Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prioritetas tokioje sankryžoje turėtų būti VT su A juostomis ir atskiromis šviesoforo fazėmis, jei yra poreikis. Bandyti "išspręsti" sankryžos pralaidumą automobiliams yra beprasmis dalykas, nes to padaryti ten iš principo neįmanoma, ir kaip jie sėdėjo kamščiuose, taip ir sėdės. Tiesiog tikslas turėtų būti padaryti taip, kad VT nesėdėtų kamščiuose, kaip dabar.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Prioritetas tokioje sankryžoje turėtų būti VT su A juostomis ir atskiromis šviesoforo fazėmis, jei yra poreikis. Bandyti "išspręsti" sankryžos pralaidumą automobiliams yra beprasmis dalykas, nes to padaryti ten iš principo neįmanoma, ir kaip jie sėdėjo kamščiuose, taip ir sėdės. Tiesiog tikslas turėtų būti padaryti taip, kad VT nesėdėtų kamščiuose, kaip dabar.
      Radikaliausias sprendimas - daryti paprastą sankryžą vietoj 2 žiedų (Prie bažnyčios ir prie IKI - Vilnius), o ant tilto nupiešti A juostą į abi puses. Dvejose sankryžose prioritezuoti VT ir tada na gal sumažės vėlavimai ir išaugs patrauklumas. (Tik reikia nepamiršti, kad troleibusai ir į dešinę suka, todėl reikia posūkių spindulius sužiūrėti)

      Comment

      Working...
      X