Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas nors esate matęs Vilniaus E kategorijos gatvių schemą?
    iš STR
    ----
    ANTRASIS SKIRSNIS REIKALAVIMAI GATVIŲ TINKLUI
    26. Miestų, turinčių daugiau kaip 50 tūkstančių gyventojų, A, B, C ir E kategorijų gatvių tinklas nustatomas bendrajame plane.
    https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...69d7ae07280e89
    ----
    2.1. Pagrindinės pėsčiųjų ir dviračių eismo gatvės, ir takai E Susisiekimas pėsčiomis, dviračiais ir kitomis biotransporto rūšimis tarp atskirų miesto dalių, su miesto centru, darbo ir poilsio vietomis. Netolimas susisiekimas su priemiesčio zona.

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Daug šnekų ir mažai įgyvendintų projektų per 8 metus.
      Šimašius FB rašė kad Šiaurinės 1 etape važiuosime jau 2020 metais.
      miesto biudzetas bus praskolintas tad atsiras papildomi 3 tiltai ir 4-6 projektai.. labai paprasta.

      Bet esant tokiai infliacijai net ir as siek tiek skoliciausi atsiperkantiems projektams.
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
        Kas nors esate matęs Vilniaus E kategorijos gatvių schemą?
        Ar čia tos, kurios skirtos pasiekti linijinius parkus?
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
          Kas nors esate matęs Vilniaus E kategorijos gatvių schemą?
          iš STR
          ----
          ANTRASIS SKIRSNIS REIKALAVIMAI GATVIŲ TINKLUI
          26. Miestų, turinčių daugiau kaip 50 tūkstančių gyventojų, A, B, C ir E kategorijų gatvių tinklas nustatomas bendrajame plane.
          https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...69d7ae07280e89
          ----
          2.1. Pagrindinės pėsčiųjų ir dviračių eismo gatvės, ir takai E Susisiekimas pėsčiomis, dviračiais ir kitomis biotransporto rūšimis tarp atskirų miesto dalių, su miesto centru, darbo ir poilsio vietomis. Netolimas susisiekimas su priemiesčio zona.
          Jau nuo 2020 m. matę:
          VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS BENDRASIS PLANAS
          SUSISIEKIMO SISTEMA. DVIRAČIŲ TAKŲ TINKLO SCHEMA
          MASTELIS 1:50000
          https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf

          Pas tave užvadinta E kat. kaip gatvė, tai realybėj atitinka nebent dabar rekonstruojamą P. Vileišio g. gatvę.

          Kam įdomu, shcemoje yra 3 planuojamos – ir dabar plačiai aptariamos – gondolų trasos. Pažymėta raudonai:

          Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	323,9 kB ID:	2034737
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            dondc, ar man vienam atrodo, kad pėsčiųjų tinklas sutampa su dviratiniu, o tas sutampa su automobiliniu ir yra gerokai už jį retesnis? Kai kur atstumas tarp trasų yra ir po puskilometį, kas pėsčiajam neturėtų būti labai patogu. Tai koks gi čia tada tinklas?

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Po rinkimų, gali būti, kad nebereiks temos apie gatvių humanizavimą
              nes bus uzdraustas zodis?

              Comment


                Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                dondc, ar man vienam atrodo, kad pėsčiųjų tinklas sutampa su dviratiniu, o tas sutampa su automobiliniu ir yra gerokai už jį retesnis? Kai kur atstumas tarp trasų yra ir po puskilometį, kas pėsčiajam neturėtų būti labai patogu. Tai koks gi čia tada tinklas?
                Pėsčiųjų sutampa su dviračių, dviračių retesnis nei mašinų, bet dviračių (įskaitant ir pėsčiųjų) trasos ne visiškai 100 % sutampa su mašinų. Pvz. tiltas per nerį į Vingio parką tik dviračiams ir pėstiesiems – takai yra. Pačiam parke dviračių ir pėsčiųjų trasos tankesnės nei mašinų (mašinoms yra tik dvi tiesės). Nors planas rodo, jog M. K. Čiurlionio g. takas parke jau yra, bet jo ten nėra ir VMS'as atsisako taką išskirti. Nėra net ir bendro tako ženklo, nors jo būti ir negali, nes tas takas yra autotransporto gatvės tęsinys, nors ir yra plyta. Gali pvz. važiuoti policija su švyturėliais arba VT jei padarytų maršrutą. Plius keltuvų maršrutuose irgi mašinos nekils.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Projektuojama paskutinė J. Rutkausko g. atkarpa Viršuliškėse. Su ja, bei su kitomis atkarpomis, kurios atsiras su naujais daugiabučiais, atsiras pilnas sujungimas nuo Pilaitės - Laisvės pr. sankryžos iki Spaudos g.

                  https://citify.eu/lt/j-rutkausko-g-a...iki-virsilu-g/

                  Comment


                    Naujas meras - naujos viltys Dėl susisiekimo į Tarandę.

                    Žinau, kad Šimašius minėjo tokią galimybę, bet man keista, kad ji tiek mažai plėtojama. Vakarinis aplinkkelis pilnas pristatytų brangių, į niekur nevedančių viadukų. Kodėl jie nenaudojami? Ar neturėtų būti logiška, vietoj didelių pinigų kišimo į Tarandės tunelį, tiesiog panaudoti jau pastatytą viaduką (tiksliau, nepamirškime Ermitažinio viaduko, taigi DU viadukus) ir į Tarandę nutiesti gatvę? BP trasos ten numatytos.

                    Nes kam taškyti pinigus ant siaubingai infliacijos išpūstų kainų tuneliui, jeigu galima padaryti susisiekimą pigiau? Taip, naujos gatvės klojimas irgi kainuotų, bet turėtų būti pigiau nei tunelis. Vienintelė priežastis - tai gal vėl kokia nors sodų bendrija, kuri paduos į teismą savivaldybę, nepatenkinti kaimynai dėl naujos gatvės. Nu bet čia tai jau žanro klasika.

                    Click image for larger version

Name:	Tarande.png
Views:	703
Size:	1,32 MB
ID:	2038377

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      Naujas meras - naujos viltys Dėl susisiekimo į Tarandę.

                      Žinau, kad Šimašius minėjo tokią galimybę, bet man keista, kad ji tiek mažai plėtojama. Vakarinis aplinkkelis pilnas pristatytų brangių, į niekur nevedančių viadukų. Kodėl jie nenaudojami? Ar neturėtų būti logiška, vietoj didelių pinigų kišimo į Tarandės tunelį, tiesiog panaudoti jau pastatytą viaduką (tiksliau, nepamirškime Ermitažinio viaduko, taigi DU viadukus) ir į Tarandę nutiesti gatvę? BP trasos ten numatytos.

                      Nes kam taškyti pinigus ant siaubingai infliacijos išpūstų kainų tuneliui, jeigu galima padaryti susisiekimą pigiau? Taip, naujos gatvės klojimas irgi kainuotų, bet turėtų būti pigiau nei tunelis. Vienintelė priežastis - tai gal vėl kokia nors sodų bendrija, kuri paduos į teismą savivaldybę, nepatenkinti kaimynai dėl naujos gatvės. Nu bet čia tai jau žanro klasika.

                      Click image for larger version

Name:	Tarande.png
Views:	703
Size:	1,32 MB
ID:	2038377
                      Tarandę reik prijungti prie Vilniaus rajono, kaip sveikinimą naujam merui.

                      Comment


                        Parašė liootas Rodyti pranešimą
                        Naujas meras - naujos viltys Dėl susisiekimo į Tarandę.
                        Gal geriau kažką tokio, kartu su Pavilnionių g.? Nereiktų leist srauto per Perkūnkiemio ir Girulių g.

                        Comment


                          Yra savivaldybės planas tarandei 2030 su baigtomis jungtimis (abi siūlomos). Nors aš nesitikiu kad jis bus įgyvendintas. Girulių gatvės gyventojai taip pat aršiai prieš tranzitą. Net tas tranzitas nuo prekybcentrio yra nelegalus, nes benduromenė buvo privertusi pakeisti projektą kad nebūtų kelio sujungimo, bet statybininkai vis tiek padarė kaip jiems patiko.

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Pasidarysiu tokį #timecapsule , vasarą nueisiu ten padaryt nuotraukų, iškart galiu pažymėti kur bus išmindžioti purvo takeliai ir išvažinėta veja (nebent pagaliau supras, kad Lietvoje tokių dalykų negalima palikt atvirai pravažiuojamų ir pasodins krūmus ar padės kokių akmenų)

                            Click image for larger version

Name:	DJI_0474-2048x1280.jpg
Views:	1662
Size:	518,9 kB
ID:	2016091


                            Jo, dar tie sausaininiai bortai ties įvažiavimų bus sutrupinti iki sovietinių miegamųjų rajonų kiemų lygio.
                            Sorry, suklydau, neprireikė laukt iki vasaros:

                            Click image for larger version

Name:	123.png
Views:	1231
Size:	4,60 MB
ID:	2040012

                            (Nuotrauka iš Citify, kur yra ir daugiau "grožybių")

                            2023 metai. Vilnius. VMS iki šiol neišrado akmens.

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              2023 metai. Vilnius. VMS iki šiol neišrado akmens.
                              Kai kurie vairuotojai yra tiesiog gyvuliai prie vairo. Bet šiaip aš asmeniškai esu nustebęs, kad nėra čia labai daug statymo ant žolės, žmonėms, panašu, pakanka plačių išvažiavimų iš kiemų pietinėje gatvės pusėje, kas irgi nėra idealu, bet... mes juk žinom, kad realios kontrolės nėra ir nebus.

                              Bendrai imant, man šitos gatvės „humanizavimas“ atrodo vienas labiausiai vykusių. Didžiausios problemos – nepaprastai ilgai užtruko, labai ilgai išvis nieko nebuvo daroma, na, ir vietos dviračių takui galbūt reikėjo rasti. Bet, pvz., žiedą sankryžoje su Vytenio gatve tiesiog žaibiškai padarė, ir iškart +- teisingai, gal pasimokę iš apgailėtino tampymosi Vytenio/Naugarduko sankryžoje.

                              Comment


                                Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                Kai kurie vairuotojai yra tiesiog gyvuliai prie vairo. Bet šiaip aš asmeniškai esu nustebęs, kad nėra čia labai daug statymo ant žolės, žmonėms, panašu, pakanka plačių išvažiavimų iš kiemų pietinėje gatvės pusėje, kas irgi nėra idealu, bet... mes juk žinom, kad realios kontrolės nėra ir nebus.

                                Bendrai imant, man šitos gatvės „humanizavimas“ atrodo vienas labiausiai vykusių. Didžiausios problemos – nepaprastai ilgai užtruko, labai ilgai išvis nieko nebuvo daroma, na, ir vietos dviračių takui galbūt reikėjo rasti. Bet, pvz., žiedą sankryžoje su Vytenio gatve tiesiog žaibiškai padarė, ir iškart +- teisingai, gal pasimokę iš apgailėtino tampymosi Vytenio/Naugarduko sankryžoje.
                                Dabar pavasarį nemačiau, kad ant vejos statytų, stato ant įvažiavimų užtverdami takus. Žiemą mačiau nė kartą, kad kurjeriai ar šiaip kokie su kablukais ant vejos statėsi (kai užšąlę buvo).

                                Comment


                                  Tokiose vietose turi būti stulpeliai. Net Olandijoje jie yra, be jų neįmanoma išsiversti. Niekad žmonių mentalitetas nebus toks, kad labai prireikus nesustotų "5 min." kur negalima. Turi būti stori, gerai įbetonuoti stulpeliai, kuriuos užkabinus paskui turėtum palikti servise nemažą sumą. To ir trūksta. Visa kita padaryta neblogai.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Tokiose vietose turi būti stulpeliai. Net Olandijoje jie yra, be jų neįmanoma išsiversti. Niekad žmonių mentalitetas nebus toks, kad labai prireikus nesustotų "5 min." kur negalima. Turi būti stori, gerai įbetonuoti stulpeliai, kuriuos užkabinus paskui turėtum palikti servise nemažą sumą. To ir trūksta. Visa kita padaryta neblogai.
                                    Stulpelius reikia montuoti, stulpelius reikia tvarkyti ar keisti, kai juos išvers (o kalbant apie Lietuvos vairavimo kultūrą - tai tik laiko klausimas kada koks Barboros busiukas ar šiukšliavėžė tai padarys), stulpeliai nėra naturalus sprendimas ir yra vaizdo tarša.

                                    Siūlyčiau naudoti riedulius kaip tai dažnai yra daroma Skandinavijoje. Atvežei į vietą, padėjai - viskas, tuo istorija ir pasibaigė, problema išspręsta amžiams. Nei reikia priežiūros, nei dar kažko, prastovės ilgiau nei visi aplinkiniai namai ir infrastruktūra ir dar atrodys žymiai naturaliau ir gražiau nei kažkokie stulpeliai.

                                    Padaryt kažką panašaus, tik pritraukt riedulį arčiau įvažiavimo ir nei vienas debilas net nebandys lipt ant bortų:

                                    Click image for larger version

Name:	Pavers-Swindon.jpg
Views:	1015
Size:	139,3 kB
ID:	2040179

                                    Comment


                                      Aš suprantu, kad šitoje vietoje yra problema su šiukšliavežėmis. Apie tai buvo užsiminęs Benkunskas per debatus.

                                      Comment


                                        Pagal foto tikrai nepanašu, kad ten būtų lengvoji prasivažiavus.

                                        Comment


                                          Pirmieji šiemet mieste matyti normalūs asfaltavimo darbai. Kareivių g. A juostą varo.

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-03-29 164002.png Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	2040425

                                          Comment

                                          Working...
                                          X