Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Problema, kad tuo progresas ir pasibaigė, dabar bent iki 2027 metų turėsim infrastruktūros degradaciją ir rusifikaciją.
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąNu gerai skamba. O bent šitą sutvarkys kaip nors ar tik mokysis kažką?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą... Dabar ir mums ir jiems žinomi ir trūkumai. Kitą kartą atsižvelgs ir darys geriau.
...
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNa, gyveni ir mokaisi. Kol nebuvo tokių salelių, jos atrodė gera mintis neo-urbanistams. Dabar ir mums ir jiems žinomi ir trūkumai. Kitą kartą atsižvelgs ir darys geriau.
Čia kaip sugauna eilinį vyr gydytoją su kyšiu. Vieni verkia, kaip pas mus viskas korumpuota, kiti džiaugiasi, kad vienu kyšininku sumažėjo, kad korupcija nebetoleruojama, reikalai taisosi. Priimkit šituos žingsnius pro šalį kaip progreso dalį.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąPriimkit šituos žingsnius pro šalį kaip progreso dalį.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.27, 14:17.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na, gyveni ir mokaisi. Kol nebuvo tokių salelių, jos atrodė gera mintis neo-urbanistams. Dabar ir mums ir jiems žinomi ir trūkumai. Kitą kartą atsižvelgs ir darys geriau.
Čia kaip sugauna eilinį vyr gydytoją su kyšiu. Vieni verkia, kaip pas mus viskas korumpuota, kiti džiaugiasi, kad vienu kyšininku sumažėjo, kad korupcija nebetoleruojama, reikalai taisosi. Priimkit šituos žingsnius pro šalį kaip progreso dalį.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kaip sakė vienas karo analitikas, idiotų nėra daug, bet bėda ta, kad jie užima strategines pozicijas.
Komentuoti:
-
Problema ne siaurinime, o kad neužtenka proto padaryt taip, kaip jau dešimtmečiais daro normalūs žmonės...
Visos "vidinės salelės" tokiose sankryžose turi būti išgrįstos bruku (geriausia ne tokiu lygiu kaip mano pateiktam pavyzdy, o tokiu kaip Senamiestyje, pvz Ligoninės g.) ir su granitiniais bortais (ne labai aukštais, kad nebūtų sunku pravažiuot jeigu tikrai kažkas biškį netilpo, bet ir ne tokiais žemais, kad žmonės galėtų tiesiog nestabdydami važiuot per juos), tada visi tie kolūkiečiai anti-siaurintojai prarastų visus savo argumentus prieš, o mitologinė būtybė autobuso vairuotoja Janina pagaliau atgautų ramybę.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Simasius stengesi vilniu padaryti nepanasau i minska.o padare vilniu panasu i baltarusijos kolukio gyvenviete su purvynais gatvese sliksciais krumais ant kiekvieno kampo.????????
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Jei jau rašoma šioje temoje, tai nuo kada Nikitinas tapo "infrastruktūros projektu"?
Gal šis miestas vertesnis geresnių projektų.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąAnton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu
Na ką, dabar jau oficialiai galima atsisveikinti su viltimis, kad iki 2027 Vilniuje bus daroma kažkas apart "paprastojo remonto" ir automobilizacijos skatinimo...
Tikiuosi dar į Antono vietą pasodins tą vyr. debilą iš aplinkos tvarkymo skyriaus - būtų labai simboliška asValdo VMS
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąAnton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu[/URL]
Komentuoti:
-
Anton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu
Vilniui siekiant tvaraus miesto tikslų, savivaldybės tvarumo vadovu tampa Anton Nikitin. Iki šiol jis beveik trejus metus ėjo vyriausiojo inžinieriaus pareigas. A. Nikitin rūpinsis darnios plėtros klausimais, miesto tvarumo ir atsparumo klimatui strategija bei kitų tvarumo metodikų įgyvendinimu.
Tikiuosi dar į Antono vietą pasodins tą vyr. debilą iš aplinkos tvarkymo skyriaus - būtų labai simboliška asValdo VMS
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiog neįtikėtina, kaip žurnalistas važinėjantis viešuoju transportu, gali rašyti tokius vėjus...
Tačiau vilniečiams labiau reikia patogaus susisiekimo. Dar 2013 metais jie pasirašė peticiją dėl skubotų savivaldybės veiksmų, kai vieną dieną P.Vileišio gatvėje buvo nubraižyti dviračių takai.
Šia gatve vilniečiai buvo įpratę automobiliais aplenkti transporto grūstis Olandų žiede.
Nubraižius dviračių takus automobiliams liko viena eismo juosta, tačiau pertvarkų iniciatoriai nepasirūpino kelio ženklais, tad nebuvo aišku, į kurią pusę automobiliais galima važiuoti. Ir tada savivaldybė tikino, kad eismo organizavimo pakeitimai nustatomi siekiant pagerinti dviračių eismo infrastruktūrą Neries upės pakrantėje.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jamas-28731877
- 5 patinka
Komentuoti:
-
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O geras, pasirodo mums reikia grįžti prie sovietinių standartų!
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąRomualdas Rakauskas (1941 - 2021)
Iš ciklo "Vilniaus šiokiadieniai" 1965
https://lost-vilnius.livejournal.com/
Komentuoti:
-
Skelbimas apie kvietimą pabendrauti dėl minimo dvirtakio kabojo vms puslapyje? Tikiuosi nepraleisiu kai bus Paco g eilė.
Komentuoti:
Komentuoti: