Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Palyginkite investicijas:
    lentelės nuėmimas - 100 EUR
    naujos sekcijos įrengimas, perreguliavimas - 10000 EUR
    sankryžos rekonstravimas - nuo 100 000 EUR

    Ir nelabai matau net II varianto per pastaruosius metus.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Palyginkite investicijas:
      lentelės nuėmimas - 100 EUR
      naujos sekcijos įrengimas, perreguliavimas - 10000 EUR
      sankryžos rekonstravimas - nuo 100 000 EUR

      Ir nelabai matau net II varianto per pastaruosius metus.
      Visa eilė sankryžų Vilniuje su III variantu. Pvz. Kalvarijų g. apylinkės:
      1) Kareivių-Žirmūnų
      2) Kalvarijų Lidl
      3) Kalvarijų Sigma-Baldų rojus
      4) Kalvarijų-Apkasų.
      5) Kareivių - Statoil
      Kitos
      6) Žalgirio g.-Linkmenų - III variantas
      7) Ukmergės-Geležinio Vilko - II variantas
      8) Konstitucijos-kažkoks dangoraižis III variantas
      9) Geležinio Vilko-Visorių III variantas
      10) Geležinio Vilko Skersinės II variantas
      Antakalnis II variantas:
      11) Žolyno-Antakalnio

      Paėmiau tik Šiaurės Rytų Vilnių. Jei gaunasi 50 sankryžų į metus, tai 4 metai - 200 sankryžų. Tai yra daug, reikšminga ir ženklu.

      Yra savivaldybių su dviem šviesoforais. Tai prisitaikys kažkaip.

      Comment


        OK, ten retai važinėju, tai nepastebėjau. Vakarinėje miesto dalyje kažkaip dar laukiu. Galėtų Vilkpėdės-Savanorių perdaryti, ten jau verkte prašosi ir praplatinimas
        https://goo.gl/maps/ux4my4jysmB2

        O Ukmergės-Geležinio vilko kurioje vietoje sekciją įrengė?

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Galėtų Vilkpėdės-Savanorių perdaryti, ten jau verkte prašosi ir praplatinimas
          https://goo.gl/maps/ux4my4jysmB2
          Kiek pamenu BP skaičiau, kad Vilkpėdės nieko nedarys, nes po Tūkstantmečio gatvės atidarymo ten labai sumažėjo srautai.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Kiek pamenu BP skaičiau, kad Vilkpėdės nieko nedarys, nes po Tūkstantmečio gatvės atidarymo ten labai sumažėjo srautai.
            Taip, beveik visas tranzitas važiuoja Oslo g.
            Flickr

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

              Visa eilė sankryžų Vilniuje su III variantu. Pvz. Kalvarijų g. apylinkės:
              1) Kareivių-Žirmūnų
              2) Kalvarijų Lidl
              3) Kalvarijų Sigma-Baldų rojus
              4) Kalvarijų-Apkasų.
              5) Kareivių - Statoil
              Kitos
              6) Žalgirio g.-Linkmenų - III variantas
              7) Ukmergės-Geležinio Vilko - II variantas
              8) Konstitucijos-kažkoks dangoraižis III variantas
              9) Geležinio Vilko-Visorių III variantas
              10) Geležinio Vilko Skersinės II variantas
              Antakalnis II variantas:
              11) Žolyno-Antakalnio

              Paėmiau tik Šiaurės Rytų Vilnių. Jei gaunasi 50 sankryžų į metus, tai 4 metai - 200 sankryžų. Tai yra daug, reikšminga ir ženklu.

              Yra savivaldybių su dviem šviesoforais. Tai prisitaikys kažkaip.
              O kelios iš jų yra su apsaugotais posūkiais? T.y. ne tik nėra lentelių, bet ir sukant į dešinę ir kairę yra atskira sekcija ir pėsčiųjų praleidinėti nebereikia?
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Taip, beveik visas tranzitas važiuoja Oslo g.
                Gerai, tik nelabai suvokiama, kodėl vakarais kartais kamštis vos ne iki Sausupio g.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Gerai, tik nelabai suvokiama, kodėl vakarais kartais kamštis vos ne iki Sausupio g.
                  Nes dalis bijo važiuoti pro Oslo g., kur irgi kamščiai dėl nepagerintų jungčių su Vakariniu aplinkkeliu, bet kai sumažės ten kamščiai, tada ir Savanorių pr. pralaisvės.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Nes dalis bijo važiuoti pro Oslo g., kur irgi kamščiai dėl nepagerintų jungčių su Vakariniu aplinkkeliu, bet kai sumažės ten kamščiai, tada ir Savanorių pr. pralaisvės.
                    Kažkodėl imu abejoti, kad Oslo gatvės vakariniai kamščiai sumažės. Nebent trečia juosta atsiras jau nuo pat Gariūnų šviesoforo. Noras iki paskutinio momento visus aplenkti kairia juosta niekur nedings. O pagrindinė kamščio priežastis ir yra nesavalaikiai rikiavimaisi paskutiniu momentu. Net patys nesuvokia, kad verčia kitus stabdyti iškart abiejose juostose.
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2017.09.08, 13:09.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      O kelios iš jų yra su apsaugotais posūkiais? T.y. ne tik nėra lentelių, bet ir sukant į dešinę ir kairę yra atskira sekcija ir pėsčiųjų praleidinėti nebereikia?
                      Reikia skaičiuoti. Bet tai sudėtinga. Pvz. Kareivių Statoil pėsčiųjų skersai Kareivių išvis neleidžia. O lygiagrečiai - su apsaugotu nuo pėsčiųjų posūkiu. Arba Žolyno. Skersai Antakalnio pėstieji apsaugoti, skersai Žolyno - ne. Kaip skaičiuoti :-)

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        OK, ten retai važinėju, tai nepastebėjau. Vakarinėje miesto dalyje kažkaip dar laukiu. Galėtų Vilkpėdės-Savanorių perdaryti, ten jau verkte prašosi ir praplatinimas
                        https://goo.gl/maps/ux4my4jysmB2

                        O Ukmergės-Geležinio vilko kurioje vietoje sekciją įrengė?
                        Ją pridėjau nes prie sankryžos kišti nagai. Rekonstrukcija ir neliko kairių neapsaugotų posūkių.

                        Comment


                          http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/03/0...aujas-issukis/

                          Comment


                            /\ Prašom nedėti plikų nuorodų.
                            Jei nėra galimybių nukopijuoti pavadinimą, prašom parašyti, apie ką eina kalba.
                            Pvz, Savanorių ir Aukštaičių gatvių kampe naujas šviesoforas sujaukė eismą.
                            Beje, šviesoforams yra atskira tema.

                            Comment


                              /\/\/\

                              Judrioje sankryžoje pakeitus šviesoforą, vairuotojų kantrybei mestas naujas iššūkis

                              „Aukštaičių gatvės ir Savanorių prospekto sankryžoje yra pastatyti nauji šviesoforai, pakoreguotas judėjimas. Seniau tiek nuo Zanavykų turgaus (Žaliakalnio Turgavietės – „Kas vyksta Kaune“), tiek nuo futbolo maniežo pusės atvažiuojantys automobiliai galėdavo judėti vienu metu užsidegus žaliai – taip sankryžoje judama buvo greičiau, tačiau gan avaringa“, – pastebėjo Mantas.
                              Read more: http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/03/0...#ixzz58uVLobga

                              Comment


                                15min.lt 2018.03.19
                                Kauniečius piktina naujieji šviesoforai: „Pasilenkus žiūrėti reikia, ar neužsidegė žalia šviesa

                                Šiuo metu Kaune rekonstruojamos senosios šviesoforinės sankryžos, kurios įrengtos dar iki 1990-ųjų, tačiau naujieji, virš važiuojamosios kelio dalies įrengti, šviesoforai jau spėjo sulaukti vairuotojų kritikos. Kauniečiai piktinasi, kad sustojus negalima matyti, kada įsijungia žalia šviesa.
                                Kauno miesto savivaldybė tikina, kad didesnė problema – dubliuojančių šviesoforų atsisakymas

                                "Miestas tvarkosi, investuoja, bet ar tikrai tai yra geras pasirinkimas žmonėms, ypač eismo dalyviams? Kalbu apie naujuosius Kauno miesto šviesoforus. Tikrai nepatogu vairuotojams. Pasilenkus reikia žiūrėti, užsidegė ar ne žalias šviesoforo signalas. O norint pasukti į kairę iš viso nesimato, ar pasikeitė šviesoforo sekcija. Pateiksiu pavyzdį – Savanorių pr. ir Žemaičių g. sankryža."

                                (...)

                                Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras patikino, kad nauji šviesoforai Kauno mieste įrengiami vadovaujantis susisiekimo ministro įsakymu patvirtintomis Šviesoforų įrengimo taisyklėmis.
                                „Minėtos šviesoforų įrengimo taisyklės nurodo, kaip turi būti išdėstomi šviesoforai sankryžoje. Šviesoforai virš važiuojamosios dalies būdavo įrengiami ir anksčiau, tačiau, mano nuomone, vairuotojai labiau pasigenda iki tol jiems buvusio įprasto dubliuojančio šviesoforo už sankryžos, kuris būdavo matomas nepriklausomai nuo to, kurioje vietoje automobilis sustojo ir ar vairuotojui pakankamai matomas virš važiuojamosios dalies įrengtas šviesoforas.
                                Dubliuojančio šviesoforo įrengimas už sankryžos naujai patvirtintose Šviesoforų įrengimo taisyklėse neleidžiamas. Kodėl buvo pasirinktas toks šviesoforų išdėstymo principas, manau, galėtų pakomentuoti teisės akto rengėjas – Susisiekimo ministerija“,

                                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...esa-787-941590

                                Comment


                                  Belieka tik pritarti. Vilniuje krūva sankryžų, kur sustoji prie STOP linijos ir norėdamas pamatyti šviesoforą, turi lenkti galvą, nes virš juostų esančius užstoja automobilio stogas, o dešinėj pusėj esantis užstojamas savo paties automobilio galinio vaizdo veidrodėlio. Nepatogu ir tiek.

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                    Belieka tik pritarti. Vilniuje krūva sankryžų, kur sustoji prie STOP linijos ir norėdamas pamatyti šviesoforą, turi lenkti galvą, nes virš juostų esančius užstoja automobilio stogas, o dešinėj pusėj esantis užstojamas savo paties automobilio galinio vaizdo veidrodėlio. Nepatogu ir tiek.
                                    Tai darome išvadą, kad juostos ne vietoje paišomos?

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Tai darome išvadą, kad juostos ne vietoje paišomos?
                                      Straipsnyje minimoj sankryžoj, kaip jau tapo įprasta Kaune, pakeitė šviesoforus, bet neperbraižė Stop linijų. Lukšio Žukausko sankryžoj taip buvo metus laiko, kol neparašiau administracijos direktoriui. Keras su savo lepsusais geriau patyli, o ne kaltina ministeriją.

                                      Comment


                                        Tai gal kokiame nors standarte galima būtų nurodyti visus parametrus? Įskaitant maksimalius-minimalius atstumus, aukštį, matomumą?

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Straipsnyje minimoj sankryžoj, kaip jau tapo įprasta Kaune, pakeitė šviesoforus, bet neperbraižė Stop linijų.
                                          Ta nauja "tvarka" - ne problemų sprendimas, o dirbtinis naujų problemų sukūrimas.
                                          Ir kam trukdo dubliuojantys šviesoforai?

                                          Dabar ir taip per trumpos "kišenės" į kairę dar labiau sutrumpėja.
                                          Apie vizualinę taršą užstatytose teritorijose su tais gargarais šviesoforams pakabinti neverta ir kalbėti.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X