Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Aš ne apie įvažą, o kad A juostą galima ir reikia įrengti nelaukiant 2030 metų. Vietos sočiai.Parašė digital Rodyti pranešimąNereikia ten tos įvažos, kiek galima užsiciklinti ties ja? Šiaip jau įvažos kaip tik Skandinavijoje ir kitur naikinamos.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Su kuriuo, deja, šiaurinėje miesto dalyje yra labai mažai jungčių. Gyvenant Pašilaičiuose/Justiniškėse/Viršuliškėse nori nenori reikės važiuoti arba iki Pilaitės pr. dobilo, arba suktis per D kategorijos Talino gatvę.Parašė Creatium Rodyti pranešimąA juostą įrengti nebent pirmos juostos sąskaita, bet ne platinant Laisvės pr. Jis turi čia pat greito eismo aplinkkelį 6 juostų.
O kalbant apie konkrečiai Šaulių sąjungos stotelę, tai pilnai pritariu, kad turėtų būti įvaža, dabar tik nereikalingai 2G turi vingiuoti lenkiant sustojusius troleibusus.
Comment
-
Neturėtų. Dabar troleibusas sustoja labai trumpam, nes stotelė nėra labai populiari, ir gali iš karto važiuoti - esant įvažai išvažiavimo iš stotelės laikas labai pailgėtų, nes reikėtų praleisti važiuojančius pirma eile.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO kalbant apie konkrečiai Šaulių sąjungos stotelę, tai pilnai pritariu, kad turėtų būti įvaža, dabar tik nereikalingai 2G turi vingiuoti lenkiant sustojusius troleibusus.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, Šiaurinė g. čia padėtų. Kita vertus yra mazgas Pavilnionių g. tiems, kas gyvena šiauriau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Su kuriuo, deja, šiaurinėje miesto dalyje yra labai mažai jungčių. Gyvenant Pašilaičiuose/Justiniškėse/Viršuliškėse nori nenori reikės važiuoti arba iki Pilaitės pr. dobilo, arba suktis per D kategorijos Talino gatvę.
- 1 patinka
Comment
-
Iš dalies taip, bet tik gyvenantiems prie Gabijos gatvės arba Fabijoniškėse.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Taip, Šiaurinė g. čia padėtų. Kita vertus yra mazgas Pavilnionių g. tiems, kas gyvena šiauriau.
Ta pati Pavilnionių gatvė irgi dabar atrodo ne ką geriau negu Talino gatvė.
Comment
-
Nu bet nevažiuoja iš karto, suprantat?Parašė digital Rodyti pranešimąNeturėtų. Dabar troleibusas sustoja labai trumpam, nes stotelė nėra labai populiari, ir gali iš karto važiuoti - esant įvažai išvažiavimo iš stotelės laikas labai pailgėtų, nes reikėtų praleisti važiuojančius pirma eile.
Jūs kalbate apie tai, kaip turėtų būti teorijoje. Bet yra dar praktinis dalykas ir troleibusai dažnai ten pastovi 1-3 minutes, nes dažnai tiesiog atvažiuoja per anksti. Tada užsiblokuoja eismas ir viskas suletėja iki Matulaičio bažnyčios.
Comment
-
Iš paminėtų gatvių realiai VT plėtrai aktuali tik Šiaurinė gatvė. Ozo gatve jau važiuoja 7 autobusas, jo trasos koreguoti nereikia. Bajoruose VT pagerintų jungtys link centro, o ne į Santariškes. Šitos jungtys labiau reikalingos ne VT, o automobilių tranzitui.Parašė spekas Rodyti pranešimąPirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
1. M Lietuvio g.
2. Šiaurinės g.
3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.
Comment
-
Infrastruktūros prasme labai skurdu, didesnę dalį tų A juostų galima nupiešti per kelis mėnesius. Planuoti jas iki 2030 yra labai neambicinga. Tačiau kėlimas biudžeto dvigubai iki 150m. jau yra rimtas pareiškimas. Tokio dydžio miestui su tokio atsilikimo infrastruktūra tai yra nedaug, bet tai jau nėra taip absurdiškai gėdinga kaip šiuometiniai 73m. Ką gi - jei toks biudžetas bus patvirtintas, miestui tai bus geriausios naujienos per labai ilgą laiko tarpą ir gal pagaliu atsiras labai menka šviesa tunelio gale.
- 3 patinka
Comment
-
Tai reikia tvarkyti grafikus (kas žymiai paprasčiau ir pigiau), negu "su garvežiu virinti arbatinuką".Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNu bet nevažiuoja iš karto, suprantat?
Jūs kalbate apie tai, kaip turėtų būti teorijoje. Bet yra dar praktinis dalykas ir troleibusai dažnai ten pastovi 1-3 minutes, nes dažnai tiesiog atvažiuoja per anksti. Tada užsiblokuoja eismas ir viskas suletėja iki Matulaičio bažnyčios.
Comment
-
Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis turi baigtis nedelsiant jei norime turėti kietą miestą. Jei ateisim į protą, dabar bent trečdalį amžiaus žaisime ‘pirma pastatykime pilnu prioritetu važiuojančio VT linijų tinklą, tada statysime kelius’.Parašė spekas Rodyti pranešimąPirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
1. M Lietuvio g.
2. Šiaurinės g.
3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.
- 4 patinka
Comment
-
Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis ir tesiasi, nes tų gatvių tiesimas yra beviltiškai įstrigęs. Nutiesus, bent Šiaurinę gatvę atsirastų galymybę rimtai pertvarkyti Kareivių, Ozo ir Ateities gatves. Kas, pasitarnautų tam pačiam VT. Svarbu, kad būtu nutiestos normalios miesto gatvės, o ne autostrados.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis turi baigtis nedelsiant jei norime turėti kietą miestą. Jei ateisim į protą, dabar bent trečdalį amžiaus žaisime ‘pirma pastatykime pilnu prioritetu važiuojančio VT linijų tinklą, tada statysime kelius’.
- 3 patinka
Comment
-
Yra koks 1000 vietų mieste, kur galima pagerinti VT kokybę prieš tai netiesiant šimtus milijonų kainuojančių gatvių (Stotis-Centras, Centras-Pašilaičiai, Centras-Santariškės ir kt.). Šiaurinė gatvė net nėra radialinė, o būtent prioriteto formavimas radialiniuose VT maršrutuose (iš/į centrą) dabar yra prioritetas. Už Šiaurinės gatvės pinigus galima labai neblogai pasistūmėti į priekį, išeitų net visai padorus hub’as. Automobilistai gavo krūvą projektų: vakarinį aplinkkelį, Liepkalnio sankryžą, Goštauto estakadą ir tt. VT per tą laiką vegetavo ir buvo apleistas tad Šiaurinė gatvė palauks.Parašė acetonas Rodyti pranešimąTas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis ir tesiasi, nes tų gatvių tiesimas yra beviltiškai įstrigęs. Nutiesus, bent Šiaurinę gatvę atsirastų galymybę rimtai pertvarkyti Kareivių, Ozo ir Ateities gatves. Kas, pasitarnautų tam pačiam VT. Svarbu, kad būtu nutiestos normalios miesto gatvės, o ne autostrados.
- 6 patinka
Comment
-
Šiame konkrečiame maršrute kaip tik Šiaurinė gatvė pakeistų labai daug (pvz. maršrutas Skalvių žiedas - Šiaurinė g. - Ukmergės g. - Žaliasis tiltas). Dabar gali važiuoti nebent dažnai kamščiuose stringančiu 46. Nebent mes kalbame apie skirtingus Pašilaičius.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Yra koks 1000 vietų mieste, kur galima pagerinti VT kokybę prieš tai netiesiant šimtus milijonų kainuojančių gatvių (.... Centras-Pašilaičiai ....). .Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.12.04, 16:11.
- 1 patinka
Comment
-
Dešimties juostų greitkelis, kertantis miestą, irgi pagerintų situaciją VT, tačiau tai tikrai nebūtų pats efektyviausias būdas siekti VT sąlygų pagerėjimo. Efektyviausias būdas tai daryti yra rimti tik VT skirti projektai, kurių Vilnius nuo nepriklausomybės atgavimo iki šiol nėra padaręs nei vieno. Jei norime gerinti sąlygas Pašilaičiai-Centras maršrute, tam yra daug variantų ir be naujos tangentinės gatvės tiesimo. Geriausia būtų pradėti įrenginėti A juostas viduryje gatvės, galima ir tiesiog statyti dviejų lygių sankryžas probleminėse vietose, yra ir kitų sprendimų. Naujos gatvės VT tikrai nereikia, reikia daugiau prioriteto, o darbo jam kurti ir be papildomų gatvių tiesimo yra dešimtmečiams.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Šiame konkrečiame maršrute kaip tik Šiaurinė gatvė pakeistų labai daug (pvz. maršrutas Skalvių žiedas - Šiaurinė g. - Ukmergės g. - Žaliasis tiltas). Dabar gali važiuoti nebent dažnai kamščiuose stringančiu 46. Nebent mes kalbame apie skirtingus Pašilaičius.Paskutinis taisė VLR; 2022.12.04, 16:26.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaurinė privalo būti tranzitinė, alternatyva Geležinio vilko gatvei. Tuo pačiu nukraus vidinius miesto srautus, kurių tikslas yra centras, o ne tiesiog kerta centrą, nes nėra kitų variantų. Tokiu būdu padarant normalią tranzito ar arterinę alternatvyą, kitur galima laisviau daugiau dėmesio skirti VT. Jei bus tai tiesiog miesto gatvė, bus tiesiog dar viena gatvė, kuri nesprendžia iš esmės tranzitinių srautų ir tik sudaro dar vieną lėto eismo probleminę sritį.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Dešimties juostų greitkelis, kertantis miestą, irgi pagerintų situaciją VT, tačiau tai tikrai nebūtų pats efektyviausias būdas siekti VT sąlygų pagerėjimo. Efektyviausias būdas tai daryti yra rimti tik VT skirti projektai, kurių Vilnius nuo nepriklausomybės atgavimo iki šiol nėra padaręs nei vieno. Jei norime gerinti sąlygas Pašilaičiai-Centras maršrute, tam yra daug variantų ir be naujos tangentinės gatvės tiesimo. Geriausia būtų pradėti įrenginėti A juostas viduryje gatvės, galima ir tiesiog statyti dviejų lygių sankryžas probleminėse vietose, yra ir kitų sprendimų. Naujos gatvės VT tikrai nereikia, reikia daugiau prioriteto, o darbo jam kurti ir be papildomų gatvių tiesimo yra dešimtmečiams.
- 3 patinka
Comment
-
Papildant, kad Šiaurinė būtų ne alternatyva, bet statmena GV gatvei, nukrautų Konstitucijos - Narbuto, Ozo, Ateities gatves ir aišku nuimant automobilių srautą nuo Justiniškių, Pašilaičių kiemų. Atlaisvinus tas gatves būtų ženkliai geresnės sąlygos ir VT.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Taip taip, nes geriausia praktika nuiminėti automobilių srautus mieste yra naujų, didelių kelių statymas
Ir tikrai nebūtų taip, kad pastačius naują, milžinišką tranzitinę gatvę gautume dar vieną didelę induced demand dozę ir užkištas sankryžas prie naujosios gatvės. Tada tikrai neprasidėtų pasiūlymai pirma pastatyti estakadas sankryžose ir tik tada investuoti į VT taip pratęsiant nesibaigiantį pinigų išmetinėjimą.
Realybė yra ta, kad Vilniuje didelių, stroad tipo kelių skaičius ir taip yra smarkiai per didelis. Jau rašiau apie Londoną čia..
https://www.miestai.net/forumas/foru...94#post1967994
...ir siūlyčiau pasidairyti tame mieste Streetview. Nekalbant jau apie panašesnio dydžio vakarų miestus.
Šiaurinės gatvės reikia kaip perimetru suplanuotos pėsčiųjų (ar lėto eismo/dviračių) gatvės, kurios tikslas būtų sukurti rimtą komercinę gatvę šiaurėje ir atsvarą Akropoliui, Ozui ir kt. Idėjos ten mesti šimtus milijonų, skirtų 'nuimti srautus' turi grįžti ten, iš kur ir atėjo - 70-uosius.
- 3 patinka
Comment
Comment