Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Drujos apskritai keistoka gatvė - įdomu, kodėl ji tokia plati, kai Seinų ir Geležinkelio gatvės, į kurias įsilieja, tokios siauros. Kažkokia logika juk turėjo būti?Parašė Riedis Rodyti pranešimąDrujos asfalto jūros
Comment
-
Turėjo būti ir toliau plačios jungtys. Bet nespėjo.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Drujos apskritai keistoka gatvė - įdomu, kodėl ji tokia plati, kai Seinų ir Geležinkelio gatvės, į kurias įsilieja, tokios siauros. Kažkokia logika juk turėjo būti?
- 3 patinka
Comment
-
Supratau, ačiū. Įdomu, ką norėjo platinti - turbūt Geležinkelio g., nes visur kitur reikėtų neblogai pragriauti pastatus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turėjo būti ir toliau plačios jungtys. Bet nespėjo.
Comment
-
Konkrečiai dėl transporto tai taccido gal galėtų pabūti tas ekspertas? Nežinau tik dėl kvalifikacijųParašė Kecal Rodyti pranešimą
Taip, kiek geriau skambėtų, ypač Citify dalis. Bet, kalbant konkrečiai apie „ekspertus“, svarbios ir formalios kvalifikacijos – įgyti moksliniai laipsniai, išsilavinimas, ir pan. (Įterpiu: Yra priežastis, kodėl „politologas“ Dumbliauskas nuolat komentuoja politiką, nors yra absoliučiai nekompetentingas.) „Urbanistikos entuziastas“ skamba gerokai silpniau nei „architektas“, „inžinierius“, „urbanistas“, ar pan.
Pabandžiau pagūglinti greitai, vienas pirmų rezultatų Martyną Marozą sutraukia iki „urbanisto“, bet vis dėlto duoda tribūną, kas svarbiausia: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...iai-kita-kalba
- 2 patinka
Comment
-
Turėjo būti per Rasų kapines sujungimas su Liepkalnio gatve ir tada tolyn į dabartinę Tūkstantmečio gatvę. Pro stotį irgi turėjo būti platinimas.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Supratau, ačiū. Įdomu, ką norėjo platinti - turbūt Geležinkelio g., nes visur kitur reikėtų neblogai pragriauti pastatus.
- 1 patinka
Comment
-
Ten turėjo būti autostrada palei geležinkelį Paneriuose ir į Lentvarį! https://www.miestai.net/forumas/foru...32#post1869132
Comment
-
Ir tai visai nebloga idėja, kuri praverstų ir dabar, tik tiesiant ne per Panerių gatvę, o vietoje perteklinio geležinkelio kelyno iki Tūkstantmečio g.Parašė alga Rodyti pranešimąTen turėjo būti autostrada palei geležinkelį Paneriuose ir į Lentvarį! https://www.miestai.net/forumas/foru...32#post1869132
O Geležinkelio g. ir Panerių g. galėtų tapti mažomis jaukiomis gatvelėmis be tranzito. Kažkiek atlaisvėtų ir Kauno, Šopeno ir Seinų gatvės, kurias galima būtų atitinkamai humanizuoti.Lietuva visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Spėčiau, kad dauguma pėsčiųjų ir toliau eis, kaip įpratę. Tai reiškia, kad saugumo gal net pamažės, nors jau ankstesnis variantas buvo labai blogas.Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąAksValdo tyrai.
Perkelia perėją, o kitą plotą turbūt užbrūkšniuos. Seinių ir Geležinkelio g. sankryža.
- 2 patinka
Comment
-
Prailginus salelę iki važiuojamųjų dalių susikirtimo ir joje neįrengiant dangų, o apželdinus mažaūgiais krūmas - būtų galima išvengti pėsčiųjų ėjimo tiesiai.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Spėčiau, kad dauguma pėsčiųjų ir toliau eis, kaip įpratę. Tai reiškia, kad saugumo gal net pamažės, nors jau ankstesnis variantas buvo labai blogas.
- 8 patinka
Comment
-
nu baikit, aisku kad fainiau ipirdolint kokia tvorele ties gatveParašė sleader Rodyti pranešimą
Prailginus salelę iki važiuojamųjų dalių susikirtimo ir joje neįrengiant dangų, o apželdinus mažaūgiais krūmas - būtų galima išvengti pėsčiųjų ėjimo tiesiai.
- 10 patinka
Comment
-
Pridarys duobių.Parašė Kaid Rodyti pranešimąDidesnė problema bus jei nesumažins dešinio posūkio spindulio, nes važiuot galima bus realiai nestabdant
- 2 patinka
Comment
-
Aišku, kad nesumažins. Jokių bortų perkėlimų ir jokių cirkų!Parašė Kaid Rodyti pranešimąDidesnė problema bus jei nesumažins dešinio posūkio spindulio, nes važiuot galima bus realiai nestabdant
P.S. beje, kiek netikėta, kad šalutinis kelias yra net B kategorijos, kai pagrindinis - C kategorijos.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.05.09, 21:04.
- 5 patinka
Comment
-
Jeigu tie krūmai prižiūrimi, tada taip. Jeigu kaip vilniuje būna su krūmais - tada ne.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Prailginus salelę iki važiuojamųjų dalių susikirtimo ir joje neįrengiant dangų, o apželdinus mažaūgiais krūmas - būtų galima išvengti pėsčiųjų ėjimo tiesiai.
Comment
-
Manau, kad galėjo šioje vietoje padaryti žiedą su iškilumu per vidurį, kuris netrukdytų autobusų eismui Geležinkelio gatve. Atitinkamai keistųsi visa sankryžos konfigūracija, atsirastų galimybė padaryti patogesnę pėsčiųjų perėją. Dabar tikrai didelis automobilių srautas atvažiuoja Seinų gatve ir stovi, kad praleistų mažesnį nuo stoties atvažiuojantį srautą. Buvo keista situacija, ir išlieka keista situacija.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Aišku, kad nesumažins. Jokių bortų perkėlimų ir jokių cirkų!
P.S. beje, kiek netikėta, kad šalutinis kelias yra net B kategorijos, kai pagrindinis - C kategorijos.
- 8 patinka
Comment
-
Po Senamiesčio gatvių remontų pristatymo, nenustebčiau, jog Geležinkelio g. grindinys yra saugomas ir dėl to savivaldybė net neketina kažko keisti. Nu nes tada reikės daug derinti visko ir pan. O su jų tempais gali ir iki AsValdo kadencijos pabaigos nesupėt. Dabar tiesiog remontas į kairę dešinę ir varnelę jau galima darbų (ToDo) sąraše padėti.
- 2 patinka
Comment
-
O gal ims ir sukeis pirmumo ženklus? (Su Stop linija atvažiuojantiems nuo stoties.) Tada gal bent kiek logikos bus, nes dabar iš Seinų gatvės link stoties (beveik) niekas nesuka, o autobusai naglai važiuos, ir tiek.Parašė ttttt Rodyti pranešimąPadaryt žiedą ir išspręst jau kokius 20 metų egzistuojančią problemą, kai piko metu visa Seinų gatvė tampa kamščiu? Neee, "nx nado?", kaip pasakytų žmonės iš Rytų, iš kurių puspročio Valdelio valdžia ima inspiraciją
PS.: Tiesa, tada bus „kairiojo posūkio“ problema autobusams, važiuojantiems link stoties. Štai kodėl žiedas būtų daug geriau.
- 2 patinka
Comment
Comment