Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kaip sakė vienas karo analitikas, idiotų nėra daug, bet bėda ta, kad jie užima strategines pozicijas.
-
Problema ne siaurinime, o kad neužtenka proto padaryt taip, kaip jau dešimtmečiais daro normalūs žmonės...
Visos "vidinės salelės" tokiose sankryžose turi būti išgrįstos bruku (geriausia ne tokiu lygiu kaip mano pateiktam pavyzdy, o tokiu kaip Senamiestyje, pvz Ligoninės g.) ir su granitiniais bortais (ne labai aukštais, kad nebūtų sunku pravažiuot jeigu tikrai kažkas biškį netilpo, bet ir ne tokiais žemais, kad žmonės galėtų tiesiog nestabdydami važiuot per juos), tada visi tie kolūkiečiai anti-siaurintojai prarastų visus savo argumentus prieš, o mitologinė būtybė autobuso vairuotoja Janina pagaliau atgautų ramybę.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Simasius stengesi vilniu padaryti nepanasau i minska.o padare vilniu panasu i baltarusijos kolukio gyvenviete su purvynais gatvese sliksciais krumais ant kiekvieno kampo.????????
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Jei jau rašoma šioje temoje, tai nuo kada Nikitinas tapo "infrastruktūros projektu"?
Gal šis miestas vertesnis geresnių projektų.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąAnton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu
Na ką, dabar jau oficialiai galima atsisveikinti su viltimis, kad iki 2027 Vilniuje bus daroma kažkas apart "paprastojo remonto" ir automobilizacijos skatinimo...
Tikiuosi dar į Antono vietą pasodins tą vyr. debilą iš aplinkos tvarkymo skyriaus - būtų labai simboliška asValdo VMS
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąAnton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu[/URL]
Komentuoti:
-
Anton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu
Vilniui siekiant tvaraus miesto tikslų, savivaldybės tvarumo vadovu tampa Anton Nikitin. Iki šiol jis beveik trejus metus ėjo vyriausiojo inžinieriaus pareigas. A. Nikitin rūpinsis darnios plėtros klausimais, miesto tvarumo ir atsparumo klimatui strategija bei kitų tvarumo metodikų įgyvendinimu.
Tikiuosi dar į Antono vietą pasodins tą vyr. debilą iš aplinkos tvarkymo skyriaus - būtų labai simboliška asValdo VMS
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiog neįtikėtina, kaip žurnalistas važinėjantis viešuoju transportu, gali rašyti tokius vėjus...
Tačiau vilniečiams labiau reikia patogaus susisiekimo. Dar 2013 metais jie pasirašė peticiją dėl skubotų savivaldybės veiksmų, kai vieną dieną P.Vileišio gatvėje buvo nubraižyti dviračių takai.
Šia gatve vilniečiai buvo įpratę automobiliais aplenkti transporto grūstis Olandų žiede.
Nubraižius dviračių takus automobiliams liko viena eismo juosta, tačiau pertvarkų iniciatoriai nepasirūpino kelio ženklais, tad nebuvo aišku, į kurią pusę automobiliais galima važiuoti. Ir tada savivaldybė tikino, kad eismo organizavimo pakeitimai nustatomi siekiant pagerinti dviračių eismo infrastruktūrą Neries upės pakrantėje.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jamas-28731877
- 5 patinka
Komentuoti:
-
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O geras, pasirodo mums reikia grįžti prie sovietinių standartų!
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąRomualdas Rakauskas (1941 - 2021)
Iš ciklo "Vilniaus šiokiadieniai" 1965
https://lost-vilnius.livejournal.com/
Komentuoti:
-
Skelbimas apie kvietimą pabendrauti dėl minimo dvirtakio kabojo vms puslapyje? Tikiuosi nepraleisiu kai bus Paco g eilė.
Komentuoti:
-
Naujoji miesto vyr. architektė, kaip suprantu, iki šiol dirbo su visuomenės įtraukimo procesais ir gryninant metodikas, tai tie darbai tikrai bus tęsiami. Kaip dabar buvo su Antakalnio g. dviračių tako svarstymu - bus vieši svarstymai, į kuriuos bus kviečiami visi norintys ir tie svarstymai bus ne kartą kiekvienam projektui.
Kiek teko bendraut, supratau, kad tikslas savivaldybėje yra gyventojus įtraukti į projektų užduočių rengimus (ir net dar anksčiau - ar išvis reik kažką daryt) kiek įmanoma didesniam ratui projektų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaip informavo, visos šios gatvės bus pertvarkomos darant pirmiausia detalius susirinkimus su gyventojais ir rengiant normalius techninius projektus.
Aš su didžiausiu malonumu norėsiu dalyvauti pvz Paco gatvės projekto bent užduoties rengime, ir idealu būtų projektavime (kad bent ruoštų pagal pageidavimus). Kaip galima susisiekti, kad noriu būti įtrauktas į sąrašą su kuriais bus bendraujama? Aš Paco g vos ne kiekvieną metrą esu jau pragalvojęs ką ir kaip daryti.
PS.
Mano dėka greta esančiose Pavasario ir Saulės gatvėse palei 2019-2020 metus atsirado bent vienoje gatvės pusėje šaligatviai, kurių VMS nesiruošė įrengti kai buvo atliekamas jų ištisinis asfaltavimas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąGerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąGerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.
Dėl projektų, kurie neva bus rengiami, konsultuojantis su gyventojais, aš irgi pesimistiškai nusiteikęs. Kai dauguma gyventojų vis dar gyvena akmens amžiuje, permainų gali atnešti tik politinė valia, kurios nesimato.Paskutinis taisė Kecal; 2023.10.19, 11:26.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąMan rodos, kad dvirtakis lyg bus kitoje kelio pusėje. Ar aš klystu? Jeigu bus kitoje pusėje, tai normalu, kad atskiria srautus, bet nemanau, kad atsiras daug dviratininkų paisančių tokių niekingų daiktų kaip kelio ženklai. Kaip ir toje knygutėje, aiškiai yra parašyta ir nupiešta, kad važinėtis net tai transporto rūšiai skirta infrastruktūra yra pavojinga ir sukeliama daug konfliktinių situacijų, todėl kuo daugiau dvirtakių - tuo saugiau.
Komentuoti:
-
Gerai skamba, o bet tačiau... Pvz. Vivulskio g. pažymėta, kaip prioritetinė arba surinkus daug balų, bet šią akimirką Grinda gatvę remontuoja perasfaltuodami. Tai vėl dešinė nežino ką daro kairė? Ar miestas toks turtingas, kad kas kelis metus tas pačias gatves planuoja remontuoti?
Lygiai tas pats yra su ką tik suremontuotom A. Stulginskio g. ir Ankštaja g.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąTurbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
Viešinimu, derinimu, projektais ir pan. Aišku tikriausiai labai ribota apimtim, nes niekaip kitaip buko remonto būdu nepasieks tikslų. Bet manau svarbu, kad tai neapsiribos tik naujų gatvių projektavimu, o grįš ramaus eismo gatvių pavidalu D kategorijose ir matyt kažką panašaus reitinguos ir aukštesnėms.
Siūlau paklausyt įrašo, asmeniškai įdomiausia buvo po populistinių Z pašikaliojimų ir kaltų paieškos nuo maždaug 1:20:00
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: