Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Patvirtinu, ant tilto eilė pailgėjo net ir ne piko valandomis. Viskas dėl to, kad pirma juosta pasukti Į Konstitucijos prospektą jau nebegalima nenaudojamu pakrasčiu, o reikia brautis į bendrą žiedo srautą, dėl ko tenka ilgiau laukti. Kita vertus eismas nuo Narbuto pusės žymiai palengvėjo, dėl ko tapo tik dar sunkiau atvažiuojantiems nuo tilto. Galima būtų padaryti dar vieną juostą į dešinę, bet jasu pėsčiųjų perėjai reikės saugumo salelės ir viskas išbrangs - jau ne kibirą dažų kainuos.
Komentuoti:
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąBeje po Pedagoginio žiedo perbraižymo žymiai išaugo kamščiai Goštauto gatvėje vakarinio piko metu nes dabar nuo tilto važiuojant reikia žymiai ilgiau laukti kol bus galimybė įvažiuoti į žiedą (automatiškai kad nuo Goštauto g. užvažiuoti ant tilto irgi tenka laukti - nuo Verslo trikampio iki Pedagoginio tilto kelionė užtrunka apie 30 min). Anksčiau rytais ant tilto kamsčių nebūdavo, dabar visada per visą tiltą dešinėje juostoje. Įdomu buvo daromi modeliavimai kaip pasikeis eismas ar viskas ant durniaus? Žemiau nuotraukoje situacija rytais:
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
Komentuoti:
-
Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
Komentuoti:
-
Kaip tas žiedas gali pasidaryti pralaidesnis, jei susiaurintas. Pagrindinis tikslas buvo mažinti avaringumą. Pvz., ties Edukologijos universitetu išvažiuoti iš žiedo galima tik viena juosta (anksčiau būdavo galima dviem). Tai normalu, kad automobilių eilė prieš žiedą pailgėja. Man rodos, kad ta perėja ir buvo nesaugiausia, nes žiede važiuojama gana greitai ir pėsčiajam nelabai aišku, kurie automobiliai važiuos žiedu toliau, kurie išsuks.Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.30, 09:15.
Komentuoti:
-
Beje po Pedagoginio žiedo perbraižymo žymiai išaugo kamščiai Goštauto gatvėje vakarinio piko metu nes dabar nuo tilto važiuojant reikia žymiai ilgiau laukti kol bus galimybė įvažiuoti į žiedą (automatiškai kad nuo Goštauto g. užvažiuoti ant tilto irgi tenka laukti - nuo Verslo trikampio iki Pedagoginio tilto kelionė užtrunka apie 30 min). Anksčiau rytais ant tilto kamsčių nebūdavo, dabar visada per visą tiltą dešinėje juostoje. Įdomu buvo daromi modeliavimai kaip pasikeis eismas ar viskas ant durniaus? Žemiau nuotraukoje situacija rytais:
Paskutinis taisė Gladiator; 2018.08.30, 08:01.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Delfi Pilietis 2018.08.07
Vairuotojui atnaujintame žiede užkliuvo keli dalykai
Delfi.lt 2018.08.09
Išpeikė „pedagoginio“ žiedą
Perėjos nesaugios, ženklinimas nepraktiškas,
Pokyčių teks luktelėti
„Savivaldybė planuoja ties užbrūkšniuotais plotais sumontuoti guminius bortelius, o ant ištisinių linijų – atšvaitus. Tai yra, bus taikomi analogiški eismo organziavimo ir pakeitimo principai, kaip
Žirmūnų ir Olandų žiedinėse sankryžose“
Norintiems saugesnių pėsčiųjų perėjų, teks luktelėti kitų metų. Šiuo metu, pabrėžė savivaldybės atstovas, greta žiedo liko dvi pėsčiųjų perėjos, kai einančiam pėsčiomis reikia kirsti tris eismo juostas. Kaip aiškino T. Kamaitis, jos keisis drauge su vykdomais kitais eismo pakeitimais aplinkinėse gatvėse.
„Kitais metais vyks Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcija, tad gatvėje, važiuojant nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio Baltupių link, atsiras papildoma transportui skirta eismo juosta. Ji baigsis už sankryžos su Žalgirio gatve, maždaug už „Rimi“ parduotuvės, esančios šioje gatvėje“,
Eismo tvarka keisis ir jungiamajame kelyje, vedančiame nuo „pedagoginio“ žiedo Geležinio Vilko gatvės link. Čia, sako T. Kamaitis, išvažiuojant iš žiedinės sankryžos ir važiuojant Geležinio Vilko gatvės link, vietoje dviejų eismo juostų bus palikta tik viena. Pati dešiniausia, kraštinė, bus panaikinta pasitelkus horizontalųjį kelio ženklinimą. Dalis transporto srauto tą patį jungiamąjį kelią pasieks važiuodami Lvovo gatvele.
„Eismo srautas greičiau įvažiuos į Geležinio Vilko gatvę, dings ir vakarinės eilės, laukiančios galimybės įvažiuoti nuo žiedo į šią gatvę. Ir vietoje trijų eismo juostų pėstiesiems reikės kirsti tik dvi“, – prognozavo T. Kamaitis. Be to, nebeliks galimybės iš Geležinio Vilko gatvės pasukti į dešinę taip, kad būtų įmanoma per nedidelę žiedinę sankryžą įvažiuoti į Lvovo gatvę. Anot T. Kamaičio, čia bus pakeista eismo kryptis ir juosta bus atiduota vairuotojams, į Geležinio Vilko gatvę atvažiuojantiems nuo „pedagoginio“ žiedo pusės.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=78782625
Komentuoti:
-
Parašė Neriukelis Rodyti pranešimąSupratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Net ne vienintelis žiedas, bet vienintelis įvažiavimas.
Komentuoti:
-
Parašė Neriukelis Rodyti pranešimąSupratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.
Komentuoti:
-
Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Tikrai taip, tenka kirst ištisine arba žiede, arba jau išvažiuojant iš jo kad pasukt i forum palace.
Juostos žiede nėra išdėliotos kažkaip atsitiktinai ar kaip kitaip. Jeigu pasirenki dešiniausią juostą, kuria gali važiuoti iki reikiamo išvažiavimo, tai išvažiavime irgi būsi dešiniausioje juostoje ir į kitą juostą "neperšoksi". Vienintelis dalykas yra kai atsiranda papildoma juosta posūkiui į dešinę (pvz. iš Konstitucijos pr. link Ukmergės g.), tai į tą papildomą juostą iš žiedo nepersirikiavęs nepatenki ir važiuodamas žiede dešiniausioje juostoje, išvažiavime būsi antroje juostoje.Paskutinis taisė sleader; 2018.08.08, 20:50.
Komentuoti:
-
Tikrai taip, tenka kirst ištisine arba žiede, arba jau išvažiuojant iš jo kad pasukt i forum palace.
Komentuoti:
-
Parašė Neriukelis Rodyti pranešimąSveiki forumiečiai, ar man taip pasirodė, ar važiuojant pagal naują pedagoginio žiedo ženklinimą, nepažeidžiant taisyklių ir nekirtus vientisos linijos nebeįmanoma užkilus į žiedą nuo Ukmergės g. Šeškinės pusės ir norint iškart už žiedo iš Konstitucijos pr., pasukti į dešinę pro Forum Palace į Upės gatvę?
Nes įvažiuot į žiedą reikia antra juosta, žiede vien ištisinės linijos, o išvažiuoji į Konstitucijos pr. antroje juostoje.
Komentuoti:
-
Sveiki forumiečiai, ar man taip pasirodė, ar važiuojant pagal naują pedagoginio žiedo ženklinimą, nepažeidžiant taisyklių ir nekirtus vientisos linijos nebeįmanoma užkilus į žiedą nuo Ukmergės g. Šeškinės pusės ir norint iškart už žiedo iš Konstitucijos pr., pasukti į dešinę pro Forum Palace į Upės gatvę?
Nes įvažiuot į žiedą reikia antra juosta, žiede vien ištisinės linijos, o išvažiuoji į Konstitucijos pr. antroje juostoje.
Komentuoti:
-
Lrytas.lt 2018.08.06
Naujai perbraižytame Vilniaus žiede pasipylė avarijos:
5 esminės vairuotojų klaidos
Nuo pirmadienio vairuotojai Vilniuje pratinasi prie naujos važiavimo tvarkos vienoje iš didžiausių sostinės žiedinių sankryžų, Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto gatvių sankirtoje. Gyventojų dažniau „Pedagoginio žiedu“ vadinamoje sankryžoje nuo pirmadienio atsirado daug naujovių.
Trimis kryptimis įvažiuojant iš pirmosios eismo juostos galima išvažiuoti ne tik į pirmą išvažiavimą, bet ir važiuoti toliau, o ketvirtąja kryptimi, važiuojant iš Konstitucijos pr., net dvi labiausiai dešinėje esančios juostos skirtos sukti tik į pirmąjį išvažiavimą. Visos leidžiamos kryptys sužymėtos kelio ženklais ir ženklinimu, bet pirmadienį Lrytas.lt patikrinus, kaip vairuotojams sekasi, žiede tvyrojo chaosas. Jame per pusdienį įvyko net kelios avarijos, o avarinių situacijų buvo nesuskaičiuojama gausybė.
Dauguma vairuotojų elgėsi itin atsargiai ir prieš žiedą pristabdydavo labiau nei įprastai. Bet buvo ir tokių, kurie drąsiai persirikiavo per ištisines linijas ar net lėkė užbrūkšniuotais plotais.
Vairavimo mokytojas Artūras Pakėnas sakė pats dar iki pietų šioje žiedinėje matęs dvi technines avarijas, jos buvo įvykusios skirtingose vietose. Pasak pašnekovo, nauja tvarka žiede yra gana aiški ir atidžiai stebint ženklus problemų neturėtų kilti, bet jis išskyrė penkias dažniausiai vairuotojų daromas klaidas, dėl kurių važiavimas šiuo žiedu virsta problema ar net baigiasi avarija.
1. Juostos nepasirenka iš anksto
Pagal naująjį žymėjimą, Edukologijos žiede atsirado daug ištisinių linijų, draudžiančių persirikiuoti – kuria juosta pradėjote važiuoti, ta ir reikia ir išvažiuoti
2. Nemoka pasitaisyti
A.Pakėnas pastebėjo, kad neteisingai eismo juostą pasirinkę vairuotojai nemoka arba nenori pasitaisyti ir bando įnerti į kitą eismo juostą. „Net jei netinkamai pasirinko juostą, vis tiek suveikia „Man reikia ir aš čia važiuosiu“, vietoje to, kad apsuktų žiedą dar kartą ir tada išvažiuotų į teisingą juostą“, - atkreipė dėmesį vairavimo mokytojas. Tokie nardymai tarp juostų tampa dažna eismo įvykių priežastimi, nes žiede keliui sukantis labai lengva nepastebėti šalia važiuojančio kito automobilio ar motociklo.
3. Tikisi lengvo išaiškinimo „Dar egzistuoja: „pasakyk dviem žodžiais, kaip čia važiuoti“. Tokie vairuotojai neįsigilina į taisykles, užsikabina ant vienos išgirstos frazės ir nesupranta, ką daryti. Pavyzdžiui, išgirdo, kad pirma juosta galima važiuoti iki kito išvažiavimo. Tada stoja į pirmą juostą ir važiuoja iki trečio išvažiavimo ar aplink visą žiedą, nes jei galima važiuoti iki kito išvažiavimo, tai neva galima ir iki dar kito, o ištisinė linija – nesvarbu“,
4. Valdo seni įpročiai
Dar viena vairuotojų problema – važiavimas pagal senus įpročius, nekreipiant dėmesio į naująjį ženklinimą.
5. Bijo įvažiuoti į žiedą
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...aidos-7184576/
Komentuoti:
Komentuoti: