančią antžeminę pėsčiųjų perėją vertėtų naikinti, nes yra požeminė", – situaciją aiškino V.Paukštė.
    Suvarys kėglius į šlapimu prasmirdusį ir nusikaltimais pagarsėjusį požemį. Arba eik iki šviesoforo 300 m. Esamos perėjos vietoje bus pastatyta tvora ([WORD] PĖSČIŲJŲ SAUGUMO UŽTIKRINIMO PĖSČIŲJŲ PERĖJOSE 2020 M. PLANAS). Pritaikyti perėją pagal reikalavimus (ar "stumtelt" į tinkamesnę vietą) išminties neužteko.

    Plane yra dar vienas perliukas. Pradžiai citata iš straipsnio:
    Klausimų kilo dėl perėjos, esančios Statybininkų prospekto ir I.Simonaitytės gatvės sankryžoje, kurioje neseniai nutiko skaudus įvykis.

    "Įdomi čia situacija – pusė perėjos lyg ir yra reguliuojama šviesoforu, tačiau kita dalis – ne. Nutarėme, kad reikia padaryti vieną perėją, reguliuojamą šviesoforu", – paaiškino V.Paukštė.
    Tik priminsiu, kad šioje sankryžoje pirmu numeriu norima sugrąžinti žalias lenteles (safety first). Nesuprantama, ką Paukštė turi minty apie "pusę reguliuojamos perėjos". Reguliuojamos yra visos perėjos, tik nėra šviesoforų skiriamojoje juostoje. Kame problemos juos įrengti? Ne, geriau lai vaikšto pėstieji per aplink...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atvira Klaipėda 2020.02.26
    Pailgės dvi gatvės
    Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija pritarė sprendiniams, kuriais remiantis būtų projektuojami dviejų gatvių tęsiniai – Rasytės, esančiose Giruliuose, ir Mogiliovo, kuri nusitęstų už Jūrininkų prospekto.


    UAB „Kelprojektas” projektuojamos Rasytės gatvės tęsinys būtų 320 m ilgio, 6 m pločio. 2 m pločio šaligatviai būtų su neregių bei silpnaregių vedimo ir įspėjamaisiais paviršiais iš geltonos spalvos trinkelių. Raudonos spalvos asfalto dviračių tako plotis – 2,5 m. Komisijos posėdyje dalyvavęs Girulių seniūnaitis Viktoras Kavolis pageidavo, jog tokia gatvė tęstųsi iki Stoties gatvės, nes tada srautai galėtų pasiskirstyti, o ne tik kaip dabar važiuoti Turistų gatve, tačiau iš projektuotojo sulaukė paaiškinimo, kad jiems tokia užduotis nėra numatyta.

    Tuo metu UAB „Projus” atstovas informavo komisiją, kad nors miesto bendrajame plane ir numatytas Mogiliovo gatvės tęsinys, rekonstruojant Jūrininkų prospektą ties šia vieta, skirtingai nei ties Vingio gatve, jokių pakeitimų nebuvo padaryta. Tad dabar arčiausiai prospekto esančio beveik trijų hektarų ploto savininkai UAB „Orgstatyba” patys ėmėsi iniciatyvos projektuoti tokį gatvės tęsinį. Dėl to reikėtų pertvarkyti esamą trišalę Jūrininkų pr.-Mogiliovo g. sankryžą į keturšalę.

    Komisijos buvo prašoma išsakyti nuomonę, kokio tipo sankryža turėtų būti čia projektuojama – su papildomomis dešiniojo posūkio juostomis ar be jų.
    Poveikio kelių saugumui vertinimą atlikusios MB „Traficus“ teigimu, dešiniojo posūkio juosta būtų perteklinis sprendinys.
    „Paprastai dešiniojo posūkio juostos rengiamos, kai norima padidinti eismo pralaidumą, numatoma atskira šviesoforo fazė dešiniajam posūkiui. Kadangi nuovaža planuojama privažiavimui prie sklypo, intensyvumas naujojoje gatvė atkarpoje bus nedidelis, tad dešiniojo posūkio juosta bus perteklinis sprendinys”, – rašoma vertinimo ataskaitoje.
    Tokiu atveju prieš sankryžą iš viso būtų 4 eismo juostos (įskaitant kairiojo posūkio juostą), o už sankryžos – tik dvi, tad toks staigus važiuojamosios dalies pločio pasikeitimas esą gali trikdyti vairuotojus, skatinti važiuoti didesniu greičiu, kas didina susidūrimų, neapgalvotų manevrų riziką.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...es-dvi-gatves/

    www.mapy.cz


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2020.02.14
    Pritrūkus lėšų, svarbios Klaipėdos sankryžos rekonstrukcija gali strigti
    Klaipėdos planai už 35 mln. eurų rekonstruoti Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinę sankryžą bei pastatyti dvi estakadas virš jos gali likti neįgyvendinti, jei Vyriausybė neužtikrins finansavimo, sako Klaipėdos valdžios atstovas. Susisiekimo ministras pažadų kol kas nedalija.

    „Projekto vertė bus apie 35 mln. eurų, dabar Vyriausybė yra pažadėjusi 10 mln., iš kurių 5 mln. – šiais metais. Kitą savaitę planuojame skelbti konkursą šitai estakadai rekonstruoti, turėjom didelę diskusiją, ką daryti, jei finansavimas nebus užtikrintas, nes 25 mln. eurų yra per didelis iššūkis Klaipėdos miestui“, – žurnalistams Klaipėdoje sakė savivaldybės administracijos vadovas Gintaras Neniškis.

    Anot jo, būsimo konkurso sąlygose bus numatyta, kad nesant finansavimo, gali būti darbų pertraukų.
    „Gali susidaryti tam tikros pertraukos, kai tiesiog šita estakada nesant finansavimui stovės, bet ministras pažadėjo, kad per šiuos metus, likusią kadenciją (Vyriausybės –BNS) atras sprendinius, kad estakada būtų realizuota iki pabaigos“, – teigė G. Neniškis.

    Tuo metu į klausimą, ar Vyriausybė padidins finansavimą, Klaipėdoje viešėjęs susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius konkrečiai neatsakė.
    „Aišku, 5 mln. eurų neužtenka, bet tai ilgalaikis procesas ir reikia judėti link jo vystymo. Jeigu darbai yra daromi, jeigu judama, visada teigiami poslinkiai galėtų būti. Bet nerimta būtų iš mano pusės sakyti, kad kitais metais arba dar kitais bus tiek ir tiek“, – sakė J. Narkevičius

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-gali-strigti

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83538409

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Dėl naujo grindinio Klaipėdos senamiestyje aukos medžius?
    Savivaldybės planuose – atnaujinti Klaipėdos senamiesčio akmeninius grindinius. Plano rengėjai neslepia, kad dėl to gali tekti paaukoti ne vieną medį. Visuomenė savo nuomonę apie grindinio atnaujinimo projektą galės pareikšti vasario pabaigoje viešame svarstyme.

    Projektiniai pasiūlymai rengiami Žvejų (čia ketinama įrengti ir keltuvą), Teatro, Sukilėlių, Daržų, Aukštajai, Didžiajai Vandens ir Vežėjų gatvėms...

    ..."Negaliu tiksliai pasakyti, kiek medžių atnaujinant grindinį bus pašalinta. Tačiau tikrai ne visi bus atsodinami, nes gatvėse judėjimas turi būti be kliūčių, kad galėtų važiuoti neįgalieji, mamos su vaikų vežimėliais. Dėl to kai kurie medžiai ir nebus atsodinti", – pabrėžė R.Stasiulis...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/klaip...indinys-951818

    Komentuoti:

Working...
X