Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tas ,,Darnaus judumo planas iki 2024'' yra š vertas, nes A juostų įrengimas nustumtas net įiki 2030 metų. Netgi tokioje elementarioje vietoje kaip Laisvės pr. dalis ties Viršulišklių bažnyčia kur reikia tik noro įrengti A juostą kad 2G nestrigtų dėl kokio 16T ar kito griozdo sustojimo stotelėje be įvažos priešais Circle K, kurioje šiaip jau 2G nestoja
    Nereikia ten tos įvažos, kiek galima užsiciklinti ties ja? Šiaip jau įvažos kaip tik Skandinavijoje ir kitur naikinamos.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Nereikia ten tos įvažos, kiek galima užsiciklinti ties ja? Šiaip jau įvažos kaip tik Skandinavijoje ir kitur naikinamos.
      Aš ne apie įvažą, o kad A juostą galima ir reikia įrengti nelaukiant 2030 metų. Vietos sočiai.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        A juostą įrengti nebent pirmos juostos sąskaita, bet ne platinant Laisvės pr. Jis turi čia pat greito eismo aplinkkelį 6 juostų.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          A juostą įrengti nebent pirmos juostos sąskaita, bet ne platinant Laisvės pr. Jis turi čia pat greito eismo aplinkkelį 6 juostų.
          Su kuriuo, deja, šiaurinėje miesto dalyje yra labai mažai jungčių. Gyvenant Pašilaičiuose/Justiniškėse/Viršuliškėse nori nenori reikės važiuoti arba iki Pilaitės pr. dobilo, arba suktis per D kategorijos Talino gatvę.


          O kalbant apie konkrečiai Šaulių sąjungos stotelę, tai pilnai pritariu, kad turėtų būti įvaža, dabar tik nereikalingai 2G turi vingiuoti lenkiant sustojusius troleibusus.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            O kalbant apie konkrečiai Šaulių sąjungos stotelę, tai pilnai pritariu, kad turėtų būti įvaža, dabar tik nereikalingai 2G turi vingiuoti lenkiant sustojusius troleibusus.
            Neturėtų. Dabar troleibusas sustoja labai trumpam, nes stotelė nėra labai populiari, ir gali iš karto važiuoti - esant įvažai išvažiavimo iš stotelės laikas labai pailgėtų, nes reikėtų praleisti važiuojančius pirma eile.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              Su kuriuo, deja, šiaurinėje miesto dalyje yra labai mažai jungčių. Gyvenant Pašilaičiuose/Justiniškėse/Viršuliškėse nori nenori reikės važiuoti arba iki Pilaitės pr. dobilo, arba suktis per D kategorijos Talino gatvę.
              Taip, Šiaurinė g. čia padėtų. Kita vertus yra mazgas Pavilnionių g. tiems, kas gyvena šiauriau.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Taip, Šiaurinė g. čia padėtų. Kita vertus yra mazgas Pavilnionių g. tiems, kas gyvena šiauriau.
                Iš dalies taip, bet tik gyvenantiems prie Gabijos gatvės arba Fabijoniškėse.

                Ta pati Pavilnionių gatvė irgi dabar atrodo ne ką geriau negu Talino gatvė.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Neturėtų. Dabar troleibusas sustoja labai trumpam, nes stotelė nėra labai populiari, ir gali iš karto važiuoti - esant įvažai išvažiavimo iš stotelės laikas labai pailgėtų, nes reikėtų praleisti važiuojančius pirma eile.
                  Nu bet nevažiuoja iš karto, suprantat? Jūs kalbate apie tai, kaip turėtų būti teorijoje. Bet yra dar praktinis dalykas ir troleibusai dažnai ten pastovi 1-3 minutes, nes dažnai tiesiog atvažiuoja per anksti. Tada užsiblokuoja eismas ir viskas suletėja iki Matulaičio bažnyčios.

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    Pirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
                    1. M Lietuvio g.
                    2. Šiaurinės g.
                    3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
                    Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.

                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	412
Size:	70,6 kB
ID:	2015652
                    Iš paminėtų gatvių realiai VT plėtrai aktuali tik Šiaurinė gatvė. Ozo gatve jau važiuoja 7 autobusas, jo trasos koreguoti nereikia. Bajoruose VT pagerintų jungtys link centro, o ne į Santariškes. Šitos jungtys labiau reikalingos ne VT, o automobilių tranzitui.

                    Comment


                      Infrastruktūros prasme labai skurdu, didesnę dalį tų A juostų galima nupiešti per kelis mėnesius. Planuoti jas iki 2030 yra labai neambicinga. Tačiau kėlimas biudžeto dvigubai iki 150m. jau yra rimtas pareiškimas. Tokio dydžio miestui su tokio atsilikimo infrastruktūra tai yra nedaug, bet tai jau nėra taip absurdiškai gėdinga kaip šiuometiniai 73m. Ką gi - jei toks biudžetas bus patvirtintas, miestui tai bus geriausios naujienos per labai ilgą laiko tarpą ir gal pagaliu atsiras labai menka šviesa tunelio gale.

                      Comment


                        brundziniai visai išnaglėjo.
                        iš biudžeto dalies skirtos gerinti susisiekimą automoblio alternatyvomis nori tiesti naujas gatves ir gerinti susisiekimą automobiliams.
                        naujoms gatvėms pinigų ieškokite kitose biudžeto eilutėse

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Nu bet nevažiuoja iš karto, suprantat? Jūs kalbate apie tai, kaip turėtų būti teorijoje. Bet yra dar praktinis dalykas ir troleibusai dažnai ten pastovi 1-3 minutes, nes dažnai tiesiog atvažiuoja per anksti. Tada užsiblokuoja eismas ir viskas suletėja iki Matulaičio bažnyčios.
                          Tai reikia tvarkyti grafikus (kas žymiai paprasčiau ir pigiau), negu "su garvežiu virinti arbatinuką".

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Pirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
                            1. M Lietuvio g.
                            2. Šiaurinės g.
                            3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
                            Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.

                            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	412
Size:	70,6 kB
ID:	2015652
                            Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis turi baigtis nedelsiant jei norime turėti kietą miestą. Jei ateisim į protą, dabar bent trečdalį amžiaus žaisime ‘pirma pastatykime pilnu prioritetu važiuojančio VT linijų tinklą, tada statysime kelius’.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą

                              Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis turi baigtis nedelsiant jei norime turėti kietą miestą. Jei ateisim į protą, dabar bent trečdalį amžiaus žaisime ‘pirma pastatykime pilnu prioritetu važiuojančio VT linijų tinklą, tada statysime kelius’.
                              Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis ir tesiasi, nes tų gatvių tiesimas yra beviltiškai įstrigęs. Nutiesus, bent Šiaurinę gatvę atsirastų galymybę rimtai pertvarkyti Kareivių, Ozo ir Ateities gatves. Kas, pasitarnautų tam pačiam VT. Svarbu, kad būtu nutiestos normalios miesto gatvės, o ne autostrados.

                              Comment


                                Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis ir tesiasi, nes tų gatvių tiesimas yra beviltiškai įstrigęs. Nutiesus, bent Šiaurinę gatvę atsirastų galymybę rimtai pertvarkyti Kareivių, Ozo ir Ateities gatves. Kas, pasitarnautų tam pačiam VT. Svarbu, kad būtu nutiestos normalios miesto gatvės, o ne autostrados.
                                Yra koks 1000 vietų mieste, kur galima pagerinti VT kokybę prieš tai netiesiant šimtus milijonų kainuojančių gatvių (Stotis-Centras, Centras-Pašilaičiai, Centras-Santariškės ir kt.). Šiaurinė gatvė net nėra radialinė, o būtent prioriteto formavimas radialiniuose VT maršrutuose (iš/į centrą) dabar yra prioritetas. Už Šiaurinės gatvės pinigus galima labai neblogai pasistūmėti į priekį, išeitų net visai padorus hub’as. Automobilistai gavo krūvą projektų: vakarinį aplinkkelį, Liepkalnio sankryžą, Goštauto estakadą ir tt. VT per tą laiką vegetavo ir buvo apleistas tad Šiaurinė gatvė palauks.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                  Yra koks 1000 vietų mieste, kur galima pagerinti VT kokybę prieš tai netiesiant šimtus milijonų kainuojančių gatvių (.... Centras-Pašilaičiai ....). .
                                  Šiame konkrečiame maršrute kaip tik Šiaurinė gatvė pakeistų labai daug (pvz. maršrutas Skalvių žiedas - Šiaurinė g. - Ukmergės g. - Žaliasis tiltas). Dabar gali važiuoti nebent dažnai kamščiuose stringančiu 46. Nebent mes kalbame apie skirtingus Pašilaičius.
                                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.12.04, 16:11.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    Šiame konkrečiame maršrute kaip tik Šiaurinė gatvė pakeistų labai daug (pvz. maršrutas Skalvių žiedas - Šiaurinė g. - Ukmergės g. - Žaliasis tiltas). Dabar gali važiuoti nebent dažnai kamščiuose stringančiu 46. Nebent mes kalbame apie skirtingus Pašilaičius.
                                    Dešimties juostų greitkelis, kertantis miestą, irgi pagerintų situaciją VT, tačiau tai tikrai nebūtų pats efektyviausias būdas siekti VT sąlygų pagerėjimo. Efektyviausias būdas tai daryti yra rimti tik VT skirti projektai, kurių Vilnius nuo nepriklausomybės atgavimo iki šiol nėra padaręs nei vieno. Jei norime gerinti sąlygas Pašilaičiai-Centras maršrute, tam yra daug variantų ir be naujos tangentinės gatvės tiesimo. Geriausia būtų pradėti įrenginėti A juostas viduryje gatvės, galima ir tiesiog statyti dviejų lygių sankryžas probleminėse vietose, yra ir kitų sprendimų. Naujos gatvės VT tikrai nereikia, reikia daugiau prioriteto, o darbo jam kurti ir be papildomų gatvių tiesimo yra dešimtmečiams.
                                    Paskutinis taisė VLR; 2022.12.04, 16:26.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                      Dešimties juostų greitkelis, kertantis miestą, irgi pagerintų situaciją VT, tačiau tai tikrai nebūtų pats efektyviausias būdas siekti VT sąlygų pagerėjimo. Efektyviausias būdas tai daryti yra rimti tik VT skirti projektai, kurių Vilnius nuo nepriklausomybės atgavimo iki šiol nėra padaręs nei vieno. Jei norime gerinti sąlygas Pašilaičiai-Centras maršrute, tam yra daug variantų ir be naujos tangentinės gatvės tiesimo. Geriausia būtų pradėti įrenginėti A juostas viduryje gatvės, galima ir tiesiog statyti dviejų lygių sankryžas probleminėse vietose, yra ir kitų sprendimų. Naujos gatvės VT tikrai nereikia, reikia daugiau prioriteto, o darbo jam kurti ir be papildomų gatvių tiesimo yra dešimtmečiams.
                                      Šiaurinė privalo būti tranzitinė, alternatyva Geležinio vilko gatvei. Tuo pačiu nukraus vidinius miesto srautus, kurių tikslas yra centras, o ne tiesiog kerta centrą, nes nėra kitų variantų. Tokiu būdu padarant normalią tranzito ar arterinę alternatvyą, kitur galima laisviau daugiau dėmesio skirti VT. Jei bus tai tiesiog miesto gatvė, bus tiesiog dar viena gatvė, kuri nesprendžia iš esmės tranzitinių srautų ir tik sudaro dar vieną lėto eismo probleminę sritį.

                                      Comment


                                        Papildant, kad Šiaurinė būtų ne alternatyva, bet statmena GV gatvei, nukrautų Konstitucijos - Narbuto, Ozo, Ateities gatves ir aišku nuimant automobilių srautą nuo Justiniškių, Pašilaičių kiemų. Atlaisvinus tas gatves būtų ženkliai geresnės sąlygos ir VT.
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Taip taip, nes geriausia praktika nuiminėti automobilių srautus mieste yra naujų, didelių kelių statymas Ir tikrai nebūtų taip, kad pastačius naują, milžinišką tranzitinę gatvę gautume dar vieną didelę induced demand dozę ir užkištas sankryžas prie naujosios gatvės. Tada tikrai neprasidėtų pasiūlymai pirma pastatyti estakadas sankryžose ir tik tada investuoti į VT taip pratęsiant nesibaigiantį pinigų išmetinėjimą.

                                          Realybė yra ta, kad Vilniuje didelių, stroad tipo kelių skaičius ir taip yra smarkiai per didelis. Jau rašiau apie Londoną čia..
                                          https://www.miestai.net/forumas/foru...94#post1967994
                                          ...ir siūlyčiau pasidairyti tame mieste Streetview. Nekalbant jau apie panašesnio dydžio vakarų miestus.

                                          Šiaurinės gatvės reikia kaip perimetru suplanuotos pėsčiųjų (ar lėto eismo/dviračių) gatvės, kurios tikslas būtų sukurti rimtą komercinę gatvę šiaurėje ir atsvarą Akropoliui, Ozui ir kt. Idėjos ten mesti šimtus milijonų, skirtų 'nuimti srautus' turi grįžti ten, iš kur ir atėjo - 70-uosius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X