Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kaip sakė vienas karo analitikas, idiotų nėra daug, bet bėda ta, kad jie užima strategines pozicijas.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Problema ne siaurinime, o kad neužtenka proto padaryt taip, kaip jau dešimtmečiais daro normalūs žmonės...

    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	615
Size:	1,59 MB
ID:	2085259

    Visos "vidinės salelės" tokiose sankryžose turi būti išgrįstos bruku (geriausia ne tokiu lygiu kaip mano pateiktam pavyzdy, o tokiu kaip Senamiestyje, pvz Ligoninės g.) ir su granitiniais bortais (ne labai aukštais, kad nebūtų sunku pravažiuot jeigu tikrai kažkas biškį netilpo, bet ir ne tokiais žemais, kad žmonės galėtų tiesiog nestabdydami važiuot per juos), tada visi tie kolūkiečiai anti-siaurintojai prarastų visus savo argumentus prieš, o mitologinė būtybė autobuso vairuotoja Janina pagaliau atgautų ramybę.

    Komentuoti:


  • Harlem
    replied
    Simasius stengesi vilniu padaryti nepanasau i minska.o padare vilniu panasu i baltarusijos kolukio gyvenviete su purvynais gatvese sliksciais krumais ant kiekvieno kampo.????????

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Kažkaip sudėtinga su ta Vytenio/Naugarduko žiedine sankryža. Vasara buvo išvažinėta baisiai ir vėl kažkoks chaosas. Tolumoje rato vėžė.

    Click image for larger version  Name:	būklė.jpg Views:	0 Size:	2,42 MB ID:	2085191

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jei jau rašoma šioje temoje, tai nuo kada Nikitinas tapo "infrastruktūros projektu"?
    Gal šis miestas vertesnis geresnių projektų.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Anton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu



    Na ką, dabar jau oficialiai galima atsisveikinti su viltimis, kad iki 2027 Vilniuje bus daroma kažkas apart "paprastojo remonto" ir automobilizacijos skatinimo...

    Tikiuosi dar į Antono vietą pasodins tą vyr. debilą iš aplinkos tvarkymo skyriaus - būtų labai simboliška asValdo VMS
    Šia tema diskutuojama Vilniaus miesto savivaldybės temoje, pora dienų jau

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Anton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu[/URL]
    Tu matai kaip įdomiai gaunasi ...

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Anton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu

    Vilniui siekiant tvaraus miesto tikslų, savivaldybės tvarumo vadovu tampa Anton Nikitin. Iki šiol jis beveik trejus metus ėjo vyriausiojo inžinieriaus pareigas. A. Nikitin rūpinsis darnios plėtros klausimais, miesto tvarumo ir atsparumo klimatui strategija bei kitų tvarumo metodikų įgyvendinimu.
    Na ką, dabar jau oficialiai galima atsisveikinti su viltimis, kad iki 2027 Vilniuje bus daroma kažkas apart "paprastojo remonto" ir automobilizacijos skatinimo...

    Tikiuosi dar į Antono vietą pasodins tą vyr. debilą iš aplinkos tvarkymo skyriaus - būtų labai simboliška asValdo VMS

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tiesiog neįtikėtina, kaip žurnalistas važinėjantis viešuoju transportu, gali rašyti tokius vėjus...

    Tačiau vilniečiams labiau reikia patogaus susisiekimo. Dar 2013 metais jie pasirašė peticiją dėl skubotų savivaldybės veiksmų, kai vieną dieną P.Vileišio gatvėje buvo nubraižyti dviračių takai.
    Šia gatve vilniečiai buvo įpratę automobiliais aplenkti transporto grūstis Olandų žiede.
    Nubraižius dviračių takus automobiliams liko viena eismo juosta, tačiau pertvarkų iniciatoriai nepasirūpino kelio ženklais, tad nebuvo aišku, į kurią pusę automobiliais galima važiuoti. Ir tada savivaldybė tikino, kad eismo organizavimo pakeitimai nustatomi siekiant pagerinti dviračių eismo infrastruktūrą Neries upės pakrantėje.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jamas-28731877

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Prieš platinimą buvo siauresnis: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius...intas-86862063

    Click image for larger version

Name:	t.jpg
Views:	1387
Size:	143,0 kB
ID:	2084213

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O geras, pasirodo mums reikia grįžti prie sovietinių standartų!

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Romualdas Rakauskas (1941 - 2021)
    Iš ciklo "Vilniaus šiokiadieniai" 1965

    https://lost-vilnius.livejournal.com/
    Vargšai, jie nežinojo apie galimybę siaurinti gatves ir linijinius parkus

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Skelbimas apie kvietimą pabendrauti dėl minimo dvirtakio kabojo vms puslapyje? Tikiuosi nepraleisiu kai bus Paco g eilė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Naujoji miesto vyr. architektė, kaip suprantu, iki šiol dirbo su visuomenės įtraukimo procesais ir gryninant metodikas, tai tie darbai tikrai bus tęsiami. Kaip dabar buvo su Antakalnio g. dviračių tako svarstymu - bus vieši svarstymai, į kuriuos bus kviečiami visi norintys ir tie svarstymai bus ne kartą kiekvienam projektui.

    Kiek teko bendraut, supratau, kad tikslas savivaldybėje yra gyventojus įtraukti į projektų užduočių rengimus (ir net dar anksčiau - ar išvis reik kažką daryt) kiek įmanoma didesniam ratui projektų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kaip informavo, visos šios gatvės bus pertvarkomos darant pirmiausia detalius susirinkimus su gyventojais ir rengiant normalius techninius projektus.
    Na čia kažkas neįtikėtino. Ne tik tarsis su gyventojais bet ir darys SU PROJEKTU?? Aš lygtais negėriau (negeriantis jei ką)...

    Aš su didžiausiu malonumu norėsiu dalyvauti pvz Paco gatvės projekto bent užduoties rengime, ir idealu būtų projektavime (kad bent ruoštų pagal pageidavimus). Kaip galima susisiekti, kad noriu būti įtrauktas į sąrašą su kuriais bus bendraujama? Aš Paco g vos ne kiekvieną metrą esu jau pragalvojęs ką ir kaip daryti.

    PS.
    Mano dėka greta esančiose Pavasario ir Saulės gatvėse palei 2019-2020 metus atsirado bent vienoje gatvės pusėje šaligatviai, kurių VMS nesiruošė įrengti kai buvo atliekamas jų ištisinis asfaltavimas.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Gerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
    Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.
    Žėručio irgi šiuo metu remontuojama perasfaltavimo būdu (tiesa sakant remonto ten išties reikėjo) - buvo lopas ant lopo.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Gerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
    Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.
    Dabartinis meras su visa valdančiąja šutve dar tik pradėjo savo darbą. Aš tavo vietoje būčiau ramus – iki 2027, o gal ir 2031 m., nebus jokio progreso, taigi ir dabar liejamas asfaltas atitarnaus.

    Dėl projektų, kurie neva bus rengiami, konsultuojantis su gyventojais, aš irgi pesimistiškai nusiteikęs. Kai dauguma gyventojų vis dar gyvena akmens amžiuje, permainų gali atnešti tik politinė valia, kurios nesimato.
    Paskutinis taisė Kecal; 2023.10.19, 11:26.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Man rodos, kad dvirtakis lyg bus kitoje kelio pusėje. Ar aš klystu? Jeigu bus kitoje pusėje, tai normalu, kad atskiria srautus, bet nemanau, kad atsiras daug dviratininkų paisančių tokių niekingų daiktų kaip kelio ženklai. Kaip ir toje knygutėje, aiškiai yra parašyta ir nupiešta, kad važinėtis net tai transporto rūšiai skirta infrastruktūra yra pavojinga ir sukeliama daug konfliktinių situacijų, todėl kuo daugiau dvirtakių - tuo saugiau.
    Taip,. bet čia taip suponuojama iliuzija, kad dviračiams privalu važinėti tik dviračių takais, o jų nėra, tai į kelią geriau nelįsti, vietoje to, kad vairuotojai būtų pratinami ramesnėse gatvėse važiuoti eisme kartu su dviratininkais ir neviršyti greičio.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Gerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
    Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Turbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
    SoulMulticast panašu, kad pasiekiamumas ir formatas visai geras, kad net vienas didesnių tarybos priešininkų Sinica miesto plėtros komitete pakeitė dūdelę su mintim, kad Šeškinės g. net ir jis mato perteklių. Gal čia tik PR, bet esmė, kad rekonstrukcijos ir humanizavimas turėtų artimu metu grįžti, tik su esminėm permainom:
    Viešinimu, derinimu, projektais ir pan. Aišku tikriausiai labai ribota apimtim, nes niekaip kitaip buko remonto būdu nepasieks tikslų. Bet manau svarbu, kad tai neapsiribos tik naujų gatvių projektavimu, o grįš ramaus eismo gatvių pavidalu D kategorijose ir matyt kažką panašaus reitinguos ir aukštesnėms.

    Siūlau paklausyt įrašo, asmeniškai įdomiausia buvo po populistinių Z pašikaliojimų ir kaltų paieškos nuo maždaug 1:20:00

    Komentuoti:

Working...
X