Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Gerosios Vilties g. remontas
    Nėra dviračių takų (jų ir nereikia). Tik neramu kaip dviračiais/paspirtukais seksis pralėkti, jei bus daugiau automobilių. Tokiose gatvėse, kur darome panašų kaip nuotraukose siaurinimų eksperimentą (daugelio vilniečių akyse), neturėtų būti rimto tranzito. Gerosios Vilties g. gali būti tranzitinė, nes realiai jungia Tūkstantmečio g. su Geležinio Vilko g.

    Užtektų, kad D kategorijos gatvėse nebūtų tranzito galimybės. Tiesa reiktų sveikai atrodančio B ir C gatvių tinklų be visokių lankstų ir skylių.

    Jei smaugt automobilizmą, tai smaugt su mažiausiom skausmo sąnaudom, bet vidutiniu-ilguoju laikotarpiu efektyviausiai
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.12, 16:28.

    Comment


      Labai džiaugiuosi, kad Gerosios Vilties gatvėje kalnelius įrengė iš trinkelių. Jei dar būtų turėję proto ir iš trinkelių būtų sudėlioję „zebrą“, tai būtų sutaupę dažų ir pagerinę vaizdą dešimtmečiams į priekį. Deja.

      Comment


        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

        Iš nuotraukų panašu, kad tvarkingai pastatytos mašinos telpa parkavimo vietose. O dėl važiavimo gatvės viduriu tai čia ir yra sėkmingas gatvės siaurinimo rezultatas - kad važiuoti didesniu greičiu vairuotojai nori daugiau vietos, ir kai jos nebus dvipusiame eisme, visi ir važiuos ramiai iki 30 km/h saugodami savo geldeles.
        Važiavimas gatvė viduriu yra sėkmingas rezultatas, kuomet KET aiškiai pasakyta, kad vairuotojai turi važiuoti kuo arčiau važiuojamosios dalies krašto....
        "119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto."

        Comment


          Aš jau nebežinau, ar čia toks neišpasakytas kvailumas ir nekompetentiškumas, ar specialiai taip daroma, nes kažkam yra iš to nauda...

          Tvarko Gerosios Vilties gatvę, susiaurino, viską tvarkingai padarė, perėjas ir sankryžas padarė teisingai, pakėlė ne tais kalniukais, kur gali ramiai 60m/h pravažiuot, o su borteliu ir padarė pačią perėją iš kitokių medžiagų... bet tos medžiagos yra šimašinės pigiausios trinkelės ir bortai

          Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1258
Size:	1,16 MB
ID:	1968400

          Na tipo seriously? Juk mato, kad jos net ne važiuojamoje dalyje sutrupa po poros mėnesių nuo darbų pabaigos, o čia įkišo jas gatvėje su visai normaliu eismo srautu... Na negi jau ant tiek ubagai esam, kad negalim bent tokiose vietose naudot granitą, kad nereiktų kasmet daryt remontų? Čia dar net nepabaigė darbų, jau matosi deformacija

          Grynai toks "gudresnio už visus" ubago mentalitetas, tipo "haha, lochelis, nusipirkai batus už 150 eurų, aš Gariūnuose už 50 beveik tokius pat paėmiau!" ir paskui vaikšto tas ubagėlis su šūdinais ir šlampančiais kinietiškais batais vieną sezoną, o kitą jau vėl tenka pirkt tokius pat naujus, vietoje to, kad sumokėt daugiau už kokybiškus ir nešiot juos 4-5 sezonus.

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
            Juk mato, kad jos net ne važiuojamoje dalyje sutrupa po poros mėnesių nuo darbų pabaigos, o čia įkišo jas gatvėje su visai normaliu eismo srautu...
            Gerosios Vilties gatvė išvis turėtų būti daug labiau iškreivinta siekiant kuo labiau daryti ją nepatrauklią tranzitui - pastarajam yra Tūkstantmečio gatvė. Gal sankryžos Geležinio Vilko gatvėje su šia gatvele panaikinimas šiek tiek pakeistų situaciją.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Gerosios Vilties gatvė išvis turėtų būti daug labiau iškreivinta siekiant kuo labiau daryti ją nepatrauklią tranzitui - pastarajam yra Tūkstantmečio gatvė. Gal sankryžos Geležinio Vilko gatvėje su šia gatvele panaikinimas šiek tiek pakeistų situaciją.
              Tūkstantmečio g. nusukti į debilizuotą žiedą amžinas kamštis dienos metu.
              Konkrečiai Gerosios Vilties/ Geležinio Vilko sąnkryžos laukia rimti kelių aukštų pokyčiai.

              Comment


                Vilnius | Smalinės gatvę dviejų lygių statyba | 4K Drone



                Paskutinis taisė bigfan; 2022.05.28, 16:50.

                Comment


                  Parašė bigfan Rodyti pranešimą
                  Vilnius | Smalinės gatvę dviejų lygių statyba | 4K Drone
                  Pagaliau, nepraėjo ir 25 metai...
                  Iki Zujūnų datrauks, ar dar tiek pat laukti?

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                    Grynai toks "gudresnio už visus" ubago mentalitetas, tipo "haha, lochelis, nusipirkai batus už 150 eurų, aš Gariūnuose už 50 beveik tokius pat paėmiau!" ir paskui vaikšto tas ubagėlis su šūdinais ir šlampančiais kinietiškais batais vieną sezoną, o kitą jau vėl tenka pirkt tokius pat naujus, vietoje to, kad sumokėt daugiau už kokybiškus ir nešiot juos 4-5 sezonus.
                    Yra mūsuose ir kitas mentalitetas, "valdze vagei, nupirko brangų granitą, aiškei atkatą gavo milijoninį, kam laidot pinigus į žemę, geriau pensijas pakeltų, kur žiūri STT".

                    Comment


                      Projektuojama Kauno ir Švitrigailos g. sankryžos rekonstrukcija. Finansuoja Sparta.

                      https://citify.eu/lt/kauno-ir-svitrigailos-g-sankryza/

                      Comment


                        Rekonstrukcija yra gerai. Dar galėtų tuos medinius namukus palei sankryžą paremontuot/perdažyt. Žinau, žinau taip nieks nedaro, na bet ką daryt su tais barakais?

                        Comment


                          P. Lukšio gatvėje buvo pasodinti medžiai ir krūmai, pastaruosius sodinti buvo kviesti vietiniai.

                          Savivaldybės foto:

                          https://vilnius.lt/lt/2022/05/27/sos...er-1600-krumu/



                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Projektuojama Kauno ir Švitrigailos g. sankryžos rekonstrukcija. Finansuoja Sparta.

                            https://citify.eu/lt/kauno-ir-svitrigailos-g-sankryza/
                            Jau ko ten trūko, tai parkingo gatvėje...

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Jau ko ten trūko, tai parkingo gatvėje...
                              Tai atkarpoje nuo Švitrigailos link Vytenio jau dabar yra parkingo vietos palei loftus, tai niekas nesikeičia.

                              Comment


                                Būtų puiki proga to atsikratyti.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Būtų puiki proga to atsikratyti.
                                  Siūlai išvis naikinti parkingą ten? Nebepamenu, kuriame tiksliai video ir kas tai kalbėjo (rasčiau, jei reiktų), bet citavo Jeff Speck'o Walkable City. TL;DR, paralelinis parkavimas miesto gatvėse yra gerai.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Siūlai išvis naikinti parkingą ten? Nebepamenu, kuriame tiksliai video ir kas tai kalbėjo (rasčiau, jei reiktų), bet citavo Jeff Speck'o Walkable City. TL;DR, paralelinis parkavimas miesto gatvėse yra gerai.
                                    Svarbiausia, kad būtų tinkamai parkuojama ir netrukdytų VT (o jo Kauno gatvėje daug). Žirmūnų g. link centro reguliariai troleibusai važiuoja per dvi juostas, nes pirma juosta važiuoti trukdo išsikišę priparkuotų mašinų veidrodėliai. Turbūt nereikia aiškinti, kodėl VT vairuotojai nerizikuoja.

                                    Ką aš noriu pasakyti - jeigu darom naujoves, tai jas ir prižiūrim. Bausti iš karto nereikia, bet profilaktiškai dalinti įspėjimus - būtų pravartu.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      Svarbiausia, kad būtų tinkamai parkuojama ir netrukdytų VT (o jo Kauno gatvėje daug). Žirmūnų g. link centro reguliariai troleibusai važiuoja per dvi juostas, nes pirma juosta važiuoti trukdo išsikišę priparkuotų mašinų veidrodėliai. Turbūt nereikia aiškinti, kodėl VT vairuotojai nerizikuoja.

                                      Ką aš noriu pasakyti - jeigu darom naujoves, tai jas ir prižiūrim. Bausti iš karto nereikia, bet profilaktiškai dalinti įspėjimus - būtų pravartu.
                                      Na tai savaime suprantama, kad parkuoti reikia teisingai, o ne bele kaip. Gerosios Vilties g., kur gatvės plotis tikrai ribotas, sakyčiau visai gerai viskas atrodo, absoliuti dauguma parkuojasi tinkamai prie pat bordiūro ir tiesiai, o ne kaip nors įstrižai, nes matyt suvokia, kad netinkamai priparkuota mašina realiai trukdys eismui. Tai manau teikia vilčių, kad gal tvarkingas parkavimas nėra toks jau sudėtingas ir tinkamai įrengtos parkavimo vietos atliks savo darbą.

                                      Comment


                                        IKI Pilaitėje pradėjo nedidelę Pilaitės prospekto rekonstrukciją šalia savo naujo administracinio+parduotuvės (rekonstrukcijos projektas yra Citify). Šiuo metu uždaryta 1oji juosta, nuimti borteliai, taip pat Papilėnų gatvėje nuimta šiek tiek šaligatvio.

                                        Comment




                                          Čia kiek senesnė foto, berods buvo nukasta giliai palei pat šaknis

                                          Click image for larger version

Name:	20220531_183531.jpg
Views:	1670
Size:	286,7 kB
ID:	1972589

                                          Įdomiai nelaukia Papilėnų g. sprendinių, kur buvo siūloma uždaryt šią atkarpą ir pagal kitus du projektus kombinuoja sprendinius palikti vieną vienpusę juostą.

                                          Click image for larger version

Name:	20220531_183919.jpg
Views:	1654
Size:	431,9 kB
ID:	1972591

                                          Click image for larger version

Name:	20220531_183852.jpg
Views:	1655
Size:	380,4 kB
ID:	1972590
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X