Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Visos "vidinės salelės" tokiose sankryžose turi būti išgrįstos bruku (geriausia ne tokiu lygiu kaip mano pateiktam pavyzdy, o tokiu kaip Senamiestyje, pvz Ligoninės g.) ir su granitiniais bortais (ne labai aukštais, kad nebūtų sunku pravažiuot jeigu tikrai kažkas biškį netilpo, bet ir ne tokiais žemais, kad žmonės galėtų tiesiog nestabdydami važiuot per juos), tada visi tie kolūkiečiai anti-siaurintojai prarastų visus savo argumentus prieš, o mitologinė būtybė autobuso vairuotoja Janina pagaliau atgautų ramybę.
    O ant tų granitinių salelių reikėtu dar pridėti spyglių, kad visi "anti-siaurintojai" dar prarastų ir padangas, o Janina išmoktų pasukti vairą.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Problema, kad tuo progresas ir pasibaigė, dabar bent iki 2027 metų turėsim infrastruktūros degradaciją ir rusifikaciją.
    Kai gyvenau Maskvoj, ten visi šaligatviai buvo asfaltiniai. Dabar pradėjo kloti visokias plyteles, bet taip, kad po kiekvienos žiemos reikia perklot. Tai nzn, labiau Rusija europeizuojasi.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Nu gerai skamba. O bent šitą sutvarkys kaip nors ar tik mokysis kažką?
    O čia kažkas iš esmės skirtingo nuo pvz. skylės asfalte? tvarkaumiesta.lt ir tegu tvarko.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    ... Dabar ir mums ir jiems žinomi ir trūkumai. Kitą kartą atsižvelgs ir darys geriau.
    ...
    Nu gerai skamba. O bent šitą sutvarkys kaip nors ar tik mokysis kažką?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Na, gyveni ir mokaisi. Kol nebuvo tokių salelių, jos atrodė gera mintis neo-urbanistams. Dabar ir mums ir jiems žinomi ir trūkumai. Kitą kartą atsižvelgs ir darys geriau.

    Čia kaip sugauna eilinį vyr gydytoją su kyšiu. Vieni verkia, kaip pas mus viskas korumpuota, kiti džiaugiasi, kad vienu kyšininku sumažėjo, kad korupcija nebetoleruojama, reikalai taisosi. Priimkit šituos žingsnius pro šalį kaip progreso dalį.
    Problema, kad tuo progresas ir pasibaigė, dabar bent iki 2027 metų turėsim infrastruktūros degradaciją ir rusifikaciją.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Priimkit šituos žingsnius pro šalį kaip progreso dalį.
    Bėda tik, kai tais (pačiais) žingsniais pro šalį pradedi mylias skaičiuoti, nepaisant nuolatinio baksnojimo pirštais. Na ir dar bėda, kad yra šalių, kurios jau seniai nuėjo daugumą tų klystkelių ir dabar mums tereikia vadovautis jų pavyzdžiais. Bet mes, kaip sakant, metam kelią (pvz., išmoktas pamokas Nyderlanduose) dėl nuosavo išminto takelio (pasitelkiam savo „kūrybiškumą“).
    Paskutinis taisė 1252; 2023.10.27, 14:17.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Na, gyveni ir mokaisi. Kol nebuvo tokių salelių, jos atrodė gera mintis neo-urbanistams. Dabar ir mums ir jiems žinomi ir trūkumai. Kitą kartą atsižvelgs ir darys geriau.

    Čia kaip sugauna eilinį vyr gydytoją su kyšiu. Vieni verkia, kaip pas mus viskas korumpuota, kiti džiaugiasi, kad vienu kyšininku sumažėjo, kad korupcija nebetoleruojama, reikalai taisosi. Priimkit šituos žingsnius pro šalį kaip progreso dalį.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kaip sakė vienas karo analitikas, idiotų nėra daug, bet bėda ta, kad jie užima strategines pozicijas.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Problema ne siaurinime, o kad neužtenka proto padaryt taip, kaip jau dešimtmečiais daro normalūs žmonės...

    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	615
Size:	1,59 MB
ID:	2085259

    Visos "vidinės salelės" tokiose sankryžose turi būti išgrįstos bruku (geriausia ne tokiu lygiu kaip mano pateiktam pavyzdy, o tokiu kaip Senamiestyje, pvz Ligoninės g.) ir su granitiniais bortais (ne labai aukštais, kad nebūtų sunku pravažiuot jeigu tikrai kažkas biškį netilpo, bet ir ne tokiais žemais, kad žmonės galėtų tiesiog nestabdydami važiuot per juos), tada visi tie kolūkiečiai anti-siaurintojai prarastų visus savo argumentus prieš, o mitologinė būtybė autobuso vairuotoja Janina pagaliau atgautų ramybę.

    Komentuoti:


  • Harlem
    replied
    Simasius stengesi vilniu padaryti nepanasau i minska.o padare vilniu panasu i baltarusijos kolukio gyvenviete su purvynais gatvese sliksciais krumais ant kiekvieno kampo.????????

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Kažkaip sudėtinga su ta Vytenio/Naugarduko žiedine sankryža. Vasara buvo išvažinėta baisiai ir vėl kažkoks chaosas. Tolumoje rato vėžė.

    Click image for larger version  Name:	būklė.jpg Views:	0 Size:	2,42 MB ID:	2085191

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jei jau rašoma šioje temoje, tai nuo kada Nikitinas tapo "infrastruktūros projektu"?
    Gal šis miestas vertesnis geresnių projektų.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Anton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu



    Na ką, dabar jau oficialiai galima atsisveikinti su viltimis, kad iki 2027 Vilniuje bus daroma kažkas apart "paprastojo remonto" ir automobilizacijos skatinimo...

    Tikiuosi dar į Antono vietą pasodins tą vyr. debilą iš aplinkos tvarkymo skyriaus - būtų labai simboliška asValdo VMS
    Šia tema diskutuojama Vilniaus miesto savivaldybės temoje, pora dienų jau

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Anton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu[/URL]
    Tu matai kaip įdomiai gaunasi ...

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Anton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu

    Vilniui siekiant tvaraus miesto tikslų, savivaldybės tvarumo vadovu tampa Anton Nikitin. Iki šiol jis beveik trejus metus ėjo vyriausiojo inžinieriaus pareigas. A. Nikitin rūpinsis darnios plėtros klausimais, miesto tvarumo ir atsparumo klimatui strategija bei kitų tvarumo metodikų įgyvendinimu.
    Na ką, dabar jau oficialiai galima atsisveikinti su viltimis, kad iki 2027 Vilniuje bus daroma kažkas apart "paprastojo remonto" ir automobilizacijos skatinimo...

    Tikiuosi dar į Antono vietą pasodins tą vyr. debilą iš aplinkos tvarkymo skyriaus - būtų labai simboliška asValdo VMS

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tiesiog neįtikėtina, kaip žurnalistas važinėjantis viešuoju transportu, gali rašyti tokius vėjus...

    Tačiau vilniečiams labiau reikia patogaus susisiekimo. Dar 2013 metais jie pasirašė peticiją dėl skubotų savivaldybės veiksmų, kai vieną dieną P.Vileišio gatvėje buvo nubraižyti dviračių takai.
    Šia gatve vilniečiai buvo įpratę automobiliais aplenkti transporto grūstis Olandų žiede.
    Nubraižius dviračių takus automobiliams liko viena eismo juosta, tačiau pertvarkų iniciatoriai nepasirūpino kelio ženklais, tad nebuvo aišku, į kurią pusę automobiliais galima važiuoti. Ir tada savivaldybė tikino, kad eismo organizavimo pakeitimai nustatomi siekiant pagerinti dviračių eismo infrastruktūrą Neries upės pakrantėje.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jamas-28731877

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Prieš platinimą buvo siauresnis: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius...intas-86862063

    Click image for larger version

Name:	t.jpg
Views:	1387
Size:	143,0 kB
ID:	2084213

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O geras, pasirodo mums reikia grįžti prie sovietinių standartų!

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Romualdas Rakauskas (1941 - 2021)
    Iš ciklo "Vilniaus šiokiadieniai" 1965

    https://lost-vilnius.livejournal.com/
    Vargšai, jie nežinojo apie galimybę siaurinti gatves ir linijinius parkus

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Skelbimas apie kvietimą pabendrauti dėl minimo dvirtakio kabojo vms puslapyje? Tikiuosi nepraleisiu kai bus Paco g eilė.

    Komentuoti:

Working...
X