Prioritetas tokioje sankryžoje turėtų būti VT su A juostomis ir atskiromis šviesoforo fazėmis, jei yra poreikis. Bandyti "išspręsti" sankryžos pralaidumą automobiliams yra beprasmis dalykas, nes to padaryti ten iš principo neįmanoma, ir kaip jie sėdėjo kamščiuose, taip ir sėdės. Tiesiog tikslas turėtų būti padaryti taip, kad VT nesėdėtų kamščiuose, kaip dabar.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąPrioritetas tokioje sankryžoje turėtų būti VT su A juostomis ir atskiromis šviesoforo fazėmis, jei yra poreikis. Bandyti "išspręsti" sankryžos pralaidumą automobiliams yra beprasmis dalykas, nes to padaryti ten iš principo neįmanoma, ir kaip jie sėdėjo kamščiuose, taip ir sėdės. Tiesiog tikslas turėtų būti padaryti taip, kad VT nesėdėtų kamščiuose, kaip dabar.
- 1 patinka
Comment
-
Prieš porą mėnesių pasakojau apie Paluknio g. rekonstrukciją: https://www.miestai.net/forumas/foru...25#post2211625
Štai dar pora nuotraukų, darbai artėja prie pabaigos. Labai fainai padaryti įvažiavimai į akligatvines bevardes gatveles po ~8 namus: pakelta į šaligatvio aukštį, padaryta trinkelėmis. Vienoj pusėj šaligatviai pavingiuoja kad susikirtimas su įvažiavimu būtų toliau. Kitoj pusėj tarp šaligatvio ir važiuojamosios dalies yra griovys, tai stumti nėra reikalo. Pagrindinėj gatvėj taip pat apie 500 m atstumu yra dvi iškilios perėjos šaligatvio aukštyje, tik, keistai, viena nupiešta, kita dar visai ne.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąVT įvaža atrodo tikrai nereikalinga tokioje gatvėje.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ypač tuo atveju, kai joks VT ta gatve nevažiuoja.
VMS kartu su JUDU planuoja VT tinklo reformą 2026-2028 metų bėgyje ir bus paleisti nauji maršrutai. Kaip suprantu čia irgi ateis VT.
- 3 patinka
Comment
Comment