Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Atsiprašant kam reikalingas įsukimas iš Pietario g. į Savanorių pr., kuriam būtinai reikia dalį Vingio parko nukramtyti?
    Tame pačiame dokumente ir surašyti argumentai šalia schemos. Ten įvažiavimas ne į Savanorių pr., o į Geležinio Vilko g.
    Kadangi naikinamas kairysis posūkis iš Gerosios vilties g., tai visos tos Naujamiesčio dalies išvažiavimas pietvakarių kryptimi lieka tik per vienintelę vietą - savanorių žiedą. Jeigu dėl kažkokios priežasties ta vieta būtų blokuota (avariją, remontas ar kt.) tai ištiktų visiškas eismo kolapsas, nes nebūtų kaip pravažiuoti.

    Comment


      Neištiktų, nes yra Naugarduko g. išvažiavimas į Tūkstantmečio g. Į abi puses. Čia tam vienam atvejui per 5 metus.

      Comment


        Atsiprašau, bet čia reikia būti su#istu ligoniu, kad pasiūlyti tokią estakadą per istorines ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje, kurios dar ir yra saugoma kultūros paveldo teritorija

        Yra žinoma kieno būtent yra šitas pasiųlymas? Manau visuomenė turi žinoti kas yra šitas klounas, bent jau tam, kad ateityje jokiais būdais jis nebūtų leidžiamas į bent kažkiek svarbias pareigas.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Atsiprašau, bet čia reikia būti su#istu ligoniu, kad pasiūlyti tokią estakadą per istorines ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje, kurios dar ir yra saugoma kultūros paveldo teritorija

          Yra žinoma kieno būtent yra šitas pasiųlymas? Manau visuomenė turi žinoti kas yra šitas klounas, bent jau tam, kad ateityje jokiais būdais jis nebūtų leidžiamas į bent kažkiek svarbias pareigas.
          Tik nereikia čia iš oro apie kažkokias "istorines" "ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje" fantazuoti. Ten tarp jų eina labai patogaus pločio tarpas.

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
            Atsiprašau, bet čia reikia būti su#istu ligoniu, kad pasiūlyti tokią estakadą per istorines ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje, kurios dar ir yra saugoma kultūros paveldo teritorija
            Kapines, kurios jau seniai turėjo būti iškeltos kitur

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              Atsiprašau, bet čia reikia būti su#istu ligoniu, kad pasiūlyti tokią estakadą per istorines ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje, kurios dar ir yra saugoma kultūros paveldo teritorija

              Yra žinoma kieno būtent yra šitas pasiųlymas? Manau visuomenė turi žinoti kas yra šitas klounas, bent jau tam, kad ateityje jokiais būdais jis nebūtų leidžiamas į bent kažkiek svarbias pareigas.






              Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 08:34.
              Flickr

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Neištiktų, nes yra Naugarduko g. išvažiavimas į Tūkstantmečio g. Į abi puses. Čia tam vienam atvejui per 5 metus.
                Teoriškai - taip. Bet praktiškai ten ta sankryža ir taip žiauriai apkrauta, bei didžiąjai daliai Naujamiesčio aplink Savanorių pr. pakankamai sudėtingai pasiekiama.
                Nematau poreikio Vingio parko pakraščiui suteikti kažkokios sakralinės reikšmės ir juodai kovoti dėl kiekvieno kvadratinio metro. Parkas savo funkcija ir esme nuo šalia įrengtos gatvės jungties nenukentėtų, o eismas apylinkėse taptų gerokai sklandesniu. Būtų galima Savanorių pr. atkarpoje sukurti normalų ir veikiantį prioritetą VT.

                Comment


                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                  Tik nereikia čia iš oro apie kažkokias "istorines" "ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje" fantazuoti. Ten tarp jų eina labai patogaus pločio tarpas.


                  Atsiprašau, bet negi yra manančių, kad inteligentija leis pabandyti pastatyti transporto viaduką "virš" Čiurlionio ir Basanavičiaus kapų (nesvarbu, kad jie yra toliau ir nepatektų po viaduku), tai pagalvokite dar kartą. Net sovietmečiu tos gatvės neišplatino.

                  Jeigu kažkam trukdo Sukilėlių g. plotis, siūlau geriau keisti gyvenamąja vietą, nei tikėtis, kad toks viadukas ten galėtų atsirasti. Nebent tunelis arba


                  Click image for larger version  Name:	544896464_817891790737900_4985039844615903236_n.jpg Views:	0 Size:	64,8 kB ID:	2220780
                  Paskutinis taisė Perfect; Šiandien, 11:12.

                  Comment


                    O ne meras gyvena toj pusėj už kapinių? Jo tempais, tuoj ir statybos prasidės

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                      Atsiprašau, bet negi yra manančių, kad inteligentija leis pabandyti pastatyti transporto viaduką "virš" Čiurlionio ir Basanavičiaus kapų (nesvarbu, kad jie yra toliau ir nepatektų po viaduku), tai pagalvokite dar kartą. Net sovietmečiu tos gatvės neišplatino.
                      Didž. gerb. tautos vyrus galėtų perlaidoti suburbinėse kapinėse pvz. Karveliškėse, kad lankytojai galėtų autotransportu atvažiuoti iki pat kapų.

                      Comment


                        Mes čia apie Rasų kapines ar apie pratęsiamą Ozo g. (kuri irgi eina šalia kapinių) kalbame?
                        Aš kalbu apie Ozo g.
                        Rasų g. tas pakeltas kelias tai absurdas. Ten tikrai reikia ilgiau pagalvoti, kaip racionaliai eismą sutvarkyti.

                        Comment


                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                          Rasų g. tas pakeltas kelias tai absurdas. Ten tikrai reikia ilgiau pagalvoti, kaip racionaliai eismą sutvarkyti.
                          Ilgiau pagalvojus ir neskubant emocingai reaguoti, tai tokia estakada yra pakankamai geras variantas. Kažko kito ten nepadarysi: esamos gatvės neišplatinsi, požeminio tunelio irgi neiškasi, nes šalia dabartinės gatvės jau kapai. Iš esmės įrengus atramas šonę (ant dabartinių šaligatvių) ir esamą gatvę pavertus pėsčiųjų aleja būtų galima turėti ir normalią gatvę viršuje ir pašalinti triukšmo šaltinį iš už kapinių tvoros. Dabartine siaura, triukšminga tranzitinė gatvę be normalių šaligatvių kertanti kapines yra labai blogai. Po estakada jas būtų galima apjungti ir užtikrinti bent jau patogų susisiekimą pėsčiomis ar dviračiu.

                          Comment

                          Working...
                          X